مهاجرت کاری کانادا

بهترین شهرهای کانادا برای کاریابی

بهترین شهرهای کانادا برای کاریابی

آگاهی از بهترین شهرهای کانادا برای کاریابی از سایر موضوعاتی می باشد که بایستی در خصوص کار در این کشور پهناور مدنظر قرار داد. با توجه به مهاجرپذیر بودن کشور کانادا، در سال های اخیر مهاجرت به این کشور افزایش یافته است. اکثر افراد به طرق مختلف همچون تحصیل، کار و سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت می نمایند. از همین رو ما به همراه کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برآن شدیم تا با معرفی بهترین شهرهای کانادا برای کاریابی متقاضیان انجام کار در این کشور را یاری نماییم.

کانادا کشور پهناوری است که هر یک از ایالت های آن به صورت مستقل اداره می گردد. قوانین کاری در شهرهای مختلف این کشور با یکدیگر متفاوت است. بطور کلی افراد برای انجام کار در ایالت های مختلف کانادا باید دارای پیشنهادی کاری از سوی کارفرمایان در کانادا باشند. البته برنامه مهاجرتی اسکیل ورکر کانادا دارای چنین شرایطی نبوده است. افرادی که دارای تخصص های مورد نیاز این کشور هستند می توانند بدون این پیشنهاد کاری به کانادا مهاجرت و اقامت دائم این کشور را اخذ نمایند. طبق گزاراشان بدست آمده بهترین شهرهای کانادا برای کاریابی در حال حاضر انتاریو و اتاوا می باشد.

بررسی بهترین شهرهای کانادا برای کاریابی

کانادا کشور مدرن است که با برنامه ریزی های دوراندیشانه خود موجب ایجاد مشاغل زیادی در بخش های مختلف شده است. سالانه مهاجران زیادی را در بخش های مختلف استخدام می نماید. نرخ بیکاری در کانادا بسیار پایین و در حدود 5% می باشد. این کشور دارای اقتصادی پایدار و روبه رشد است. شرایط انجام کار و سرمایه گذاری در کانادا فراهم می باشد. از مهمترین دغدغه های افراد پس از مهاجرت به کانادا یافتن شغلی با درآمد مناسب است تا بتوانند به راحتی در این کشور زندگی نموده و اقامت دائم و سپس پاسپورت کانادا را اخذ نمایند.

در سال های اخیر مجله Money Sence Magazine با معرفی بهترین شهرهای کانادا برای کاریابی آمار نرخ های بیکاری در ایالت های مختلف کانادا را ارزیابی نموده است. علاوه بر این نرخ اجاره آپارتمان های در ایالت های مختلف این کشور بررسی گردیده است. متقاضیان از این طریق می توانند به راحتی شهری را متناسب با شرایط خود برای انجام کار برگزینند. کشور کانادا از 10 استان تشکیل شده است که خود دارای شهرهای مختلفی می باشد. متقاضیان با بررسی بهترین شهرهای کانادا برای کاریابی در استان های مختلف این کشور می توانند به جستجو و انجام کار مورد نظر خود در این کشور بپردازند.

انتاریو یکی از بهترین شهرهای canada برای کاریابی

انتاریو یکی از استان های پرجمعیت و برابر با 12 میلیون جمعیت می باشد. مرکز این شهر تورنتو می باشد. اتاوا یکی از بهترین شهرهای کانادا برای کاریابی است. این شهر سالانه مقصد بسیاری از مهاجران برای انجام کار در کانادا می باشد. اقتصاد شهر اتاوا بر پایه کشاورزی، صنعت خودرو سازی و توریسم می باشد. در بخش های فوق فرصت های شغلی بسیاری برای افراد به وجود آمده است. در باب زندگی در این کشور مقاله هزینه زندگی در کانادا را بررسی بفرمائید.

این شهر یکی از مهمترین شهرهای کانادا است که نرخ بیکاری در اتاوا را 6% تخمین زده اند. افراد برای سکونت در آپارتمان های این شهر مبلغی حدود 1176$ (دلار) پرداخت می نمایند. البته گفتنی است میزان حقوق و دستمزد کارگران در کانادا بسیار مناسب و بالا می باشد. واترلوو یکی دیگر از بهترین شهرهای کانادا برای کاریابی می باشد که در استان انتاریو واقع شده است. نرخ بیکاری در واترلوو 5% است. برای اجازه یک آپارتمان 2 خوابه بایستی 1080$ (دلار) در ماه پرداخت نمود. برلینگتون و گوئلف از دیگر شهرهای این استان هستند که دارای نرخ بیکاری 4% می باشند. افراد با فرصت های شغلی متفاوتی در این شهرها روبرو خواهند بود.

انتاریو یکی از بهترین شهرهای canada برای کاریابی

کبک یکی از بهترین شهرهای کانادا برای کاریابی

کبک یکی دیگر از استان های کانادا با 7 میلیون جمعیت است که از مناظر طبیعی بسیار زیبا و منحصر بفردی برخوردار می باشد. اکثر مردم در شهرهای مختلف این کشور فرانسوی زبان هستند. از همین رو یکی از مهمترین پیش نیازهای انجام کار در این استان برخورداری از مهارت زبان فرانسوی می باشد. گتینو یکی از بهترین شهرهای این استان برای کاریابی است که از اقتصاد قوی و پر رونقی برخوردار می باشد.

لازم به ذکر است این شهر رتبه 38 قویترین اقتصاد در جهان را بخود اختصاص داده است. تولید و صادرات قطارهای زیر زمینی، هلیکوپتر، لوازم کنترل ترافیک و داروسازی از نقش بسیار زیادی در اقتصاد کشور کانادا داشته است. نرخ بیکاری در این شهر 5% است. افراد با پرداخت 752$ (دلار) در ماه می توانند آپارتمانی 2 خوابه را اجاره نمایند. شهر بروساد نیز از دیگر شهرهای ایالت کبک است که با 5% نرخ بیکاری افراد با فرصت های شغلی بسیار مناسبی در این شهر روبرو خواهند بود. در باب کار در کانادا مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

شرح شهر بریتیش کلمبیا کانادا

بریتیش کلمبیا از دیگر شهرهای کانادا است که به دلیل طبیعت زیبا و سرسبزی که دارد به شهر دلتا معروف شده است. این شهر در جزیره ونکوور واقع شده است. شهر ویکتوریا مرکز این استان و از پرجمعیت ترین شهرهای بریتیش کلمبیا محسوب می شود. کشاورزی، دامپروری، شیلات، معادن، جنگلداری از مهمترین حوزه های کاری در این شهر است که فرصت های شغلی بسیاری در حوزه های فوق ایجاد گردیده است. نرخ بیکاری در این شهر 4% است. اجاره آپارتمان ها در این شهر 1051$ (دلار) در ماه تخمین زده شده است. از دیگر شهرهای بریتیش کلمبیا برای کاریابی شهر سانیچ است. این شهر با نرخ بیکاری برابر با 5% فرصت های شغلی مختلفی را برای افراد فراهم نموده است. با مطالعه مقاله مهاجرت به کانادا می توانید اطلاعات جامعی را کسب نمایید.

بررسی شهر آلبرتا کانادا

آلبرتا معروف به شهر انرژی می باشد که اکثر منابع و ذخایر نفتی کانادا در این شهر موقعیت دارند. کلگری و ادمونتون از پرجمعیت ترین شهرهای این استان است. حدودا 257000 فرصت شغلی برای شهروندان این ایالت ایجاد نموده است. اگرچه بخش اعظم اقتصاد این استان بر پایه منابع و ذخایر نفت و گاز است. اما دامداری، کشاورزی و جنگلداری نیز نقش موثری بر اقتصاد این استان داشته است. می توان گفت این 2 شهر با نرخ بیکاری 5% از بهترین شهرهای کانادا برای کاریابی می باشند. متقاضیان انجام کار در کانادا بهتر است با مشاوره با کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نسبت به انجام کار در کانادا اقدام نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *