ویزای مسافرتی کانادا

جاذبه های گردشگری کانادا

جاذبه های گردشگری کانادا

موضوع جاذبه های گردشگری کانادا از سایر مباحثی می باشد که امروزه مورد توجه افراد متقاضی در خصوص بازدید از این کشور زیبا قرار گرفته است. کانادا کشوری در قاره­ آمریکا است که از طبیعتی منحصر بفرد و بی نظیری برخوردار است. شهرهای پرجنب و جوش ساحلی این کشور که هر کدام از فرهنگ های متنوعی برخوردارند از یک سو و کوه ها و آبشارهای شگفت انگیز این کشور از سوی دیگر از مهمترین جاذبه های گردشگری کانادا بشمار می­ روند.

دولت کانادا نیز با صدور ویزای توریستی فرصت بازدید از مناطق گردشگری کانادا را برای توریستان خارجی مهیا نموده است. ویزای توریستی این کشور به 3 دسته ویزای سینگل، مولتی و سوپر تقسیم می ­شود. ویزای سینگل کانادا تنها امکان یکبار ورود به کانادا را برای افراد فراهم می ­نماید. افراد پس از پایان اعتبار آن که به مدت 6 ماه است باید خاک کانادا را ترک نمایند.

از دیگر ویزای های توریستی کانادا، ویزای سوپر این کشور است. این ویزا که به ویزای والدین نیز معروف است دارای اعتباری 10 ساله است. از مهمترین شرایط اخذ این ویزا دریافت دعوتنامه از سوی یکی از والدین همچون پدر، مادر، پدر بزرگ و مادر بزرگ در کانادا می­ باشد. معمولا افرادی که قصد شرکت در سمینارها، کنفرانس ها در کانادا را دارند، با اخذ ویزای سینگل که دارای اعتباری 6 ماهه است به این کشور سفر می­ نمایند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه مفید در امور مهاجرتی متقاضیان را یاری و راهنمایی می­ نمایند.

معرفی جاذبه های گردشگری کانادا

کانادا کشوری پهناور در جهان است که از 10 ایالت تشکیل شده است. هر یک از ایالت های این کشور دارای فرهنگ ها و آداب و رسوم متفاوتی می­ باشند. علاوه بر این جاذبه های طبیعی و آثار باستانی و تاریخی زیادی در شهرهای مختلف این کشور وجود دارد که موجب جذب گردشگران زیادی به این کشور شده است. این کشور از اقتصاد بسیار مناسب و رو به رشدی برخوردار است. بخشی از درآمدهای این کشور متعلق به صنعت گردشگری می ­باشد. اخذ ویزای توریستی مولتی کانادا این امکان را به متقاضیان می­ دهد تا بتوانند به صورت نامحدود و تا پایان اعتبار پاسپورت خود به این کشور سفر نمایند. در هر بار سفر خود اجازه 6 ماه اقامت در این کشور را خواهند داشت.

پارک ملی بنف در کشور کانادا

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری در کانادا پارک ملی بنف است که در شهر آلبرتا و در دل کوه های راکی ساخته شده است. گردشگران با قدم زدن در این پارک از تماشای دریاچه فیروزه ای و کوههای سر به فک کشیده ای که در اکثر روزهای سال پوشیده از برف هستند، لذت می ­برند. در انتهای این پارک روستای بنف موقعیت دارد که خانه ها در این روستا اکثراً ویلایی ساخته شده اند و رستوران ها و کافه هایی را در خود جای داده اند. روستای بنف در زمستان تبدیل به پیست اسکی می­شود که مقصد طرفداران این ورزش است.

آبشار نیاگارا در جاذبه های گردشگری کانادا

این آبشار یکی از معروفترین جاذبه های گردشگری این کشور و جهان می­ باشد که بدون شک همه­ افراد از زیبایی های این آبشار مطلع هستند. این آبشار در نزدیکی مرز کشور آمریکا و در شهر تورنتو کانادا موقعیت دارد که دارای 57 متر ارتفاع است که می سقوط آب را از این ارتفاع مشاهده نمود. در طول قرن های 19 و 20 تلاش های زیادی جهت مشاهده و سقوط زیبای آب در این آبشار از راه دور صورت گرفت. در حال حاضر مکان هایی برای قدم زدن در تنگه و کنار این آبشار ساخته شده است که تفریحات و جشنواره های زیادی در این مکان ها برگزار می ­گردد.

آبشار نیاگارا در جاذبه های گردشگری کانادا

برج CN در تورنتو کانادا

تورنتو بزرگترین شهر و یکی از شهرهای ساحلی است که برج زیبای CN در نزدیکی سواحل اونتاریوی این شهر خودنمایی می نماید. این برج بزرگترین برج در جهان با ارتفاع 553 متر است که رستوران های زیادی را در خود جای داده است. افراد همزمان با میل کردن غذا می­ توانند از زیبایی های ساحل و مناظر دریا لذت ببرند. این برج دارای اتاق های شیشه ای می ­باشد که افراد با قدم زدن در این اتاقک ها می ­توانند تمام مناظر زیر پای خود را مشاهده نمایند. برخی از افراد در نزدیکی این برج توقف می ­نمایند و متحیر ارتفاع و زیبایی این ساخته دست بشر تا ساعت ها به تماشا می­ نشینند. از تمامی مناطق شهر تورنتو امکان مشاهده برج CN وجود دارد. نورپردازی های این برج در شب هنگام زیبایی های شهر تورنتو را 2 چندان می ­نماید.

شهر کبک در جاذبه های گردشگری کانادا

از دیگر جاذبه های گردشگری کانادا شهر تاریخی و کوهستانی کبک است. این شهر بر روی ارتفاعات کوه ها بنا شده است. تنها منطقه کم ارتفاع این شهر رودخانه سنت لارنس است. دشت ابراهیم، میدان پلیس دام، پارک توپخانه نمونه هایی از جاذبه های گردشگری در کانادا در شهر کبک هستند. علاوه بر این در خیابان ترزور کبک آثار هنرمندان زیادی را می­ توان مشاهده نمود. موزه ها، مراکز خرید و رستوران های این شهر نیز از دیگر موارد جالب و دیدنی این شهر محسوب می ­شوند.

ویسلر کشور کانادا

حال نوبت به جاذبه های گردشگری کانادا در ونکوور رسیده ایم. پیست اسکی ویسلر که تنها دو ساعت از مرکز شهر فاصله دارد در این شهر موقعیت دارد. این پیست یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین مناطق ورزشی در کانادا است که تابستان ها تبدیل به محیطی برای ورزش های دوچرخه سواری گلف می­ گردد. در سال 2010 ویسلر میزبان بازی های زمستانی المپیک بود و در حال حاضر گردشگران می­توانند در این منطقه فعالیت های ورزشی را به صورت جهانی تجربه نمایند.

ویزای توریستی کانادا

متقاضیانی که قصد سفر به کانادا را دارند، باید یکی از ویزاهای کشور کانادا را اخذ نمایند. همانطور که در مقدمه اشاره نمودیم ویزای توریستی کانادا به 3 دسته ویزای توریستی سینگل، ویزای توریستی مولتی و ویزای توریستی سوپر تقسیم می ­شود. ویزای توریستی سینگل کانادا دارای اقامتی موقت است که پس از پایان اعتبار فرد ملزم به ترک این کشور است. اما با 2 نوع دیگر ویزاهای توریستی کانادا افراد می ­توانند مدت زمان بیشتری در خاک این کشور حضور داشته باشند که هر یک دارای شرایط جداگانه ای هستند.

راه های دیگری نیز برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که یکی از بهترین راه های مهاجرتی به این کشور اخذ ویزای اسکیل ورکر کانادا می­ باشد. این ویزا طبق سیستم امتیاز بندی کانادا صادر می ­گردد. اولویت اخذ این ویزا با افرادی است که امتیاز بیشتری را دریافت نموده باشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کادری مجرب ارائه دهنده مشاوره های مفید به متقاضیان مهاجرت به دیگر کشورها می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *