مهاجرت سرمایه گذاری در ایتالیا

ثبت شرکت در ایتالیا

ثبت شرکت در ایتالیا

در صورتی که شما هم متمایل به ثبت شرکت در ایتالیا و همچنین علاقه مند به داشتن اطلاعاتی در رابطه با این موضوع هستید در این مقاله همراه ما باشید. همچنین مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که با به کار گیری وکلا و مشاورین مجرب و متخصص در زمینه گرفتن اقامت کشورهای مختلف و همچنین امور مهاجرتی دارای تخصص می باشند، این فرصت برای شما محیا شده که از اطلاعات جامعی در زمینه این امور بهره مند شوید.

در مقاله پیشرو سوالات زیر پاسخ داده خواهد شد:

  • شرایط ثبت شرکت در این کشور به چه صورت می باشد؟
  • مراحل لازم جهت ثبت شرکت در این کشور به چه صورت می باشد؟

بررسی اقدامات اولیه برای انجام ثبت شرکت در کشور ایتالیا

به صورت کلی برای ثبت شرکت در این کشور بایستی یک مسیر 7 مرحله ای گذرانده شود. در اولین مرحله اشخاص متقاضی ثبت شرکت در ایتالیا ملزم به باز نمودن یک حساب بانکی که به نام شرکت باشد می باشند. در این نوع از حساب اشخاص متقاضی ملزم به این می باشند که چیزی حدود 25% از سرمایه متعلق به بانک را در بر می گیرد پرداخت نمایند. برای انجام این کار به مدت یک ماه زمان مورد نیاز می باشد. در این مرحله اشخاص متقاضی ثبت شرکت در این کشور ملزم به گرفتن یکدسته از مجوزها می باشند.

این نکات در رابطه باموضوع ثبت شرکت در ایتالیا بایستی مدنظر اشخاص متقاضی این کار قرارگیرد. هم چنین این اشخاص نیاز به خریداری نمودن یک دسته از دفاتر شرکتی و حسابداری دارند که می تواند هزینه هایی در پی داشته باشد. در بخش مربوطه به توضیح این هزینه ها پرداخته خواهد شد.

 بررسی اقدامات ثانویه برای ثبت شرکت در کشور ایتالیا

شرکت مذکور ملزم به ثبت نام نمودن در اتاق های بازرگان می باشد. مدت زمان لازم برای انجام این کار چیزی حدود 10 روز کاری می باشد. به صورت معمول از مخارج و هزینه بالایی برخوردارهست. شرکت و همچنین دفاتر اشتغال ملزم به این می باشند که ظرف 5 روز در دفتر تامین اجتماعی اقدام به استخدام نمودن کارمندان کنند تا اینکه مراحل ثبت شرکت در ایتالیا به صورت کامل ارائه گردد. در نهایت به اشخاص متقاضی ثبت شرکت در ایتالیا کد مالیاتی داده خواهد شد. همچنین برای این اشخاص شماره مالیات بر ارزش افزوده در نظر گرفته خواهد شد. در خصوص مهاجرت به ایتالیا می توانید مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

در این مرحله که کلیه فعالیت های تجاری شرکت با اداره مالیات این کشور خواهد بود. در نهایت به ثبت نام نمودن در اداره تأمین اجتماعی و همینطور دفاتر بیمه حوادث منجر خواهد شد . هزینه های دارای ارتباط با ثبت شرکت در این کشور در بر گیرنده هزینه برای ثبت تمبر و به همین صورت هزینه ثبت نام می شود. لازم به ذکر است که این اشخاص ملزم به این می باشند که شرایط مالیات را وارد گردش کاری خود کنند. ثبت نام نمودن در اتاق بازرگانی که به مقدار 500€ (یورو) هزینه در بر دارد. همچنین بایستی به درستی انجام شود. هم چنین مخارج و هزینه های اعلام شده به شکل تقریبی می باشد. در مدت زمان خاصی منجر به تغییر خواهد شد.

 بررسی اقدامات ثانویه برای ثبت شرکت در کشور ایتالیا

بررسی مراحل مورد نیاز ویزا مختص سرمایه گذاری در ایتالیا

در حالت کلی برای ثبت نمودن شرکت در این کشور 2 مرحله اصلی وجود دارد. این 2 مرحله عبارتند از:

مرحله اول: این امکان برای اشخاص متقاضی ثبت شرکت در ایتالیا وجود دارد. اقدام به خرید نمودن یک شرکت که سایقه فعالیت تجاری برای مدت 3 سال تمام را داشته باشند. ناگفته نماند که اقدام برای این کار مقداری هزینه بر می باشد. ولی در عوض بسیار راحت می باشد. دیگر نیازی به گذراندن مراحل دیگری نمی باشد.

مرحله دوم: در این روش اشخاص متقاضی که از یک شعبه شرکت با تابعیت ایتالیایی که عضو اتحادیه اروپا باشد. به عنوان یک کارمند در رشته شغلی که در آن تخصص دارند استخدام شوند که این روش از جمله بهترین روش های گرفتن ویزای این کشور می باشد .

جهت اطلاع از شرایط کار در ایتالیا، مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

 بررسی قانون های لازم برای ثبت نمودن سرمایه در ایتالیا

همانطور که در این مقاله ذکر شده پیچیدگی های ثبت نمودن شرکت در این کشور کم نمی باشد. همچنین که یک سری از روش ها و گزینه های دیگر پیش روی اشخاص متقاضی ثبت شرکت در ایتالیا می باشد که ملزم به رعایت نمودن این گزینه ها باشد. این اشخاص ملزم به این می باشند که موافتنامه و همچنین اساسنامه انجمن را تهیه کنند، نا گفته نماند که اساسنامه بایستی در یک در یک دفتر اسناد رسمی به اجرا در آید. لازم به ذکر می باشد که کد مالیاتی در این کشور به انضمام سندی که بیانگر هویت اشخاص باشد.

از جمله دیگر گزینه های مطرح محسوب می شود. این اشخاص ملزم به این می باشند که یک حساب بانکی به صورت محلی افتتاح نماید . جهت اطلاع از سایر روش های مهاجرتی به کشور ایتالیا، با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله تحصیل در ایتالیا را بررسی بفرمائید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *