مهاجرت تحصیلی فرانسه

دانشگاه پاریس ساکلای فرانسه

درباره دانشگاه پاریس ساکلای فرانسه

دانشگاه پاریس ساکلای فرانسه یک دانشگاه تحقیقاتی واقع در جنوب پاریس، است. تاریخ طولانی این دانشگاه با دانشگاه پاریس در سال 1150 آغاز شد. امروزه به عنوان یک مؤسسه دارای رتبه برتر در سطح جهانی است که شامل 15 کالج تشکیل دهنده است که درجات مشخصی از خودمختاری را حفظ می کنند و در عین حال بخش قابل توجهی از منابع را به اشتراک می گذارند. به عنوان یک دانشگاه فدرال، دانشگاه پاریس ساکلی به تدریج با دو دانشگاه دیگر، از جمله دانشگاه ورسای سنت کوئنتین آن ایولین، متحد می شود: موسسه ای که عضویت EUF را از طریق فعالیت های بین المللی هوشمند خود امکان پذیر کرده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به فرانسه و اخذ پذیرش ساکلای فرانسه مشاور شماست.

درباره دانشگاه پاریس ساکلای فرانسه

تعالی دانشگاهی و دیده شدن جهانی آن به ارائه مطالعات تخصصی پیشرفته در علوم و مهندسی، علوم زیستی و بهداشت، و علوم اجتماعی و انسانی کمک می کند. دانشگاه Paris-Saclay در تلاش برای جذب بهترین استعدادها در فرانسه و خارج از کشور، قویاً متعهد می شود که از طریق ارائه برنامه های مالی گسترده، مانند بورسیه های تحصیلی عالی ورودی و خروجی خود برای کارشناسی ارشد، تجربه جابجایی را در طول تحصیل به دانشجویان خود ارائه دهد. این موسسه یک دانشگاه تحقیقاتی در فرانسه محسوب می شود این بخشی از پروژه Paris-Saclay است که یک پردیس دانشگاهی و خوشه تجاری تحقیقاتی است که در Plateau de Saclay در نزدیکی پاریس توسعه می یابد و انتظار می رود به مرکز اصلی آموزش و تحقیق در خوشه فناوری پاریس-Saclay تبدیل شود.

این دانشگاه چندین دانشکده برجسته، دانشگاه های دولتی پیشرو و مراکز تحقیقاتی را که بخشی از برترین سازمان های تحقیقاتی جهان در زمینه های مختلف هستند، ادغام می کند. با توجه به چالش های رقابت جهانی در زمینه آموزش، تحقیق و نوآوری، 15 موسسه (3 دانشگاه، 5 دانشکده مهندسی و بازرگانی بزرگ، 7 سازمان تحقیقاتی) تصمیم گرفتند تا با هم در یک پروژه مشترک، ادغام دوره ها و تحقیقات بالاترین ملی همکاری کنند. و استاندارد بین المللی، به منظور ایجاد دانشگاه پاریس-ساکلی فشرده در قلب یک اکوسیستم عظیم مجهز به امکانات و شرکت های با تکنولوژی بالا، در جنوب غربی پاریس. موسسات عضو UPSaclay مدارک لیسانس خود و همچنین مدرک کارشناسی ارشد و دکتری بین المللی دانشگاه پاریس-ساکلی را در زمینه های علوم طبیعی، انسانی و اجتماعی ارائه می دهند.

برخی از رشته های محبوب در دانشگاه پاریس ساکلای فرانسه می باشید:

  • علم شیمی
  • اقتصاد
  • پزشکی
  • پرستاری
  • فارماکولوژی
  • علوم زندگی و سلامت
  • ریاضیات
  • فیزیک
  • جامعه شناسی و علوم سیاسی

تحصیل در دانشگاه پایس ساکلای فرانسه

Université Paris-Saclay همچنین به دانشجویان و محققان به طور یکسان پویایی نوآوری باز ارائه می دهد و یک فرآیند تکراری را برای تقویت انتقال فناوری اجرا می کند. این دانشگاه %15 از پتانسیل کلی تحقیق و توسعه فرانسه را به خود اختصاص داده است که تمامی رشته های علمی را پوشش می دهد. شبیه ‌سازی ‌های رتبه‌ بندی آکادمیک دانشگاه‌ های جهان در سال 2016 ARWU، دانشگاه پاریس-ساکلی را بین رتبه‌ های 16 تا 20 در میان بهترین دانشگاه‌ های جهان قرار می ‌دهد. این دانشگاه تحقیقات پیشرفته ای را با امکانات پیشرفته ارائه می دهد. به عنوان مثال: Apollo قدرتمندترین لیزر جهان، تاسیسات Neurospin مجهز به قوی ترین آهنرباهای IRM در جهان، مرکز تحقیقات NeuroPsi در علوم شناختی، مرکز تحقیقات در علوم و فناوری نانو (400 محقق) بزرگترین است.

در قلب یک خوشه بزرگ، موقعیت استراتژیک دانشگاه پاریس-ساکلی، دانشگاه ها، دانشمندان و صنایع را قادر می سازد تا از نزدیک با هم کار کنند. با بیش از 400 مشارکت بین المللی برای همه مؤسسات دانشگاه پاریس ساکلی و بیش از 30 قرارداد امضا شده به نام خود، دانشگاه پاریس-ساکلی در حال تبدیل شدن به یک بازیگر اصلی در چشم انداز دانشگاهی بین المللی است. به منظور تقویت مشارکت های ایجاد شده توسط دانشگاه و اعضای آن، و ایجاد برنامه های مشترک، مدرک دوگانه در سطح کارشناسی ارشد یا دکترا دانشگاه پاریس ساکلی 160 بورسیه سالانه کارشناسی ارشد را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. این دانشگاه سالانه بیش از 350 کمک هزینه دکتری کامل، با بودجه اضافی برای پروژه ‌های PhD میان رشته ‌ای و برنامه ‌های دکتری دو درجه اعطا می ‌کند.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی در دانشگاه پاریس ساکلای فرانسه هستید:

فارغ التحصیلی در دانشگاه پاریس ساکلای فرانسه

تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پاریس ساکلای فرانسه

Université Paris-Saclay که محل اقامت %10 از داوطلبان دکترا در فرانسه است، برنامه های دکتری ساختار یافته منحصر به فردی را ارائه می دهد که به چالش های انضباطی یا موضوعی اختصاص دارد. اقدامات متقابل و برنامه های آموزشی اختصاص یافته به مهارت های قابل انتقال و توسعه شغلی، فرهنگ علمی گسترده و فضای باز بین المللی را برای داوطلبان دکترا فراهم می کند. از طریق برنامه بورسیه Jean d’Alembert، دانشگاه پاریس ساکلی همچنین از بهترین دانشمندان در هر زمینه و از هر کشوری برای یک دوره تحقیقاتی 6 تا 12 ماهه در یکی از آزمایشگاه های خود دعوت می کند. مجموعه ای از مدارس تابستانی در همه موضوعات مانند اقتصاد شهری، پایداری، علوم داده، نجوم، ژنومیک، فیزیک هسته ای، رباتیک، و شیمی سازماندهی شده است. تحصیل داروسازی در فرانسه را نیز می توانید بررسی کنید.

کارآفرینی در دانشگاه پاریس-ساکلی توسط بخش نوآوری پشتیبانی می شود که در آن شبکه کارآفرینی و نوآوری در دانشگاه پاریس-ساکلی) به آموزش و حمایت از دانشجویان و فارغ التحصیلان جوان با یک پروژه کارآفرینی اختصاص دارد. کار در کنار شبکه PEIPS Start In Saclay است، انجمنی که دانشجویان و کارآفرینان جوان فارغ التحصیل را در جامعه ای از کارآفرینان پیرامون رویدادهای اختصاصی گرد هم می آورد. 300 واحد تحقیقاتی میزبان 9000 محقق و استاد شاغل در تمامی رشته های علمی و پروژه های بین رشته ای شناخته شده بین المللی غذا، سلامت، انرژی، زمین و محیط زیست، ایمنی هستند که هر ساله بیش از 12000 نشریه را شامل می شود که دانشگاه مشترک پاریس را دریافت می کنند. جامعه علمی کلی دانشگاه پاریس ساکلی که از بهترین دانشگاه های فرانسه است در قلب خوشه فناوری قرار دارد و روابط با شرکت ها و ادغام در دنیای تجارت را ساده می کند.

مزایا تحصیل در دانشگاه پاری ساکلای فرانسه

مزایا تحصیل در دانشگاه پاری ساکلای فرانسه

دانشگاه پاریس ساکلی طیف کامل و متنوعی از مدارک لیسانس ، کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می دهد که کیفیت آنها به لطف شهرت تحقیقات و تعهد کارکنان آموزشی خود در سطح بین المللی شناخته شده است. مؤسسه ‌ها و مؤسسات آن با آموزش موضوعی پیشرفته در علوم و مهندسی، علوم زیستی و بهداشت، علوم اجتماعی و علوم انسانی، این پیشنهاد را بیشتر گسترش می ‌دهند. با 275 آزمایشگاه مشترک با CEA ، CNRS ، IHES ، INRAE ، INRIA ، INSERM ، ONERA ، دانشگاه پاریس ساکلی %13 از پتانسیل تحقیقاتی فرانسه را تشکیل می دهد. دانشگاه Paris-Saclay متشکل از 65000 دانشجو، 9000 معلم و مدرس و 11000 کارمند فنی و اداری، نیروی محرکه ای برای توسعه قلمرو خود و یکی از بهترین موسسات در فرانسه است.

در جدول زیر شاهد رتبه های دانشگاه پاریس ساکلای فرانسه می باشید:

رتبه در جهانرتبه در اروپارتبه در فرانسهرتبه در بیولوژی
6017279

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط اعزام دانشجو به فرانسه پاسخگوی سوالات شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *