مهاجرت به کشور کانادا

مهاجرت به ایالت آلبرتا کانادا

مهاجرت به ایالت آلبرتا کانادا

این نگارش در باب مهاجرت به ایالت آلبرتا کانادا توسط حقوقی با تکیه به دانش مهاجرتی و آخرین سیاست های این کشور پهناور نیز نگارش شده است. در صورتی که تمایل به اخذ اطلاعاتی در باب مهاجرت به این ایالت را دارید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نیز در ارتباط باشید. مطالعه این مقالات می تواند بسیار مثمر ثمر و مفید باشد. چرا که شما فقط می توانید برای یک بار درخواست مهاجرت به ایالت آلبرتا کانادا (AINP) را داشته باشید و نمی توانید مجددا برای مهاجرت به این کشور درخواست کنید.

آشنایی بیشتر با ایالت آلبرتا کانادا

یکی از زیباترین مکان های بکر در سرتاسر جهان استان آلبرتا کانادا است. آلبرتا که جمعیت 4.3 میلیون نفر (2017) دارد. در منطقه غربی کانادا واقع شده است. در همسایگی استان های ساسکاچوان از ناحیه شرقی و بریتیش کلمبیا از ناحیه غربی و با استان مونتانا از جنوبی و از مناطق شمالی با ایالات متحده می باشد. این کشور از جمله عوامل جذاب این استان دیدنی وجود پارک های ملی روستای فراوان و زیبا و آرامش چشم انداز طبیعی و زرق و برق دار این استان است.

آلبرتا که در برگیرنده پنج پارک ملی می باشد که مشهورترین آنها عبارتند از:

  • بنف (اولین پارک ملی در کانادا و سومین پارک ملی در سطح جهان)
  • پارک ملی جاسپر
  • پارک ملی واترتون لیک و وود بوفالو
  • جزیره ایل

بزرگ ترین شهر این ایالت شهر کلگری (جمعیت 1.3 میلیون) می باشد. در تاریخ اوت 2018 توسط موسسه اطلاعاتی ارشد اقتصادگرایان (EIU) به عنوان یکی از 5 شهر Most Livable در جهان شناخته شده است. بنابراین، اگر شما در حال برنامه ریزی در مورد مهاجرت کانادا هستید. شما می خواهید در یک محل صلح آمیز با سطح بالایی از زندگی، زندگی کنید. پس از صدور ویزای دائم کانادا می توانید این شهر را در نظر بگیرید. پایتخت آلبرتا ادمونتون است با جمعیتی 933000 نفر است.

عوامل جذابیت ایالات کشور کانادا

از جمله اصلی ترین دلایل اصلی برای مهاجرت به آلبرتا این است که ساکنین این استان دارای یک زندگی با سطح بالایی می باشند. به عنوان مثال و با توجه به بررسی سازمان EIU در تاریخ (اوت 2018) شهر کالگری در جایگاه چهارمین شهر برتر قابل سکونت در جهان به نسبت 140 شهر دیگر در سراسر جهان قرار گرفته است. بررسی این شهرها با توجه به در نظر گرفتن 30 عامل طبقه بندی شده است. 5 عامل اصلی برای این تقسیم بندی عبارتند از:

  • ثبات
  • زیرساخت ها
  • مراقبت های بهداشتی
  • آموزش
  • محیط زیست و فرهنگ

که با در نظر گرفتن نمره کلی از 0 تا 100 (با 100 امتیاز کامل). کلگری یک امتیاز قابل قبول به میزان 97.5 از 100 را دریافت کرد. هم چنین آلبرتا یکی از مکان های برتر این سیاره برای زندگی، کار و تحصیل است. به عنوان مثال، این ایالت دارای باغ گیاه شناسی و پارک پیش از تاریخی است

طرق مهاجرت به ایالت آلبرتا کانادا

استان آلبرتا دارای روش های مهاجرتی متفاوتی می باشد. از روش های تخصصی و روش نیمه تخصصی نام برد. جهت مهاجرت به استان آلبرتا و کسب اقامت دائم کانادا، داشتن پیشنهاد شغلی و یا ویزای کار موقت یا دائم کانادا الزامی می باشد. استان آلبرتا تنها از بین افرادای که دارای ویزای کار موقت یا دائمی می باشند نیروی متخصص خود را جذب می نماید. افرادی که دارای سابقه تحصیل یا کار در این استان می باشند، می توانند جهت اخذ اقامت دائم کانادا از طریق این استان اقدام نمایند. اطلاع از شرایط و هزینه زندگی در کانادا از طریق مقاله مذکور امکان پذیر می باشد.

اداره مهاجرت ایالت آلبرتا کانادا باید تأیید کند که درخواست متقاضیان ورود به این ایالت تا قبل از ارسال یک درخواست جدید ممنوع است. البته یک استثنا برای متقاضیان ورود به ایالت آلبرتا اکسپرس وجود دارد. از متقاضیان خواسته شده باشد که درخواست ارسالی خود را تحت جریان ورودی آلبرتا اکسپرس ارسال کنند. اما در حال حاضر یک برنامه موجود تحت نظر مسئولین اداره مهاجرت ایالت آلبرتا کانادا وجود دارد. متقاضیان بر این اساس می توانند که درخواست کتبی خود را ارسال نمایند .

مراحل درخواست مهاجرت به ایالت آلبرتا کانادا

در مرحله اول متقاضیان ملزم می باشند که شرایط و مقررات ایالت آلبرتا کانادا را مطالعه کنند. چرا که برای موفقیت در مهاجرت به این ایالت باید با حجم برنامه ها و نیازهای بازار کار موجود دراین ناحیه آشنا شد. در مرحله دوم بررسی معیارهای انتخاب ایالت آلبرتا کانادا می باشد. در این مرحله مقاضیان مهاجرت به ایالت آلبرتا کانادا ملزم می باشند که تمام معیارهای لازم برای انتخاب را برآورده کنند. در غیر این صورت درخواست این اشخاص لغو خواهد شد. جهت مهاجرت به کانادا می توانید مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

مراحل درخواست مهاجرت به ایالت آلبرتا کانادا

شرایط آزمون زبان در کشور کانادا

برای درخواست مهاجرت به ایالت آلبرتا کانادا متقاضیان باید نتایج آزمون های رسمی زبان خود را ارائه دهند. حداقل با استانداردهای زبان انگلیسی یا فرانسوی تطبیق داشته باشد. ناگفته نماند که نتایج آزمون مربوط به این اشخاص می تواند در زمان درخواست بیشتر از مدت 2 سال نباشد.
این اشخاص باید نتایج آزمون رسمی خود را با یکی از این آزمون ها تطبیق دهند:

  • CELPIP (برنامه شاخص شاخص زبان انگلیسی کانادا) آزمون عمومی
  • (IELTS) آزمون بین المللی زبان انگلیسی
  • Test d’évaluation de français) TEF) برای زبان فرانسوی
  • Test de connaissance du français) TCF) برای زبان فرانسوی

متقاضیان در مرحله چهارم ملزم به دانلود کردن چک لیست اسنا لازم می باشند. باید فرم های مورد نیاز را تکمیل کنند. این اشخاص باید فرم اصلی ذکر شده در زیر را با امضاهای اصلی تکمیل کنند: AINP 010 Opportunity Stream Application Form (PDF KB)، 222

با توجه به اتمام مقاله مهاجرت به ایالت آلبرتا کانادا و در صورتی که شما هم علاقه مند به مهاجرت نمودن به سایر استان ها کشور کانادا و از طریق سایر روش های دیگر شدید با مراجه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نظیراخذ اقامت دائم کانادا و یا اسکیل ورکر کانادا به اطلاعات جامعی دست یابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *