مهاجرت تحصیلی فرانسه

دانشگاه پاریس فرانسه

دانشگاه پاریس فرانسه

دانشگاه پاریس فرانسه در سال 2019 از ادغام دانشگاه ‌های پاریس دیدرو، پاریس دکارت و انستیتو فیزیک جهانی پاریس متولد شد. با داشتن جایگاه بین المللی شناخته شده، و همچنین مجموعه ای استراتژیک از شرکای دانشگاهی ممتاز در سراسر جهان، دوره های پیشرفته و نوآورانه ای را به دانشجویان خود ارائه می دهد. دانشگاه پاریس که در حدود بیست پردیس و سایت تحقیقاتی قرار دارد، میراثی استثنایی دارد که عمدتاً در پاریس و حومه داخلی آن واقع شده است. بین تاریخ، اعتبار و مدرنیته، دانشگاه پاریس به طور کامل با محیط شهری خود ادغام شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه نحوه مهاجرت تحصیلی و اخذ پذیرش از دانشگاه پاریس فرانسه راهنمای شماست.

درباره دانشگاه پاریس فرانسه

در دانشگاه پاریس، بیش از 200 حرفه توسط 8000 کارمند که در خدمت تعالی در تحقیقات و آموزش عالی سرمایه گذاری شده اند، نمایندگی می شوند. به عنوان یک جامعه حرفه ای پویا در حال حرکت، دانشگاه پاریس یک کارفرمای متعهد است که کیفیت زندگی کاری و شمول حرفه ای همه کارکنان خود (کارکنان دارای معلولیت، مبارزه با تبعیض، ترویج برابری بین زنان و مردان و غیره) را ارتقا می دهد. فرصت های حرفه ای و محیط کاری را ارائه می دهد که نوآوری فردی و جمعی را تقویت می کند و مسیرهای شغلی جذابی را ارائه می دهد.

دانشگاه قرون وسطایی پاریس از مدارس کلیسای جامع نوتردام رشد کرد و مانند بسیاری از دانشگاه های قرون وسطی دیگر، نوعی شرکت شرکتی بود که شامل اساتید و دانشجویان می شد. با حمایت پاپ، پاریس به زودی به مرکز بزرگ آموزش الهیات ارتدکس مسیحی تبدیل شد. در پایان قرن سیزدهم و در طول قرن چهاردهم، این مرکز مشهورترین مرکز آموزشی در تمام جهان مسیحیت بود. از اساتید معروف آن می‌توان به اسکندر از هالز، سنت بوناونتور، آلبرتوس مگنوس و توماس آکویناس اشاره کرد. دانشگاه پاریس سیته Université Paris Cité پیشروترین دانشگاه تحقیقاتی و چند رشته ای فرانسه است که در قلب پاریس واقع شده است و برنامه های آموزش عالی در سطح جهانی را در بر می گیرد و در عین حال نوآوری و انتقال دانش را تقویت می کند.

دانشگاه پاریس سیته که در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده است، همراه با مجموعه ای استراتژیک از شرکای آکادمیک ممتاز در سراسر جهان، برنامه های پیشرفته و خلاقانه دانشجویان خود را در زمینه های زیر ارائه می دهد:

  • هنر، علوم انسانی و زبان،
  • علوم انسانی، اقتصادی و اجتماعی،
  • علم و تکنولوژی،
  • پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و پرستاری

تحصیل در پاریس

اگر فرهنگ همان چیزی است که از یک شهر دانشجویی به دنبال آن هستید، پاریس مقصد تحصیلی شماست. با موزه لوور، موزه اورسی و موزه نارنجی در میان حدود 130 موزه دیگر، پاریس خانه برخی از مشهورترین موزه‌های جهان است. البته، شما نمی توانید بسیاری از نقاط دیدنی معروف را که در اطراف شهر پراکنده شده اند فراموش کنید: از برج ایفل تا طاق پیروزی و کلیسای نوتردام. دلیلی وجود دارد که پاریس محبوب ترین مقصد گردشگری در جهان است. رودخانه سن که از مرکز آن می گذرد فقط به زیبایی شهر می افزاید، که دارای بناهای تاریخی از جمله کلیساها، کلیساها و کاخ ها است.

دانشجو بودن در پاریس بسیار راحت است. شما به همه چیز از زندگی فرهنگی گرفته تا آخرین نوآوری ها دسترسی دارید، بدون اشاره به دارایی های تاریخی و معماری شهر.» پاریس همچنین میزبان برخی از بهترین دانشگاه های جهان است، از جمله بالاترین رتبه مدرسه پاریس، دانشگاه PSL، که پس از 8 پله صعود در سال جاری، در رتبه 44 جهان قرار دارد. همانطور که انتظار دارید، تحصیل در پاریس ارزان نیست. به گفته Numbeo ، یک فرد مجردی که در پایتخت فرانسه زندگی می کند، برای هزینه های زندگی به £828 (پوند) در ماه به اضافه £1052 (پوند) برای یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر نیاز دارد. با این حال، این هزینه بالا با شهریه های پایین متعادل می شود. هزینه های تحصیل در دانشگاه های این شهر تنها حدود 2375£ (پوند) در سال برای دانشجویان بین المللی هزینه دارد.

در نمودار زیر شاهد دانشجویان بین المللی در دانشگاه پاریس فرانسه هستید:

دانشجویان بین المللی در دانشگاه پاریس فرانسه

الزامات تحصیل در دانشگاه پاریس فرانسه

اگر از یکی از کشورهای اتحادیه اروپا، سوئیس، نروژ، ایسلند یا لیختن اشتاین هستید، برای تحصیل در فرانسه نیازی به ویزای دانشجویی ندارید. اگر اهل یکی از این کشورها نیستید، باید قبل از درخواست برای یک یا چند دانشگاه فرانسه، یک درخواست اولیه را در سفارت محلی فرانسه ارسال کنید. روش درخواست شما بستگی به مدارک قبلی شما و محل درخواست شما دارد. برای راهنمایی در مورد روش صحیحی که باید دنبال کنید، با دانشگاه هایی که قصد حضور در آن را دارید تماس بگیرید. دانشگاه پاریس سیته که در حدود 14 پردیس و مرکز تحقیقاتی در پاریس گسترده شده است دارای میراث استثنایی از ساختمان های تاریخی قابل توجه است که عمدتاً در پاریس و مناطق حومه اطراف آن واقع شده اند و به راحتی از طریق حمل و نقل عمومی قابل دسترسی هستند.

تجربه دانشجویی در قلب ماموریت دانشگاه است. زندگی پویا و پر جنب و جوش دانشگاه در دانشگاه پاریس سیته فرصت های منحصر به فردی را برای دانشجویان فراهم می کند تا تجربیات غنی خود را با پروژه ها و ارزش های مشترک افزایش دهند.Université Paris Cité به طور کامل درگیر تجربه ای است که رهبری فکری، نوآوری آموزشی در آموزش و برتری در تحقیقات در سطح کارشناسی ارشد را گرد هم می آورد. Université Paris Cité با ترکیب تاریخ و مدرنیته، میراث معتبر محله لاتین را با معماری معاصر منطقه پاریس Rive Gauche ترکیب می‌کند و کاملاً با محیط شهری آن مطابقت دارد.

این یک جامعه دانشگاهی منحصر به فرد است که توسط ارزش های قوی هدایت می شود:

  • آزادی اندیشه در یادگیری، تدریس و تحقیق
  • در خدمت به جامعه و منافع عمومی
  • گشودگی به جهان، شهر و محیط نزدیک
  • احترام و ارتقاء رفاه همگان
  • یکپارچگی علمی

رشته های دانشگاه پاریس فرانسه

رشته های دانشگاه پاریس فرانسه

.Université Paris Cité که از بهترین دانشگاه های فرانسه است متعهد به تضمین موفقیت دانشجویان خود با ارائه دوره های پیشرفته و نوآورانه است. برنامه های درجه متمایز ارائه شده توسط دانشگاه بر اساس نقاط قوت انضباطی و بین رشته ای با انعطاف پذیری و انتخاب در تمام برنامه های درسی مقطع کارشناسی ساخته شده اند، که در آن آموزش اصلی با طیف رو به رشدی از دروس انتخابی، مسیرهای تحصیلی و پروژه های شخصی افزایش می یابد. 100 برنامه کارشناسی ارشد تحقیقاتی و حرفه ای، با ارائه بیش از 150 تخصص در این دانشگاه وجود دارد. رشته هتلداری در فرانسه هم رشته محبوبی محسوب می شود.Université Paris Cité به طور کامل درگیر تجربه ای است که رهبری فکری، نوآوری آموزشی در آموزش و برتری در تحقیقات در سطح کارشناسی ارشد را گرد هم می آورد.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دانشگاه پاریس فرانسه می باشید:

پارامترشرح
رتبه در جهان151-175
دانشجویان کارشناسی11000
دانشجویان ارشد6900
دانشجویان دختر36%
دانشجویان پسر64%

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای تحصیلی فرانسه راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *