مهاجرت تحصیلی تایلند

تحصیل دندانپزشکی در تایلند

تحصیل دندانپزشکی در تایلند برای دانشجویان بین المللی می تواند فرصت خوبی باشد. زیرا رشته دندانپزشکی رشته ای عالی و پر درآمد است. در تایلند دانشجویان می توانند به زبان انگلیسی در دانشکده های تخصصی دانشگاه های معتبر تحصیل کنند. دندانپزشکی یک موضوع رشته وسیع محسوب می شود که به تمام موضوعات و مسائل مربوط دهان و دندان و فک و سلامت و زیبایی صورت مرتبط می باشد. دندانپزشکان برای اطمینان از اینکه همه ساختارهای فک و صورت در کار مناسب هستند و همه چیز سالم و در جای خود نگهداری می شود، نقشی حیاتی دارند. مراقبت از دندان فقط شامل کاشت، کشیدن و ترمیم و درمان دندان درد نیست بلکه این رشته به دانشجویان می آموزد که چطور از بروز این مسائل جلوگیری کنند.

تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته دندانپزشکی در کشور تایلند به شما امکان را می دهد در آناتومی سر و گردن، روش های جراحی، جراحی ایمپلنت، دندانپزشکی پزشکی قانونی، و بیماری های دهان و دندان تخصص داشته باشید. دندانپزشکی همیشه به مهارت دستی، مهارت حل مسئله و حافظه بصری نیاز دارد. آنچه که یک دندانپزشک خوب را به یک دندانپزشک عالی تبدیل می کند، آگاهی وی از شرایط و ظرفیت آستانه درد بیمار و تلاش برای ایجاد آرامش برای او است. در طی دوره های دندانپزشکی، با سلامت کلی حفره دهان آشنا خواهید شد و روش های متعدد دندانپزشکی و همچنین روش های تشخیص و درمان و ابزارهای لازم برای استفاده از آنها را کشف خواهید کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما در خصوص تحصیل داروسازی و مهاجرت به تایلند یاری می رساند.

تحصیل در تایلند

بعد از فارغ التحصیلی، اکثر دانشجویان به عنوان دندانپزشک، متخصص بهداشت دندانپزشکی یا دستیار دندانپزشکی کار می کنند. تایلند به دلیل دوستی و مهمان نوازی و فرهنگ غنی و توسعه اقتصادی مشهور است. این کشور، یک انتخاب عالی برای مطالعه بین المللی است. تایلند با ترکیبی جذاب از سنت و مدرنیسم و ​​مناظر عجیب و غریب هر ساله از بیش از 20000 دانشجوی بین المللی پذیرایی می کند. تایلند از نظر جغرافیایی در جنوب شرقی آسیا واقع شده است و جمعیت آن 63 میلیون نفر است. در تایلند هشت دانشکده دندان پزشکی دولتی و خصوصی وجود دارد. تحصیلات شش ساله دندانپزشکی منجر به درجه DDS می شود. پس از فارغ التحصیلی از دانشکده های دندانپزشکی دولتی، دندانپزشکان موظف به مدت 3 سال در سیستم عمومی کار می کنند.

تحصیلات عالی در تایلند در دانشگاه ها، موسسات فناوری، کالج های فنی و حرفه ای، کالج های معلمان و سایر کالج های حرفه ای ارائه می شود. مدت زمان استاندارد تحصیل در اکثر برنامه های کارشناسی چهار سال است، به استثنای معماری و هنر و گرافیک و داروسازی که به 5 سال تحصیل نیاز دارد. آموزش و تحصیل در رشته پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی شش سال مطالعه طول می کشد. سال تحصیلی از دو ترم ژوئن تا اکتبر و نوامبر تا مارس و یک جلسه تابستانی از آوریل تا مه تشکیل شده است. با این حال، برخی از دانشگاه های تایلند تاریخ های مختلف شروع و پایان ترم خود را برای ارتباط با سایر سیستم های مدرسه مانند سیستم های ایالات متحده یا اروپا اتخاذ کرده اند.

هرساله تعداد زیادی دانشجوی بین المللی به کشور تایلند مهاجرت می کنند. در نمودار زیر میزان آن را مشاهده می کنید:

میزان دانشجویان بین المللی در سال های اخیر در اندونزی

شرایط تحصیل دندانپزشکی در تایلند

دانشکده دندانپزشکی در سال 1940 تاسیس شد و به عنوان اولین دانشکده دندانپزشکی در تایلند شناخته شد. این دانشگاه متعهد به تولید فارغ التحصیلان صلاحیت دندانپزشکی و همچنین توسعه تحقیقات در مورد بهداشت دهان و دندان و محافظت در برابر بیماری های دهان و دندان برای مردم است. این دانشکده همچنین خدمات دندانپزشکی را به عموم مردم، چه در دانشگاه و چه در مناطق دور افتاده تایلند ارائه می دهد. هزینه های یک دانشجوی دندانپزشکی در سال حدود 80% از درآمد سالانه متوسط ​​خانواده های تایلندی است. این می تواند بیانگر این باشد که خانواده های تایلندی به طور متوسط ​​نمی توانند هزینه تحصیل دندان پزشکی را حتی در دانشگاه های دولتی بپردازند. بنابراین تعداد کمی از دانش آموزان از طبقه کارگر در دانشکده های دندانپزشکی ثبت نام می کنند.

متقاضیان باید برای پذیرش در دانشگاه اقدام کنند. داوطلبان باید فرم درخواست را تکمیل کنند. برخی از موارد مهم را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • مدارک شناسایی
  • یک نسخه از گواهی مهارت انگلیسی تافل با نمره 520
  • یک کپی تأیید شده از سوابق تحصیل با نمرات
  • بیانیه هدف
  • یک گواهی پزشکی

هزینه تحصیل دندانپزشکی در تایلند

هزینه تحصیل دندانپزشکی در تایلند

دانشجویی که این برنامه را به پایان برساند گواهی تحصیلات تکمیلی را در تکنسین دندانپزشکی دریافت می کند و واجد شرایط کار با وزارت بهداشت عمومی، در یک دانشگاه، در یک سازمان خصوصی یا کار به عنوان یک تکنسین دندانپزشکی مستقل می شود. در سال 2008، دانشکده پذیرفته شد یک دانشجوی کامبوجی بر اساس پروژه ابتکار سلطنتی برای افزایش کارکنان دندانپزشکی برای شرکت در برنامه گواهی در تکنسین دندانپزشکی. دانشکده فناوری دندانپزشکی اولین موسسه آموزش فناوری دندانپزشکی در تایلند است. دانشجویان برای حضور در برنامه باید فارغ التحصیل دبیرستان باشند یا گواهی معادل ملی داشته باشند. به منظور تأیید برنامه توسط شورای آموزش ملی و دفتر کمیسیون خدمات کشوری، این برنامه با کمک برنامه Columbo ارائه شده توسط دولت انگلستان و گروه پروتزهای دندانی، دانشگاه بیرمنگام، انگلستان ارائه شد.

هزینه های تحصیل در دانشگاه های تایلند از مهم ترین موارد برای دانشجویان محسوب می شود. در جدول زیر این هزینه را برای شما حاضر کرده ایم:

شهرتعداد دانشگاه هاهزینه به دلار
بانکوک23135$
چیانگ مای13600$
کانچانابوری13540$

دندانپزشکی در مقطع ارشد تایلند

رشته دندانپزشکی مدرن در مقطع ارشد علمی پیشرفته است که روش های درمان و پیشگیری از بیماری های حفره دهان را بهبود می بخشد. کارشناسی ارشد دندانپزشکی تخصصی است که به طور کلی آسیب ها و بیماری های دندان، فک و یک ناحیه فک و صورت را درمان می کند. عملکرد دندانپزشک پس از تحصیل می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. تخصص ها شامل کار دندان، مشاهده و جلوگیری از پوسیدگی دندان است. وظایف اصلی دندانپزشک در تایلند شامل درمان بیماران انجام معاینات پیشگیرانه و بهداشت حفره دهان می باشد. دانشکده فناوری پزشکی در تایلند این رشته را ارائه می دهد. اگر قصد تحصیل دنداپزشکی را دارید می توانید به تحصیل دنداپزشکی در کره جنوبی و تحصیل دندانپزشکی در ژاپن نیز فکر کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمای شما در این باب است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *