مهاجرت تحصیلی گرجستان

تحصیل در گرجستان به زبان انگلیسی

تحصیل در گرجستان به زبان انگلیسی

دانشجویان بین المللی علاقه مند می توانند برنامه هایی جهت تحصیل در گرجستان به زبان انگلیسی در سال 2023 را انتخاب نمایند. این کشور، کشور اروپای شرقی، یک مقصد تحصیل در خارج از کشور است. دارای شهرت عجیب و غریب و دانشگاهی است. این یک کشور شوروی سابق است که ثروت او نه تنها در فرهنگ و موفقیت ها، بلکه در تقابل های چشم نواز بین کوه و دریا است. دانشجویان تحصیل در گرجستان در یک ماه، ترم یا یک سال در خارج از کشور در جورجیا را مکمل ارزشمندی برای درجات تاریخ، سیاست، زبان، ادبیات، باستان شناسی و طیف گسترده ای از موضوعات دیگر می دانند که با آب و هوای این کشور افزایش می یابد.

در اروپای شرقی، این کشور یک مقصد گرم برای گردشگرانی است که می خواهند نمونه ای از فرهنگ را بدون ازدحام جمعیت در مکان های محبوب تر، تهیه کنند. علاوه بر سفرهای ماجراجویی، دانشجویان همچنین می توانند دوگانگی بین افزایش دموکراتیزه کردن و متغیرهای روابط اروپا و روسیه را بررسی کنند. همه این ها اغلب با هم اختلاف دارند. اما برای توسعه این کشور ارزشمند می باشند. در حالی که در یک پروژه تحقیقاتی ویژه یا دوره زبان در یکی از دانشگاه های بسیار آن کار می کنید. حتماً یک وقت استراحت و مطالعه را از طریق سلیقه خود بشناسید. دانشجویان خارجی بسیاری در دانشگاه های این کشور تحصیل می کنند. توزیع آن ها در دانشگاه های مختلف متفاوت است.

اینفوگرافیک تحصیل در گرجستان به زبان انگلیسی

برای مثال دانشجویان خارجی در دانشگاه جورجیا در نمودار زیر آمده است:

توزیع دانشجویان بین المللی در دانشگاه جورجیا واقع در گرجستاندر این نگارش تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دانشگاه هایی را جهت تحصیل در گرجستان به زبان انگلیسی به شما معرفی کرده و از امکانات آموزش زبان انگلیسی در این کشور را برای شما عزیزان توضیح خواهد داد.

دانشگاه های انگلیسی زبان گرجستان

در این بخش دانشگاه هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که شرایط تحصیل در گرجستان به زبان انگلیسی را برای شما فراهم کرده اند. در اینجا، شما می توانید دانشگاه های دارای رتبه برتر، دانشگاه های دولتی و دانشگاه های خصوصی در این کشور را مشاهده نمایید. همچنین، موسسات حرفه ای مانند دانشگاه های علوم پزشکی، دانشگاه های مهندسی، دانشگاه های بازرگانی، دانشگاه هوانوردی و دانشگاه دریایی را پیدا خواهید کرد که اختصاص به دنبال رشته های خاص دارند.

دانشگاه ها عبارتند از:

  • دانشگاه بین المللی دریای سیاه
  • دانشگاه آموزشی آزاد تفلیس
  • دانشگاه کاکاسوس
  • دانشگاه بین المللی کاکاسوس
  • دانشگاه جورجیا
  • دانشگاه ایالتی AKAKI TSERETELI
  • دانشگاه ایالتی ایوان جاواشیشویلی تفلیس (TSU)
  • دانشگاه GRIGOL ROBAKIDZE
  • دانشگاه فنی جورجیا

شرایط تحصیل در گرجستان به زبان انگلیسی

پیش شرط پذیرش در تمام گروه های برنامه های آموزشی (یک مرحله ای، کارشناسی و کارشناسی ارشد) دانشگاه، دانش زبان انگلیسی در حداقل سطح است تا بتوانید در این برنامه تحصیل کنید. مدارکی که دانش زبان انگلیسی را ارائه دهید در زیر آمده است:

نام مدرکحداقل نمره
آیلتسبین 6 تا 6.5
تافلبین 69 تا 79

متقاضیانی که گواهینامه ندارند باید در امتحان زبان انگلیسی در مرکز زبان انگلیسی دانشگاه شرکت کنند یا باید یک سال دوره آمادگی زبان انگلیسی را بگذرانند. متقاضیانی که زبان مادری آن ها انگلیسی است. نیازی به ارائه گواهی یا قبولی در آزمون ندارند. اگر علاقه مند به تحصیل در این کشور می باشید. می توانید مقاله تحصیل در مقاطع مختلف گرجستان را مطالعه نمایید.

تحصیل در گرجستان به زبان انگلیسی در دانشگاه IBSU

دانشگاه بین المللی دریای سیاه (IBSU) در سال 1995 در تفلیس، توسط رئیس جمهور دوم این کشور ادوارد شواردنادزه و نخست وزیر سابق ترکیه تانسو چیلر مطابق با فرمان شورای وزیران و مجوز افتتاحیه توسط وزارت آموزش و پرورش این کشور تاسیس شد. دانشگاه بین المللی دریای سیاه با هدف آموزش دانشجویان گرجی و خارجی در زمینه های علمی، فنی و حرفه ای تحصیلات و استفاده از این مطالعات در زمینه های تحقیق خالص و کاربردی برای کمک به نیازهای اقتصادی و اجتماعی این کشور و سایر کشورها است. تحصیل به زبان انگلیسی و گرجی در این دانشگاه اماکن پذیر می باشد.

دانشگاه بین المللی دریای سیاه برای تحصیلات کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به مناطق زیر آموزش می دهد:

  • دانشکده مدیریت بازرگانی
  • دانشکده علوم اجتماعی
  • دانشکده آموزش و علوم انسانی
  • دانشکده فناوری و مهندسی کامپیوتر
  • دانشکده حقوق

تحصیل در گرجستان به زبان انگلیسی در دانشگاه IBSU

آموزش انگلیسی در گرجستان

وقتی دانشجویان در جستجوی فرصت هایی برای مطالعه انگلیسی هستند. این کشور اولین مکانی نیست که به ذهن خطور می کند. با این حال، ممکن است بسیاری تعجب کنند که کشوری که زبان رسمی آن گرجی است. شهروندان آن اغلب روسی صحبت می کنند، به دلیل داشتن فشار مهمی در مطالعات زبان انگلیسی از سال 2010 شناخته شده است.

این کشور با استخدام معلمان و متخصصان زبان و همچنین گشایش موسسات و مدارس ویژه گسترش دانش زبان در سراسر کشور، نسلی را تربیت کرده است که انگلیسی و اهمیت آن را در سطح جهانی می دانند. در کشور، دانش آموزان و جوانان می توانند انگلیسی صحبت کنند. اگرچه این روند در میان شهروندان مسن کمتر مشاهده می شود.

مزایا و معایب تحصیل به زبان انگلیسی در گرجستان

یکی از موانع مهم برای متقاضیانی که از زمینه های اقتصادی محروم هستند، هزینه شهریه سالانه بالاتری است که هنگام درخواست برای برنامه MBBS در خارج از کشور قابل پرداخت است. با این حال، در گرجستان، هزینه تحصیل سالانه در مقایسه با دانشگاه های پزشکی در کشورهای دیگر بسیار پایین است. در گرجستان، دانشگاه های دولتی بسیار کمی وجود دارد. در عوض، اکثریت موسسات خصوصی جدیدتر هستند. شکست در بین دانش آموزان می تواند ناشی از نگرش بد باشد. همه کشورهای اروپایی دارای برنامه های درسی درجه یک هستند که بر رشد کامل دانش آموزان تاکید می کند بدون اینکه آنها را تحت فشار بیش از حد قرار دهد. با این حال، برخی از دانش آموزان با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند، زیرا آنها به اندازه کافی احساس هدایت نمی کنند.

گرجستان اخیراً به عنوان بهترین انتخاب برای دانشجویان ایرانی که به دنبال ثبت نام در برنامه های MBBS در دانشگاه های گرجستان هستند، ظاهر شده است. زندگی در گرجستان برای دانشجویانی که مدرک MBBS را در گرجستان از کالج هایی که دوره های پزشکی را ارائه می دهند مقرون به صرفه است، به دلیل دسترسی آسان به غذای خوب، هزینه حمل و نقل مناسب برای رفت و آمد از مکانی به مکان دیگر، هزینه های نسبتا پایین برای اقامت در خوابگاه، و سایر محصولات ضروری. با قیمت های کمتر موجود است. این کشور آموزش با کیفیت بالا ارائه می دهد. مقامات تنظیم کننده پزشکی مانند WHO، MCI/NMC و دیگران برنامه درسی ایجاد شده برای برنامه MBBS و دوره های دیگر در سراسر جهان را می پذیرند.

هزینه تحصیل در گرجستان

دوره های زبان انگلیسی در گرجستان نسبتا مقرون به صرفه است. بنابراین، مقصد اصلی مطالعه این زبان است. می توانید پیشنهادی را دریافت کنید که شامل ثبت نام و مطالعه با شروع تقریبا 160€ (یورو) به مدت 40 ساعت و کلاس ها 7 روز در هفته تدریس می شود. هزینه های اضافی ممکن است بسته به موسسه یا منطقه ای از کشور شما زندگی کنند. هزینه های مسکن نیز در سراسر کشور متفاوت است، اما به طور کلی مقرون به صرفه است.

هدف موسسات زبان در این کشور این است که به شما کمک کنند. مهارت های زبانی خود را بدون توجه به نیاز و سطح علمی بهبود و توسعه دهید. لیست زیر از موسسات معتبر دارای معلمان معتبر با سطح تحصیلات بالا است:

  • شورای انگلیس
  • مرکز زبان انگلیسی تفلیس
  • خانه بین المللی تفلیس
  • مرکز آکادمیک قفقاز
  • آکادمی هنر و ارتباطات

تحصیل انگلیسی در این کشور نسبتا آسان و روتین در نظر گرفته می شود. موسسات این کشور همه کاره هستند. خدمات مختلفی را با قیمت های مختلف ارائه می دهند. تمام آنچه که ما نیاز داریم کپی پاسپورت، اطلاعات عمومی و هزینه های رزرو اولیه شما است. جهت اطلاعات درباره اقامت گرجستان از طریق تحصیل و تحصیل در گرجستان به زبان انگلیسی می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالات متداول در باب تحصیل در گرجستان به زبان انگلیسی

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب تحصیل در گرجستان به زبان انگلیسی می باشیم:

  • آیا امکان تحصیل به زبان انگلیسی در گرجستان وجود دارد؟ بله برخی از دانشگاه های دارای رتبه برتر، دانشگاه های دولتی و دانشگاه های خصوصی در گرجستان دوره هایی را به زبان انگلیسی برگزار می کنند.
  • چه مدرک زبانی برای تحصیل به زبان انگلیسی در گرجستان نیاز است؟ حداقل آیلتس بین 6 تا 6.5 و یا تافل بین 69 تا 79
  • چه موسساتی در گرجستان زبان انگلیسی تدریس می کنند؟ مرکز زبان انگلیسی تفلیس، خانه بین المللی تفلیس، مرکز آکادمیک قفقاز، انجمن انگلیسی گرجستان و آکادمی هنر و ارتباطات
5/5 - (2 امتیاز)

2 دیدگاه برای “تحصیل در گرجستان به زبان انگلیسی

  1. مهدی بوداغی گفت:

    نمیدونستم که کشور گرجستان میتونه همچین کشور مناسبی برای تحصیل باشه. دانشگاه هاش رو هم فکر نمی کردم انقدر خوب و معتبر باشه ولی خوب بود. اینکه دانشگاه ها دوره های زبان انگلیسی هم دارن خیلی مناسبه میشه روش حساب کرد. اگر رتبه دانشگاه ها و یه توضیح کوچیکی هم دربارش میدادید. در کل روی گرجستان برای تحصیل اون هم به زبان انگلیسی حساب نمیکرد. ولی کاملا نظرم عوض شد با خوندن این مطلب. فکر کنم نمره ای که برای آیلتس و تافل نیاز داشت هم کمتر از کشورهای دیگه است. ولی خب اینکه گرجستانی ها میتونن تا حدودی زبان انگلیسی و بیشتر روسی حرف بزنن هم باعث تعجبم بود ولی خیلی خوبه اگه تو این کشور درس بخونی میشه روسی ام خود به خود توی 4 سال تحصیل یاد گرفت. بهتر بود تو این مقاله درباره مزایا و معایب تحصیل در گرجستان بیشتر بگید.

    1. صادقی گفت:

      ممنون از مطالعه شما. در خصوص شرایط تحصیل در گرجستان می توانید به لینک مذکور در سایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *