مهاجرت کاری ایتالیا

موسسات کاریابی ایتالیا

موسسات کاریابی ایتالیا

یکی از روش های مهاجرت از طریق موسسات کاریابی ایتالیا می باشد زیرا این کشور در بازار رقابت در کاریابی پیشرفت به سزایی داشته است. امروزه در قسمت های مهندسی و داروسازی، گردشگری، فن آوری و غذا و نوشیدنی استخدام صورت می گیرد. البته باید بدانید که باید در کشور ایتالیا فارغ التحصیل شده باشند. اخذ ویزای کاری برای افرادی خارجی کمی دشوار می باشد. برای کسب و کارهای غیر از آموزش انگلیسی و فن آوری اطلاعات، باید حتما به زبان ایتالیایی مسلط باشید. درضمن برخی از آلمانی ها، فرانسوی ها، اسلوونیای به زبان ایتالیایی حرف می زند.

شرایط موسسات کاریابی در ایتالیا

ساعت کاری به صورت متوسط 40 ساعت در یک هفته می باشد. روزهای تعطیل این کشور به مدت 4 هفته به صورت یک ساله می باشد که علاوه بر این 11 روز به تعطیلات عمومی اختصاص داده می شود. به همین دلیل نرخ های مالیاتی در این کشور به صورت تقریبا %23 تا %43 می باشد. لازم به ذکر است که مالیات و بیمه شما با درآمد گمرکی شما بررسی می شود. پس مطمئن شوید که هیچ حقوق بازنشستگی بریتانیا را از دست ندید.

متقاضیان بین المللی در خصوص کار در ایتالیا می توانند شرایط و مدارک لازم را به موسسه معتبری ارائه دهند. این موسسات پس از بررسی شرایط متقاضیان شرایط کاری مناسب را به افراد ارائه می دهند. متقاضیان در صورت تایید می توانند در شغل مذکور مشغول به کار شوند. در غیر این صورت اکثر متقاضیان خارجی نیاز به دریافت پیشنهاد کاری معتبر از جانب کارفرما این کشور خواهند داشت.

شرایط موسسات کاریابی در ایتالیا

معرفی موسسات کاریابی ایتالیا

موسسات کاریابی ایتالیا واسطه بین جویندگان کار و شرکت هایی هستند که استخدام می کنند. برای اینکه بتوانید از خدمات آن ها استفاده کنید، باید در پایگاه داده آن ها ثبت نام کنید و برنامه درسی خود و احتمالا نامه پوششی خود را بگذارید. آژانس های کاریابی منطقه ای به وسیله وزارت کار و رفاه اجتماعی اداره شده و همچنین مراکز اشتغال محلی در شهرهای کوچک و بزرگ وجود دارد. به طوری که، در مورد مشکلات مربوط به کار و خوداشتغالی کمک و مشاوره ارائه می دهند.

همچنین مراکز اطلاع رسانی برای بیکاران در شهرهای بزرگ وجود دارد که توسط اتحادیه های کارگری بزرگتر اداره می شود. در اینجا می توانید اطلاعاتی در مورد موقعیت های شغلی خالی، پیدا کردن کار و مقررات استخدام به دست آورید. برخی از دفاتر همچنین در مورد مصاحبه های شغلی، نوشتن نامه های درخواست، راه اندازی کسب و کار، خوداشتغالی، مالیات بر درآمد و تامین اجتماعی مشاوره می دهند. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در ایتالیا مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

معروف ترین موسسات کاریابی این کشور جهت مهاجرت به ایتالیا عبارتند از:

  • Adecco
  • GiGroup
  • Easy job
  • Lavoro mio
  • Umana
  • Max Work
  • Randstad
  • Temporary
  • Alispa
  • Eurointerim
  • Etjca
  • Lavoropiù
  • Manpower
  • Quanta
  • Risorse
  • Tempor

امکان کاریابی ایتالیا

در کشور ایتالیا صنعت گردشگری، ماشین آلات، وسایل نقلیه موتوری، مواد شیمیایی، آهن و فولاد، منسوجات، کفش، لباس، مد، سرامیک و تولید شراب بسیار پیشرفته است. شرکت های بزرگ مانند ENEL قدرت، ENI یکپارچه، هوا و فضا، بیمه، بانکداری و غیره در کشور ایتالیا وجود دارند. شرایط کار برای متقاضیان خارجی و اروپایی متفاوت می باشد. در نظر داشته باشید از طریق مهاجرت کاری امکان اخذ اقامت این کشور میسر خواهد بود. جهت اطلاع از شرایط کار در ایتالیا مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

بررسی درخواست کاریابی ایتالیا

یکی از مزیت های کسب و کار در ایتالیا این است که شما حتما نباید اقامت در ایتالیا را داشته باشید. ولی اگر اقامت این کشور را داشته باشید بهتر می توانید به کسب و کار دست پیدا کنید. برنامه های کاربردی به وسیله CV، انگیزه نامه و فرم درخواست کار باید صادر شود. این برنامه ها برای این است که چرا شما تمایل به کار کردن در این شرکت دارید. مدارک شما بایستی به زبان ایتالیایی ترجمه شده باشد.

موسسات کاریابی ایتالیا، همانطور که در ابتدا مقاله گفته شد بعد از تمام شدن تحصیل در ایتالیا این مجوز را دارید که به کار مشغول شوید. در صورتی که بتوانید موفق به اخذ پیشنهاد کاری شوید، می توانید ویزای تحصیلی را به ویزای کاری تبدیل نمایید. برای اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید. با مشاوران ارشد و حرفه ای ما به صورت تلفنی و حضوری مشاوره شوید. مشاوران ارشد ما شرایط شما را بررسی می کنند و بهترین راه مهاجرت را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.

5/5 - (12 امتیاز)

7 دیدگاه برای “موسسات کاریابی ایتالیا

  1. Arezoo گفت:

    سلام. امکان ارتباط برقرار کردن با موسسات کاریابی ایتالیا از کشور مبداء وجود داره؟ میشه از ایران باهاشون ارتباط برقرار کرد و درصورت پیدا کردن کار به این کشور سفر کرد؟؟
    با تشکر.

  2. مهراد گفت:

    به نظرم کسی که اینجاست باید اول ایتالیایی اش رو فول کنه و بعد دنبال کار تو کشوری که مردم خودش هم کار ندارن باشه ! خیلی کلا به کار پیدا کردن تو این کشور امیدی نیست

  3. امیر عباس گفت:

    بابت مطلب خوبتون تشکر میکنم و اقعا موسسات کاریابی ایتالیا دارای فعالیت زیادی هستند اگه امکانش هست راجع به موسسات کاریابی کشور آلمانهم مطلب بذارید.

  4. حسن علی نژاد گفت:

    سلام و احترام
    شرایط کار در ایتالیا سختی های خودش را دارد اما برای کسی که از طریق تحصیل رفته ایا شانس کار بیشتر میشه؟

  5. اصغر صفادشت گفت:

    سلام
    شما خودتون برامون کاریابی می کنید؟

  6. ارسلان رکنی گفت:

    سلام آیا میشه برای طراحی داخلی ویزای کار ایتالیا را گرفت؟

  7. mani گفت:

    با سلام و احترام من 30 ساله و فارغ التحصیل رشته برق وقدرت هستم و 5 سال در رشته خودم تجربه کاری دارم ایا من بوسیله موسسات کاریابی ایتالیا شانس پیدا کردن کار رو دارم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *