مهاجرت کاری ژاپن

لیست مشاغل مورد نیاز ژاپن

لیست مشاغل مورد نیاز ژاپن

لیست مشاغل مورد نیاز ژاپن به افرادی که قصد کار در این کشور در سال 2023 دارند، کمک می کند تا یک شغل مورد نظر خود و بهتر را انتخاب نماید. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارد در این مقاله لیست مشاغل مورد نیاز ژاپن را به افرادی که قصد کار در این کشور را دارند، معرفی نماید. ژاپن، کشور بسیار پیشرفته ای است، به طوری که هزاران نفر دارای صنایع سریع و محرک است که کشور را ادامه می دهد. در هر صنعت می توانید مشاغل با سطح تخصص و مهارت های مختلف را تصور کنید.

با چنین فرهنگ کار در این کشور جزیره ای، تقاضا برای برخی از مشاغل بیش از دیگران است. وقتی از کسی در این کشور می پرسید که شغلش چیست، می توانید همان چرخش های مشابه را انتظار داشته باشید. این به این دلیل است که در اینجا، مانند هر کشور دیگر، براساس آنچه کشور نیاز دارد، مشاغل مشترک زیادی وجود دارد. در لیست زیر می توانید لیست مشاغل مورد نیاز را مشاهده کنید:

  • آرایشگر
  • کارکنان فروش
  • کارکنان خدمات
  • بانکدار
  • محقق
  • مهندس
  • معلم زبان انگلیسی
  • بازیگری
  • کارمند
  • فناوری اطلاعات

آرایشگری در لیست مشاغل مورد نیاز ژاپن

اگر به این کشور رفته باشید و در یک خیابان تصادفی قدم بزنید، حداقل با 5 آرایشگاه مختلف در همان خیابان روبرو خواهید شد. بنابراین، می توان گفت که آرایشگری در لیست مشاغل مورد نیاز ژاپن است. از آنجا که صنعت بسیار متمرکز است، تقاضا برای پر کردن موقعیت های خالی در سالن ها وجود دارد. چه در زمینه کوتاه کردن و نظافت موهای شخصی تجربه ای داشته باشید یا نداشته باشید، کاملا فرصت دارید که به عنوان یک آرایشگر شغل پیدا کنید. به شرطی که توانایی ژاپنی شما در سطح مکالمه یا بیشتر باشد. مشاغلی که شما را استخدام می کنند قبل از اینکه شما را در خدمت رسانی به مشتریان بفرستد، آموزش کافی را به شما می دهد.

در نمودار زیر تفاوت حقوق زن و مرد را در شغل آرایشگری در این کشور مشاهده می کنید:

متوسط حقوق مردان و زنان در شغل آرایشگری در ژاپن (ین)

همان طور که در نمودار مشاهده می کنید، در بخش آریشگری در این کشور حقوق مردان 5% از حقوق زنان بیشتر می باشد. اگر به یک کار نسبتا آسان علاقه مند هستید که بدون شک تجربه سرگرم کننده ای را برای شما رقم می زند، می توانید لیست این مشاغل را در وب سایت های مختلف سالن ها و رسانه های اجتماعی پیدا کنید. در واقع، شما حتی می توانید مستقیما وارد یک مورد شوید و از مدیر سوال کنید که آیا روزنه هایی دارند. این احتمال وجود دارد که یکی داشته باشد، در غیر این صورت می تواند موقعیت دیگری را برای پر کردن در این زمان پیشنهاد کند.

کارکنان فروش جزء لیست مشاغل مورد نیاز ژاپن

کارکنان فروش یکی دیگر از مشاغل رایج می باشد که در لیست مشاغل مورد نیاز ژاپن قرار دارد. از نمایندگان فروش و کارمندان پشتیبانی گرفته تا مدیران فروش همه جزء مشاغل رایج در این کشور می باشند. شرکت های ژاپنی محصولی دارند که چه در داخل کشور و چه در سطح بین المللی به فروش آن ها نیاز دارند. معمولا اگر این شرکت به دنبال فروش در داخل کشور باشد، از آنجا که مردم محلی بیشتر به سنت ها، فرهنگ و آداب و رسوم محلی عادت دارند، به دلیل راحتی کار محلی را استخدام می کنند.

برای شرکت هایی که به دنبال دستیابی به بازار بین المللی هستند، بیشتر اوقات، این مشاغل با شرکت های فناوری، خودرو و بانکداری است. اما هر از گاهی، صنایع دیگری مانند نشر را دریافت خواهید کرد. اگر 2 زبانه هستید و می توانید به 2 زبان صحبت کنید به طوری که ژاپنی حداقل یکی از آن ها باشد، قطعا باید این شغل را در نظر بگیرید. حقوق ماهیانه کار در ژاپن در این شغل خوب است. اگر توانایی زبان ژاپنی را ندارید، دستپاچه نشوید زیرا هنوز در بخش کارکنان فروش گزینه دارید.

صنعت خدمات در لیست مشاغل مورد نیاز ژاپن

خدمات جنبه عظیمی از این کشور بوده بنابراین، کار در بخش خدمات در لیست مشاغل مورد نیاز ژاپن می باشد. تعداد زیادی رستوران، کافه، سوپرمارکت و فروشگاه های رفاهی در هر خیابان این کشور پراکنده اند. هتل ها و استراحتگاه ها به دلیل افزایش گردشگری در این کشور اخیرا در حال رونق هستند. به دلیل چنین تقاضایی، صدها فرصت شغلی در صنعت پرسنل خدماتی روز به روز وجود دارد.

از آنجا که این کشور در درجه اول از زبان ژاپنی استفاده می کند، به عنوان بخشی از صنعت خدمات، شما باید قادر به صحبت به این زبان باشید. بسیاری از امکانات خدمات محلی نیازی به کارکنان خود ندارند تا به زبان ژاپنی به زبان دیگری صحبت کنند، بنابراین این یک نیاز اساسی است.

2 زبانگی شما در بعضی از بخش های صنعت خدمات مانند بخش مهمان نوازی، به ویژه در مناطقی که میهمانان خارجی بیشتری را به خود جذب می کنند، به عنوان یک دارایی مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار مفید است. اگر می خواهید یک سطح بالاتر از بقیه با توانایی زبان چندگانه خود داشته باشید، هتل ها و استراحتگاه ها راهی برای رفتن هستند.

این مشاغل به راحتی ارائه می شوند. نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که نام این نوع مشاغل به اشکال مختلفی وجود دارد بنابراین اطمینان حاصل کنید که همه آن ها را جستجو کنید. کارکنان، کارمندان هتل و مشاور رزرواسیون بین المللی فقط به چند مورد اشاره می کنند.

صنعت خدمات در لیست مشاغل مورد نیاز ژاپن

شغل محققی در ژاپن

این کشور از محصولات و فناوری گرفته تا دارو و علم دائما به دنبال بهبود هر صنعتی در این کشور است. همیشه برای یک محقق از هر نوع از جمله دانشمندان داده و تحلیلگران موقعیتی باز خواهد بود. با استفاده از این شغل، مجموعه مهارت های خاصی وجود دارد که برای ایفای نقش های شغل مورد نیاز است، می توان به زمینه هایی مانند آمار و علوم کامپیوتر اشاره کرد.

تقاضا برای شغل یک محقق بسیار زیاد است. از این رو بسیاری از افراد با مهارت های مورد نیاز اغلب این مشاغل را به دام می اندازند. شرکت های بزرگتر نیز به دلیل وجود استعداد کوچک در این کشور در خارج از کشور گسترش می یابند، بنابراین، خارجی ها شانس بیشتری برای استخدام در این صنعت دارند. بعضی اوقات، اگر خوش شانس باشید، حتی برای کار خود به ژاپنی نیازی نخواهید داشت.

شغل بانکداری در ژاپن

این کشور صنعت بانکی عظیمی دارد. به همین دلیل، آ نها برای پر کردن خلاء موقعیت خود در بخش های مختلف به نیروی بیشتری نیاز دارند. بیشتر افراد محلی و همچنین کارمندان خارجی این مشاغل را به عهده می گیرند. به ویژه بانک های سرمایه گذاری بزرگتر می توانند کارگران خارج از کشور را استخدام کرده و کارگران خود را با نقش های خوب، از جمله موقعیت در بخش IT، تهیه و پشتیبانی کنند. بسته به شرکت، ممکن است به زبان ژاپنی نیاز داشته باشید. اگر این یک تجارت کوچک است، احتمالا باید حداقل ژاپنی ابتدایی داشته باشید. اگر بزرگ تر باشد و آن ها به طور فعال بدنبال کارگران خارجی باشند، شاید نیازی به انتخاب ژاپنی برای کار خود نباشید.

در جدول زیر بانک های مهم این کشور و سال تاسیس آن ها را مشاهده می کنید:

نام بانکسال تاسیس
گروه مالی میتسوبیشی UFJ1880
بانک پست ژاپن2006
گروه مالی میزوهو2003
گروه مالی Sumitomo Mitsui2002
بانک Norinchukin1923

جهت مهاجرت به ژاپن از طریق کار و آگاهی بیشتر از مشاغل مورد نیاز این کشور می توانید مقاله های موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مطالعه نمایید یا جهت دریافت مشاوره تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *