مهاجرت به کشور کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق peq

مهاجرت به کانادا از طریق peq

بهترین و آسان ترین راه مهاجرت به کانادا از طریق peq می باشد. در این مقاله سعی بر این داریم که تمامی شرایط این روش مهاجرتی را شرح دهیم. اگر تمایل دریافت اقامت کشور کانادا در مدت زمان کوتاه را دارید می توانید از طریق peq اقدام کنید به عبارت دیگر از طریق مهاجرت تحصیلی به کانادا اقدامات لازم را انجام دهید. امروزه تعداد زیادی از دانشجویان بابت تحصیل در این کشور اقدام می کنند. برای ادامه تحصیل در این کشور مدرک زبان انگلیسی نیاز می باشد.

کارشناسان ارشد ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت در کانادا، اقامت از طریق کار در کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق peq، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا، مهاجرت از طریق ازدواج در کانادا، مهاجرت از طریق تولد فرزند در کانادا و غیره به صورت تلفنی و حضوری به شما سروران عالی قدر مشاوره تخصصی و حرفه ای ارائه می دهند.

اقامت از طریق تحصیل در کبک کانادا

استان کبک فرصت های عالی برای اقامت بعد از تحصیل به دانشجویان ارائه می دهد. استان کبک مورد استقبال بسیاری از دانشجویان قرار گرفته به دلیل این که، مدارک تحصیلی از این استان در سطح بین المللی شناخته شده است. بسیاری از رشته ها به زبان انگلیسی و فرانسوی آموزش داده می شود. شهریه های تحصیلی در این کشور مناسب و مقرون به صرفه می باشد. تحصیل در این استان به معنی کسب تجربه در آمریکای شمالی می باشد. استان کبک محیطی با امنیت بالا برای زندگی کردن می باشد.

شرایط لازم بابت مهاجرت به کانادا از طریق peq

ابتدا فرد متقاضی باید تعیین کنند که در زمان مشخص درخواست صادر کنند :

  • باید موقیعت شغلی در این استان را به دست آورند.
  • به طور موقت در این کشور ساکن باشند. از اصول و شرایط اقامتی این کشور رعایت کنند.
  • زمانی که در این کشور ساکن هستید بخشی از تحصیل در این استان بگذرانید.
  • شخص حداقل باید 18 سال داشته باشد و دارای پاسپورت معتبر باشد.

جهت مهاجرت به کانادا و اطلاع از میانگین تعداد مهاجرین به این کشور می توانید نمودار زیر را بررسی بفرمائید:

حداقل تعداد متقاضیان به کشور کانادا

مدارک واجد صلاحیت مهاجرت به کانادا از طریق peq

شخص درخواست کننده باید در مدت 36 ماه در گذشته یکی از مدارک زیر را داشته باشد. رشته تحصیلی را که به مدت 6 ماه آینده می شود. از این رو به دریافت یکی از مدارک زیر نیاز می باشد:

  • مدرک تحصیلی لیسانس (کارشناسی)
  • مدرک تحصیلی فوق لیسانس (کارشناسی ارشد) و MBA
  • مدرک تحصیلی دکترا
  • مدرک DEP _ دیپلم مطالعات دانشگاهی، آموزش های فنی
  • مدرک DEP _ دیپلم مطالعات شغلی با 1800 ساعت مطالعات پایدار
  • مدرک DEP_ دیپلم مطالعات شغلی به علاوه ASP می باشد

کارشناسان ارشد و حقوقی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت در کانادا، اقامت از طریق کار در کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق peq، مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت، مهاجرت از طریق تولد در کانادا، مهاجرت از طریق ازدواج در کانادا و غیره به صورت تلفنی و حضوری به شما سروران عالی قدر مشاوره تخصصی و حرفه ای ارائه می دهند.

مزیت های مهاجرت به کانادا از طریق peq

وقتی که مجوز تحصیل در کانادا در رشته مورد نظر خود را دریافت می کنید، دانشجو می تواند در هنگام تحصیل مشغول به کارهای نیمه وقت (در هفته 20 ساعت) شوند. در تعطیلات این امکان را دارند به صورت تمام وقت مشغول کار شوند. سپس بعد از تمام شدن تحصیل می تواند مجوز کاری خود را دریافت کنند. به صورت تمام وقت مشغول کار شوند. فرزندان می توانند به صورت رایگان (مجانی) در مدارس دولتی انگلیسی و فرانسوی ادامه تحصیل دهند. فرد باید به زبان فرانسه مسلط باشد. از این رو باید ثابت کند به عبارت دیگر باید از موسسات آموزشی عالی به مدت 3 سال تحصیلی به زبان فرانسه مشغول شود.

مزیت های مهاجرت به کانادا از طریق peq

درباره استان کبک کشور کانادا

هر ساله نزدیک 30000 نفر از دانشجویان خارجی در موسسات آموزشی پذیرش دریافت می کنند. بزرگترین ایالت کانادا این استان می باشد. بسیاری از افراد به فکر مهاجرت به این استان می باشند. متقاضیان می توانند در موسسات آموزشی این استان ثبت نام کنند و مشغول تحصیل باشند. کارشناسان ارشد و حقوقی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به کانادا از طریق peq مهاجرت از طریق کار به کانادا، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کانادا، مهاجرت از طریق ثبت شرکت به کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق تولد، مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج و غیره به صورت تلفنی و حضوری به شما سروران عالی قدر مشاوره تخصصی و حرفه ای ارائه می دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *