مهاجرت کاری مکزیک

موسسات معتبر کاریابی در مکزیک

موسسات معتبر کاریابی در مکزیک

افراد زیادی از متقاضیان بین المللی با مراجعه به موسسات معتبر کاریابی در مکزیک سعی در یافتن کار و اخذ ویزای کاری قانونی این کشور را دارند. این کشور از جمله قدرت های اقتصادی در جهان بشمار می­ رود بطوریکه رتبه پانزدهم را در این زمینه در جهان به خود اختصاص داده است. با توجه به جمعیت زیاد این کشور نرخ بیکاری در کشور مکزیک بالاست. تقریبا 21.5% مردم در این کشور با فقر روبرو هستند. بیشترین درآمد کشور مکزیک از بخش های صنعت گردشگری، صادرات ماشین آلات صنعتی و تجهیرات الکترونیکی می باشد.

مردم کشور مکزیک به زبان اسپانیایی صحبت می­ کنند. کشور مکزیک دارای یک زبان رسمی نمی ­باشد. تقریبا 35% جمعیت کشور مکزیک را مهاجرین اسپانیایی تشکیل می ­دهند. نرخ بیکاری %3.6 تخمین زده است. با این حال افراد زیادی از سایر کشورهای جهان با اخذ ویزای کاری مکزیک به این کشور مهاجرت می ­نمایند. سعی در اخذ اقامت دائم و سپس تابعیت این کشور را دارند. افراد می ­توانند با مراجعه به موسسات معتبر کاریابی در مکزیک شغل مورد نظر خود را بیابند. پس از آن به همراه اعضاء خانواده خود به این کشور دیدنی مهاجرت نمایند. دوستانی که قصد مهاجرت کاری به مکزیک را دارند می ­توانند قبل از تصمیم گیری در این زمینه با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این زمینه مشاوره نمایند.

اخذ ویزای کاری کشور مکزیک

شهروندان کشورهای آمریکا و انگلستان می­ توانند بدون اخذ ویزای کاری مکزیک به این کشور سفر نموده و به انجام کار بپردازند. اما شهروندان سایر کشورها برای انجام کار بایستی ویزای کاری این کشور را دریافت نمایند. ویزای کاری این کشور به 2 گونه FM-2 و FM-3 معروف می ­باشند. افراد با اخذ این ویزاها می­ توانند به همراه اعضاء خانواده خود به مکزیک سفر نمایند. افراد برای اخذ ویزای کاری در ابتدا یک دعوتنامه کاری از سوی کارفرمایی در مکزیک دریافت نمایند.

همچنین پس از اخذ دعوتنامه کاری بایستی کارفرمای مربوطه برای شخص مورد نظر درخواست مجوز کار مکزیک را از اداره ملی مهاجرت مکزیم نماید. پروسه اخذ مجوز کار توسط کارفرما در مکزیک معمولا به مدت 30 روز طول خواهد کشید. پس از اخذ مجوز کار توسط کارفرما نامه ای مبنی بر تایید مجوز کار فرد مورد نظر به سفارت مکزیک در کشور مبدأ فرد مورد نظر ارسال می گردد که پس از آن متقاضی بایستی برای اخذ ویزای کار اقدامات لازم را انجام دهد.

شرایط لازم جهت کار در موسسات معتبر کاریابی در مکزیک

افرادی که علاقمند به مهاجرت کاری هستند برای دریافت ویزای کاری مکزیک باید مدارک زیر را به سفارت مکزیک در کشور خود ارائه نمایند:

  1. ارائه پاسپورتی معتبر
  2. ارائه 2 قطعه عکس پاسپورتی
  3. نامه پیشنهاد کاری کارفرما و قرارداد کاری مابین طرفین که میزان حقوق ماهانه فرد برای انجام کار در مکزیک مشخص شده است.
  4. ارائه اصل و یک نسخه کپی از مدارک تحصیلات دانشگاهی فرد
  5. ارائه مدارکی که حقوق دریافتی 6 ماه قبل فرد را بیان می ­نماید.
  6. ارائه رسید پرداخت های هزینه های ویزای کار مکزیک

شرایط لازم جهت کار در موسسات معتبر کاریابی در مکزیک

روش های جستجوی کار و موسسات معتبر کاریابی در مکزیک

افرادی که قصد مهاجرت کاری را دارند می­ توانند از راه های مختلفی همچون مراجعه به موسسات معتبر کاریابی، مراجعه به آژانس های کسب و کار و خدمات حرفه ای برای یافتن کار اقدام نمایند.همچنین افرادی می­ توانند با مراجعه به سایت های موسسات معتبر کاریابی در مکزیک و ارسال رزومه خود به این سایت ها شغل مورد نظر خود را در این کشور جستجو نمایند. از جمله مهمترین موسسات معتبر کاریابی در مکزیک عبارتند از آژانس نیروی انسانی، آژانس سرورو، آژانس بهترین مردم مکزیک، آژانس براوو مدل و آژانس گزینش کارکنان. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمایی های مفیدی را در زمینه جستجوی کار در اختیار علاقمندان به انجام کار قرار می­ دهند. در باب اطلاع از شرایط و هزینه زندگی در مکزیک مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

همچنین از مهمترین سایت های کاریابی در مکزیک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • www.opcionempleo.com
  • www.occ.com.mx
  • www.tesall.com
  • www.totasall.com
  • www.eslemployment.com
  • www.indeed.com
  • www.bumeran.com.mx

مشخصات و معرفی موسسات معتبر کاریابی در مکزیک

ما در این بخش به معرفی برخی از موسسسات معتبر کاریابی در مکزیک خواهیم پرداخت. عزیزان با مراجعه به این موسسات می تواننند شغل مورد نظر خود را بیابند.

آژانس ال کلیبری:

آدرس: سان ایسائورو 200- 0600 مکزیک دی.اف -شماره تلفن:5556105863

آژانس نیچوس:

آدرس: پدرگال- کاراتاس- خاردنیس دل پدرگال – پلاک 3- شماره تلفن:5554810130

موسسه کاریابی نیروی انسانی:

آدرس: دل واله- خیابان اونیدا 388- پلاک 3 شماره تلفن:5555595777

موسسه کاریابی سرورو:

آدرس: گراناس کوپا- آسیندا دآمازلا 58- 14310 مکزیک دی. اف

موسسه کاریابی بهترین مردم مکزیک:

آدرس: میگل آنخل دی کوویدو639-04000 مکزیک دی.اف شماره تلفن:5556610300

موسسه کاریابی براوو مدل:

آدرس:کاندسا- نوئولئون 96- 05000 مکزیک. دی. اف شماره تلفن:5552119707

موسسه کاریابی گزینش کارکنان:

آدرس:انستور جنتنس سور1647- 03900 مکزیک . دی. اف- شماره تلفن:5568450854

کار ضمن تحصیل در مکزیک

دانشجویانی که جهت ادامه تحصیل در کشور مکزیک را انتخاب نموده اند جهت تحصیل در دانشگاه های بایستی شهریه پرداخت نمایند. ناگفته نماند دانشگاه های این کشور از تمامی دانشجویان بین المللی شهریه ای یکسان دریافت می­ نمایند. بطور متوسط شهریه تحصیلی دانشجویان در دانشگاه های این کشور $5000 (دلار) در سال تخمین زده شده است. دولت مکزیک به دانشجویان اجازه انجام کار ضمن تحصیل در این کشور را داده است. دانشجویان می ­توانند به انجام کارهای دانشجویی بپردازند. همچنین دانشجویانی که تحصیلات خود را در دانشگاه های این کشور به اتمام رسانیده اند می ­توانند پس از فراغت از دانشگاه به انجام کار بپردازند.

افراد با سوالات متعددی در زمینه موسسات معتبر کاریابی در مکزیک روبرو می ­شوند از جمله:

  • شرایط دریافت ویزای مکزیک چگونه است؟
  • آیا موسسات معتبر کاریابی در مقابل یافتن شغل برای افراد هزینه دریافت می ­نمایند؟
  • شرایط عمومی انجام کار در مکزیک چگونه است؟

کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره پاسخگو و راهنمای عزیزان در زمینه موسسات معتبر کاریابی در مکزیک می­ باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *