مهاجرت کاری ایرلند

درآمد مهندسان در ایرلند

درآمد مهندسان در ایرلند

درآمد مهندسان در ایرلند در گروه مشاغل تخصصی و با درآمد مناسب و بالا قرار دارد. ایرلند میزبان شرکت های متعدد چند ملیتی است. مهندسان در ایرلند بیشتر در زمینه های فناوری و تکنولوژی حقوق بسیار بالایی دریافت می کنند. جهت کار به عنوان یک مهندس در ایرلند می بایست دارای مدرک معتبر مهندسی باشید. لذا می توانید با تحصیل در ایرلند و یا یکی از کشورهای معتبر اروپایی مدرک مناسب مهندسی را اخذ کنید و برای ورود به بازار کار مهندسی تلاش کنید. در ادامه برای بررسی دقیق تر درآمد مهندسان در ایرلند به نوشته و قلمم مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه کنید.

مشاغل پر درآمد مهندسی در ایرلند 2023

مهندسی عبارت است از کاربرد علوم، روشهای ریاضی و شواهد تجربی در مورد نوآوری، طراحی، ساخت و نگهداری سازه ها، ماشین ها، مواد، دستگاه ها، سیستم ها، فرآیندها و سازمان ها. رشته مهندسی طیف گسترده ای از رشته های تخصصی مهندسی را در بر می گیرد، هر کدام با تاکید بیشتری بر زمینه های خاصی از ریاضیات کاربردی، علوم کاربردی و انواع کاربردها تاکید دارند. در کشورهای پیشرفته و مدرن همانند ایرلند نیاز به مهندسان در رده و زمینه های مختلف کاملا حس می شود و در این کشور نیز شرکت های مختلف حداقل به چندین مهندس نیاز دارند. درآمد مهندسان اغلب در نقش های مدیریتی و اجرایی و رهبری یک تیم و گروه بیشترین میزان است.

در جدول زیر میزان درآمد مهندسان در ایرلند در مشاغل پر درآمد مهندسی معرفی شده اند:

ردیفشغلمیزان درآمد سالانه میانگین به یورو
1مدیریت مهندسی68700€
2مدیر مهندس تولید60100€
3مدیر مهندسی منطقه ای57200€
4مدیریت مهندسی برق51500€
5مدیریت مهندسی بخش اصلی50400€
6مدیر پروژه مهندسی47500€
7مدیریت مهندسی مکانیک45800€
8مدیر مهندسی فروش44600€
9مشاور مهندسی42900€
10سرپرست مهندسی42100€

میانگین درآمد مهندسان در ایرلند

به صورت کلی مشاغل مهندسی جز مشاغل پر درآمد و خوب در ایرلند است. البته میزان درآمد با توجه به حوزه گسترده رشته مهندسی در این کشور بسیار تفاوت دارد. لذا بسته به شغل بهتر است درآمد میانگین در نظر گرفته شود. به همین سبب میزان درآمد میانگین مهندسان در ایرلند کم تر از میانگین درآمد تمامی مشاغل در این کشور است. بیشترین میزان درآمد مهندسان در ایرلند در حدود 68700€ (یورو) است و در کم ترین حالت میزان درآمد مهندسان در این کشور در حدود 10300€ (یورو) است.

در نمودار زیر می توانید مقایسه درآمد مهندسان در ایرلند با سایر مشاغل را مشاهده کنید:

مقایسه درآمد میانگین مهندسان با دیگر مشاغل در ایرلند

میزان درآمد مهندسان در ایرلند

همانطور که اشاره کردیم رشته مهندسی طیف بسیار گسترده ای از مشاغل و بیش از صدها حرفه را در بر می گیرد. لذا مشاغل مهندسی دارای درآمد و حقوق متفاوتی از هم می باشند. برای اخذ مدرک معتبر مهندسی می توانید از دانشگاه های معتبر و فنی ایرلند مدرک معتبر را دریافت کنید. برای تحصیل در ایرلند باید شرایط را برآورده کنید و ویزای تحصیلی دریافت کنید.

برای بررسی درآمد مهندسان در ایرلند جدول زیر را مشاهده کنید:

شغلمیزان درآمد سالانه میانگین به یورو
تکنسین مهندس مونتاژ26300€
مهندس اتوماسیون38900€
مهندس صنایع35200€
مهندس ژئوتکنیک38500€
مهندس عمران35600€
مهندس مواد33100€
مهندس ارتباطات39600€
مهندس برق38500€
مهندس انرژی37100€
مهندس مکانیک36100€
مهندس ساخت35600€
مهندس راه آهن35300€
مهندس معدن33600€
نقشه بردار27100€
مهندس رباتیک39800€
مهندس محیط زیست34700€

درآمد مهندسان مکانیک در ایرلند

از نظر فنی، مهندسی مکانیک عبارت است از اصول و فنون حل مسئله مهندسی از طراحی تا ساخت تا بازار برای هر شی. مهندسان مکانیک کار خود را با استفاده از اصول حرکت، انرژی و نیرو تجزیه و تحلیل می کنند. همچنین آنها از عملکرد ایمن، کارآمد و قابل اطمینان طرح ها، همه با هزینه رقابتی اطمینان حاصل می کنند. مشاغل مهندسی مکانیک در ایجاد فناوری هایی برای تأمین نیازهای انسان متمرکز هستند. تقریباً هر محصول یا خدمتی در زندگی مدرن احتمالا به نوعی توسط مهندس مکانیک برای کمک به بشر لمس شده است. مهندسی مکانیک شامل حل مشکلات امروز و ایجاد راه حل های آینده در مراقبت های بهداشتی، انرژی، حمل و نقل، اکتشافات فضایی، تغییر اقلیم و موارد دیگر است.

مهندسان مکانیک در ایرلند از یک فرصت عظیم برخوردار هستند و تحصیلات آنها نمایانگر این وسعت است. دانشجویان در حالی که مهارتهای تحلیلی و حل مسئله قابل استفاده در هر موقعیت مهندسی را تقویت می کنند، روی یک منطقه تمرکز می کنند. مهندسین مکانیک در ایرلند حدود 3600€ (یورو) می باشد.

رشته های مهندسی مکانیک شامل موارد زیر است:

  • آکوستیک
  • هوافضا
  • اتوماسیون و خودرو
  • سیستم های خودمختار
  • بیوتکنولوژی
  • کامپوزیت ها
  • طراحی به کمک کامپیوتر (CAD)
  • سیستم های کنترل
  • امنیت سایبری
  • انرژی
  • ارگونومی
  • ساخت و تولید افزودنی
  • مکانیک و فناوری نانو
  • طرح تولید و تحلیل ساختاری
  • رباتیک

درآمد مهندسان کامپیوتر در ایرلند

مهندسی کامپیوتر با هم آمیخته علوم کامپیوتر و مهندسی برق برای پیشرفت بیشتر در فناوری دیجیتال، شبکه های رایانه ای و سیستم های رایانه ای است. به نوبه خود، مهندسان کامپیوتر از دانش گسترده خود در زمینه طراحی سخت افزار و نرم افزار و برنامه نویسی رایانه برای کارآمدتر و موثرتر کردن سیستم عامل ها و برنامه های محاسباتی استفاده می کنند. مهندسان کامپیوتر با تلفیق یکپارچه سخت افزار رایانه جدیدی را توسعه داده، برنامه های نرم افزاری را طراحی و پیاده سازی می کنند و قابلیت های شبکه ها و سیستم های ارتباطی را ارتقا می بخشند. مهندسان کامپیوتر در ایرلند هم با سخت افزار و هم نرم افزار سروکار دارند.

مهندسان کامپیوتر بر روی نوآوری تمرکز می کنند و باعث می شوند سیستم های محاسباتی ایمن تر، سریع تر و قدرتمندتر شوند. در سطح شغلی، دو راه اصلی وجود دارد:

  • مهندسی سخت افزار
  • مهندسی نرم افزار

مهندسان سخت افزار مهارت های خود را بر روی سیستم ها و اجزای رایانه ای، طراحی ریزپردازنده ها، برد مدارها، روترها و سایر دستگاه های تعبیه شده متمرکز می کنند. در سمت نرم افزار، این مهندسان برنامه ها و برنامه هایی را که روی رایانه ها، دستگاه های تلفن همراه و غیره اجرا می شوند، ایجاد، آزمایش و اشکال زدایی می کنند. مهندسین کامپیوتر در ایرلند در بازه 28000€ الی 37000€ (یورو) در سال درآمد دارند.

درآمد مهندسان کامپیوتر در ایرلند

درآمد مهندسان معمار در ایرلند

مهندسین معماری تلاش می کنند تا با مهندسان و معماران دیگر از مشکلات ساختمانی جلوگیری کنند. برخی از مهندسان معماری به طور خاص مانند لوله کشی، برق، ایمنی در برابر آتش و گرمایش یا تهویه و تهویه هوا کار می کنند. هر مهندس معماری در درجه اول بر یکپارچگی سازه، ایمنی و کارایی تمرکز دارد. وقتی مهندسان معماری به روزرسانی و تغییرات را توصیه می کنند، آنها همچنین مقرون به صرفه بودن گزینه های مختلف را بررسی می کنند. آنها تغییرات ساختاری و سیستمی را با هم ترکیب می کنند که با ظاهر فیزیکی و هدف ساختمان مطابقت دارند و هزینه را نیز تحت نظر دارند.

مهندسان معماری در ایرلند حدود 30000€ الی 40000€ (یورو) در سال درآمد دارند و چندین وظیفه حرفه ای مختلف را انجام می دهند:

  • نقشه ها را برای مشکلات احتمالی ساخت ارزیابی می کنند.
  • اطمینان حاصل می کنند که نقشه های ساختمان مطابق با کد هستند.
  • یکپارچگی ساختاری یک ساختمان را تعیین می کنند.
  • برای افزایش کارایی، ارتقا و تغییرات خاص را کار می کنند.
  • برای بهبود ایمنی در سیستم های خاص مانند روشنایی یا گرمایش تغییراتی ایجاد می کنند.
  • مقرون به صرفه بودن گزینه های مختلف را ارزیابی می کنند.

مهندسان معماری باید بدانند که روشهای مختلف ساخت و ساز چگونه کار می کنند و برای حل مشکلات ساختاری خاص از کدام مواد بهتر استفاده می شود. آنها باید در استفاده از نرم افزار طراحی به کمک برنامه (CAD) مهارت داشته باشند. مهندسین معماری ممکن است خود اشتغالی داشته باشند یا در شرکتی متشکل از معماران یا مهندسان کار کنند.

درآمد مهندسان IT در ایرلند

مهندسین فن آوری اطلاعات (IT)، متخصصانی هستند که مسئولیت های آنها حول توسعه نرم افزار، مهندسی سخت افزار و سایر فعالیت های فنی دیگر لازم برای اطمینان از یک سیستم کامپیوتری یا شبکه کارآمد و عملیاتی است. شرح وظیفه مهندسین فناوری اطلاعات شامل طراحی و تهیه و نگهداری سیستم های رایانه ای و تجهیزات و ابزارهای مرتبط فناوری است. مهندسان فن آوری اطلاعات در انجام وظایف خود، از سیستم های رایانه ای سازمان یا مشتری برای شناسایی و رفع اشکالات عملکرد آنالیز می کنند.

  • آنها در نصب و تعمیر تجهیزات رایانه ای یا فنی برای موسسات تجاری مهارت دارند.
  • آنها معمولا بر اتصال و راه اندازی شبکه های محلی یا گسترده برای یک سازمان یا مشتری نظارت می کنند.
  • آنها ممکن است در یک شرکت نرم افزاری کار کنند تا برنامه هایی تهیه کنند که نیازها و نیازهای شرکت و مشتریان آن را برآورده کند.
  • مهندسان IT طرح و طراحی وب سایت ها را ایجاد می کنند. آنها معمولا در قرارداد برای طراحی، نگهداری یا مدیریت محتوای وب سایت یک شرکت استخدام می شوند.
  • آنها همچنین برای توسعه طرح کلی صفحات وب با طراحان خلاق و گرافیک همکاری می کنند.
  • بخشی از شرح کار مهندسین فناوری اطلاعات شامل مدیریت پرسنل فنی است.
  • آنها همچنین می توانند برای اطمینان از انطباق با مشخصات تعیین شده بر فعالیت تکنسین های شبکه و توسعه دهندگان نرم افزار نظارت کنند.
  • آنها همچنین مسئول امنیت و یکپارچگی پایگاه داده اطلاعات یک سازمان هستند.

مهندسین IT در ایرلند نیز دارای درآمد خوبی هستند و در بازه 35000€ الی 55000€ (یورو) در سال درآمد دارند. برای اطلاع از شرایط مهاجرت به ایرلند و کار در ایرلند می توانید به دیگر مطالب ما در وب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *