مهاجرت تحصیلی جمهوری چک

تحصیل رشته طراحی لباس در جمهوری چک

تحصیل رشته طراحی لباس در جمهوری چک

تحصیل رشته طراحی لباس در جمهوری چک در آکادمی ها و موسسات برجسته این کشور ارائه می شود. چک یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است. این کشور دارای فرهنگ و هنر قابل توجهی است. رشته طراحی لباس نیز جزو رشته های هنری در جمهوری چک مورد توجه دانشجویان قرار دارد. جمهوری چک در قلب اروپا واقع شده و دارای ثروت طبیعی و فرهنگی منحصر به فردی است. مساحت کل جمهوری چک 78866 کیلومتر مربع و جمعیت آن حدود 10.4 میلیون نفر است و پراگ پایتخت آن است. جمهوری چک در حال حاضر به اندازه تاریخ و فرهنگ چشمگیرش برای تحقیق و توسعه علمی شناخته شده است.

طی دهه گذشته، علم چک اکتشافات و اختراعات انقلابی انجام داده و روش ‌های نوآورانه ‌ای را در زمینه ‌های مختلف ارائه کرده است. برای اقدام به مهاجرت به کشورهای برتر اروپایی می توانید شرایط را در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بسنجید.

تحصیل رشته طراحی لباس در کشور جمهوری چک

جمهوری چک ممکن است کشوری مدرن و آینده‌ نگر باشد که به پشتوانه اتحادیه اروپا و ناتو به آینده حرکت می کند، اما همچنین کشوری غنی از سنت است. این بیشتر در بوهمای جنوبی و موراویا آشکار است، جایی که فرهنگ عامیانه پر رونق در طول فصل جشنواره تابستانی دیده می شود. در طول این مدت، جوامعی از چسکی کروملوف تا تلچ تا میکولوف لباس‌ های سنتی می‌ پوشند، آلات موسیقی خود را بر می ‌دارند و آواز می ‌خوانند و می ‌رقصند و سنت‌ های باستانی را در یکی از بهترین نمونه‌ های «تاریخ زنده» در چک زنده می ‌کنند.

بر اساس برنامه ارزیابی بین المللی دانشجویان (PISA) سیستم آموزشی چک یکی از بهترین ها در جهان است. علاوه بر این، موسسات آموزش عالی چک طیف گسترده ای از برنامه های تحصیلی را ارائه می دهند که به زبان انگلیسی و سایر زبان های خارجی به طور خاص برای دانشجویان بین المللی طراحی شده اند. جهت تحصیل در چک در رشته طراحی لباس، دانشگاه های زیر را در نظر بگیرید:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه هنر، طراحی و معماری
2دانشگاه فنی لیبرک

مزایای تحصیل در جمهوری چک

امروزه، جمهوری چک به طور فزاینده ای یک مقصد محبوب برای تحصیل بین المللی است و بیش از 45000 دانشجوی خارجی در حال حاضر در دانشگاه های آن ثبت نام می کنند. مطمئنا برای کسانی که تحصیل در جمهوری چک را انتخاب می کنند مزایای زیادی وجود دارد:

  • وجود دانشگاه های معتبر
  • شهریه های مقرون به صرفه
  • زندگی دانشجویی جذاب

با تحصیل در جمهوری چک می توانید از مزایایی برخوردار شوید:

  • اولاً، کیفیت و سنت بالای آموزش و تحقیقات چک به طور گسترده ای شناخته شده است، به ویژه هنگامی که صحبت از تحصیل علوم، مهندسی یا پزشکی در جمهوری چک می شود.
  • دوم، موسسات آموزش عالی چک دوره‌ های جالبی را در مورد موضوعاتی ارائه می ‌دهند که ممکن است در کشورهای دیگر به راحتی نتوانید آن ‌ها را پیدا کنید، و به شما یک دیدگاه خاص و دانش خاصی در زمینه‌ های خاص می‌ دهد.
  • سوم، با توجه به موقعیت مکانی در قلب اروپا، تحصیل در جمهوری چک به معنای داشتن «بلیت رایگان» برای سفر و کشف بخش بزرگی از قاره کهن است.

تحصیل رشته طراحی لباس در دانشگاه فنی لیبریک چک

در زمینه انتقال فناوری، دانشگاه فنی لیبرک دارای سنت تحقیق در همکاری نزدیک به ویژه با صنایع نساجی و خودروسازی است. این موقعیت عالی را برای فارغ التحصیلان تضمین می کند. علاوه بر این، دانشگاه در بیش از 100 پروژه تحقیقاتی به ارزش تقریباً 3 میلیون $ (دلار) و در تحقیقات قراردادی مشارکت دارد. دانشکده مهندسی نساجی (FTE) تنها دانشکده ای در جمهوری چک است که آموزش را در کل زمینه منسوجات ارائه می دهد، تحقیقات و توسعه بنیادی و کاربردی (R&D) از طراحی و مواد گرفته تا فناوری، ارزیابی کیفیت تا طیف گسترده ای را انجام می دهد.

این یکی از بزرگترین دانشکده های اتحادیه اروپا است که در زمینه مهندسی مواد نساجی همه جانبه فعالیت دارد. دانشکده مهندسی نساجی در سال 1960 به عنوان دومین دانشکده دانشگاه سابق تأسیس شد و به عنوان تنها دانشکده در جمهوری چک آموزش آکادمیک را از طریق کل رشته نساجی و لباس ارائه می دهد.

کار پس از تحصیل رشته طراحی لباس در جمهوری چک

پس از فارغ التحصیلی در این رشته دانشجویان به مدت 6 ماه تا 1 سال زمان دارند تا کار در چک را آغاز کنند. این رشته دارای مشاغل مختلفی است که میزان درآمد خوبی دارند. یک طراح لباس در جمهوری چک به صورت متوسط به میزان 50100CZK (کرون چک) در ماه درآمد دارد. این میزان مبلغی بالغ بر 602000CZK (کرون چک) در سال است. همچنین طراحان لباس در جمهوری چک حداقل 18100CZK (کرون چک) و حداکثر 109000CZK (کرون چک) در ماه درآمد دارند.

مقایسه میزان حقوق مشاغل صنعت مد و طراحی در جمهوری چک با سایر مشاغل را مشاهده می کنید:

میزان حقوق مشاغل طراحی در جمهوری چک

آکادمی طراحی، هنر و معماری پراگ در جمهوری چک

آکادمی هنر، معماری و طراحی در پراگ در سال 1885 تاسیس شد. در طول عمر خود در بین بهترین موسسات آموزشی در کشور رتبه بندی شده است. این دانشکده به گروه های معماری، طراحی، هنرهای زیبا، هنرهای کاربردی، گرافیک و تئوری و تاریخ هنر تقسیم می شود. هر بخش با توجه به حوزه تخصصی خود به استودیوها تقسیم می شود. استودیوها همه توسط چهره های برجسته صحنه هنر چک هدایت می شوند. هر ساله این دانشگاه بیش از 15 نمایشگاه برگزار می کند که نیمی از آنها در خارج از کشور به نمایش در می آیند. پراگ به عنوان یکی از تنها مدارس کشورهای پساکمونیستی سابق، در فهرست مدارس هنری معتبر اروپا و جهان قرار دارد.

آکادمی هنر، معماری و طراحی در پراگ از اولین در نوع خود در کشور چک به یک موسسه مدرن، پویا و ظاهری تبدیل شده است که اکنون بیش از 20 استودیو برای تحصیل در آن وجود دارد. استودیوهای AAAD از تایپوگرافی گرفته تا هنر رسانه ‌ای، طراحی لباس و شیشه، توسط مقامات برجسته در زمینه ‌های مربوطه هدایت می ‌شوند که اشتیاق آنها به آموزش با تعهد آنها به رشته‌ های مربوطه مطابقت دارد. اعزام دانشجو به جمهوری چک در این دانشگاه و سایر دانشگاه های اروپایی را از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جویا شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *