مهاجرت تحصیلی چین

بیمه دانشجویی در چین

بیمه دانشجویی در چین

بیمه دانشجویی در چین می تواند از دارایی ها و کیف پول شما در صورت آمدن صورت حساب های پزشکی در این کشور محافظت کند. علاوه بر این اگر اتفاق بدی برای شما رخ دهد می تواند به کمک خانواده شما بیاید. حوادث ناخواسته در چین می تواند کل پس انداز شما در این کشور را از بین ببرد، و اگر در چین دانشجو هستید ممکن است بدهی بیشتری از آنچه که برای آن چانه زنی کرده اید برای شما باقی بگذارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در امر مهاجرت، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص بیمه دانشجویی در چین می باشد. به طور کلی، دریافت بیمه دانشجویی در چین برای دانشجویان خارجی که مشغول به تحصیل در این  کشور هستند الزامی می باشد.

برخی از بیمه های رایج دانشجویی در چین عبارت اند از:

بیمه های رایج دانشجویی در چین

برترین شرکت های بیمه دانشجویی در چین

هر ساله بیش از صدها تبعه خارجی از کشورهای مختلف جهان به دلیل وجود بیمه های دانشجویی متعدد در چین به این کشور زیبا در شرق آسیا مهاجرت می کنند. به عبارت دیگر، یکی از مزیت های اساسی تحصیل در چین تعداد بالای شرکت های بیمه دانشجویی معتبر در این کشور می باشد. تمامی دانشجویان بین المللی که قصد ادامه تحصیل در چین را دارند، می توانند با توجه به شرایط خود در این کشور بیمه دانشجویی معتبری را در چین انتخاب کنند. البته لازم به ذکر است که، هزینه بیمه دانشجویی در چین بسته به موسسه بیمه ای مورد نظر دانشجویان ممکن است متفاوت باشد.

در جدول زیر می توانید با برخی از مهمترین شرکت های بیمه دانشجویی در چین برای دانشجویان بین المللی آشنا شوید:

برترین شرکت های بیمه دانشجویی در چینتوضیحات
بیمه دانشجویی چین تایپینگبیمه چین تایپینگ دارای دفاتر محلی در سنگاپور، هنگ کنگ، چین و بریتانیا نیز می باشد، که چندین گزینه پوشش را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد.
بیمه پینگ آنیکی از ارائه دهندگان اصلی بیمه دانشجویی در چین بیمه پینگ آن می باشد. زیرا این شرکت بیمه ای سیاست قیمتی مناسبی برای بیمه دانشجویان بین المللی که در پرجمعیت ترین کشور جهان تحصیل می کنند دارد.
بیمه AXA در چینطرح بیمه دانشجویی AXA برای دانشجویان ارائه دهنده دارای گزینه ها و قیمت های بسیار متنوعی است.
بیمه آلیانزیکی دیگر از لباس های جهانی که بسته های بسیار جامعی را برای دانشجویان خارجی در چین فراهم می کند، بیمه آلیانز است.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین شرکت بیمه دانشجویی در چین را از دیدگاه دانشجویان بین المللی مشاهده فرمایید:

محبوب ترین شرکت بیمه دانشجویی در چین را از دیدگاه دانشجویان بین المللی

مزایای دریافت بیمه دانشجویی در چین

بیمه دانشجویی در چین برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در این کشور زیبای آسیایی را دارند، مزیت های بی شماری را به همراه دارد. به طور کلی، بیمه دانشجویی در چین خدمات پزشکی جامعی را در اختیار دانشجویان بین المللی از سراسر جهان قرار می دهد. تا در صورت بروز مشکلات کوچک، استفاده از بیمه دانشجویی در این کشور آسان باشد. همچنین بیمه دانشجویی در چین می تواند در صورت بروز هر مشکل اضطراری در چین به سطح بالایی از درمان پزشکی کمک کند. یکی از اصلی ترین مزیت های بیمه دانشجویی در چین استفاده راحت از مراقبت های بستری یا اورژانسی در این کشور می باشد.

برای آشنایی بیشتر با دیگر مزیت های بیمه دانشجویی در چین به موارد ذکر شده در جدول زیر مراجعه فرمایید:

مزایای بیمه دانشجویی در چینتوضیحات
خدمات انگلیسیشماره تلفن های انگلیسی اورژانس در اختیار دانشجویان بین المللی قرار گرفته است.
کارت صورت حساب مستقیمدارندگان بیمه دانشجویی در چین کارتی را دریافت خواهند کرد که می توانند از آن برای پرداخت مستقیم هزینه های خود در بیمارستان استفاده کنند.
بازگشت به کشوریکی از اصلی ترین مزیت های بیمه دانشجویی در چین، بازگشت اضطراری به کشور مبادا دانشجویان بین المللی در این کشور می باشد.
پوشش بیمه ای مطلوببیمه دانشجویی در چین تا سقف 15000¥ (یوان) را به صورت سرپایی پوشش می دهد که شامل پزشک عمومی و دارو بدون نیاز به پزشک می شود.

مزایای دریافت بیمه دانشجویی در چین

هزینه دریافت بیمه دانشجویی در چین

یکی از مباحث کلیدی که تمامی دانشجویان بین المللی که قصد ادامه تحصیل در چین را دارند باید رع ایت کنند، هزینه دریافت بیمه دانشجویی در چین می باشد. به دلیل اینکه داشتن بیمه دانشجویی معتبر در چین یکی از الزامات اساسی برای تحصیل در این کشور می باشد، پرداخت هزینه بیمه دانشجویی نیز بسیار کلیدی می باشد. به عبارت دیگر، دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل در چین هستند، توسط وزارت آموزش این کشور ملزم به دریافت بیمه دانشجویی هستند. که اعتبار بیمه دانشحویی برای پوشش مدت تحصیل در این کشور کافی می باشد.

اما نگران نباشید، زیرا هزینه بیمه دانشجویی در چین به نسبت اغلب کشورهای مدرن اروپایی بسیار مقرون به صرفه می باشد. به طور کلی هزینه بیمه دانشجویی در چین برای دانشجویان بین المللی 590¥ (یوان) برای نیم سال تحصیلی و 950¥ (یوان) برای کل سال تحصیلی در این کشور می باشد. که این مبلغ در مقایسه با هزینه هایی که اکثر بیمارستان ها در هر جلسه دریافت می کنند بسیار مقرون به صرفه تر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط دریافت بیمه دانشجویی در چین به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

سوالات متداول در خصوص بیمه دانشجویی در چین

در بخش پایانی مقاله به مهم ترین سوالات شما پاسخ داده می شود:

  • مزایای دریافت بیمه دانشجویی در چین شامل چه مواردی است؟ بیمه دانشجویی در چین برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در این کشور زیبای آسیایی را دارند، مزیت های بی شماری را به همراه دارد. به طور کلی، بیمه دانشجویی در چین خدمات پزشکی جامعی را در اختیار دانشجویان بین المللی از سراسر جهان قرار می دهد. تا در صورت بروز مشکلات کوچک، استفاده از بیمه دانشجویی در این کشور آسان باشد. همچنین بیمه دانشجویی در چین می تواند در صورت بروز هر مشکل اضطراری در چین به سطح بالایی از درمان پزشکی کمک کند. یکی از اصلی ترین مزیت های بیمه دانشجویی در چین استفاده راحت از مراقبت های بستری یا اورژانسی در این کشور می باشد.
  • برترین شرکت های بیمه دانشجویی در چین کدام اند؟ بیمه دانشجویی چین تایپینگ، بیمه پینگ آن، بیمه AXA در چین و بیمه آلیانز
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *