مهاجرت سرمایه گذاری در مالتا

خرید ملک در مالتا

خرید ملک در مالتا

خرید ملک در مالتا یکی از راه های مهاجرت و اخذ اقامت است. در سال ‌های اخیر بسیاری از متقاضیان مهاجرت به اروپا از این طریق اقدام نموده اند. با وجود این که اغلب کشورهای اروپایی با توجه به تغییر دادن سیاست ‌های مهاجرتی خود اقامت از طریق خرید ملک را به اقامت از طریق راه ‌اندازی کسب و کار از طریق ثبت نمودن شرکت تغییر داده‌ اند اما هنوز کشورهای اندکی هستند که به متقاضیان اقامت خود از طریق خرید ملک، اقامت می ‌دهند و متقاضیان محترم می‌ توانند برای مهاجرت به اروپا این کشورها را انتخاب نمایند. با وکلای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید و از قوانین مهاجرتی مانند خرید ملک در مالتا مطلع شوید.

شرایط خرید ملک در مالتا

مدت زمانی است که موضوع مهاجرت و اخذ اقامت در اروپا از طریق خریدن ملک در این کشور مد نظر قرار گرفته و بسیاری از کمپانی ‌های مهاجرتی برای اخذ اقامت اروپا و مهاجرت به آن، به متقاضیان خود روش ابتاع ملک در مالت را پیشنهاد می ‌نمایند. لازم به ذکر است علاوه بر خطرهای احتمالی که در کشور مالت در زمینه این روش موجود می ‌باشد، مهاجرت به مالت و اقامت در آن بر اساس مقررات و قوانین اداره مهاجرت مالت و بر اساس پیمان شنگن و بر مبنای حقوقی و قانونی اتحادیه اروپا انجام می‌ گردد، به عبارتی شما باید اطمینان داشته باشید که روش خرید ملک در سر فصل قوانین اداره مهاجرت این کشور آمده باشد.

اخذ اقامت از طریق خرید ملک در مالتا

اخذ قامت و مهاجرت به اروپا تنها در بعضی از کشورهای اروپایی از طریق خریدن ملک امکان ‌پذیر می ‌باشد. بنابراین دقت بفرمایید که اغلب کشورهای شنگن از طریق خرید ملک اجازه اقامت را صادر نمی ‌نمایند و تعداد بسیار کمی از کشورها این امکان در سرفصل قوانین پیش ‌بینی شده است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که در سایت ما از دیگر طرق مهاجرت به کشورهای اروپایی و اخذ اقامت در آنها، کسب اطلاع بنمایید.

برنامه مهاجرت خود به اروپا و اخذ اقامت در کشورهای اروپایی را حتماً از طریق وکیل مهاجرت دنبال کنید و قبل از این که به فکر مهاجرت از طریق خرید ملک باشید در مورد سایر روش‌های اخذ اقامت و مهاجرت در اروپا کسب اطلاع نمایید تا از روش ‌های بسیار ساده ‌تر، ارزانتر و مناسب‌ تر نسبت به روش خریدن ملک، آگاهی یابید.

اخذ اقامت مالتا

مسئله قابل توجه دیگر این است که تمامی روش ‌های اخذ اقامت اروپا و مهاجرت به آن از اقامت 1 ساله آغاز شده و نهایتاً پس از طی شدن 5 سال، به دائم تبدیل می ‌شود و در طی مدت این 5 سال ملکی که در کشور مالت خریده شده نباید فروخته شود. نکته دیگری که باید مدنظر قرار گیرد این است که شرکت‌ هایی که برای کشورهای غیر عضو شنگن از قبیل گرجستان، بلغارستان، رومانی، اکراین و غیره، تبلیغات انجام می ‌دهند و وعده می ‌دهند که این کشورها در آینده به پیمان شنگن ملحق خواهند شد.

از این طریق شما را برای خرید ملک در این کشورها ترغیب می‌نمایند باید بیشتر مورد بررسی و دقت نظر قرار گیرند چرا که حتی اگر این کشورها به پیمان شنگن ملحق شوند باید تحقیق نمایید که آیا مطابق قانون مهاجرت تصویب شده در این کشورها آیا از طریق خرید ملک، می‌توانید اقامت بگیرید یا خیر؟ در هر صورت برای تصمیم‌گیری در این مورد شما نمی‌توانید به تصمیمات متخذه در آینده دور در این کشورها، متکی باشید و باید شرایط فعلی و موجود را در تصمیم ‌گیری خود لحاظ نمایید.

کشورهای یونان، قبرس، پرتقال و اسپانیا از جمله کشورهایی هستند که شما می ‌توانید با خرید ملک در آنها اخذ اقامت اروپا را کسب نمایید و برای این منظور باید دست‌ کم مبلغی حدود 250000€ (یورو) برای پایین ‌ترین خرید در نظر بگیرید.

نکات حقوقی املاک در مالتا

لازم به ذکر است برای اخذ اقامت اروپا و مهاجرت به آن پیش از خریدن ملک در کشور مالت، باید تحقیق و تفحص کاملی در رابطه با مکان و محل مورد نظر، بازار مسکن، بهای ارز و نیز موقعیت ملک مذکور در کشور مالت انجام دهید و قبل از هر گونه خریدی با وکلا و مشاورین مجرب و آشنا به قوانین مهاجرت به مالت مشاوره نمایید تا از نظر قیمت متعارف و معقول ملک دچار ضرر و زیان نگردید و ثانیاً این خرید بتواند زمینه‌ ساز اخذ اقامت و مهاجرت شما به کشور مالت شود.

نکته قابل توجه این است که طبق قوانین کشورهای اروپایی برای اخذ اقامت اروپا و مهاجرت به آن باید املاک خریداری شده به مدت 5 سال واگذار نشوند تا بتواند منجر به اقامت دائمی در این کشورها شود. مشکل قابل توجه دیگری که وجود دارد این است که متأسفانه علیرغم این که برای اتباع ایران امکان خریدن ملک در اغلب کشورهای اروپایی وجود دارد اما اقامت، بابت خرید آن ملک اعاده نمی ‌شود لذا در چنین شرایطی مسلماً در آخر کار برای فروش آن ملک دچار مسئله و مشکل می‌ شوید.

معایب خرید ملک در مالتا

معایب خرید ملک در مالتا

همان طور که قبلاً بیان شد دوباره یادآور می ‌شویم که بابت خرید ملک در این کشورها هیچ نوع اقامتی به لحاظ خرید این ملک به شما تعلق نخواهد گرفت. ضمن این که در آینده برای فروش ملک مذکور دچار مشکلات عدیده‌ای خواهید شد. لذا برای بار چندم متذکر می ‌شویم که برای خرید ملک با هدف اخذ اقامت و مهاجرت به اروپا تحقیقات کامل به عمل آورید و حتماً از چند مشاور مجرب و وکلای مهاجرت معتبر نظرخواهی فرمایید. در هر صورت اگر شما از طریق خریدن ملک موفق به این امر (یعنی اخذ اقامت و مهاجرت به اروپا) گردید از تمامی امتیازات اقامت شنگن بهره‌مند خواهید شد.

مزایای خرید ملک در مالتا

نکته مثبتی که باید به آن اشاره کنیم این است که شما این امکان را دارید که از طریق یکی از کشورهای اروپایی عضو شنگن که سطح هزینه‌های آن نسبت به سایر کشورها پایین‌تر است، می‌ توانید به راحتی اقامت اروپا را بگیرید و در آن کشور ملکی را با هزینه بسیار اندک اجاره نموده و با هزینه ‌ای بسیار کمتر نسبت به دیگر کشورهای اروپایی همراه با خانواده خود در آنجا زندگی کنید و هم‌زمان فرزندان را برای تحصیل رایگان به سایر کشورهای شنگن بفرستید. همچنین اگر قصد اقدام دارید بایستی به سوالات زیر پاسخ دهید.

  •  آیا با روش‌های اخذ اقامت اروپا و مهاجرت به آن و شرایط آن آشنایی دارید؟
  •  آیا از شرایط اقامت دائمی در اروپا پس از مهاجرت و اخذ اقامت در آن خبر دارید؟
  •  آیا با شرایط گرفتن گذرنامه دوم (گذرنامه اروپایی) آشنایی دارید؟
  •  آیا در ارتباط با معاهده شنگن، روادید شنگن و اتحادیه اروپا آگاهی کافی دارید؟
  • آیا با ویژگی‌های تمدید شدن اقامت در اروپا پس از مهاجرت و اخذ اقامت اروپا آشنایی دارید؟
  •  آیا از هزینه‌ها و ویژگی‌های زندگی در اروپا آگاهی دارید؟

نکاتی در مورد خرید ملک در مالتا

با مهاجرت به کشور مالت و اخذ اقامت آن از تمامی امتیازات شنگن از قبیل گردش آزاد سرمایه، کالا و نیروی انسانی می‌ توانید بهره ‌مند گردید. همچنین با اخذ اقامت این کشور فرزندان شما می ‌توانند از تحصیل رایگان در تمامی کشورهای عضو شنگن برخوردار گردند. علاوه بر این مهاجرت و اخذ اقامت مالت دارای امتیازات بی ‌شماری به قرار ذیل می ‌باشد:

  • عدم نیاز به مدرک زبان
  • سفر به بیش از 145 کشور دنیا بدون ویزا
  • امکان اخذ ویزای سهل آمریکا، انگلستان و کانادا
  • اخذ پاسپورت این کشور پس از 5 سال
  • کار در کشورهای حوزه شنگن
  • افتتاح حساب بین المللی
  • برخورداری از مدارک تجاری اروپا
  • برخورداری از مقررات تجاری و گمرکی آزاد اتحادیه اروپا و شنگن
  • برخورداری از خدمات رایگان پزشکی

اقدام برای خرید ملک در مالتا

پروسه اخذ اقامت و مهاجرت موضوعی پیچیده، حساس و دارای ابعاد پنهان فراوان می‌ باشد بنابراین توصیه ما این است که دانسته ‌های خود را در مورد کشورهای اروپایی و طرق اخذ اقامت در آنها را به روز رسانی کنید و از آخرین اخبار مربوطه به قوانین مهاجرت با اطلاع باشید تا بتوانید در جلسات مشاوره اطلاعات کلیدی و لازم در ارتباط با آخرین قوانین را از وکلا کسب نمایید.

نکته بسیار مهم دیگر این می‌ باشد که هرگز بدون هماهنگی و مشورت با وکلای مهاجرت و رعایت موازین قانونی و حقوقی دست به هیچ گونه اقدامی نزنید. مشاوران مؤسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و وکلای مجرب آن در داخل و خارج از کشور همواره آماده پاسخگویی و ارائه راهنمایی و مشاوره به متقاضیان گرام در زمینه خرید ملک در این کشور می‌ باشند.

4/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *