ویزای مسافرتی فرانسه

برترین هتل های فرانسه

برترین هتل های فرانسه

برترین هتل های فرانسه بر اساس گزارش سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد، برای بیش از 25 سال محبوب ترین مقصد گردشگری جهان بوده اند. برخی از مردم فقط به این دلیل که فرانسه را یکی از زیباترین کشورهای جهان می دانند، با غذای برجسته و فرهنگی پیچیده از فرانسه دیدن می کنند. برخی دیگر به خاطر فروشگاه های معروف، جاذبه های گردشگری متنوع، سواحل زیبا یا رویدادهای فصلی خاص مانند بازار کریسمس استراسبورگ از فرانسه دیدن می کنند. این کشور باشکوه همچنین دارای مجموعه ای از هتل های فوق لوکس است که با میراث فرهنگی و طبیعی آن مطابقت دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای کمک و ارائه مشاوره به شما در حوزه اخذ ویزای توریستی آماده است.

برترین هتل های فرانسه در دل طبیعت

شهر محصور شده کارکاسون بر فراز تپه ای بر فراز رودخانه اود، مشرف به دره Laurageais و تاکستان های سرسبز Minervois قرار دارد. این بزرگترین قلعه مستحکم اروپا است که هر سنگ شاهدی خاموش بر گذشته عاشقانه آن است. هتل د لا سیت که بین دو بنای تاریخی، شاتو کامتال رومی و کلیسای گوتیک سنت نازایر قرار دارد، در باغ های باشکوه خود قرار دارد. هر یک از 60 اتاق و سوئیت آن به طور جداگانه مبله و به سبک سنتی تزئین شده است با راحتی مدرن مطابقت دارد. در این هتل امکانات رفاهی و امکانات تفریحی به اندازه کافی و مناسب ارائه شده است.

Le Chalet Zannier که در بخشی زیبا از آلپ واقع شده است، یک هتل کوهستانی لذت بخش در فرانسه است که تجربه ای واقعاً مجلل را ارائه می دهد. استقبال شخصی است و اقامتگاه مجلل همه چیزهایی که برای یک دور فراموش نشدنی نیاز دارید. این سایت که در یک منطقه وسیع ساخته شده است، دارای 3 کلبه به سبک آلپاین است که دکوراسیون آنها ماهیت و پیچیدگی پروژه را در زمانی که به عنوان مکانی استثنایی برای اقامت ایجاد شد، بیان می کند. همه متفاوت، هر یک از 12 اتاق خواب تداعی کننده سبک، زیبایی و طعم است. مرکز سلامتی با استخر سرپوشیده، سونا، حمام و دو اتاق درمان مکانی مناسب برای استراحت پس از یک روز لذت بخش در دامنه است.

در جدول زیر شاهد میانگین قیمت اتاق هتل های فرانسه می باشید:

قیمت اتاق ها به دلارسال
190$2020
240$2021
360$2022

برترین هتل های زیبای فرانسه

این یک واقعیت شناخته شده است که ویلایی که هتل دو پاله در بیاریتز را در خود جای داده است، توسط ناپلئون سوم برای همسرش اوژنی ساخته شده است. تعداد کمی از مسافران متوجه می شوند که این زیبایی اسپانیایی الاصل قبلاً به بیاریتز رفته بود و این او بود که شوهرش را متقاعد کرد که در وهله اول از این شهر تفریحی دیدن کند. امروزه، هتل ساحلی مایل به قرمز و کرم بخشی از مجموعه هتل های پیشرو جهان هنوز میراث بزرگ خود را در اختیار دارد. اتاق‌ ها مجلل هستند و سقف ‌های بلند، حال و هوای دلپذیر و مناسب مقصد را ایجاد می‌ کنند. رستوران La Rotunda نیز به همان اندازه مجلل است. امکانات رفاهی گسترده، کامل با اسپا گرلن و مناطق استراحت با چشم ‌انداز دریا، از آن دسته مکان‌ هایی است که مطمئنا یوجنی دوست داشت.

هتل Grand-Hôtel du Cap-Ferrat، یک هتل 4 فصل، بین نیس و موناکو، در نوک شبه جزیره زیبای Cap-Ferrat واقع شده است. این ملک رو به دریای مدیترانه است و توسط یک ملک خصوصی 17 هکتاری از درختان کاج و باغ هایی با گل های هزار رنگ احاطه شده است. این ملک که به عنوان یکی از منحصر به فردترین هتل های فرانسه شناخته می شود، دارای 74 اتاق و سوئیت است که توسط پیر-ایو روشون به طور کامل بازسازی و تزئین شده اند. این هتل، دارای یک بال مقابل دریا و باغ با 8 سوئیت استخر و شانزده اتاق لوکس همه با تراس خصوصی است. کلوپ ساحلی از آوریل تا اکتبر باز است و دارای یک استخر آب گرم آب دریا در اندازه المپیک، کابانا، سکوی لبه آب و یک تله کابین خصوصی برای رسیدن به این مرکز دیدنی است.

برترین هتل های زیبای فرانسه

برترین هتل های معروف فرانسه

در آگوست 2014، با افتتاح هتل معروفPeninsula Paris البته با دو سال تاخیر به شهر نور نقل مکان کرد و از جاذبه های گردشگری فرانسه است. این اولین ملک اروپایی گروه هتل های پنینسولا است که به طور گسترده به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین برندهای هتل در جهان تحسین شده است. شبه جزیره پاریس در یک ساختمان کلاسیک اواخر قرن نوزدهم هاوسمانی واقع شده است که برای اولین بار به عنوان یکی از مجلل ترین هتل های بزرگ پاریس افتتاح شد. این ملک غرق در تاریخ، با دقت بازسازی شده و با احتیاط با نهایت راحتی در قرن بیست و یکم مدرن سازی شده است. شبه جزیره 200 اتاق مجلل از جمله 34 سوئیت را در خود جای داده است.

در نمودار زیر شاهد میانگین مدت اقامت انواع مسافران در فرانسه می باشید:

میانگین مدت اقامت انواع مسافران در فرانسه

برترین هتل های شگفت انگیز فرانسه

Chateau Saint Martin & Spa عضو مجموعه معتبر Oetker در دامنه تپه ناهموار، مشرف به دهکده قرون وسطایی St.-Paul-de-Vence قرار دارد. دریای آبی مدیترانه در دوردست دیده می شود، بنابراین اگر به دنبال مکانی رمانتیک و خصوصی برای اقامت در امتداد ریویرا هستید، به دنبال آن نباشید. قدمت این ملک به سال 1115 برمی گردد، زمانی که شوالیه های معبد توسط کنت پروونس این زمین را دریافت کردند. Chateau Saint Martin در سال 1936 ساخته شد، اما بخشی از قلعه معبد یک دیوار شکسته و بقایای یک پل متحرک به عنوان یادآوری قوی از تاریخ غنی این بسته است. همه اتاق‌های مهمان دارای فضای داخلی فوق ‌العاده ‌ای هستند، با توجه شخصی مالک به جزئیات و مناظر شگفت ‌انگیزی از مسیر کوت دازور از نیس تا کن وجود دارد.

هتل InterContinental Bordeaux Le Grand Hotel یکی هتل های جالب در فرانسه می باشد. این ملک دقیقاً در مقابل اپرای ملی بوردو موقعیتی غبطه ‌انگیز را اشغال می‌کند. پس از بازسازی کامل در سال 2015 بدون از دست دادن زیبایی و شخصیت اصلی خود این هتل اکنون یک رستوران لذیذ ستاره میشلین  Le Pressoir d’Argent اثر گوردون رمزی را ارائه می دهد که غذاهای دریایی تازه و شراب های محلی خوب و همچنین یک براسری خودمانی سرو می کند. Le Bordeaux Gordon Ramsay که از بهترین مواد محلی با تکه های بزرگ گوشت استفاده می کند. هر یک از 148 اتاق و سوئیت مجهز به تلویزیون صفحه تخت، حمام مرمری، و اینترنت رایگان است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره کامل و جامعی در خصوص ویزای توریستی فرانسه ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *