ویزای مسافرتی ایتالیا

برترین هتل های ایتالیا

برترین هتل های ایتالیا

یکی از کشورهایی که مقصد گردشگران جهانی است ایتالیا است. از این رو برترین هتل های ایتالیا مهم ترین اقامتگاه ها برای جذب توریست ها می باشد. در این مطلب سعی کرده ایم تا اطلاعاتی در خصوص انواع هتل ها و جزییاتی در مورد آنها گردآوری کنیم. ایتالیا به دلیل مراکز هنری و آثارهای معتبر و اصیل خود و زیبایی شهرها زبانزد است. هر سال از کشورهای اروپایی و آسیایی گردشگران برای بازدید از این کشور و شهرها و زیبایی های آن به ایتالیا می آیند. برای مشاوره در خصوص نحوه مهاجرت و یا اخذ ویزای توریستی ایتالیا مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه خدمات و مشاوره کامل به شما می باشند.

برترین هتل های مجلل ایتالیا

هتل Cala Di Volpe، یک هتل مجلل کلکسیونی که در شگفت ‌انگیزترین بخش رمانتیک کوستا اسمرالدا ساردینیا قرار دارد، توسط معمار Jacques Couelle طراحی شده است تا شبیه یک دهکده ماهیگیری جذاب باشد. برج ‌ها، تراس ‌ها، سقف ‌های نامنظم و رواق‌ های آن به زیبایی با چشم ‌انداز طبیعی بوته‌ های رزماری و گل رز ترکیب می ‌شوند. مناظر لذت بخش از کوه های دوردست، سواحل شن و ماسه سفید بکر، و دریاهای شفاف مدیترانه مناظری فراموش نشدنی را به وجود آورده است. هر یک از 100 اتاق با منظره دریا و 21 سوئیت، به هنر منحصر به فرد و زیبایی طبیعی ساردینیا ادای احترام می کنند. دکور شیک مینیمال از هنر سنتی ساردینیا الهام گرفته شده است. هتل Cala Di Volpe در فهرست 10 حیرت انگیزترین استراحتگاه ساحلی اروپا قرار دارد.

در قلب عرفان تائورمینا، بلموند گراند هتل تایمئو، ویلایی زیبا و کلاسیک ساخته شده در صخره‌ های پرتگاه در کنار تئاتر یونان، با مناظر خیره‌ کننده که از سال 1873 مهمانان جذاب و الهام ‌بخش بوده ‌اند، این ملک 71 سوئیت و اتاق خواب ارائه می ‌دهد. ساختمان اصلی و ویلا فلورا مجاور است. بیشتر آنها با آن منظره شگفت انگیز بر فراز پشت بام های سفالی خوشه ای تائورمینا قرون وسطایی، از کنار یاروها و سرچشمه های خط ساحلی ناهموار، و در سراسر دامنه های بنفش کوه اتنا و قله پف کرده می آیند. میهمانان همچنین می ‌توانند با یک سفر کوتاه رایگان شاتل یا سواری فونیکولار هیجان ‌انگیز، از تپه به سمت هتل خواهر بلموند ویلا سنت آندریا، اقامتگاه خصوصی سابق قرن نوزدهمی که دارای ساحل خصوصی است، بروند.

برترین هتل های کوهستانی ایتالیا

Forestis خنک، آرام و متصل به محیط خیره ‌کننده ‌اش، پناهگاهی برای بزرگسالان در منظره کوهستانی دولومیت ‌ها است که در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. جنگل ‌ها و قله ‌های غبارآلود از برف در هر جهتی از ملک امتداد می ‌یابند که هر قسمت آن با عناصر هماهنگ است. نور از پنجره‌ ها به دیوار وارد می ‌شود و چشم ‌ها را به مناظر خیره‌ کننده می ‌کشاند و فضاهای ملایم و مینیمال را روشن می‌ کند.

از سوئیت ‌ها و پنت‌ هاوس ‌های فوق ‌العاده لوکس گرفته تا رستوران و اسپا، فضای داخلی Forestis به کوه ‌ها منعکس می ‌شود. حوض ‌های سنگی و رنگ ‌های سفید مانند برف، پارچه‌ های شفاف و خطوط تمیز. T his یک بوتیک فرار است که برای غوطه ور کردن مهمانان در قدرت احیاکننده منظره کوهستانی با شکوه طراحی شده است.Forestis همچنین در لیست مجلل ترین هتل های اسکی جهان قرار دارد.

در جدول زیر شاهد نرخ قیمت اتاق های هتل فورستیس ایتالیا می باشید:

نوع اتاققیمت به دلار
1 تخته158$
2 تخته180$
3 تخته250$
4 تخته310$

برترین هتل های کوهستانی ایتالیا

برترین هتل های لوکس ایتالیا

یکی از قدیمی ترین و بهترین هتل های لوکس در منطقه توسکانی ایتالیا، Rosewood Castiglion del Bosco در مونتالچینو، توسکانی، در قلب میراث جهانی یونسکو در Val d’Orcia واقع شده است. Rosewood Castiglion del Bosco، احاطه شده توسط تپه ‌های جنگلی، تاکستان ‌های وسیع و زمین ‌های کشاورزی مملو از خانه‌ های مزرعه باستانی، به مهمانان و اعضای خود این فرصت را می ‌دهد که در زیبایی ‌های این گوشه اصیل توسکانی غوطه ‌ور شوند، در محیطی با ظرافت و ظرافت بی ‌نظیر. این ملک دارای 8 قرن تاریخ است و دارای 23 سوئیت و یازده ویلا لوکس، و همچنین یک زمین گلف خصوصی، آبگرم و باغ های انگور است.

با حداقل امکاناتی که در فلورانس بسیار نادر هستند. یک پارک خصوصی 11 هکتاری و یک اسپا در محل هتل Four Seasons Firenze هتل لوکس را در پایتخت رنسانس ایتالیا به ارتفاعات جدیدی می برد. فضای داخلی هتل که در یک کاخ پر از هنر دوره رنسانس و صومعه ‌ای سابق قرار دارد، با طاق ‌ها، ستون ‌های منبت ‌کاری ‌شده، دیوارها، نقاشی‌ های دیواری نقاشی شده و کف ‌های مرمر تزئین شده است. آنها با انعکاس زیبایی معماری گذشته مشهور خود، هنر رنسانس را با راحتی با تکنولوژی بالا ترکیب می کنند. شگفتی های Uffizi و Duomo در یک قدمی دورتر هستند.

در نمودار زیر شاهد نرخ گردشگری در ایتالیا می باشید:

برترین هتل های تاریخی ایتالیا

بیش از 100 سال است که Belmond Hotel Splendido پذیرای رمانتیک ها، ماجراجویان، اشراف و خانواده های سلطنتی است که از سراسر جهان می آیند تا لا دولچه ویتا را در دهکده ماهیگیری معروف در ریویرا ایتالیا تجربه کنند. این ملک یک صومعه قدیمی قرن شانزدهمی در بالای خلیج پورتوفینو، مخفیگاهی منزوی است که مهمانان می ‌توانند در باغ ‌های پلکانی استراحت کنند و از مناظر فوق ‌العاده بندر لذت ببرند. Belmond Splendido Mare که اخیراً به خانواده اضافه شده است از جاذبه های گردشگری ایتالیا است، یک خلوتگاه صمیمی در پیاتزتا و لبه آب است که درهای خود را در سال 1998 باز کرد.

هتل و اسپای Monastero Santa Rosa که بر لبه صخره ای قرار دارد، به تنهایی در خلوتی باشکوه ایستاده است و پایه صخره ای آن ردای یک پادشاه را تداعی می کند. Monastero Santa Rosa که در اصل یک صومعه قرن هفدهمی است، با محبت و احترام به یک بوتیک هتل فوق لوکس بازسازی شده است. Monastero Santa Rosa همچنین میزبان یک آبگرم کاملا مجهز برای رقابت با هر آبگرم شهری بزرگی است که نه تنها اتاق ‌های درمان، بلکه امکاناتی در مقیاس بزرگ را ارائه می‌ کند که شامل سونا، بخار، دوش تجربی با کاشی ‌های موزاییکی، استخر آبی و تپیداریوم است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد اخذ ویزای توریستی ایتالیا شما را همراهی می کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *