ویزای مسافرتی مکزیک

برترین هتل های مکزیک

برترین هتل های مکزیک

برترین هتل های مکزیک مجموعه ‌ای از افتتاحیه‌ های جدید توجه را از استراحتگاه ‌های بزرگ کانکون و اقامت ‌های بوتیکی جلب کرده است. اکنون، برخی از بهترین هتل‌ های مکزیک فراتر از نوارهای توریستی معمولی و در مکان ‌هایی مانند تولوم، زیهواتانجو رو به رشد و در مکزیکوسیتی پر رونق یافت می ‌شوند که اخیرا به عنوان یکی از بهترین شهرهای جهان انتخاب شده است. در این مقاله این هتل های معرفی و بررسی می کنیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند با دانش و تجارب خود مشاور شما در زمینه مهاجرت و سفر به مکزیک باشد.

برترین هتل های حومه شهر مکزیک

متمایزترین بخش اولین نمایش لوکس هیلتون در ریویرا مایا مکزیک رویکرد آفتاب پرست مانند آن به مهمان نوازی است. بله، کنراد با 349 اتاق، هکتارها استخر، 11 رستوران، و کلوپ های کودکان و نوجوانان، از نوع استراحتگاهی است که مسافر از دروازه های (برنزی بزرگ) آن تنها دو بار راضی می شود: درست است. قبل از ورود و بلافاصله پس از پرداخت. با این حال، از نظر روحی، با املاک کوچکتر در 30 دقیقه شمال در تولوم که به دنبال ارتباط مهمانان با مقصد اطراف هستند، هماهنگی بیشتری دارد. با احترام به فرهنگ ‌های مایاها که قرن ‌ها این بخش از سواحل کارائیب را اشغال کرده ‌اند، یک ساکبه سنتی یا «جاده سفید» نام جاده ‌های باستانی که مایاها برای سفر با نور ماه ایجاد کرده ‌اند. از میان مناطق جنگلی عبور می‌کند.

این ملک بوتیک 6 اتاقه که در دره ‌ای بادگیر در منطقه Xaagá حدود 1 ساعت خارج از مرکز شهر Oaxaca City واقع شده است، پناهگاهی منزوی برای علاقه ‌مندان به ارواح است که می‌ خواهند نسخه ‌های کمیاب Mezcal El Silencio را بچشند. طراحی شده توسط معمار مکزیکی الخاندرو داکوستا، با استفاده از سایه ای به رنگ رز از خاک رس فشرده همراه با چوب، فولاد و سنگ بازیافت شده ضربان قلب این ملک یک اتاق غذاخوری در فضای باز با منافذ در فضای باز است، که در آن مزه های افسانه ای مزکال آن وجود دارد. برگزار شد. هر یک از 6 اتاق دارای زیبایی ‌شناسی خلق ‌و خو هستند، با طراحی‌ هایی مانند منسوجات سیاه و سفید انتزاعی تولید شده توسط صنعتگران محلی، چراغ‌ های مسی و شومینه‌های چوبی.

برترین هتل های ساحلی مکزیک

با 4 ساعت رانندگی در جنوب کانکون پر گردشگر، ورودی محتاطانه Habitas Bacalar در کنار جاده ‌ای دورافتاده، به شما این حس را می ‌دهد که به یک راز بزرگ راه پیدا کرده ‌اید. این مکان کوچک است فقط 34 اتاق که هر کدام حداکثر دو نفر را اشغال می کنند و حال و هوای بسیار مشترکی دارد. هتل با میزبانی از فروشندگان محلی برای تجربه مهمانان مانند مزه کردن کاکائو و شراب، و مشارکت با کسب و کارهای محلی برای تورهای رایگان تخته پارویی، آموزش های یوگا و موارد دیگر، جامعه را به شما معرفی می کند. در همین حال، برنامه سلامتی مواد اولیه محلی را برای محصولات اسپا خود تهیه می کند و رستوران Siete از روش های پخت سنتی مایاها استفاده می کند.

با افتتاح هتل باجا کلاب در امتداد میدان لاپاز، این شهر ساحلی اکنون اولین بوتیک هتل مناسب خود را دارد. این ملک 32 اتاقه به سبک استعماری اسپانیایی که نخبگان خلاق و هنری مکزیکوسیتی و فراتر از آن را به خود جلب می کند، به عنوان پایگاهی برای کاوش های بیشتر در دریای کورتز، از شنا با بازدیدکنندگان فصلی این منطقه کوسه های نهنگ و نهنگ های آبی استفاده می شود. سفرهای قایق سواری به جزیره متنوع زیستی اسپریتو سانتو. همه اتاق ‌ها دارای بالکن، تراس، یا پاسیو خصوصی در فضای باز، با ضیافت ‌های راه راه کرم و مرجانی و همچنین مینی‌ بار کلاسیک Grupo Habita هستند: یک بطری خانگی Mezcal برای مهمانان.

در جدول زیر شاهد نرخ قیمت اتاق های هتل باجا کلاب می باشید:

انواع اتاق هانرخ قیمت اتاق ها به دلار
1 تخته150$
2 تخته220$
3 تخته280$

برترین هتل های ساحلی مکزیک

برترین هتل های جدید مکزیک

اکتاویا کاسا، مکزیکو سیتی طراح مد، Roberta Maceda، این خلوت هفت اتاقه را در منطقه چی چی La Condesa به عنوان امتداد مینیمالیستی خط لباس Octavia خود ساخته است. در طبقه همکف، در کنار یک محل نشیمن بامبو با چهارپایه‌ های بامبو که در اطراف میز سیمانی توسط شرکت داخلی Habitación 116 گروه‌ بندی شده ‌اند، یک ریل برنزی قابل خرید از قطعات او وجود دارد که ممکن است شامل پیراهن ‌های سفید دکمه ‌دار یا مجموعه ‌ای از پوست مار سیاه و سفید باشد. در طبقه بالا، اتاق ها نیز با رنگ های خنثی تزئین شده اند و نام هر یک از مواد طبیعی، از چوب گردو و کتان تا خاک و برنز گرفته شده است.

نرم ‌ترین ملافه ‌ها از خط لوازم خانگی جدید Octavia می ‌آیند، در حالی که بقیه فضاهای پاتوق مورد مطالعه، سازندگان مکزیکی دیگر را با فنجان ‌های شیشه ‌ای دمیده از Onora و گلدان ‌های کرم رنگ از استودیوی سرامیک Encrudo پر از برگ‌ های خشک ماگنولیا به نمایش می ‌گذارند. رستورانی وجود ندارد، اما صبحانه از یک نانوایی در همان نزدیکی آورده می ‌شود. کونچا با مربای خانگی و زنجبیل سرو می‌ شود و در باغ مراقبه ‌ای با کف سنگ ‌ریزه زیر درخت گواوا خورده می ‌شود. عصرها با یک قدم زدن کوتاه به غذاهای مورد علاقه محلی مانند رستوران ایتالیایی لاردو و بار شراب طبیعی هوگو می ‌روید. این دروازه ای است که با دقت طراحی شده است.

در نمودار زیر شاهد امتیازات مسافران به هتل اکتاوا کاسا مکزیک می باشید:

هتل معروف در مکزیک

در زادون، یک منطقه حفاظت شده ریتز کارلتون، سن خوزه دل کابو صحنه هتل پرمخاطب کابو در سال‌ های اخیر با افتتاحیه‌ های تازه از بازیگران مشهوری از جمله Four Seasons، Montage و Viceroy بسیار هیجان ‌انگیز بوده است. اتاق‌ های نشیمن وسیع که با پارچه‌ های آبی و سفید تزئین شده‌ اند، اشیاء تزئینی (سبدهای چرمی بافته شده، سفال ‌های نقاشی شده) ساخته شده توسط صنعت‌ گران محلی و تراس ‌هایی با چاله‌ های آتش برای حسی که بیشتر خانه است تا اتاق هتل. و مانند خواهرش در ساحل دورادو در پورتوریکو، زادون دارای یک آبگرم پناهگاه مانند است که مرکز اقامت است. کشورهای لغو روادید با پاسپورت مکزیک مطلب مفیدی است که می توانید آن را مطالعه کنید.

در بخش زیر شاهد ویژگی های هتل کابو در مکزیک می باشید:

در اینجا، مکان نمایشی یک تمازکال خاکی (یک کلبه سنتی “گرمای شفابخش”) است که برخلاف کلبه جنگلی دورادو است. اما این کارکنان هستند که واقعاً برجسته هستند، میزهای صبحانه مورد علاقه خود را به یاد می آورند و می دانند در کجای استخر L شکل بزرگ آنقدر بزرگ که نمی توانید صدای پاشیدن را در انتهای دیگر بشنوید هر شناگر می خواهد که مارگاریتای با حاشیه نمک سرو شود. در این شهر هتل های مرتفع، ریتز کارلتون نشان می دهد که همیشه می توان سطح را بالا برد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای شرایط دریافت ویزای مکزیک برای سفر مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *