مهاجرت کاری پاراگوئه

بازار کار مهندسی برق در پاراگوئه

بازار کار مهندسی برق در پاراگوئه

بازار کار مهندسی برق در پاراگوئه از آنجایی که این کشور یکی از بزرگترین صادر کننده های انرژی برق است بسیار اهمیت دارد. البته کماکان این کشور در جذب سرمایه گذاری در این بخش به خصوص در بخش نقل و انتقال برق و ارتباطات مشکل دارد. در هر صورت رشته برق و الکترونیک در اقتصاد این کشور تاثیر به سزایی دارد و این رشته در پاراگوئه بسیار مهم است. لذا با توسعه این صنعت مشاغل مهندسی برق در این کشور می تواند حقوق بالا به همراه آینده ای مناسب را در انتظار داشته باشد. جهت آشنایی بیشتر درباره بازار کار مهندسی برق در پاراگوئه و این رشته همراه با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت باشید و این نگارش را مطالعه کنید.

درباره بازار کار مهندسی برق در پاراگوئه

پاراگوئه برخلاف کشورهای برزیل و آرژانتین که وارد کننده انرژی برق هستند، 90، از انرژی خود را صادر می کند. این کشور تولید کننده 100% انرژی برق آبی است و در صنعت برق نقش پررنگ در آمریکای جنوبی دارد. تولید برق این کشور 100% منابع انرژی تجدیدپذیر با ظرفیت تولید برق نزدیک به 60،000 گیگاوات ساعت در سال تولید می شود. نیروگاه برق آبی 1400 مگاواتی Itaipú، همراه با نیروگاه 3200 مگاواتی Yacyretá و 210 مگاواتی آکارای، سیستم ملی بهم پیوسته را تأمین می کنند تا تقاضای برق را تأمین کند. آکارای متعلق به شرکت دولتی تولید و توزیع ANDE است، در حالی که ایتایپو و یاسیرتا نیروگاه های برق آبی دو ملیتی هستند که به طور مشترک با دولت های برزیل و آرژانتین هستند. ایتایپو به تنهایی %90.8 درصد از تامین کل تقاضای برق پاراگوئه در سال 2018 را به خود اختصاص داده است.

ایتایپو بزرگترین نیروگاه برق آبی در جهان در تولید برق و دومین از نظر ظرفیت نصب شده است. در سال 2018، تقاضای داخلی تنها با استفاده از %35 از کل تولید برق این کشور از منابع برق آبی تأمین شد. مازاد برق تولیدی از نیروگاه های برق آبی به برزیل و آرژانتین فروخته می شود و پاراگوئه را به چهارمین صادر کننده برق در جهان تبدیل می کند. صادرات برق بیش از %70 از کل تولید را تشکیل می دهد و تقریباً %25 از کل صادرات را تشکیل می دهد. هر سه دارایی برق آبی این کشور به عنوان ابزاری برای افزایش تولید برق برای تأمین نیازهای این کشور تا سال 2030 در حال توسعه هستند از این رو بازار کار مهندسی برق در پاراگوئه بازاری فعال است.

بررسی بازار کار مهندسی برق در پاراگوئه

شما به عنوان یک مهندس برق در پاراگوئه درگیر طراحی، توسعه و نگهداری سیستم های کنترل الکتریکی، ماشین آلات و تجهیزات برقی خواهید بود. شما می توانید در بخشهای بسیار گسترده ای از جمله:

  • شبکه های حمل و نقل
  • تولید برق، انتقال و توزیع
  • خدمات ساختمانی
  • ارتباطات از راه دور
  • همچنین تحقیقات علمی و نظامی کار کنید.

مهندسی برق مدرن وسعت گسترده ای از مشاغل و کارها را از کارگری گرفته تا دکترای حرفه ای پوشش می دهد. مهندسی برق با مطالعه و کاربرد برق، مغناطیس و الکترونیک درگیر است. از اواخر قرن 19، زمانی که اولین شبکه های تامین برق در مقیاس بزرگ نصب شد، این یک رشته مهندسی شناخته شده است. این حرفه اکنون بسیاری از زیرمجموعه ها را شامل می شود، از جمله:

  • برق قدرت
  • سیستم های کنترل
  • الکترونیک
  • ارتباطات از راه دور

مهندسی برق همچنین پشت پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی مانند اسکنرهای بدن است و در صنعت پزشکی نیز بسیار اهمیت دارد.

بررسی بازار کار مهندسی برق در پاراگوئه

وضایف مهندسین برق در پاراگوئه

اگر به موضوعاتی مانند ریاضیات، فیزیک، فناوری اطلاعات و کد علاقه مند باشید، به شما کمک می کند. اما شما باید بیش از حد قدرت علمی داشته باشید. شما باید یک ارتباط برقرار قوی باشید، قادر به انتقال ایده های خود به طیف گسترده ای از همکاران که بسیاری از آنها ممکن است درک درستی از الکترونیک یا مهندسی برق نداشته باشند. شما با طیف گسترده ای از متخصصان دیگر از جمله متخصصان فناوری اطلاعات، معماران تکنسین ها و مهندسان دیگر کار خواهید کرد. همچنین باید بیش از یک راه حل را ارزیابی کنید، در حل مشکلات پیچیده مهارت کافی داشته باشید. شما با درک خوبی از قوانین بهداشت و ایمنی در مورد برق، کاملا منظم خواهید بود و همچنین باید بتوانید تصمیمات قاطع را بگیرید و بودجه ها را مدیریت کنید.

به عنوان یک مهندس برق در بازار کار مهندسی در پاین کشور از جمله وظایف شما شامل:

  • انجام مطالعات امکان سنجی برای نوآوری های فنی جدید
  • تهیه نقشه ها با استفاده از نرم افزار مهندسی و طراحی به کمک رایانه
  • برآورد هزینه های مواد ساخت و ساز و کار و بازه های زمانی پروژه
  • هماهنگی تکنسین ها و صنعتگران
  • آزمایش نصب و سیستم ها و تجزیه و تحلیل داده ها
  • اطمینان حاصل کنید که پروژه ها از مقررات ایمنی برق و ساخت و ساز برخوردار هستند.
  • نظارت بر برنامه های بازرسی و نگهداری
  • حضور در جلسات، نوشتن گزارش و ارائه سخنرانی به مدیران و مشتریان
  • شما به طور معمول با یک تیم از متخصصان دیگر در یک پروژه کار خواهید کرد که می تواند شامل مهندسان عمران، معماران، تکنسین های مهندسی و کارکنان فناوری اطلاعات باشد.

تحصیل در پاراگوئه

چنانچه علاقه مند به ورود به بازار کار مهندسی برق در پاراگوئه هستید باید دارای مدرک معتبر در زمینه رشته برق باشید. این مدرک را می توان با تحصیل در پاراگوئه نیز بدست آورد و در طول تحصیل از شرایط زبان و محیط کار و زندگی در پاراگوئه آگاه شوید. تحصیل مهندسی برق در پاراگوئه در مقطع کارشناسی 5 سال و در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا به ترتیب 2 سال و 3 سال به طول می انجامد. در هر صورت جهت تحصیل این رشته باید ویزای تحصیلی پاراگوئه را بدست آورید و از یکی از دانشگاه های این کشور پذیرش بگیرید. پس از تحصیل در این کشور می توانید با دریافت پیشنهاد شغلی به بازار کار مهندسی برق در پاراگوئه وارد شوید.

از جمله دانشگاه های برتر پاراگوئه برای تحصیل مهندسی برق شامل:

ردهنام دانشگاه
1دانشگاه ملی آسونسیون
2دانشگاه کاتولیکا آسونسیون
3دانشگاه ملی پیلار
4دانشگاه مرکزی پاراگوئه
5دانشگاه ملی ویاریکا
6دانشگاه فنی سن ایگناسیو دلویا

وضعیت کار در بازار کار مهندسی برق در پاراگوئه

در حالی که ساعات کار در هر شغل متفاوت است، معمولا ساعات کاری استاندارد در پاراگوئه حدود 40 ساعت در هفته وجود دارد. ممکن است بعضی اوقات به ساعات اضافی نیاز باشد، خصوصاً اگر در مهلت مقرر کار را تمام نکنید و یا مشکلی برای حل وجود دارد. مهندسان برق در انواع محیط های کاری از جمله نیروگاه ها، نیروگاه های تولیدی، تأسیسات تحقیقاتی و کارخانه ها و همچنین دفاتر مستقر هستند. بعضی از آنها ممکن است راحت تر از دیگران باشند. شما به عنوان یک مهندس متخصص در مدیریت روزمره عملیات مهندسی تخصص خواهید داشت. در سطوح دیگر، شما نقش استراتژیکی تر، برنامه ریز، محقق و توسعه ایده های جدید را خواهید داشت. با مهارت و تجربه مربوط، می توانید در مدیریت پروژه تحقیق و توسعه یا کارهای مشاوره ای تخصص داشته باشید.

میزان حقوق با توجه به تفاوت این نقش ها متغیر است. اما به صورت کلی میزان حقوق متوسط مهندسین برق در پاراگوئه در حدود 7.960.000PYG (گوارانی پاراگوئه) می باشد. این میزان حقوق به صورت متوسط بازه ای بین 3 تا 11 میلیون PYG (گوارانی) دارد. در نمودار زیر مقایسه درآمد مهندسین برق با سایر مشاغل آمده است:

مقایسه درآمد مهندسین برق در پاراگوئه

توجه داشته باشید که به عنوان یک شهروند خارجی برای کار در کشور پاراگوئه نیاز به دریافت ویزای کاری پاراگوئه دارید و باید به زبان اسپانیایی مسلط باشید. برای کار در کشورهای انگلیسی زبان با شرایط و حقوقی بهتر می توانید با مشاورین مهاجرتی متخصص ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید و شرایط لازم را جویا شوید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *