مهاجرت تحصیلی فرانسه

تحصیل دندانپزشکی در فرانسه

تحصیل دندانپزشکی در فرانسه

در تحصیل دندانپزشکی در فرانسه طبق پذیرش دانشگاه مورد نظر مدارک و شرایط ویژه ای برای ارائه به متقاضیان بین المللی ارائه خواهد شد. برنامه های تحصیلی خارج از کشور در فرانسه، راهی عالی برای به دست آوردن دیدگاه آموزشی متفاوت و مدرن است. یکی از تخصصی ترین و پردرآمدترین رشته های پذیرش در کشورهای اروپایی از جمله کشور فرانسه رشته دندانپزشکی و رشته های مرتبط با پزشکی می باشد. در عین حال شما می توانید همزمان از یک تعطیلات سرگرم کننده و هیجان انگیز اروپایی لذت ببرید. تمام اطلاعات تکمیلی و تسهیل کننده در این خصوص را از مشاوران مهاجرت تحصیلی به فرانسه حاضر در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بخواهید.

موقعیت جغرافیایی فرانسه

فرانسه، و یا جمهوری فرانسه، یک کشور مستقل در اروپای غربی است. همچنین شامل چندین منطقه و قلمرو خارج از کشور است. از لحاظ منطقه جغرافیایی، فرانسه بزرگترین کشور در اروپای غربی و اتحادیه اروپا و سومین کشور بزرگ اروپا است. سرزمین اصلی یا اروپایی فرانسه از دریای مدیترانه تا کانال انگلیس و دریای شمال گسترش می یابد. همچنین از رودخانه راین تا اقیانوس اطلس کشیده می شود. این کشور یکی از تنها 3 کشوری است که دارای سواحل در اقیانوس اطلس و مدیترانه است. دیگر کشورها عبارتند از اسپانیا‌، کشور آفریقای شمالی و مراکش به علت شکل شگفت انگیز آن، به شکل یک 6 ضلعی، این کشور اغلب به عنوان می شود.

جمعیت این کشور حدود 66 میلیون نفر، در رتبه سوم پرجمعیت ترین ها در اروپا است. این کشور به عنوان یک جمهوری، پایتخت را که بزرگترین شهر کشور نیز هست به عنوان پایتخت برگزیده است. این شهر مرکز اصلی فرهنگ و تجارت این کشور در نظر گرفته می شود. از زمان قرون وسطی، فرانسه یکی از قدرتمندترین قدرت های سیاسی و اقتصادی در اروپا بوده است.

رشته دندانپزشکی در فرانسه

16 دانشکده تخصصی رشته دندانپزشکی در این کشور ارائه دهنده اصلی تحصیل دندانپزشکی محسوب می شوند. تمام این دانشکده های تخصصی به صورت آزاد دانشجو پذیرش می کنند البته فرصت هایی برای تحصیل رایگان نیز وجود دارد. این دانشگاه ها همچنین نیازهای خاص خود را برای توسعه و اجرای برنامه های تحصیلی فراهم می کنند. داوطلبان واجد شرایط باید دارای حداقل مدرک کارشناسی ترجیحا در یکی از رشته های زیر باشند. بهتر است دارای مدرک در رشته پزشکی، پرستاری، زیست شناسی، شیمی، علوم بهداشتی و از این دست علوم باشند. پیش از شروع تحصیل دندانپزشکی باید به عنوان متقاضی، دانشکده مد نظر خود را انتخاب کرده باشید.

میانگین تعداد متقاضیان این کشور جهت تحصیل در نمودار زیر شرح داده شده است:

میانگین رشد تعداد دانشجویان در کشور فرانسه

سیکل های تحصیل رشته دندان در فرانسه

سیکل های تحصیل دندانپزشکی به شرح ریر می باشد:

نوع سیکلشرح
سیکل اول PCEMتحصیل به مدت 2 سال در دانشگاه
سیکل دوم DCEMتحصیل به مدت 4 سال با امکان اخذ کمک هزینه تحصیل
سیکل سومشرکت در کنکور Epreuves Nationales classantes و وارد شدن به گرایش های پزشکی

سازمان های مربوط به تحصیل دندانپزشکی

آموزش و پرورش دندانپزشکی در فرانسه تحت نظر اداره امور دندانپزشکی و ارتودنسی کشور فرانسه است. این آژانس دولتییک وب سایت قابل اطمینان راه اندازی کرده که دانشجویان می توانند بدان مراجعه کنند. در این وب سایت اطلاعات جالب توجهی درخصوص تحصیل دندانپزشکی نیز وجود دارد. در مورد شرایط مختلف پذیرش و جزئیات مختلف مربوط به برنامه های آموزش دندانپزشکی در کشور اطلاعات کسب کنید. این موسسه با یک اتحادیه Confederation Nationale des syndicatsDentaires همکاری نزدیک دارد. این اتحادیه حرفه ای ضامن منافع متخصصین دندانپزشکی محسوب می شود. شرایط تحصیل در این کشور در مقاله تحصیل در فرانسه شرح داده شده است.

کارآموزی تحصیل داندانپزشکی در فرانسه

بخش کارآموزی تحصیل دندانپزشکی در فرانسه باید شامل دوره های علوم پایه، از جمله شیمی، فیزیک و زیست شناسی باشد. دانشجویان باید در تعدادی از موضوعات عمومی پزشکی مانند موارد زیر اطلاعات کافی بدست آورند. مدارکی مانند آناتومی، فیزیولوژی، بهداشت دهان و دندان، رادیولوژی، داروهای پیشگیرانه و بیهوشی. برنامه های تحصیل دندانپزشکی 6 سال به طول می انجامد. این دوره که شامل 1 سال آموزش دانشجویان است. در آن دانشجویان تحت نظارت یک متخصص دندان پزشکی مجاز به فعالیت می شوند. دانشجویان همچنین ملزم هستند که قبل از اینکه مجاز به انجام کارهای فارغ التحصیل خود شوند، مجوز دندانپزشکی را اخذ نمایند. جهت اطلاع از شرایط هزینه زندگی در این کشور مقاله هزینه زندگی در فرانسه را مطالعه بفرمائید.

دلایل مشوق تحصیل دندانپزشکی در فرانسه

مطالعه دندانپزشکی به سادگی امکان یک زندگی فوق العاده را به متقاضیان خارجی می دهد. این کشور مجهز به یکی از بهترین سیستم های آموزش و پرورش در سراسر جهان است. دروسی که دانشجویان در خارج از کلاس درس بخاطر تحصیل در این کشور تاریخی یاد خواهند گرفت جذابتر باشد. دانشجویان خارجی که فرانسه را برای مطالعه رشته مورد علاقه در خارج از کشور انتخاب می کنند. فرصت منحصر به فرد آموزش موارد زیر را می یابند: یادگیری در مورد فرهنگ فرانسه، مردم، آداب و رسوم، زبان، سنت ها و غذاها این کشور فوق العاده. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به این کشور مقاله مهاجرت به فرانسه را مطالعه بفرمائید.

مزایای تحصیل دندانپزشکی در فرانسه برای ایرانی ها

مهم ترین مزایا به شرح زیر می باشد:

  • امکان تحصیل با شهریه بسیار پایین در رشته های پزشکی
  • امکان کار حین تحصیل به مدت 20 ساعت در هفته
  • اخذ مدرک از دانشگاه های معتبر
  • ارائه مدارک بین المللی
  • امکان کار به عنوان دندانپزشکی در کشورهای اروپایی و انگلیسی زبان

دانشگاه های مرتبط با رشته دندان در فرانسه

لیست بهترین دانشگاه های دندانپزشکی به شرح زیر می باشد:

  • دانشگاه مارسلی IMU
  • دانشگاه برتنج اوکسی
  • دانشگاه کلرمونت فرانت
  • دانشگاه بوردئوکسی دو
  • دانشگاه لیلدو
  • دانشگاه نانسی
  • دانشگاه نانتز
  • دانشگاه ناسیس
  • دانشگاه ریمز
  • دانشگاه استراسبورگ
  • دانشگاه پاول سباستیر
  • دانشگاه اسکارت پاریس
  • دانشگاه کلود برنارد
  • دانشگاه کلرمونت فرانت
  • دانشگاه ریمز

جاذبه های فرانسه

آنها همچنین قادر به کشف برخی از مکان های معتبر کشور و جاذبه های گردشگری هستند. قصر ورساییکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در فرانسه می باشد. بازدید کنندگان این کاخ معروف می توانند ساعت ها به تحسین موارد زیر بپردازند، معماری اروپایی خیره کننده، مبلمان دوره ای دست ساز، هنر، عتیقه جات و آشپز خانه با شکوه و غیره. اگر به دنبال یک منطقه صلح آمیز با منظره دلربا هستید، قطعا مون سنت میشل را باید انتخاب نمایید. این شهر قرون وسطایی که در ناحیه سنگی در شهر نورماندی قرار دارد. یکی از جاذبه های برتر فرانسه است. این شهر تعدادی منطقه و ویژگی های عالی برای کشف کردن، از جمله موارد زیر دارد:

  • یک خیابان پر زرق و برق به نام Romanesque
  • کلیسای قرون وسطایی و تعدادی از دشت های تاریخی شاهد جنگ های گذشته های بسیار دور که آخرین آن جنگ جهانی دوم بوده است.

تمام راه ها و همچنین مدارک مورد نیاز در زمینه تحصیل داندانپزشکی در فرانسه و اقامت پس از تحصیل را از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت طلب کنید. کارشناسان ارشد ما همواه آماده راهنمایی شما عزیزان در مورد مهاجرت به اسپانیا از راه های مختلف و امن خواهند بود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *