مهاجرت به کشور اسلوونی

برترین هتل های اسلوونی

برترین هتل های اسلوونی

کشور توریستی اسلونی به علت وجود برترین هتل های اسلوونی و با داشتن خیره کننده ترین مناطق در لیست شهرهای توریستی قرار گرفته است. شهرها ذوب فرهنگ هستند. پایتخت کوچک اما پرجنب ‌و جوش، لیوبلیانا، مکانی فوق ‌العاده برای کسانی است که می ‌خواهند سنت ‌های اسلوونی را تجربه کنند. البته، این کشور با کوه های آلپ عظیم جولیان که بر مناظر و گستره ای از خط ساحلی آدریاتیک تسلط دارند. همه اینها به این معنی است که هرکسی که بخواهد در فضای باز عالی را تجربه کند، در اینجا کاملاً مورد توجه قرار می گیرد، در حالی که عاشقان ساحل نیز بیش از حد کافی شانس لذت بردن از آب های شفاف و شن های سفید را دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای افرادی که قصد اخذ ویزای اسلوونی را دارند مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

برترین هتل های پایتخت اسلوونی

پایتخت دارای تعداد زیادی اقامتگاه عالی است، بنابراین اگر می ‌پرسید کجا در لیوبلیانا اقامت کنید، انتخاب ‌های متعددی خواهید داشت. هتل آنتیک پالاس و اسپا خاص یکی از بهترین گزینه هاست، لوکس بدون برچسب قیمت. این هتل که در خانه ‌ای متعلق به قرن ششم قرار دارد، یک هتل سطح بالا است که در فاصله چند قدمی همه جاذبه‌ های اصلی مانند کلیسای جامع و قلعه لیوبلیانا قرار دارد. اتاق ها به سبک پیچیده و مجلل، با وسایل چوبی و فضایی راحت و جادار تزئین شده اند. همه اتاق ‌ها دارای Wi-Fi رایگان به ‌عنوان استاندارد، تلویزیون صفحه‌ تخت، مینی‌ بار، و قهوه ‌ساز برای جاوا صبح شما هستند.

صبحانه کانتیننتال به صورت رایگان در یک رستوران بزرگ در محل سرو می ‌شود، در حالی که 2 بار برای نوشیدنی ‌های عصرانه وجود دارد. اگر می خواهید سبک خود را ارتقا دهید، اسپا با جکوزی، سه سونا، درمان و مرکز تناسب اندام وجود دارد. برای استراحت عصرگاهی خود، به سالن باغ با آتش خروشان در زمستان و فضایی آرام در تابستان بروید. بسیاری از هتل ها در لیوبلیانا شیک هستند و این هتل خاص نیز تفاوتی ندارد.

 

برترین هتل های شهری اسلوونی

هتل کوبو مدرن با اشاراتی به گذشته، بسیار مرکزی است و حدود 3 دقیقه با میدان کنگره فاصله دارد. اتاق ‌ها به همان اندازه مدرن هستند، با تلویزیون صفحه‌تخت، مینی‌بار، و همه موارد منفی. Wi-Fi رایگان در سراسر اتاق ها، از جمله در اتاق ها وجود دارد، و لوازم آرایشی نیز رایگان هستند.26 اتاق در این هتل بوتیک کل تجربه و خدمات را شخصی نگه می دارد. این هتل تنها چند دقیقه با نقاط برجسته شهر مانند قلعه لیوبلیانا و پل سه گانه فاصله دارد. برخی از اتاق ها حتی منظره ای از قلعه دارند.

صبحانه رایگان است و رستوران غذاهای محلی و بین المللی را برای شما سرو می کند. غذاهای دریایی در اینجا یک تخصص بزرگ است، بنابراین اگر عاشق هر چیزی ماهی هستید، مطمئناً آن را امتحان کنید. اگر می ‌خواهید به جای آن بیرون بروید، بارها، رستوران ‌ها و کافه ‌های متعددی در یک قدمی کوتاه وجود دارند. اتاق تناسب اندام در محل به شما این امکان را می دهد که از هر گونه اغماض کار کنید. این واقعیت که شما با انتخاب این هتل بسیار متمرکز هستید به این معنی است که کاوش در خود شهر آسان است، بدون اینکه نگران حمل و نقل عمومی باشید.

در بخش زیر شاهد انواع اقامت های مهمانان در کشور اسلوونی می باشید:

انواع اقامت های مهمانان در کشور اسلوونی

برترین هتل های خاص اسلوونی

هتل ویدر یک هتل خاص و یکی از گزینه‌ های مدرن ‌تر پایتخت است، با خطوط براق و سطوح براق به هر کجا که نگاه کنید. درست در قلب شهر قرار دارد و به همه چیز نزدیک است، بنابراین نیازی نیست نگران حمل و نقل باشید. همه چیز با پای پیاده در دسترس است. با وجود ظاهر مدرن، این هتل بی عیب و نقص و راحت است و امکانات رفاهی زیادی دارد که اقامت شما را کمی خاص تر می کند، مانند انبار شراب و رستوران آلاکارته در محل. اگر دوست دارید غذاهای محلی تهیه شده از محصولات تازه را امتحان کنید، این مکان برای شما مناسب است. نگاه کردن به شهر از تراس پشت بام راهی فوق العاده برای پایان دادن به روز است.

هتل نوکس بوتیک اغلب در شهرهای بزرگ یافت می شوند و این هتل خاص یک انتخاب بسیار مدرن و شیک است. در فاصله کمتر از 10 دقیقه پیاده روی از مرکز اصلی شهر، در حالی که از شلوغی اصلی خارج هستید، به راحتی به همه چیز دسترسی دارید. این هتل اتاق های خانوادگی و اتاق های استاندارد را ارائه می دهد و اتاق های خانوادگی دارای یک اتاق خواب اضافی مجاور هستند. اگر می ‌خواهید جذابیت بیشتری داشته باشد، می ‌توانید به یک سوئیت با یک اتاق نشیمن اضافی و چند امتیاز اضافی دیگر ارتقا دهید.

در جدول زیر میانگین امتیازات مهمانان و مسافران در هتل اسلوونی می باشید:

امتیاز امکاناتامتیاز خدماتسال
80782021
82782022

برترین هتل های خاص اسلوونی

هتل عالی در لیوبلیانا اسلوونی

در باره اسلواکی همه ما می دانیم که رادیسون نام بزرگی در دنیای هتل ها است، بنابراین باید به شما اطمینان دهد که کیفیت را به دست خواهید آورد. این هتل لیوبلیانا تفاوتی ندارد. این یک گزینه شیک و عالی برای مسافران تجاری و زوج ها است. این هتل در حدود 8 کیلومتری میدان کنگره واقع شده است، بنابراین در حالی که کاملاً مرکزی نیست، به اندازه کافی دور است تا ساکت باشد، اما به اندازه کافی نزدیک است تا سفر را آسان کند.

در جدول زیر شاهد نرخ گردشگری در کشور اسلوونی می باشید:

نرخ گردشگری در اسلوونیاتاق ‌ها مدرن و امروزی هستند و دارای Wi-Fi در سراسر هتل، از جمله در اتاق ‌ها، تلویزیون صفحه ‌تخت، و مینی ‌بار هستند. سوئیت ‌ها را می‌ توان ارتقا داد تا از مزایای اضافی مانند دستگاه ‌های نسپرسو و اتاق نشیمن مجزا برخوردار شوند. بوفه صبحانه رایگان شکم شما را پر می کند، شما را برای گشت و گذار آماده می کند و مهمانان نیز از دسترسی به پارک آبی نزدیک لذت می برند. رستوران محل، غذاهای منطقه ‌ای و بین ‌المللی را سرو می ‌کند، زیرا احتمالا چیز جدیدی را امتحان می کند، در حالی که اتاق‌ های جلسه امکانات تجاری برای هرکسی که نیاز به انجام کاری در طول بازدید دارد، در دسترس است. در خصوص نحوه اخذ ویزای توریستی اسلوونی می توانید با مشاوران در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *