مهاجرت تحصیلی مکزیک

مدارس ایرانی مکزیک

مدارس ایرانی مکزیک

تحصیل در مدارس ایرانی مکزیک گزینه ای عالی برای دانش آموزانی است که به تحقیق علاقه دارند. تحصیل در مکزیک نیاز به دانش زبان اسپانیایی ندارد. روش های آموزشی بسیار خوبی برای یادگیری زبان اسپانیایی در مکزیک وجود دارد. با اینکه اغلب مدارس ایرانی مکزیک دو زبانه هستند. این کشور با تعداد زیادی از مدارس درجه یک و بیش از بیست مکان میراث جهانی یونسکو مکانی ایده آل برای تحصیل شما در خارج از کشور است. مکزیک بزرگترین کشور اسپانیایی زبان در جهان با جمعیتی نزدیک به 109 میلیون نفر است. تجربه خاطره انگیزی را از مدارس ایرانی این کشور کسب خواهید کرد. کشوری که در آن همیشه احساس خوش آمدگویی خواهید داشت. پر از ماجراجویی و سنت ها در حالی که مهارت های حرفه ای خود را در مدارس توسعه می دهید به شما امکان می دهد پتانسیل کامل خود را بازیابی کنید. ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سعی کرده ایم تازه ترین مطالب را از مدارس ایرانی مکزیک به شما ارائه دهیم.

دلایل تحصیل در مدارس ایرانی مکزیک

هر سال دلایل بیشتری برای تحصیل در مدارس ایرانی مکزیک به وجود می آید. یکی از دلایل مهم تحصیل در این مدارس این است که از دانش آموزان بین المللی به خوبی استقبال می شود. همچنین در این مدارس شما یک آموزش با کیفیت بالا دریافت خواهید کرد. با تحصیل در مدارس ایرانی مکزیک شما تجربه دسترسی به آموزش با کیفیت با هزینه کمتر خواهید داشت. طبق گفته وزارت آموزش ایالت متحده، کمتر از 20% از همه متقاضیان ورود به یک مدرسه ثبت نام می کنند. در حالی که در مکزیک به دلیل هزینه های پایین تحصیل چنین نیست. مضاف بر این که مدارک معتبر تحصیلی در این کشور شما را به آرزو های شغلی خود در سراسر جهان نزدیک تر می کند.

مزایا دیگر این مدارس نیز عبارت اند از:

مزایا تحصیل در مدارس ایرانی مکزیک

جشنواره ها و تعطیلات در مدارس ایرانی مکزیک

کریسمس برای مکزیکی ها بسیار خاص است و بیشتر تعطیلات مدارس ایرانی مکزیک در ارتباط با روز های جشن مسیح است. مانند کارناوال قبل از عید، عید پاک، تعطیلات کریسمس از 16 دسامبر تا شب کریسمس است. آنها همچنین در مدارس فستیوالی را برای قدیسان حامی جشن می گیرند. 12 دسامبر یک روز بزرگ در مکزیک است. آنها جشن قدیس حامی کشور، بانوی ما از گوادالوپ را جشن می گیرند. در ماه ژانویه نیز در مدارس برای چند هفته جشن لقاح معصوم خود را جشن خواهند گرفت. در 31 اکتبر نیز به عنوان روز هالووین در مدارس ایرانی مکزیک جشن گرفته می شود. به غیر از این روزهای خاص در تقویم مدارس آنها همچین روز کلمب، روزکارگر و روز استقلال را نیز تعطیل اعلام می کنند.

سیستم آموزشی در مدارس ایرانی مکزیک

سیستم آموزشی مدارس ایرانی مکزیک تصریح می کند که همه شهروندان حق دارند از آموزش برخوردار شوند. اگر به دنبال مدارس مذهبی، دو زبانه یا بین المللی برای فرزندان خود هستید مدارس ایرانی مکزیک بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. در این بخش به برخی از حقایق در مورد سیستم آموزشی در مدارس ایرانی مکزیک می پردازیم.

  • در مدارس ایرانی مکزیک زبان تدریسی اسپانیایی، انگلیسی و فرانسوی است.
  • تحصیل تا کلاس دوازدهم (18 سالگی) اجباری است.
  • سال تحصیلی از اواخر آگوست آغاز می شود و در اوایل جولای به پایان می رسد
  • آموزش مذهبی یا کلاس هایی که به زبان غیر از اسپانیایی تدریس می شود توسط مدارس ایرانی مکزیک ارائه می شود.

سیستم آموزشی در مدرسه های ایرانی مکزیک به 3 دسته تقسیم می شود که در این بخش به آنها می پردازیم.

سیستم آموزشی در مدارس ایرانی مکزیک

آموزش مهد کودک و ابتدایی در مدارس ایرانی مکزیک

اکثر والدین فرزند خود را در سنین 3 تا 6 سال به مهدکودک ها و پیش دبستانی ها می فرستند. زیرا پیش دبستانی ها نقش مهمی در رشد اولیه دوران کودکی دارند. همچنین مهد کودک ها در مدارس ایرانی مکزیک به والدین اجازه می دهند به کار ادامه دهند و وقت بیشتری برای خود داشته باشند. علاوه بر این مهد کودک ها به رشد، کسب مهارت و شروع معاشرت به نوزادان کمک می کنند. مهد کودک های ایرانی در شهر های بزرگ به راحتی پیدا می شوند. آموزش مقطع ابتدایی از کلاس های اول تا ششم را تشکیل می دهد زمانی که سن دانش آموز 6 تا 12 سال است. این مقطع، آموزش اجباری پایه را شروع می کند. در این دوره تحصیلی آموزش دروس به صورت دو زبانه ارائه می شود. که نیمی از آموزش روز به زبان اسپانیایی است و بقیه روز به زبان دوم انگلیسی یا فرانسوی می باشد.

آموزش راهنمایی و دبیرستان در مدارس ایرانی مکزیک

اصطلاحات (مدرسه راهنمایی) در مدرسه های ایرانی مکزیک معمولا با (سکونداریا) مطابقت دارد. که شامل کلاس های هفتم تا نهم برای دانش آموزان سنین 12 تا 15 سال است. بخشی از سیستم جزو آموزش اجباری پایه است و از دوره ابتدایی پیروی می کند. در این دوره آموزشی ممکن است موضوعات تخصصی تری مانند فیزیک، شیمی و تاریخ جهان تدریس شود. همچنین در این سیستم آموزش از راه دور هم ارائه می شود. بعد از گذراندن دوره راهنمایی در این مدارس در سنین 15 تا 18 سال به مقطع دبیرستان ورود خواهید کرد. در این مرحله دانش آموزان خود را برای ورود به موسسات آموزشی عالی و دانشگاه ها آماده می کنند. موضوعات درسی که در این دوره مورد مطالعه دانش آموزان قرار می گیرد عبارتند از:

موضوعات درسی در مکزیک

مدرسه جمهوری اسلامی ایران در مکزیک

مدرسه جمهوری اسلامی ایران در مکزیک که در لیست مدرسه های دولتی و بین المللی قرار گرفته است. در مکزیکوسیتی پایتخت مکزیک قرار دارد. این مدرسه دارای امکانات علمی و آموزشی متنوعی برای دانش آموزان است. مدرسه جمهوری اسلامی ایران با تلاش بی وقفه وزارت آموزش و پرورش و با هدف نوآفرینی در مکزیک در سال 1351 شروع به کار کرد. این مدرسه با بنای آموزشی به مساحت 495 متر مربع و همچنین حیات سر باز با مساحت 655 متر مربع یکی از بزرگترین مدارس این شهر لقب گرفته است. ظرفیت آموزشی این مدرسه نیز سالانه 355 دانش آموز است. که دارای 28 کلاس آموزشی که در هر کلاس به طور متوسط 12 دانش آموز حضور دارند. از امکانات آموزشی این مدارس نیز می توان به سالن اجتماعات، سالن آمفی تئاتر، سالن غذاخوری، سالن ورزشی و کمد شخصی اشاره کرد. برای اینکه بتوانید یک تصمیم دقیق و آینده نگر در مورد مهاجرت به مکزیک داشته باشید. با همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *