مهاجرت کاری قبرس

استخدام NET Developer در قبرس

استخدام NET Developer در قبرس

استخدام NET Developer در قبرس با توجه تقاضاها و نیازهای کارفرماها به روز می شود، از اینرو تعداد متقاضیان استخدامی رو به رشد می باشد. اقتصاد دیجیتال در قبرس مورد توجه ویژه وزارت انرژی، بازرگانی و گردشگری به ویژه در حوزه تجارت الکترونیک قرار گرفته است. تا حدی، این به رسمیت شناختن این است که شرکت‌ های داخلی، از جمله بخش دولتی، از سایر استراتژی‌ های دیجیتال کشورهای اروپایی عقب مانده ‌اند. همراه با رشد سریع شرکت‌ های چند ملیتی که پایگاه‌ های خود را در جزیره ایجاد می ‌کنند، بازار کار برای توسعه ‌دهندگان و طراحان وب در قبرس با سرعت بسیار خوبی در حال رشد است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اخذ اقامت از طریق کار در قبرس مشاور شماست.

کار و استخدام NET Developer در قبرس

آیا شما یک توسعه دهنده نرم افزار جدید، مشتاق و مشتاق هستید؟ چگونه می خواهید با ابزارهای بهره وری با هدف تسریع چرخه عمر توسعه محصول کار کنید؟ حتی مهمتر از آن، چه احساسی نسبت به کارفرمایی دارید که در آن شادی کارکنان حرف اول را می زند؟ جایی که گروه ‌هایی از افراد پرشور، سرگرم ‌کننده و خلاق در یک محیط راه‌ اندازی سریع و چابک کار می‌ کنند، همه چیز هرگز خسته ‌کننده نمی ‌شود و آنها سخت کار می ‌کنند و سخت بازی می‌ کنند. رزومه خود را ارسال کنید. به عنوان یک Junior Front End Developer، شما از نزدیک با تیم خود متشکل از طراحان، QA و مهندسان برای ساخت و ارسال ویژگی‌های جدید برای محصولات شرکت و همچنین بهبود عملکرد موجود و انجام بهینه‌سازی عملکرد، همکاری می‌ کنید.

شما از فناوری‌ های پیشرفته ‌ای برای توسعه ویژگی ‌هایی استفاده خواهید کرد که مرزهای امکان‌ پذیر در وب را افزایش می‌ دهند. کاندیدای ایده آل برای همگام شدن با آخرین فناوری ها هیجان زده خواهد شد و توانایی یادگیری مهارت های جدید را با سهولت نسبی خواهد داشت. به عنوان یک بخش کلیدی از یک تیم کوچک اما در حال رشد، بر روی جهت فنی شرکت و محصولات تاثیر خواهید داشت. با مهندسان و طراحان همکار برای بحث، برنامه ریزی و ساخت ویژگی های کاربر همکاری خواهید کرد. شرکت در بررسی کدهای همتا از طریق درخواست ‌های کششی برای اشتراک‌گذاری دانش و حفظ کیفیت پایگاه کد نیز انجام می شود.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه NET Developer در قبرس می باشید:

نرخ بیکاریسال
32%2020
24%2021
27%2022

کار به عنوان NET Developer در قبرس

مشاغل خاص در طراحی وب و توسعه وب می توانند با توجه به حوزه کاری آنها بسته به شرکت استخدام کننده متفاوت باشد، با این حال، در نهایت اولویت ایجاد سایت های کاربر پسند و از نظر بصری جذاب است که طیف کاملی از عملکردهای مورد نیاز را ارائه می دهد. مهارت ‌های طراحی خوب، همراه با تجربه کدنویسی از جمله HTML، CSS، Javascript/JQuery، NET همراه با تجربه در پیاده ‌سازی چارچوب ‌های API، بسیار مورد توجه قرار می ‌گیرند. مشاغل طراحی و توسعه وب در قبرس را می توان در بخش های مختلف بازاریابی (و سایر بخش ها) یافت. مشاغل معمولی شامل طراحی UX، طراحی رابط کاربری، توسعه ظاهر و باطن است.

طراح ارشد وب در صنعت مشاغل طراحی توسعه وب سایت مورد نیاز است. Net Developer مسئول ارائه دارایی های بصری خلاقانه سایت ها و کار بر روی کمپین های خلاقانه و مواد ارتباطی چند کاناله است. درک عمیق از نقش UX در فرآیند توسعه سایت در مشاغل طراحی گرافیک مشاغل طراحی و توسعه وب سایت مورد نیاز است. دانش مسلط به ابزارهای نمونه سازی مانند Figma، Sketch و InVision دانش کار عالی Photoshop، Illustrator، AdobeXD طراحی مطالب تبلیغاتی برای کمپین های بازاریابی مانند بنرهای وب، صفحات فرود، تصاویر رسانه های اجتماعی، اینفوگرافیک ها و راهنمای آموزشی مرتبط الزامی است.

در نمودار زیر شاهد نرخ استخدام در حوزه Net Developer در قبرس هستید:

نرخ استخدام توسعه دهنده وب در قبرس

الزامات استخدام NET Developer در قبرس

به ‌عنوان توسعه ‌دهنده سطح میانی جدید به تیم بازاریابی پویا می ‌پیوندید و از نزدیک با طراحان UX و UI کار خواهید کرد. نقش شما مستلزم اجرای تجربیات کاربر هیجان انگیز و کارآمد در قالب برنامه های کاربردی مبتنی بر وب، صفحات فرود تعاملی، برنامه های کاربردی فقط استفاده داخلی و موارد دیگر است. شما این شانس را خواهید داشت که دانش خود را در حین کار با برخی از آخرین فن آوری های وب موجود امروزی مانند: Angular 12، Typescript و جدیدترین ویژگی های CSS3 و HTML5تخصصی تر و عملی کنید. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در قبرس را نیز مطالعه کنید.

مسئولیت های اصلی این سمت عبارتند از:

  • الزامات و طرح ‌های UI را به کدهای کاربردی، تمیز، در دسترس و قابل نگهداری ترجمه کنید
  • همکاری نزدیک با طراحان UI/UX در پیاده سازی عناصر بصری و تعاملی سمت مشتری برای برنامه های کاربردی وب موجود و جدید شرکت
  • توسعه و آزمایش مداوم صفحات وب کاملاً ریسپانسیو و ویژگی های کاربر در دستگاه های مختلف
  • اطمینان از امکان سنجی فنی طرح های جدید UI/UX
  • همکاری نزدیک با تیم های مختلف، سهامداران و صاحبان مشاغل

شرایط استخدام NET Developer در قبرس

شرایط استخدام NET Developer در قبرس

به عنوان توسعه‌ دهنده وب جوان با زیرساخت ‌های پیشرفته فناوری اطلاعات وب ‌سایت و آشنا می ‌شوید و به همکاری نزدیک با توسعه ‌دهندگان برای بهبود محصول و افزودن خدمات و ویژگی‌ های جدید ادامه خواهید داد. این شامل ساخت قالب ‌های جدید HTML است که می ‌توانند به خدمات معرفی شوند، فرآیندهای مختلف را به هم متصل می‌ کنند، ترافیک وب را تجزیه و تحلیل می‌کنند و بر اساس یافته ‌ها و بازخورد کاربران تنظیمات را انجام می ‌دهند و همچنین فرآیندهای backend را برای تیم عملیاتی خود بهبود می ‌دهند و خودکار می ‌کنند. کار NET Developer در حوزه لیست مشاغل مورد نیاز قبرس است.

در قبرس یک گروه بین ‌المللی از شرکت ‌ها که بر راه ‌حل ‌های بازاریابی آنلاین خلاقانه و مبتنی بر نتایج متمرکز هستند، با مشارکت GRS برای استخدام یک توسعه‌ دهنده وب جوان برای پیوستن به تیم خود در پافوس کار می ‌کنند. کاندیدای موفق، فارغ التحصیل دانشگاهی با تجربه یا آشنایی با پیاده سازی طراحی وب سایت ریسپانسیو خواهد بود. برنامه های رشد این شرکت، این فرصت عالی برای پیوستن به تیم مستقر در پافوس آنها به عنوان یک توسعه دهنده وب جوان است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ ویزای کار در کشور قبرس مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *