ویزای مسافرتی فرانسه

جاذبه های گردشگری فرانسه

وجود جاذبه های گردشگری فرانسه و مراکز تفریحی عالی در این کشور اروپایی از دلایل اصلی جذب گردشگران و توریست های خارجی در هر سال می باشد. براساس داده های جمع آوری شده توسط سازمان جهانگردی جهانی سازمان ملل، کشور فرانسه در رده نخست رتبه بندی جهانگردی جهان قرار دارد. سالانه 81 میلیون توریست خارجی را به خود جذب می کند. شهرهایی مانند پاریس، تولوز، لیون، بوردو و بسیاری دیگر دارای فرهنگ غنی و همچنین مراکز فرهنگی زیادی هستند و در مجموع 37 میراث جهانی دارند. فرانسه همچنین به دلیل آب و هوای دلپذیر، سواحل باشکوه، قلعه ها، موزه های تاریخی، باغ ها و پارک های زیبا شناخته شده است. اگر قصد سفر به کشور فرانسه را دارید، با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا با زیباترین و بهترین جاذبه های گردشگری فرانسه آشنا شوید.

برج ایفل یکی از معروفترین جاذبه های گردشگری فرانسه

نماد پاریس، برج ایفل، یکی از مشهورترین نقاط دیدنی جهان است. گوستاو ایفل برج ایفل 8000 قطعه ای را قبل از سال 1890 به عنوان یک نمایشگاه طراحی کرد. ایفل در ابتدا که مورد انتقاد منتقدان قرار گرفته بود. اما امروزه این برج 320 متری یک جاذبه گردشگری محبوب و بی نظیر در پاریس است. لطافت بی نظیر این ساختار، نام مستعار بانوی آهنین را به دست آورده است. میهمانان برج ایفل می توانند طبقات مختلف این برج وعده های غذایی بی نظیر صرف کنند. از زمان ساخت برج ایفل، بیش از 200 میلیون نفر از آن بازدید کرده اند. آن را به عنوان پر بازدید ترین جاذبه گردشگری جهان تبدیل کرده اند. علاوه بر جنبه های توریستی و پردشگری، این برج از ابتدای قرن بیستم برای ساختن انتقال رادیویی مورد استفاده قرار گرفته است.

برج ایفل یکی از معروفترین جاذبه های گردشگری فرانسه

موزه لوور فرانسه

موزه لوور، بزرگترین موزه هنر جهان و یک بنای تاریخی در پاریس، پایتخت فرانسه است. این موزه در کاخ لوور قرار دارد که در ابتدا به عنوان قلعه لوور در اواخر قرن دوازدهم تا سیزدهم میلادی تحت فیلیپ دوم ساخته شده است. بقایای قلعه در زیرزمین موزه قابل مشاهده است. موزه لوور در 10 آگوست 1793 با نمایشگاهی از 537 نقاشی افتتاح شد که بخش اعظم این آثار متعلق به اموال کلیسایی و سلطنتی است.

میانگین رشد تعداد متقاضیان جویای سفر توریستی به این کشور نمودار زیر را مشاهده بفرمائید:

میانگین رشد تعداد توریست در فرانسه

مجموعه هنرهای اسلامی، جدیدترین بخش موزه، شامل 13 قرن و 3 قاره است. این نمایشگاه ها شامل سرامیک، شیشه، مواد معدنی، چوب، عاج ، فرش، پارچه و مینیاتور، شامل بیش از 5000 اثر و 1000 قطعه است. موزه لوور حاوی بیش از 380000 اشیاء و 35000 اثر هنری در 8 بخش واسطه ای با بیش از 60600 متر مربع می باشد. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به این کشور مقاله مهاجرت به فرانسه را مطالعه بفرمائید.

موزه لوور فرانسهکاخ ورسای در لیست بهترین جاذبه های گردشگری فرانسه

کاخ ورسای محل اقامت اصلی سلطنتی فرانسه بوده است که امروزه یکی از جاذبه های گردشگری فرانسه می باشد. در جدول زیر ذکر شده است که کاخ ورسای در کدام سال ها محل اقامت شاهان فرانسه بود:

سالنام شاهان
1682لوئیز چهاردهم
1789لوئیز شانزدهم

این کاخ اکنون یک بنای تاریخی و میراث جهانی یونسکو به شمار می رود. به ویژه برای تالار تشریفات آیینه ها، رویال اپرا و آپارتمان های سلطنتی. کاخ ورسای یک مجتمع شاد و اقامتگاه سلطنتی سابق در خارج از پاریس است. این کاخ سال ها به دلیل عظمت معماری و تاریخ سیاسی معروف بوده است. کاخ ورسای تاریخ بصری از معماری فرانسوی را از قرن 17 تا پایان قرن 18 ارائه می دهد. کسب اطلاع درخصوص شرایط اقامتی این کشور در مقاله اقامت فرانسه به طور کلی شرح داده شده است.

از مهترین بخش های کاخ ورسای که در لیست بهترین جاذبه های گردشگری فرانسه قرار گرفته است. می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آپارتمان های خصوصی پادشاه
  • آپارتمان های خصوصی ملکه
  • سالن مریخ
  • سالن آپولو
  • سالن دیانا

کاخ ورسای در لیست بهترین جاذبه های گردشگری فرانسه

درباره دیزنی لند پاریس

تفریحگاه دیزنی لند در مرکز پاریس در سال 1992 افتتاح شد. از سال 2014 تاکنون بیش از 275 میلیون بار بازدید کنندگان به این مرکز تفریحی مراجعه کرده اند. یکی از محبوب ترین جاذبه های پاریس به شمار می رود. دیزنی لند 4800 هکتار مساحت دارد و شامل 2 پارک، استراحتگاه، بخش خرید و سرگرمی است. 57 گزینه گردش سواره، 62 مغازه، 5800 اتاق هتل و 55463 کارمند در 500 بخش مختلف این مرکز تفریحی وجود دارد. سوار دزدان دریایی کارائیب در سال 2011 بیش از 6.7 میلیون بازدیدکننده به خود جلب کرد. دهکده دیزنی مکان های تفریحی، رستوران و مراکز خرید را در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد. استودیوهای والت دیزنی در دیزنی لند پاریس، فیلم ها و پشت صحنه فیلم های مختلف را به نمایش می گذارند.

طاق پیروزی یکی از جاذبه های گردشگری فرانسه

طاق پیروزی ستاره کی از معروف ترین بناهای تاریخی در پاریس، پایتخت کشور فرانسه است. در انتهای غربی شانز الیزه در مرکز میدان شارل دوگل واقع شده است. طاق پیروزی به افتخار کسانی ساخته شده است که برای فرانسه جنگیدند (به ویژه کسانی که در جنگهای ناپلئونی جنگیدند). در داخل و بالای قوس نام همه ژنرال ها و افرادی که برای کشور فرانسه جنگیده اند حکاکی شده است. در زیر طاق کتیبه هایی وجود دارد که شامل مقبره سرباز ناشناس از جنگ جهانی اول است که در آن شعله یادبود روشن می باشد. این طاق را را به یک مکان میهن پرست تبدیل کرده است. ساخت طاق پیروزی در 15 اوت سال 1806 تولد ناپلئون آغاز شد. در سال 1836، این طاق به صورت رسمی توسط پادشاه لوئیس فیلیپ تاسیس شد. جهت تحصیل در این کشور اروپایی مقاله تحصیل در فرانسه را مطالعه بفرمائید.

قلعه چمبورد فرانسه

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری فرانسه، قلعه چمبورد می باشد. قلعه چمبورد یکی از مهمترین کاخ های سلطنتی در مرکز فرانسه است که به دلیل معماری بسیار متفاوت و خاص رنسانس فرانسوی خود شناخته شده است. یکی از مشهورترین مقاصد تفریحی جهان است. این ساختمان که هرگز به صورت کامل ساخته نشد، توسط فرانسیس اول بنا شد. قلعه چمبورد در طی 28 سال از ساخت آن 1519 تا 1547 به طور قابل توجهی تغییر یافت گرفت. در سال 1792، به دنبال انقلاب فرانسه، برخی از وسایل این کاخ سلطنتی فروخته شد. برای مدتی ساختمان متروکه مانده بود، اگرچه در قرن نوزدهم تلاش هایی برای ترمیم انجام شد. این کاخ در حال حاضر برای عموم باز است. در سال 2007 به میزان 700000 بازدیدکننده داشته است. سیل در ژوئن 2016 موجب آسیب دیدگی زمین این کاخ شد اما خود کاخ خانه پابرجا و سالم ماند.

هموطنان گرامی که علاوه بر جاذبه های گردشگری فرانسه قصد دارند درباره فرانسه و همچنین روش های کسب اقامت فرانسه اطلاعات کافی کسب کنند می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *