مهاجرت تحصیلی آمریکا

رشته جراحی زنان و زایمان در آمریکا

رشته جراحی زنان و زایمان در آمریکا

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در آمریکا همیشه مورد توجه دانشجویان بین المللی در سراسر جهان قرار گرفته است. حتی اگر تا به حال از این کشور دیدن نکرده باشید، مطمئنا از نفوذ جهانی آن در تجارت، سرگرمی، سیاست، حقوق بشر آگاه هستید. ایالات متحده در خط مقدم همه چیز است. در آموزش عالی، این کشور به پیشرفت خود ادامه می دهد. دانشگاه شماره 1 در جهان، موسسه فناوری ماساچوست (MIT) در ایالات متحده است، 5 دانشگاه از 10 دانشگاه برتر جهان در ایالات متحده این کشور هستند.

دانشجویان بین المللی که برای اولین بار به ایالات متحده می روند ممکن است کمی شوک فرهنگی را تجربه کنند. با این حال، ایالات متحده به عنوان چهارمین منطقه بزرگ در جهان، واقعا یک دیگ ذوب فرهنگ ها است. با مردمی از همه ملت ها به این کشور می آیند. زادگاه رویای آمریکایی و خانه چندین تن از بزرگان جهان در صنایع مختلف، ایالات متحده یک نیروی قطعی است که می توان با آن حساب کرد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله قصد دارند تا درباره تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در آمریکا شما را یاری کند.

تحصیل رشته جراحی زنان و زیمان در آمریکا

این کشور یک مرکز آموزشی با بیش از 4500 موسسه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است. تحصیل در ایالات متحده برای دانشجویان بین المللی همچنان یک آینده نگر جذاب بوده است، این را می توان به کیفیت آموزش، فناوری پیشرفته، فرصت های کاری، گزینه های عالی بودجه و برنامه درسی انعطاف پذیر نسبت داد. آموزش عالی در ایالات متحده آمریکا برای دانشجویان بین المللی طیف وسیعی از دانشگاه ها را با محیط های آموزشی بسیار پیچیده و روشنگر ارائه می دهد. تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در آمریکا همچنین بازده فوق العاده بالاتری نسبت به سرمایه گذاری دانشجویان دارد.

تحصیل در ایالات متحده بهترین سرمایه گذاری برای آینده است. تحصیل در ایالات متحده مقرون به صرفه است زیرا موسسات آن طیف گسترده ای از هزینه های تحصیل، گزینه های اقامت و کمک های مالی را در قالب بورسیه تحصیلی، معافیت از هزینه ها، کمک ها و غیره ارائه می دهند. ایالات متحده به خود افتخار می کند که در خط مقدم فناوری، تحقیقات و تکنیک ها قرار دارد.

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در آمریکا 10 دانشگاه برتر در جدول زیر معرفی شده است:

نام دانشگاهرتبه در بین دانشگاه های پزشکی
دانشگاه کالیفرنیا – سانفرانسیسکو1
دانشگاه هاروارد9
دانشگاه پنسیلوانیا (پرلمن)15
دانشگاه نورث وسترن (فینبرگ)7
دانشگاه جان هاپکینز15
دانشگاه میشیگان – ان آربور4
دانشگاه کلمبیا3
دانشگاه دوک11
دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس10

تحصیل رشته جراحی زنان و زیمان در آمریکا

هزینه تصحیل و زندگی در آمریکا

هزینه تحصیل برای یک کشور خاص یک بخش عمده از هزینه ها را تشکیل می دهد و بخش دیگر هزینه زندگی در آن کشور است. ناگفته نماند که دانشجویانی که در شهر زندگی می‌کنند نسبت به دانشجویانی که در حومه کشور اقامت می‌کنند پول بیشتری می ‌ریزند. به طور متوسط، یک دانشجو تقریبا 10000$ تا 12000$ (دلار) در سال برای هزینه های زندگی خرج می کند. اما این مقدار کاملا به مکانی که دانشجو در آن سکونت دارد بستگی دارد.

اگر دانشجویی تصمیم بگیرد در یک کلان شهر اقامت کند، بیشتر از دانشجویی که خوابگاه یا محل اقامت در حومه شهر را انتخاب می کند، هزینه می کند. هزینه‌ های زندگی عموما شامل هزینه‌ های اقامت، اتاق و شبانه‌ روزی، غذا، سفر، کتاب ‌های درسی، لباس ‌های متناسب با آب و هوا و هزینه ‌های سرگرمی می‌شود. سایر هزینه‌ هایی که در هزینه‌ های زندگی در آمریکا در نظر گرفته می‌شوند عبارتند از:

  • هزینه‌ های سفر بین این کشور و کشور انتخابی در طول زمان تعطیلات
  • خریدهای بزرگ، مانند کامپیوتر شخصی، مبلمان، یا حتی یک ماشین کرایه ای
  • هزینه های پزشکی که تحت پوشش بیمه سلامت نیستند (مراقبت از دندان، مراقبت از چشم، درمان های زیبایی؛ گردش های اجتماعی؛ سفرهای آخر هفته و هزینه های شخصی و متغیر).

با در نظر گرفتن این عوامل، ما یک شاخص متوسط ​​هزینه های زندگی را برای دانشجویانی که می خواهند به خارج از کشور سفر کنند جمع آوری کرده ایم. چنانچه قصد تحصیل تخصص در آمریکا را دارید برای آگاهی از شرایط می توانید به مقاله مورد نظر مراجعه کنید.

ویزای تحصیلی آمریکا

دولت ایالات متحده فرصتی را برای همه دانشجویان بین المللی فراهم می کند تا در این کشور تحصیل کنند، اما به عنوان پیش نیاز، ابتدا باید ویزای دانشجویی دریافت کنید. ویزای تحصیلی به عواملی مانند شن و نوع تحصیلی که انتخاب می کنید بستگی دارد. در اینجا مروری بر انواع ویزای تحصیلی و الزامات درخواست آن ها آورده شده است:

الزامات ویزای تحصیلی امریکاهنگام درخواست ویزای تحصیلی خود برای ایالات متحده، به طور کلی به موارد زیر نیاز دارید:

  • گذرنامه معتبری که حداقل 6 ماه پس از مدت اقامت شما در ایالات متحده معتبر باشد.
  • پذیرش در مدرسه تایید شده SEVP و فرم I-20 شما
  • پرداخت هزینه درخواست برای SEVIS
  • درخواست ویزای غیر مهاجرتی و صفحه تایید فرم DS-160
  • عکس شما با فرمت و شماره درخواستی

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در آمریکا

رشته جرای زنان و زایمان در آمریکا نقش متنوعی دارد که ترکیبی از دارو و جراحی است. بنابراین، بسیاری از بیماران شما افراد سالمی خواهند بود که در حال تغییر زندگی هستند. در مامایی، ماماها بیشتر مراقبت های کم خطر و زایمان های بدون عارضه را انجام می دهند. شما با حاملگی ها و زایمان های پیچیده تر سر و کار خواهید داشت و روش هایی مانند سزارین را انجام خواهید داد. در زنان و زایمان، بیماران شما زنان در هر سنی خواهند بود. هیچ روز معمولی در مامایی و زنان وجود ندارد، که بخشی از جذابیت است. این یک نقش 24 ساعته است.

کار در یک تیم چند رشته ای در بخش زایمان یکی از جنبه های اصلی این کار است. بنابراین، می توانید انتظار داشته باشید که در زمان هایی آماده باشید و ساعت ها تمرین کنید. شما احتمالا روی یک سیستم شیفتی کار خواهید کرد، که از نوبت ‌های بخش شروع می ‌شود، و شامل کار در یک کلینیک سرپایی، فهرست سالن عمل یا یک کلینیک تخصصی می ‌شود. این یک منطقه هیجان انگیز است، که در آن تکنیک های توسعه یافته در طول 30 سال گذشته زندگی زنان و نوزادان را متحول کرده است و با سرعتی سریع به انجام آن ادامه می دهد.

حقوق ماهیانه کار در آمریکا برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه متخصصان جراحی زنان و زایمان در آمریکابرای آگاهی از بازار کار پزشکی در آمریکا می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *