مهاجرت تحصیلی فنلاند

تحصیل بدون مدرک زبان در فنلاند

تحصیل بدون مدرک زبان در فنلاند

امکان تحصیل بدون مدرک زبان در فنلاند فقط برای افراد بومی وجود دارد. شهروندان خارجی برای تحصیل در فنلاند نیاز به ارائه مدرک زبان دارند. البته بسیاری از برنامه ها در این کشور به زبان فنلاندی ارائه می شود و دوره های زبان فنلاندی در این کشور رایگان هستند. فنلاند یکی از کشورهای برتر شمال اروپا برای تحصیل است. با تحصیل در این کشور می توانید مقدمات اقامت پس از تحصیل در فنلاند را مهیا کنید. کارشناسان مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با بررسی شرایط شما می توانند گزینه های مختلف را بررسی کرده و بهترین اقدام را برای شما ترتیب دهند.

از مزایای تحصیل در فنلاند می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 مزایای تحصیل و زندگی در فنلاند

تحصیل در کشور فنلاند

فنلاند یک کشور اروپای شمالی است که هم مرز با سوئد، نروژ، روسیه و دریای بالتیک است. پایتخت آن، هلسینکی، شهری ساحلی در امتداد خلیج فنلاند است که توسط بسیاری از جزایر دریای بالتیک احاطه شده است. اگر اشتیاق زیادی به تحقیق و نوآوری دارید، کشور فوق العاده فنلاند با داشتن بهترین دانشگاه ها در حد کلاس جهانی با زیرساخت های هنری انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این کشور در شمال اروپا واقع شده و یکی از 5 کشور شمال اروپا است. جامعه فنلاند به شدت سیاست برابری را دنبال می کند. با تمایل به نوآوری در فناوری، این کشور در حال حاضر به یکی از رهبران ارائه آموزش پیشرفته در زمینه علم و فناوری تبدیل شده است که در نتیجه آن پایتخت این کشور هلسینکی به یکی از امن ترین مکان ها برای ذهن جوان با استعداد تبدیل شده است.

هر ساله بسیاری از دانشجویان به دلیل داشتن چشم انداز درخشان در حوزه فناوری، برای تحصیلات عالی به فنلاند می روند. اکثر دانشجویانی که از کشورهای خارجی می آیند در تطبیق با محیط این کشور مشکلات زیادی پیدا نمی کنند. این کشور برای زنان دانشمند ایمن است زیرا این کشور به شدت برابری جنسیتی را دنبال می کند. سطح پایین فساد نیز این کشور را برای دانشجویان بین المللی بسیار مناسب می کند.

در نمودار زیر درصد دانشجویان خارجی در هر مقطع در کشور فنلاند آورده شده است:

درصد دانشجویان خارجی در فنلاند

شرایط تحصیل بدون مدرک زبان در فنلاند

بیشتر دانشگاه های فنلاند دوره های مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و همچنین دکترا را در موضوعات مختلف ارائه می کنند. روند پذیرش پیچیده نیست و نیاز به درخواست و ارائه فرم دانشجویان متقاضی دارد. جهت تحصیل در دوره های انگلیسی دانشجویان غیر انگلیسی زبان نیاز به ارائه مدرک زبان آیلتس 6 و یا معادل آن در سایر آزمون ها دارند. برای تحصیل به زبان فنلاندی یا سوئدی نیز مدرک b1 نیاز است. البته دانشگاه های این کشور دوره زبان فنلاندی و سوئدی رایگان را در صورت برقراری سایر شرایط دانشگاه مانند معدل، دروس برداشته شده و غیره ارائه می کنند. همیشه توصیه می شود قبل از اقدام در مورد روش کار مطالعه کنید تا روند درخواست بسیار آسان شود. جزئیات مربوط به شهریه و قوانین مربوط به بورسیه تحصیلی نیز در وب سایت دانشگاه مورد نظر ذکر شده است.

اگر شما علاقه مند به تحصیل بدون مدرک زبان در فنلاند هستید باید دارای شرایط زیر باشید:

ردیفشرط
1باید بومی یک کشور انگلیسی زبان باشید.
2در دوره تحصیلی پیشین خود به زبان انگلیسی تحصیل کرده باشید.
3در آزمون تعیین سطح دانشگاه شرکت کنید و نمره لازم را کسب کرده باشید.

شرایط تحصیل بدون مدرک زبان در فنلاند

تحصیل بدون مدرک آیلتس در فنلاند

فنلاند نه تنها در حفظ پیشرفت در توسعه آموزشی، بلکه در ایجاد یک استاندارد جهانی نیز موفق بوده است. مردم صمیمی و مهمان نواز هستند، بنابراین، البته، یکی از مقاصد برتر برای دانشجویان بین المللی در سراسر جهان برای تجربه تحصیلی جهانی است. در حال حاضر امکان تحصیل در فنلاند بدون آیلتس برای دانشجویان بین المللی نیز وجود دارد. زندگی دانشجویی در فنلاند با راحتی ارائه شده توسط زیرساخت ها و فناوری های درجه یک در کشور افزایش یافته است. دانشجویان بین ‌المللی می ‌توانند از امنیت زندگی در یکی از امن ‌ترین کشورهای جهان و لذتی که طبیعت در هر چهار فصل مختلف به ارمغان می ‌آورد، لذت ببرند.

در مورد رشته ها و دانشگاه هایی که می خواهید در فنلاند درخواست کنید، تحقیق کنید و فهرست کوتاهی را انتخاب کنید. می توانید رتبه بندی دانشگاه ها در فنلاند و شرایط واجد شرایط بودن را در وب سایت دانشگاه بررسی کنید. همه دانشگاه ها را بررسی کنید و با توجه به شغل انتخابی خود آنچه را که برای شما مناسب است انتخاب کنید. شما باید برای دانشگاه ها یا کالج های فنلاند که انتخاب کرده اید به صورت آنلاین درخواست دهید. انتخاب شما پس از دریافت نامه پذیرش تایید می شود.

برای تحصیل در فنلاند بدون آیلتس، دانشجویان باید نشان دهند که به اندازه کافی انگلیسی صحبت می کنند. در اینجا چند راه غیر از آیلتس وجود دارد که دانشجویان می توانند از طریق آن در دانشگاه های فنلاند پذیرش بگیرند:

  • زبان مادری دانش آموز انگلیسی است
  • مدرک تحصیلی قبلی دانشجو به زبان انگلیسی در هر یک از دانشگاه های اتحادیه اروپا / EEA، کانادا، استرالیا، نیوزیلند یا ایالات متحده آمریکا تدریس می شد.
  • برخی از دانشگاه های فنلاند نیز در صورتی قبول می کنند که فقط بخشی از مدرک تحصیلی قبلی دانشجو به زبان انگلیسی تدریس شود.

تحصیل بدون مدرک زبان در دانشگاه های فنلاند

فنلاند نه تنها در حفظ پیشرفت در پیشرفت آموزشی بلکه در تعیین استاندارد جهانی نیز کار بزرگی انجام داده است. بنابراین فنلاند، یکی از مقصد های برتر برای دانشجویان بین المللی از سراسر جهان است. در حال حاضر تحصیل در فنلاند بدون مدرک زبان برای دانشجویان انگلیسی زبان و یا سوئدی زبان نیز امکان پذیر است. زندگی دانشجویی در فنلاند با سهولت زیرساخت ها و فناوری های سطح بالا در کشور فراهم می شود. دانشجویان بین المللی می توانند از امنیت زندگی در یکی از امن ترین کشورهای جهان و لذت طبیعت در هر 4 فصل برخوردار شوند. دانشگاه های فنلاند دوره های مختلفی را به عنوان بخشی از کارشناسی، کارشناسی ارشد و همچنین PhD ارائه می دهند. دوره های دکترا همچنان محبوب ترین هستند زیرا از شهریه معاف هستند.

بیشتر برنامه ها به زبان های فنلاندی یا سوئدی تدریس می شوند. دوره های زبان انگلیسی در حال محبوب شدن هستند. بیشترین پذیرش ها از طریق پذیرش در دانشگاه های زیر انجام می شوند:

  • دانشگاه هلسینکی
  • دانشگاه فنی تامپره
  • دانشگاه اولو
  • دانشگاه فنلاند

هزینه تحصیل بدون مدرک زبان در فنلاند

از آنجا که دولت فنلاند می خواهد آموزش عالی را در این کشور ارتقا دهد، بیشتر دوره های ارائه شده توسط دانشگاه ها، صرف نظر از ملیت آنها، از دریافت شهریه برای کلیه دانشجویان خودداری می کنند. با این حال، از پاییز 2017 هزینه های تحصیل در برخی از دوره های داوطلبان غیر اروپایی گرفته می شود. تحصیل در مقطع دکتری همچنان رایگان خواهد بود. با این حال، مسئولیت هزینه تحصیل در فنلاند تنها به عهده دانشجو است. هزینه زندگی در فنلاند در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی زیاد نیست. با توجه به بازخوردی که دانشجویان قبلا در آنجا تحصیل کرده اند، ماهیانه €800 (یورو) برای هزینه زندگی دانشجویی که شامل غذا و حمل و نقل خانه است کافی است. هزینه زندگی در فنلاند به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

هزینه تحصیل بدون مدرک زبان در فنلاند

ویزای دانشجویی فنلاند

هنگام درخواست ویزای دانشجویی فنلاند، باید برخی از مدارک را ارائه دهید. در زیر اسناد ذکر شده است:

  • گذرنامه معتبر
  • عکس پاسپورت
  • کپی از صفحه اطلاعات شخصی گذرنامه و هر صفحه گذرنامه ای که حاوی یادداشت است
  • گواهی پذیرش از موسسه فنلاند
  • جزئیات پرداخت شهریه یا بورسیه تحصیلی
  • مدارکی برای تأمین هزینه های خود
  • اثبات بیمه درمانی

اگر نامه پذیرش دانشگاه در فنلاند را دارید که نیازی به مدرک زبان ندارد، می توانید برای ویزای دانشجویی فنلاند اقدام کنید. تحصیل در فنلاند مزایای زیادی دارد. پردیس های دانشگاه از کتابخانه های بسیار خوب گرفته تا آزمایشگاه های فناوری پیشرفته، کلیه امکاناتی را که دانشجویان برای کسب دانش نیاز دارند، ارائه می کنند. مدرک تحصیلی از یکی از موسسات آموزش عالی فنلاند اولین قدم شما برای رسیدن به یک حرفه عالی در رشته شما است، خواه این دانشگاه ممکن است باشد یا هر بخش عملی. با این حال، در مورد دانشگاه خاص سوال کنید که آیا پذیرش بدون مدرک زبان برای دانشجویان بین المللی را می پذیرد یا خیر.

دوره زبان انگلیسی در فنلاند

فنلاند مکانی است که فرصت‌های خوبی را برای یادگیری زبان فراهم می‌کند. بیش از %90 از مردم فنلاند به زبان دیگری صحبت می کنند و اکثریت آنها زبان سوئدی را به عنوان زبان دوم خود صحبت می کنند. مناطق ساحلی (به ویژه در جنوب و غرب) وجود دارد که مردم سوئدی به عنوان زبان اول خود صحبت می کنند و در شمال، زبان های سامی زبان مادری هستند. با توجه به این نکته اکثر مردم فنلاند علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی هستند لذا موسسات زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی در فنلاند فعالیت می کنند. می توانید با شرکت در دوره زبان انگلیسی در فنلاند زبان خود را تقویت کنید و برای ورود به دانشگاه های فنلاندی خود را آماده کنید. این دوره ها بسته به تعداد ترم و سطح ارائه شده هزینه متفاوتی دارند.

دوره زبان فنلاندی در فنلاند

یکی دیگر از روش های تحصیل بدون مدرک زبان در فنلاند گذراندن دوره های فنلاندی در این کشور است. یادگیری زبان محلی باعث راحتی اقامت شما می شود و گزینه های شغلی بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. فنلاند رسما یک کشور دو زبانه با فنلاندی (95٪) و سوئدی (5٪) است. فنلاندی بخشی از خانواده زبان های فینو-اوگریک است و ساختار و واژگان آن با زبان های هند و اروپایی بسیار متفاوت است. اما این بدان معنا نیست که دشوار است و این فقط متفاوت است! دوره زبان فنلاندی به صورت آنلاین و فیزیکی ارائه می شود است که به ویژه برای دانشجویانی که قصد دارند برای مدت طولانی تر یا بیشتر در دانشگاه های فنلاند بیایند و تحصیل کنند، طراحی شده است.

این دوره یک دوره خوب برای آشنایی و تسلط به زبان فنلاندی و یک جعبه ابزار ساده برای زندگی روزمره با فنلاندی ها است. دانشجویان در صورت پذیرش و شرکت در این دوره ها نیازی به پرداخت شهریه ندارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فنلاند و اعزام دانشجو به فنلاند و یا سایر کشورهای نوردیک می توانید از متخصصین و کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند مشورت بگیرید.

متداول ترین سوالات تحصیل بدون مدرک زبان در فنلاند

در این بخش از مقاله مفتخر به پاسخگویی سوالات پرتکرار شما در خصوص تحصیل بدون مدرک زبان در فنلاند می باشیم:

  • شرایط تحصیل بدون مدرک زبان در فنلاند چگونه می باشد؟ شرط اول متقاضی باید بومی یک کشور انگلیسی زبان باشد. شرط دوم در دوره های پیشین به زبان انگلیسی تحصیل کرده باشد. شرط سوم در آزمون تعیین سطح شرکت کرده باشد و نمره مقبول را دریافت نموده باشد.
  • کدام یک از دانشگاه های فنلاند شرایط تحصیل بدون مدرک زبان را دارا می باشند؟ دانشگاه هلسینکی، دانشگاه فنی تامپره، دانشگاه اولو و دانشگاه فنلاند
5/5 - (6 امتیاز)

4 دیدگاه برای “تحصیل بدون مدرک زبان در فنلاند

  1. فریدون گفت:

    سلام خیلی ممنون که جواب سوال ها رو در ابتدای مقاله دادید ولی من تا انتهای مقاله مطالعه کردم تا در مورد تحصیل در فنلاند و شرایط دانشگاه ها بیشتر بدونم. زبان فنلاندی زبان سختی هست برای یادگیری و تو کشور فنلاند چقدر طول میکشه این زبان رو یاد گرفت؟

    1. صادقی گفت:

      سلام در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  2. رضابرکتی گفت:

    سلام خسته نباشید .
    ایا میشه با شرکت در دوره های زبان فنلاندی در خود فنلاند مدرک زبان فنلاندی رو دریافت کرد و وارد دانشگاهای فنلاند شد.

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. بله این امکان در صورت داشتن شرایط دانشگاهی برای شما مقدور است. در خصوص اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *