مهاجرت کاری سنگاپور

استخدام Java developer در سنگاپور

استخدام Java developer در سنگاپور

استخدام Java developer در سنگاپور شاهد رشد بی سابقه ای بوده است. این کشور به دنبال مهندسانی با 2 تا 3 سال تجربه جاوا هستند تا به تیم هیجان انگیز و به سرعت در حال گسترش در سنگاپور بپیوندند. این موقعیت یک موقعیت توسعه عملی است که در آن شما شما از دانش عمیق خود از جاوا برای همکاری نزدیک با معماران، مهندسان و صاحبان محصولات برای ایجاد برنامه های کاربردی پیچیده استفاده خواهید کرد. شما همچنین تعهد خود را به بالاترین استانداردهای کیفیت در زمینه های کاربردی و غیر کاربردی تضمین خواهید کرد. مشاوران صبور و متخصص در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد نحوه مهاجرت به سنگاپور از طریق کار هستند.

وظایف Java Developer در سنگاپور

مسئولیت های یک Java Developer در شرکت های سنگاپور بنابر وظیفه و نوع و موضوع کار او متفاوت است اما مواردی هستند در بیشتر شغل های توسعه دهنده جاوا مشترک است مانند طراحی، توسعه، پیاده سازی و نگهداری مراحل، کد و نرم افزار برنامه جاوا. انجام تجزیه و تحلیل نرم افزار، برنامه نویسی، آزمایش و اشکال زدایی، و همچنین توصیه تغییرات برای بهبود فرآیندهای ایجاد شده هم از دیگر وظایف توسعه دهنده جاوا است. طراحی، ساخت و پیکربندی CM Workflows برای برآورده کردن فرآیندهای تجاری و الزامات برنامه هم در بیشتر زمینه ها وجود دارد.

تلاش برای طراحی، ساخت و پیکربندی برنامه‌ ها را رهبری کنید و به عنوان نقطه تماس اصلی عمل کنید. پشتیبانی از رفع و مستندات بررسی حادثه برای حل مشکل از وظایف یک Java Developer در کشور سنگاپور محسوب می شود. مشتریان و تحلیل داده های ان ها را هدایت کنید. به یافتن الگوها و عیب یابی مشکلات کمک کنید. ساخت برنامه های کاربردی توابع مختلف مانند محاسبات تجاری، اتوماسیون و تحویل داده ها و جمع آوری داده ها و ایجاد گزارش برای عملکردهای مختلف کسب و کار و درخواست های مشتری از وظایف شماست. از مشتریان با تجزیه و تحلیل و عیب یابی مسائل مربوط به داده ها پشتیبانی کنید.

کار و استخدام Java Developer در سنگاپور

کشور سوئد بینش های کسب و کار و صنعت را با خدمات فناوری نوآورانه ترکیب می کند تا کسب و کار شما را متحول کند. به یکی از بزرگترین ارائه دهندگان مستقل خدمات فناوری در جهان بپیوندید تا تخصص خود را افزایش دهید و به مشتریان در سراسر جهان کمک کنید تا در مقیاس بزرگ نوآوری کنند و کسب و کار خود را متحول کنند. از طریق نوآوری فناوری به تغییر نحوه کار و زندگی جهان کمک کنید.

شما همچنین فرصت هایی خواهید داشت تا مهارت ها و تخصص های عملکردی خود را در یک زمینه تخصصی تقویت کنید. شرکت های سنگاپوری انواع برنامه های آموزشی رسمی و غیررسمی را در هر سطح ارائه می دهند تا به شما کمک کند مهارت های تخصصی را سریع تر به دست آورید و بسازید.

کار و استخدام Java Developer در سنگاپور

الزامات استخدام Java Developer در سنگاپور

یادگیری هم در محل کار و هم از طریق آموزش رسمی که به صورت آنلاین، در کلاس درس یا با همکاری هم تیمی ها انجام می شود، انجام می شود. تنوع کاری که شما انجام می دهید و تجربه ای که ارائه می دهید، بستری بی نظیر برای ایجاد یک حرفه فراهم می کند. فعالیت های توسعه شامل توسعه کامل پشته، پیشنهاد تصمیمات معماری، مشارکت در طرح ها، طراحی است. بررسی، بررسی کد، پیاده سازی، آزمایش و انتشار و ایجاد یک سیستم قابل استقرار برگشت سریع با آزمایش خودکار و ادغام و تحویل مداوم هم در لیتس الزامی های یک کاندیدای توسعه هنده جاوا در سنگاپور است.

الزامات برای استخئام به عنوان یک Java Developer در سنگاپور عبارت است از:

  • حداقل مدرک لیسانس در رشته کامپیوتر یا مدرک معادل آن
  • 2 تا 3 سال تجربه قوی در توسعه برنامه های کاربردی با استفاده از جاوا
  • تجربه ثابت شده معماری میکروسرویس ها و فناوری های ابری
  • دانش کاری خوب از فن آوری های کش و معماری وب
  • کنجکاوی برای یادگیری و توسعه فن آوری ها و مهارت های مدرن. سریع یادگیر باشید.
  • مهارت های ارتباطی جامد
  • درک متدولوژی های فناوری از جمله Agile (SCRUM)، ادغام مداوم یا توسعه مستمر و اتوماسیون
  • آشنایی با JIRA و نوشتن داستان های کاربری

حقوق استخدام Java Developer در سنگاپور

حقوق برنامه نویسان جاوا در سنگاپور از 4550SGD تا SGD12700  (دلار سنگاپور) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق 7760SGD (دلار سنگاپور) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از 7760SGD (دلار سنگاپور) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 7760SGD (دلار سنگاپور) درآمد دارند. %25 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 5540SGD (دلار سنگاپور) درآمد دارند در حالی که %75 از آنها بیش از 540SGD (دلار سنگاپور) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 9420SGD (دلار سنگاپور) درآمد دارند در حالی که 25٪ بیش از 9420SGD (دلار سنگاپور) درآمد دارند.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه توسعه دهنده جاوا در سنگاپور هستید:

نرخ افزایشسال
18%2020
15%2021
16%2022

مزایا استخدام Java Developer در سنگاپور

شرکت های کشور سنگاپور یک بسته جبرانی جذاب ارائه می دهند که در زمینه پیشرفته فین تک کار می کند. مسئولیت های بزرگ از روز اول بر دوش شما گذاشته می شود. مالک منحنی یادگیری خود باشید. امکانات نامحدود است و به شما بستگی دارد. شما می توانید در یک محیط بسیار پویا کار کنید و بخشی از یک تیم بین المللی باشید. شما در کنار یک تیم با استعداد در توسعه یک محصول کاملاً جدید از ابتدا مشارکت خواهید داشت تعهد به رشد حرفه ای شما، از جمله کمک هزینه تحصیلی و منابع توسعه حرفه ای هم از امکانات کار به عنوان Java Developer در سنگاپور می باشد. جهت اطلاع از شرایط بازار کار در رشته کامپیوتر سنگاپور پیشنهاد می شود مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

تحصیل و استخدام Java Developer در سنگاپور

مسیرهای یادگیری Java Developer یک برنامه گام به گام برای آماده سازی شما برای یک نقش شغلی خاص ارائه می دهد. مهم نیست که چه نقشی را می خواهید در جاوا ایفا کنید، مسیرهای یادگیری شما را برای دستیابی به اهداف شغلی خاص خود، یک دوره آموزشی در هر زمان راهنمایی می کند. هر مسیر یادگیری دنباله ‌ای از دوره‌ ها را پیشنهاد می ‌کند که پس از تکمیل، مهارت‌ هایی را که برای رقابت در بازار کار امروزی نیاز دارید، در اختیار شما قرار می ‌دهد.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در حوزه Java Developer در سنگاپور هستید:

تحصیلات کارمندان در حوزه Java Developer در سنگاپور

آموزش و تمرین توصیه می‌ شود تا برای امتحان حرفه ‌ای Oracle Certified خود بهترین آمادگی را داشته باشید. برنامه مطالعاتی خود را با مروری بر سرفصل های آزمون شروع کنید. این مهارت ها را بیاموزید و سپس تخصص خود در جاوا را با نشان دیجیتال Oracle Certified به کارفرمایان فعلی یا بالقوه ثابت کنید. داشتن یک مربی یا منصوب شدن برای کار روی یک پروژه با همسالانی که می توانید از آنها بیاموزید بسیار ارزشمند است. از افراد با تجربه تر از شما کمک، نظرات یا بازخورد بخواهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *