مهاجرت کاری فرانسه

درآمد مهندسان در فرانسه

درآمد مهندسان در فرانسه

کشور فرانسه برای ارتقاء رشته مهندسی و کسب درآمد کشور مناسبی می باشد. به همین دلیل بسیاری از متقاضیان پس از اتمام دوره متوسطه به دنبال ادامه تحصیل رشته مهندسی در فرانسه می باشند زیرا درآمد مهندسان در فرانسه در تمامی زیر شاخه ها متفاوت بوده و پیشرفت می نمایند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند در این نوشتار به هموطنان عزیز درباره درآمد مهندسان در فرانسه در بخش های اصلی این حرفه اطلاعات کاملی ارائه دهند. هر ساله مهاجران زیادی به کشور فرانسه مهاجرت می کنند تا در بهترین شرکت ها و کمپانی مشغول به کار شوند و درآمد بالایی کسب کنند. زیرا این کشور از لحاظ اقتصادی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و کارمندان آن از میزان درآمد و حقوق خود بسیار راضی هستند.

درآمد مهندسی هوافضا در کشور فرانسه

مهندسی هوافضا مطالعه طراحی، توسعه و تولید هوا و فضاپیما است. این رشته مهندسی اغلب بین کسانی که مشاغل طرف هوایی و افرادی را که در زمینه کار فضایی کار می کنند، تقسیم می شوند. هر 2 وسیله نقلیه هوایی و فضایی حاوی زیر سیستم های پیچیده ای هستند. به متخصصان بسیاری از گروه های مهندسی مانند برق، مکانیک و کامپیوتر احتیاج دارند. مهندسان هوافضا به عنوان مهندس سیستم یا مدیر پروژه های مهندسی در پروژه ها، مدیریت توسعه هوافضا را مدیریت می کنند. تلاش ها را از منظر سازمانی به روز می کنند. درآمد مهندسان در فرانسه در بخش هوافضا از €66000 الی 104000€ (یورو) می باشد.

درآمد مهندسان در فرانسه در بخش کشاورزی

مهندسی کشاورزی همچنین به عنوان مهندسی بیولوژیک شناخته می شود و موضوعاتی را از آبزی پروری (افزایش منابع غذایی که در آب رونق می گیرد) گرفته تا کشاورزی و جنگلداری را در بر می گیرد. این مهندسین همچنین سوخت های زیستی را توسعه می دهند. محیط حیوانات را برنامه ریزی می کنند. روش های بهتری برای پردازش مواد غذایی پیدا می کنند. اغلب مهندسان کشاورزی در کشور فرانسه در دفاتر کار می کنند. این افراد به مکان هایی برای نظارت بر عملکرد تجهیزات در محیط های کشاورزی مراجعه می کنند. اطمینان می دهند که مقررات دولتی رعایت شده است. میانگین درآمد یک مهندس کشاورزی در کشور فرانسه 56000€ (یورو) است.

برای انتخاب هر یک از رشته های مهندسی در این کشور و اطلاع از شرایط کار و نرخ بیکاری، پیشنهاد ما به شما مشاهده نمودار زیر می باشد:

نرخ بیکاری در فرانسه

شرایط کار و درآمد مهندسی شیمی در فرانسه

مهندسان شیمی از دانش خود در مورد دنیای فیزیکی برای دستکاری در تعامل اتم ها و مولکول های فرد استفاده می کنند. استعدادهای آن ها به طور کلی در تحقیق و توسعه مواد جدید به کار می رود. در زمینه های بیشماری از جمله فناوری نانو، ذخیره انرژی و محاسبات بسیار مهم است. این افراد غالبا در کنار سایر مهندسین در تیم های بین رشته ای برای حل بزرگترین مشکلات بشریت کار می کنند. مهندسان شیمی در تحقیق، توسعه و پیاده سازی شیمیایی فرآیندهای مورد نیاز برای تولید انواع محصولات از جمله مواد غذایی، نوشیدنی، تمیز کردن محصولات، منسوجات، دارو، سوخت، حلال، چسب و پلاستیک شرکت می کنند. یک مهندس شیمی در کشور فرانسه می تواند 65000€ (یورو) در سال درآمد کسب کند. جهت اطلاع از شرایط کار در این کشور مقاله کار در فرانسه را مطالعه بفرمائید.

درآمد مهندسان در فرانسه در زمینه عمران

مهندسان عمران در طراحی و ساخت سیستم آبرسانی، راه، پل، ساختمان ها و آبرسانی تخصص دارند. آنها تیم های ساختمانی را نظارت و هدایت می کنند. با مهندسین دیگر همکاری می کنند. این متخصصان اطمینان می دهند که هر ساختاری که سازگار با محیط زیست باشد سازگار با محیط زیست است. همچنین می تواند در برابر زلزله و طوفان مقاومت کند. این امر به ویژه در مکان هایی که این مصیبت های طبیعی مورد اصابت قرار می گیرند، صادق است. مهندسان عمران در هر جایی که نیاز به گسترش ساختارهای جدید یا سیستم های حمل و نقل و مهندسی ژئوتکنیک باشد، کار می کنند. آنها همچنین دارای سمت های اداری و نظارتی هستند. درآمد مهندسان عمران از €52300 الی 82600€ (یورو) در سال می باشد. جهت اطلاع از هزینه‌ های زندگی در این کشور مقاله هزینه زندگی در فرانسه را مطالعه بفرمائید.

درآمد مهندسان در فرانسه در زمینه عمران

درآمد و شرایط کار مهندسی کامیپوتر در فرانسه

مهندسان کامپیوتر برنامه های نرم افزاری و سخت افزاری را که رایانه ها را اجرا می کنند توسعه داده و بهبود می بخشند. مهندسان کامپیوتر ممکن است در بخش های نرم افزاری یا سخت افزاری تخصص داشته باشند. از نرم افزارهای سیستم عامل مانند ویندوز و لینوگس تا برنامه های رایانه ای فردی مانند فوتوشاپ و مایکروسافت آفیس، مهندسان نرم افزار سخت افزارها را به رایانه های کاربردی تبدیل می کنند. مهندسان سخت افزار سخت افزارهای رایانه ها از جمله مادربردها، کارت های گرافیکی و کارت های صوتی و درایوهایی را تولید می کنند. بعدا توسط مهندسین نرم افزار برنامه ریزی می شوند. درآمد مهندسان در بخش های مختلف مهندسی کامپیوتر یکسان نمی باشد. متوسط حقوق یک مهندس کامپیوتر 61000€ (یورو) در سال می باشد. متقاضیان بین المللی جهت کار در این کشور نیاز به اخذ ویزای کار فرانسه دارند.

در جدول زیر به 5 شغل برتر در زمینه مهندسی کامپیوتر اشاره شده است:

ردیفمشاغل رشته مهندسی کامپیوتر
1مدیران سیستم های رایانه ای و اطلاعاتی
2تحلیلگران سیستم های رایانه ای
3توسعه دهندگان برنامه های نرم افزاری
4توسعه دهندگان سیستم های نرم افزاری
5برنامه نویسان کامپیوتر

درآمد مهندسان در فرانسه در بخش طراحی

مهندس طراحی شامل همه چیز در مورد تبدیل ایده ها به محصولات واقعی است. مهندسان طراحی در طراحی، تحقیق و توسعه ایده هایی برای محصولات جدید و سیستم هایی که در ساخت آنها استفاده شده است. مهندسان طراحی همچنین محصولات یا فرآیندهای موجود را برای افزایش راندمان یا بهبود عملکرد اصلاح می کنند. آنها روی هر محصول مصرفی قابل تصور برای تولید در مقیاس بزرگ، از طریق تلفن و تجهیزات پزشکی گرفته تا لوازم آشپزخانه و موتورهای اتومبیل کار می کنند.

از رایج ترین وظایف مهندسان طراحی در کشور فرانسه می تواند به موارد زیر اشاره کرد:

  • مطالعه مختصر طراحی
  • فکر کردن در مورد راه حل های ممکن برای طراحی
  • تحقیق در مورد طراحی یا کارآیی طرح
  • ارزیابی قابلیت استفاده، تأثیر محیطی و ایمنی یک طرح
  • جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها از آزمایشات بر روی نمونه های اولیه
  • اصلاح طرح ها و آزمایش مجدد آنها

میانگین درآمد مهندسان طراحی در کشور فرانسه 45000€ (یورو) است.

بازار کار مهندسی برق در کشور فرانسه

مهندسان برق در زمینه تأمین نیرو و تولید تخصص دارند. آنها طراحی، توسعه، آزمایش و نظارت بر تولید تجهیزات برقی را انجام می دهند. آنها همچنین آموزش دیده اند تا مسئولیت هایی مانند سیم کشی و نصب و راه اندازی روشنایی در ساختمان ها، خودروها و هواپیماها را بر عهده بگیرند. نکته جالب در مورد داشتن یک مدرک در زمینه مهندسی برق این است که این آموزش چنان گسترده است که فارغ التحصیلان ممکن است بتوانند در بسیاری از صنایع مختلف مانند ساخت و ساز، ساخت و طراحی و غیره نیز مشغول به کار شوند. فردی که به عنوان مهندس برق سالانه حدود 57900€ (یورو) درآمد دارد. حقوق و درآمد مهندسان در بخش مهندسی برق از 29000€ الی 89800€ (یورو) است.

درآمد مهندسان در فرانسه در بخش مکانیک

مهندسی مکانیک مطالعه حرکت، انرژی و نیرو است. مهندس مکانیک در صدد است. با استفاده از ترکیبی از منابع مادی، انسانی و اقتصادی، این عناصر را کنترل کند تا راه حل های مکانیکی تولید کند که به برآورده کردن نیازها و خواسته های جامعه کمک کند. طراحی محصول، تحقیق و توسعه، ساخت، مدیریت سیستم و انرژی از متداول ترین وظایف مهندسان مکانیک می باشند. مهندسان مکانیک باید در تصمیم گیری راحت باشند. آنها اندازه، مواد و شکل هر قسمت از دستگاه یا دستگاه مکانیکی را تصمیم می گیرند. برخی تصمیمات مهندسان مکانیک برای زندگی انسان بسیار مهم است. تصمیم گیری در مورد ویژگی های ایمنی یک ماشین آلات صنعتی یا یک محصول مصرفی. درآمد مهندسان در فرانسه در زمینه مکانیک به طور متوسط 55000€ (یورو) در سال است. این افراد در صورت داشتن تجربه و دانش و مهارت های بیشتر می توانند تا 85000€ (یورو) درآمد داشته باشند.

اگر شما عزیزان به فکر کسب کار در فرانسه هستید و یا قصد دارید برای ادامه تحصیل یا اشتغال اقدام به مهاجرت به کشورهایی مانند کشور فرانسه، آلمان، کانادا، نیوزلند، سوئد، دانمارک و یا سایر کشورهای پیشرفته دنیا کنید می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید. همچنین می توانید جهت کار در سایر کشورها از جمله پرتغال مقاله کار در پرتغال را مطالعه بفرمائید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *