مهاجرت تحصیلی فنلاند

رشته حسابداری در فنلاند

رشته حسابداری در فنلاند

رشته حسابداری در فنلاند، با توجه به اهمیت این رشته در بازار کار و تجارت در گرایشات مختلف به دانشجویان ارائه می شود. فنلاند یکی از کشورهای پیشرفته در شمال اروپاست. این کشور به دلیل کیفیت بالای زندگی و آموزش مورد توجه دانشجویان خارجی قرار دارد. رشته حسابداری از آنجایی که تمامی شرکت ها و  سازمان ها با مسئله مالی دست و پنجه نرم می کنند بسیار مهم است. تقریبا هیچ شرکتی در فنلاند وجود ندارد که حسابدار نداشته باشد و یا کارشناس مربوط به مسائل مالی را استخدام نکند. حسابداران همچنین در این کشور با درآمد بالایی روبرو هستند. با توجه به تقاضا و درخواست برای ورود به رشته حسابداری در فنلاند، به توصیه مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مطالب را مطالعه کنید.

تحصیل در فنلاند

جامعه فنلاند بر اساس مدل دولت رفاه شمال اروپا ساخته شده است. این ویژگی با امنیت اجتماعی جامع، طیف گسترده ای از خدمات عمومی و همچنین سطح مالیات نسبتاً بالایی مشخص می شود. این سیستم کمک مالی برای افراد و خانواده ها فراهم می کند. خدمات از جمله مراقبت های بهداشتی، بیماری، مزایای والدین و خانواده و حقوق بازنشستگی و بیکاری، از بدو تولد تا پیری در شرایط مختلف زندگی در دسترس است. این سیستم خدمات مراقبت های بهداشتی جهانی سطح بالا و آموزش ابتدایی کودک و کلاس اولیه و همچنین حفظ حمل و نقل عمومی و شبکه های جاده ای را که دارای عملکرد خوبی هستند، تضمین می کند.

هزینه های عمومی زندگی کم و بیش با سطح قیمت پایتخت های بزرگ اروپایی قابل مقایسه است. هزینه های زندگی ماهانه یک دانشجو بسته به منطقه ای که در آن زندگی می کنید و یا در آن تحصیل می کنید حداقل حدود 800€ الی 900€ (یورو) در ماه است. هزینه های موقت شامل مسکن است که در پایان دوره اجاره بازگردانده می شود. هزینه کتاب های درسی بسیار کم است، زیرا بیشتر کتابهای درسی را می توان از کتابخانه ها وام گرفت. لطفا توجه داشته باشید که هزینه های غیر منتظره همیشه برای هر مسافر بین المللی وجود دارد.

درآمد حسابداران در فنلاند

به صورت کلی میزان درآمد و حقوق در کشور فنلاند بیشتر از بسیاری از کشورهای اروپایی است. این درآمد به واسطه رفاه و بازار کار در فنلاند است. ای کشور از نظر اقتصادی یک کشور پیشرفته و پویا است. با این حال میزان مالیات نیز در آن بالا است. البته این مالیات موجب ارائه خدمات ویژه و افزایش کیفیت زندگی شهروندان فنلاند شده است. در هر صورت با کار در رشته حسابداری و مشاغل این حوزه می توانید انتظار داشته باشید ماهیانه 4830€ (یورو) درآمد داشته باشید. در کم ترین حالت ممکن درآمد شما به میزان 1950€ (یورو) خواهد بود. همچنین بیشترین میزان حقوق برخی از مشاغل حسابداری در فنلاند به میزان 9700€ (یورو) در ماه است.

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق برخی از مشاغل رشته حسابداری در کشور فنلاند را مشاهده کنید:

حقوق ماهیانه مشاغل حسابداری در فنلاند

تحصیل رشته حسابداری در فنلاند

سیستم آموزش عالی پیشرو در فنلاند بیش از 400 دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد با تدریس انگلیسی در 13 دانشگاه و 22 دانشگاه علمی کاربردی (UAS) ارائه می دهد. دانشگاه ها همچنین گزینه های دکترا را با تدریس انگلیسی ارائه می دهند. موسسات آموزش عالی فنلاند بیش از 20000 دانشجوی بین المللی دارند که در چندین مکان در اطراف فنلاند تحصیل می کنند. همه دانشگاه ها و دانشگاه های علمی کاربردی برای دانشجویان بین المللی فرصت بورسیه تحصیلی فنلاند دارند. فنلاند بهترین عملکرد چند ساله در ارزیابی آموزش را داشته است. فنلاند به سیستم آموزشی خود افتخار می کند که به یک معیار برای سایر کشورهای پیشرو تبدیل شده است. یکی از ویژگی های بارز آن قابلیت دسترسی از نظر زبان است، زیرا انگلیسی و سایر مدارس زبان خارجی گزینه های محبوب هستند.

سیستم آموزش اولیه و مدارس در فنلاند از کیفیت بالایی برخوردار است. مراکز و مدارس دولتی و خصوصی مراقبت از کودکان در منطقه پایتخت هلسینکی وجود دارد. کودکان در مدارس دولتی از سالی که 7 ساله می شوند، مدرسه خود را آغاز می کنند. این با بسیاری از کشورهای دیگر متفاوت است. پیش دبستانی اجباری و رایگان است. در مقطع دانشگاهی در فنلاند رشته های مختلف مانند رشته حسابداری در فنلاند ارائه می شود.

در جدول زیر دانشگاه ها و موسسات معتبر جهت تحصیل رشته حسابداری در فنلاند معرفی شده اند:

ردیفنام موسسه
1University of Vaasa
2University of Oulu
3Åbo Akademi University
4Hanken School of Economics
5School of Business

تحصیل رشته حسابداری در دانشگاه اولو فنلاند

دانشگاه اولو یک دانشگاه علمی بین المللی است که از طریق تحقیق و آموزش نوآوری برای آینده، رفاه و دانش ایجاد می کند. این دانشگاه در سال 1958 تاسیس شده است، 13000 دانشجو و 2900 کارمند دارد و یکی از بزرگترین و چند رشته ای ترین دانشگاه های فنلاند است. این دانشگاه از 8 دانشکده و بسیاری از واحدهای تحقیقاتی تخصصی تشکیل شده است. تحصیل در OBS یک تجربه کاملا چند فرهنگی است، زیرا دانشجویان مقاطع بین المللی دانشجویان را از سراسر جهان مبادله می کنند و البته دانشجویان فنلاندی در دوره های برنامه حسابداری شرکت می کنند.

دانشجویان در این برنامه همچنین می توانند به یک برنامه تبادل با دانشگاه دیگری بپیوندند. این برنامه به دانشجویان توانایی و دانش را می دهد تا در صورت انتخاب، شغل آکادمیک خود را بیشتر دنبال کنند. خواه دانشجویان بعد از اتمام تحصیلات خود دنبال شغل آکادمیک باشند و یا در صنعت کار کنند، برای هر دو گزینه آماده خواهند بود.

رشته حسابداری مالی و مدیریتی در دانشگاه اولو فنلاند

برنامه بین المللی کارشناسی ارشد در حسابداری مالی و مدیریت (FMA) یک برنامه 2 ساله در تجزیه و تحلیل اطلاعات حسابداری شرکت برای تصمیم گیری داخلی و خارجی است. به طور خاص، FMA در زمینه های زیر به شما تخصص و صلاحیت اصلی را می دهد:

  • حسابداری مالی
  • تجزیه و تحلیل مالی و ارزیابی شرکت
  • گزارشگری مالی بین المللی
  • حاکمیت شرکتی
  • حسابرسی و اطمینان
  • تجزیه و تحلیل اساسی سرمایه گذاری سهام
  • حسابداری مدیریت
  • حسابداری هزینه
  • بودجه بندی
  • کنترل مدیریت
  • هزینه های سرمایه ای
  • مسئولیت جهانی تجارت

تحصیل در برنامه FMA شامل پروژه های واقعی، مطالعات موردی و ارتباطات قوی با جامعه تجاری است. دوره ها توسط اساتید، استادان مهمان از دانشگاه های دیگر در سراسر جهان و بازرگانان برجسته سخنرانی می شود تا اطمینان حاصل شود که دانشجویان دیدگاه متنوعی در مورد مسائل روز در حسابداری می گیرند. برنامه FMA یکی از چندین برنامه بین المللی کارشناسی ارشد است که در دانشکده بازرگانی اولو ارائه می شود. دانشجویان مجاز به گذراندن دوره هایی از کلیه این برنامه ها هستند.

رشته حسابداری مالی و مدیریتی در دانشگاه اولو فنلاند

کارشناسی ارشد امور مالی و حسابداری دانشگاه اولو فنلاند

کارشناسی ارشد امور مالی و حسابداری در این دانشگاه یک مدرک بین المللی قابل مقایسه در اقتصاد و مدیریت بازرگانی از یک مدرسه بازرگانی معتبر AACSB، که شما را قادر می سازد برای کار در اتحادیه اروپا و در سطح جهانی آماده شوید. برنامه کارشناسی ارشد بین المللی در امور مالی یک برنامه 2 ساله است که حوزه های اصلی امور مالی، مدیریت سرمایه گذاری و مدیریت مالی شرکت ها را پوشش می دهد. این برنامه شامل دوره هایی مانند:

  • قیمت گذاری دارایی
  • مدیریت نمونه کارها
  • مالی شرکت
  • حاکمیت شرکتی
  • مدیریت ریسک مالی

این برنامه شامل ماژولی از دوره های اصلی است که نظریه بنیادی، روش های ریاضی و روش تحقیق را پوشش می دهد. این برنامه علاوه بر ارائه اصول اساسی، موضوعات و روندهای فعلی مانند تأمین مالی سبز، سرمایه گذاری گسترده، تنظیم مقررات بانکی، تحولات بازار و غیره را به خود می گیرد. دانشجویان همچنین بینش ویژه ای در مورد رفتار سرمایه گذاران کسب می کنند. تحقیقات مالی در مدرسه بازرگانی اولو بر اقدامات سرمایه گذاران منفرد در بازارهای مالی متمرکز است. این تحقیق از مجموعه داده های بزرگ تجربی شامل معاملات اوراق بهادار افراد استفاده می کند. پروژه های تحقیقاتی شامل تحلیل تصمیم گیری سرمایه گذاران تحت مدل های استاندارد مالی، تجزیه و تحلیل دلایل انحرافات احتمالی از پیش بینی رفتار استاندارد و ایجاد مدل های نظری جایگزین برای درک این رفتارهای به ظاهر غیر منطقی است.

رشته حسابداری در دانشگاه واسا فنلاند

دانشگاه واسا فنلاند یکی دیگری از دانشگاه های ارائه کننده رشته حسابداری است. با مطالعات حسابداری و امور مالی، آماده خواهید بود که در موقعیت های مدیریت مالی و حسابرسی شرکت کار کنید. این موارد به عنوان مثال شامل:

  • محاسباتی است که از تصمیم گیری مدیریت
  • بازارهای مالی و مالی شرکت
  • تهیه صورت های حسابداری و مالی
  • تجزیه و تحلیل صورت های مالی و حسابرسی پشتیبانی می کند.

در دوران تحصیل خود می توانید روی حسابداری و حسابرسی یا امور مالی تمرکز کنید. مطالعات در زمینه حسابداری و حسابرسی بر مدیریت مالی و حسابرسی شرکت تمرکز دارد. مطالعات مالی بر امور مالی شرکت ها و بازارهای مالی متمرکز است. علاوه بر تئوری، شما همچنین می توانید مهارت های دیگر مورد نیاز در زندگی کاری، مانند استفاده از معروف ترین سیستم ها و تهیه سخنرانی های مختلف را بیاموزید. این شایستگی مبنای فعالیت در بازارهای داخلی و بین المللی کار را تشکیل می دهد و مهمتر از همه شرایط را برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ایجاد می کند. پس از تحصیل کارشناسی در فنلاند، بسته به انتخاب خود در هر دو دوره برنامه حسابداری و حسابرسی یا برنامه کارشناسی ارشد امور مالی، مهارت های خود را تا سطح سخت ترین وظایف در دوره کارشناسی ارشد عمیق تر خواهید کرد.

جهت اطلاع از نحوه مهاجرت تحصیلی به فنلاند می توانید از دانش و تجربه وکلای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *