ویزای مسافرتی کره جنوبی

ویزای مسافرتی کره جنوبی

ویزای مسافرتی کره جنوبی

مسافران و متقاضیانی که به عنوان توریست قصد دارند به بازدید از کره جنوبی بپردازند، نیاز به کسب ویزای مسافرتی کره جنوبی دارند. ویزای مسافرتی کره جنوبی به یک بازدید کننده اجازه می دهد تا به منظور گشت و گذار، ملاقات دوستان و نزدیکان یا حضور در همایش ها، برنامه های فرهنگی، رویدادهای هنری یا مراسم مذهبی، وارد کره جنوبی شود. این ویزا به بازدید کننده اجازه نمی دهد که در کره جنوبی به دنبال شغل باشد.

این یک ویزای ورودی واحد است که از تاریخ صدور آن به مدت 3 ماه معتبر است. ویزای مسافرتی کره جنوبی باید قبل از سفر به کره جنوبی اخذ شود. با این حال دارندگان گذرنامه چند ملت خاص می توانند هنگام ورود به کشور ویزا دریافت کنند. در ادامه می توانید با همراهی کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از شرایط اخذ، مراحل دریافت و سایر امور مرتبط با ویزای مسافرتی جمهوری کره آشنا شوید.

شرایط اخذ ویزای مسافرتی کره جنوبی

برای واجد شرایط بودن ویزای مسافرتی کره جنوبی باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • برای تمبر ویزا باید یک گذرنامه معتبر با حداقل 2 صفحه استفاده نشده داشته باشید.
  • گذرنامه شما باید دارای اعتبار باشد که مدت ویزای مورد نظر خود را حداقل 6 ماه پوشش دهد.
  • شما باید یک کپی از فرم درخواست تکمیل شده داشته باشید.
  • شما باید اثبات تأیید رزرو هتل، رزرو پرواز و برنامه سفر را برای کل مدت اقامت خود در کره جنوبی ارائه کنید.
  • شما باید یک کپی از بلیط های رو به جلو یا بازگشت خود را به کشور خود یا مقصد بعدی تهیه کنید.
  • شما باید اثبات توانایی مالی خود را ارائه دهید تا بتوانید در طول اقامت در کره جنوبی و برای حمل و نقل برگشتی خود، از لحاظ اقتصادی پشتیبانی کنید.
  • شما باید 6 ماه قبل بیانیه رسمی وضعیت مالی خود را از بانک خود ارائه دهید.
  • شما باید اثبات اشتغال و یک نسخه از اظهارنامه مالیات بر درآمد خود را ارائه کنید. (ITR)
  • شما باید ثابت کنید که قصد دارید در پایان مدت اقامت خود کره جنوبی را ترک کنید.

مراحل درخواست ویزای مسافرتی کره جنوبی

قبل از درخواست ویزای توریستی کره جنوبی، توصیه می شود زمان پردازش مورد نیاز برای صدور ویزا را بررسی کنید. پس از آگاهی از کلیه جزئیات مربوط به برنامه، می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

مراحل کسب ویزای توریستی کره جنوبیامور
1دریافت فرم درخواست ویزای مسافرتی
2تکمیل فرم درخواست ویزای مسافرتی
3تهیه اسناد مورد نیاز برای درخواست ویزای مسافرتی
4تهیه عکس برای درخواست ویزای مسافرتی
5بررسی هزینه درخواست ویزای مسافرتی
6ارسال فرم درخواست ویزای مسافرتی
7پرداخت هزینه درخواست ویزای مسافرتی
8دریافت ویزای مسافرتی بعد از تصمیم گیری سفارت

اگر درخواست شما برای ویزای توریستی به هر دلیلی رد یا رد شود، هزینه درخواست شما بازپرداخت نخواهد شد و لازم به ذکر است که هزینه درخواست ویزای مسافرتی کره جنوبی در هر زمان قابل تغییر است. همچنین تمدید ویزای توریستی کره جنوبی در موارد خاص مانند حوادث، مشکلات پزشکی، لغو پرواز و غیره امکان پذیر است. درخواست تمدید ویزا باید حداقل در یک روز قبل از روز انقضا در یک اداره مهاجرت محلی کره جنوبی انجام شود.

معافیت از ویزای مسافرتی کره جنوبی

کره جنوبی شهروندان چندین کشور و سرزمین را از دریافت ویزای توریستی برای بازدید از این کشور معاف می کند. شهروندان چنین کشورها و سرزمین ها می توانند به مدت 30 تا 180 روز بدون ویزا در کره جنوبی اقامت داشته باشند. در ادامه به لیست کشورها و قلمروهای بدون ویزا برای کره جنوبی ذکر شده است:

آلبانی/ آندورا/ آنتیگوا و باربودا/ آرژانتین/ استرالیا/ اتریش/ باهاما/ بحرین/ باربادوس/ بلژیک/ بوسنی و هرزگوین/ برزیل/ برونئی/ بلغارستان/ کانادا/ شیلی/ کلمبیا/ کاستاریکا/ کرواسی/ قبرس/ جمهوری چک/ دانمارک/ دومینیکا/ جمهوری دومینیکن/ اکوادور/ مصر/ السالوادور/ استونی/ فیجی/ فنلاند/ فرانسه/ آلمان/ یونان/ گرنادا/ گوام/ گواتمالا/ گویان/ هائیتی/ هندوراس/ هنگ کنگ/ مجارستان/ ایسلند/ ایرلند/ اسرائيل/ ایتالیا/ جامائیکا/ ژاپن/ قزاقستان/ کویت/ لتونی/ لسوتو/ لیبریا/ لیختن اشتاین/ لیتوانی/ لوکزامبورگ/ ماکائو/ مالزی/ مالت/ جزایر مارشال/ موریس/ مکزیک/ FS میکرونزی/ موناکو/ مونته نگرو/ مراکش/ نائورو/ هلند/ کالدونیای جدید/ نیوزلند/ نیکاراگوئه/ نروژ/ عمان/ پالائو/ پاراگوئه/ پاناما/ پرو/ لهستان/ کشور پرتغال/ قطر/ رومانی/ روسیه/ سنت کیتس و نوویس/ سنت لوسیا/ سنت وینسنت و گرنادینها/ ساموآ/ سان مارینو/ عربستان سعودی/ صربستان/ سیشل/ سنگاپور/ اسلواکی/ اسلوونی/ جزایر سلیمان/ آفریقای جنوبی/ اسپانیا/ سورینام/ سوازیلند/ سوئد/ سوئیس/ تایوان/ تایلند/ تونگا/ ترینیداد و توباگو/ تونس/ بوقلمون/ تووالو/ امارات متحده عربی/ انگلستان/ ایالات متحده/ اروگوئه/ شهر واتیکان و ونزوئلا

معافیت از ویزای مسافرتی کره جنوبی

اخذ ویزای توریستی کره جنوبی

فرم درخواست ویزا را از سفارت کره جنوبی در کشور محل اقامت خود دریافت کنید یا می توانید فرم درخواست ویزا را از طریق اینترنت بارگیری کنید. جزئیات مورد نیاز در فرم درخواست را با دقت پر کنید. فراموش نکنید فرم درخواست ویزای توریستی کره جنوبی را امضا کنید. علاوه بر این، در مرحله سوم، یک چک لیست از اسنادی را که باید ارسال کنید همراه با فرم درخواست خود تهیه کنید. شما باید تمام اسناد را جمع آوری کرده و آنها را برای ارسال آماده کنید. همچنین عکس رنگی (جدید) خود را برای درخواست ویزا تهیه کنید. اطمینان حاصل کنید که عکس شما با تمام مشخصات مورد نیاز برای عکس های ویزا مطابقت دارد یا مطابقت دارد. در هر صورت، قدمت عکس شما نباید بیشتر از 6 ماه باشد. شما باید دو نسخه از عکس گذرنامه خود را به همراه فرم درخواست ویزا خود ارسال کنید.

اطمینان حاصل کنید که درخواست شما از هر نظر کامل است زیرا برنامه های ناقص پذیرفته نمی شوند. بعد از تهیه عکس، باید هزینه های مورد نیاز برای درخواست ویزا خود را بررسی کنید. هزینه را برای ارسال با فرم درخواست ویزا آماده کنید. به یاد داشته باشید که متقاضیان باید نحوه پرداخت پذیرفته شده برای درخواست ویزا توسط سفارت کره جنوبی واقع در کشور محل اقامت خود را بررسی کنند. در مرحله ششم، می بایست فرم درخواست ویزای تکمیل شده خود، به همراه تمام اسناد و مدارک مورد نیاز به نزدیکترین سفارت کره جنوبی ارسال کنید و در زمان ارسال فرم درخواست خود هزینه لازم برای درخواست ویزا را بپردازید. پس از صدور ویزا، باید در مورد صدور آن مطلع می شوید. ویزای خود را به موقع دریافت کنید. هزینه کسب ویزای مسافرتی کره جنوبی 30$ (دلار) می باشد.

ویزای توریستی کره جنوبی

هنگام درخواست ویزای توریستی کره جنوبی باید نکاتی که در این بخش به آنها اشاره شده است را به خاطر بسپارید. به طور کلی، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توصیه می کنند حداقل 4 هفته قبل از تاریخ سفر برنامه ریزی شده خود برای ویزای توریستی اقدام کنید تا در اینصورت زمان کافی برای اتمام مراحل درخواست وجود داشته باشد. علاوه بر این، فرم را باید به صورت دقیق پر کنید و هنگام ارسال فرم درخواست ویزا در سفارت کره جنوبی، کپی های اصلی و کپی های کلیه مدارک پشتیبان را ارائه دهید. متقاضیان برای درخواست ویزای مسافرتی کره جنوبی نباید مدارک و اسناد کاذب ارائه دهند. اگر به فکر کسب اطلاعات بیشتر درباره کره جنوبی و شرایط کسب ویزای کره جنوبی هستید می توانید با کارشناسان موسسه در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *