ویزای مسافرتی ایرلند

برترین هتل های ایرلند

برترین هتل های ایرلند

کشور ایرلند به خاطر گرمی مهمان نوازی و زیبایی مناظرش مشهور است و برترین هتل های ایرلند بهترین خدمات و امکانات ارائه می دهند. بسیاری از آنها مالکیت خصوصی دارند و توسط کارکنان وفادار اداره می شوند که به همان اندازه به تاریخچه و محیط هتل خود افتخار می کنند و از به اشتراک گذاشتن دانش خود با مهمانان لذت می برند هتل های ایرلند افسانه ‌ای هستند و تنظیمات آنها در سطح جهانی است، به ‌ویژه در امتداد راه اقیانوس اطلس وحشی، که در بورن و صخره ‌های موهر محافظت ‌شده توسط یونسکو در کانتی کلر قرار دارد. طیف کاملی از فعالیت‌ های روستایی، از شاهین ‌بازی گرفته تا تیراندازی با کبوترهای سفالی، ماهیگیری تا اسب‌ سواری، کمابیش به اندازه استانداردهای غذاخوری وجود دارد. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تجارب خود در امور مهاجرتی راهنمای شما در زمینه اخذ ویزای ایرلند هستند.

برترین هتل های قلعه ای ایرلند

قلعه Lough Eske، شهر Donegal، County Donegal بهترین هتل برای عاشقانه ‌های کنار دریاچه است. این هتل قلعه ‌ای به سبک الیزابتی در سواحل لوف اسکه با کوه‌ های ناهموار بلو استک به ‌عنوان پس‌ زمینه واقع شده است. در سال 1861 ساخته شد و اکنون متعلق به پت دوهرتی از هارکورت توسعه (شرکتی که در محله تایتانیک بلفاست قرار دارد) است و دارای 97 اتاق و سوئیت، و همچنین یک بار هوشمند معاصر است که با تصاویر عکاس معروف تایتانیک، پدر براون، مزین شده است. همچنین یک اتاق غذاخوری AA-Rosette که به پارتر باز می ‌شود، و یک Lake Lodge محبوب بین زوج‌ های عروسی نیز وجود دارد. شهر Donegal 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

قلعه اشفورد، کانگ، خانه قدیمی خانواده گینس متعلق به قرن سیزدهم است و در سال 2015 توسط هتل های قرمز میخک به طور مجلل بازسازی شد: اکنون دارای 83 اتاق تئاتر و سوئیت و همچنین یک اتاق بیلیارد، یک سینمای مخمل قرمز و اسپا به سبک گلخانه ای ویکتوریایی با استخر. این مکان به طرز شگفت انگیزی در Lough Corrib، با طبیعت های وحشی Connemara و روستای Cong محل فیلم مرد آرام محصول 1952 در آستانه آن قرار دارد. منوی کاملی از فعالیت های فضای باز شامل سیم کشی های فشرده و قایق سواری در دریاچه می شود.

برترین هتل های قلعه ای ایرلند

جالب ترین و برترین هتل های ایرلند

رستوران و سوئیت اینیشمین، اینیشمین، جزایر آران، شهرستان گالوی بهترین مکان برای جادوی شماست. این خلوتگاه پنج سوئیتی که توسط روآیری و ماری ترز د بلکام اداره می شود، یکی از سه جزیره آران در سواحل گالوی است. ساختمان مدرنیستی از دیوارهای سنگی خشک جزیره سرچشمه می گیرد، و غذاهای “عمدی” سرآشپز بومی Ruairí، سبزیجاتی را که در گلخانه ها در محل کشت می شدند و ماهی ها در همان روز صبح به زمین نشستند، سبز شد. کل تجربه به زیبایی تنظیم شده است: صبحانه در یک جعبه چوب ساج به سوئیت شما تحویل داده می شود، ناهار یک پیک نیک برای پیاده روی و صرف شام برای 16 نفر است.

در بخش زیر شاهد امتیازات مهمانان در ایرلند هستید:

هتل Gregans Castle، Ballyvaughan، County Clare بهترین برای دسترسی به Burren و صخره های Moher است. جاذبه فوری اینجا Burren است، یک منظره سنگ آهکی باستانی که هم JRR Tolkien و هم CS Lewis را الهام گرفته است، و این هتل روستایی با ارائه پیاده ‌روی با راهنما و تورهای دوچرخه ‌سواری بهترین استفاده را از آن می ‌برد. اما گرگانز چیزهای بیشتری از محیط باشکوه و چشم ‌اندازهای خلیج گالوی دارد. این خانه در یک خانه اعیانی ساده متعلق به قرن هجدهم (مقابل برج ‌خانه قرن پانزدهمی با عنوان آن) واقع شده است، همچنین یکی از دلپذیرترین اقامتگاه ‌های خانوادگی ایرلند است که دارای 20 اتاق قدیمی و جدید است که با عتیقه‌ جات و پارچه ‌های جواهری رنگ مبله شده است.

برترین هتل های تاریخی ایرلند

قلعه Dromoland، Newmarket-On-Fergus، County Clare است. بهترین برای علاقه مندان به تاریخ است. نمای نئوگوتیک این هتل استراحتگاه متعلق به قرن نوزدهم است، اما تاریخچه قلعه به عقب ‌تر برمی ‌گردد. برای نزدیک به 1000 سال، خانه خانواده اوبراین، ابتدا به عنوان پادشاهان تاموند و سپس به عنوان پادشاه بود. بارون های اینچیکوین. هتلی از سال 1962، فضایی گرم اما باشکوه را حفظ کرده است و طیف وسیعی از اتاق ‌ها (از اتاق ‌های کویین آن حیرت گرفته تا سوئیت برایان بورو)، گزینه ‌های غذاخوری (منوهای طعم تا پیک ‌نیک ‌های لذیذ) و فعالیت‌ ها (ماهیگیری قزل آلا تا تاریخچه پیاده ‌روی) را ارائه می ‌کند. این هتل صخره های موهر یک ساعت فاصله دارد.

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش اقامت گردشگران در ماه های مختلف سال در ایرلند می باشید:

Adare Manor، Adare، هتل Limerick County این قصر نئوگوتیک با365 پنجره سربی، 52 دودکش، هفت ستون سنگی و چهار برج، نمونه نادری از جاذبه های گردشگری ایرلند است. زمین های 840 هکتاری آن به همان اندازه بزرگ است که شامل باغ های رسمی فرانسوی، زمین گلف و رودخانه ای پر از ماهی قزل آلا است. این مکان که اخیراً بازسازی شده و به‌طور جاه‌طلبانه توسعه یافته است، اکنون یک اقامتگاه روستایی کاملاً آواز و رقصنده با 104 اتاق به سبک کلاسیک، 2 زمین پادل سرپوشیده، یک استخر شنا 17 متری و یک رستوران کبابی جدید با بار کوکتل و سالن سیگار است. نمایش چشمگیر شاهین شامل جغد، شاهین، عقاب و شاهین است.

پارک هتل ایرلند

پارک هتل کنمار، ، شهرستان کری بهترین برای جذابیت قدیم جدید است که در سال 1897 به عنوان توقفگاه راه آهن ساخته شد، این شهر بزرگ در رینگ کری از آن زمان به 46 اتاق مدرسه قدیمی خود که همگی به زیبایی مبله شده اند، یک آبگرم قدیمی (با استخر حرارتی روباز و غرفه یوگا) اضافه کرده است. با قاب طلایی و آثار عتیقه. در سال 2021، با استخدام طراح A-list برایان اوسالیوان برای بازسازی طبقه همکف، که اکنون شامل یک اتاق ناهار خوری با یک بار شامپاین، و یک بار کوکتل تزئین شده با آثار هنری کورمک بویدل است، جذابیت را به این ترکیب تزریق کرد.

در جدول زیر شاهد تعداد گردشگران در ایرلند می باشید:

سالتعداد گردشگر
2020830
20211380
20222000

هتل کلیف هاوس، آردمور، شهرستان واترفورد بزرگ غذاهای ستاره‌ دار میشلین دارد که شامل بهترین محصولات محلی ایرلندی می شود که روی یک بشقاب نشسته ‌اند. از موقعیت مکانی کنار صخره و ساختمانی که روی تخته سنگ قرار دارد تا 39 اتاق پر از نور و اسپا با استخر سرپوشیده و وان ‌های پیت روباز. ماجراجویی ‌های محلی شامل موج‌ سواری، شنا در استخر صخره‌ ای طبیعی، شادی در ساحل شنی و پیاده ‌روی به سمت چاه مقدس قرن چهارم است: آردمور قبل از تبدیل شدن به یک شهر ساحلی شیک، یک سکونتگاه مسیحی اولیه بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سوابق معتبر خود آماده ارائه خدمات در حوزه ویزای توریستی ایرلند به شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *