مهاجرت تحصیلی مونته نگرو

تحصیل در مونته نگرو

تحصیل در مونته نگرو

تحصیل در مونته نگرو و اعزام دانشجو به مونته نگرو از 6 سالگی آغاز می شود، مردم مونته نگرو بسیار علاقه دارند که فرزندان خود را به پیش دبستانی بفرستند. بیشترین مدارس در این کشور دولتی هستند و 3 مدرسه بین المللی در این کشور وجود دارد، تحصیل دوره ابتدایی از سن 6 الی 14 سالگی است از 14 سالگی به بعد تحصیل در دوره دبیرستان آغاز می‌ شود.  زبان تحصیلی در مونته نگرو به طور کلی انگلیسی است، البته واحدهایی برای یادگیری زبان صربی نیز در دوران تحصیل مدنظر قرار می‌ گیرند.

شرایط تحصیل در مونته نگرو نیز به طور کلی با آزمون ‌های مشخصی هستند، اینطور که مشخص است معدل دوره ‌های دبیرستان در مقطع کارشناسی در مونته نگرو از اهمیت زیادی برخوردار است. در مونته نگرو هزینه زیادی برای تحصیل در مقطع مدرسه نیاز نیست. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگو سوالات مرتبط با این حوزه هستند.

اینفوگرافیک تحصیل در مونته نگرو

مهاجرت تحصیلی به مونته نگرو

تحصیل در مونته نگرو به صورت رایگان یکی از دلایل مهمی است که باعث می شود اغلب افراد ویزای تحصیلی در مونته نگرو را انتخاب کنند، کسانی که از نظر اقتصادی در وضعیت مناسبی نیستند باید در انتخاب کشور مورد نظر دقت داشته باشند. دولت این کشور کنترل خوبی بر روی هزینه ‌های تحصیلی داشته و تا حد زیادی در این زمینه پیشرفته کرده است. در چند سال گذشته وضعیت تحصیل رایگان در این کشور تنها برای افراد بومی برقرار بود اما امروزه این وضعیت برای افرادی که در مونته نگرو زندگی می‌کنند نیز در نظر گرفته شده است. دولت این کشور سعی دارد تحصیل برای بخش‌ های وابسته به برنامه‌ نویسی و کامپیوتری را رشد دهد. شرایط در مونته نگرو در مقایسه با شرایط دومینیکا خیلی بهتر است.

مهاجرت از طریق تحصیل در مونته نگرو

آموزش عالی در مونته نگرو به عنوان یک سیستم 3 دوره ای ساختار یافته است، مطالعات کارشناسی، مطالعات کارشناسی ارشد و مطالعات دکترا است. برنامه های تحصیلی لیسانس به صورت دوره های 3 ساله سازماندهی می شود. پس از یک سال دیگر، ممکن است به دانشجو مدرک تخصصی (مرحله اول تحصیلات تکمیلی) و پس از یک سال دیگر، ممکن است مدرک کارشناسی ارشد به شخص اعطاء شود. برنامه های دکترا شامل دوره اجباری و تحقیقات فردی است.

پایان نامه دکترا بخش پایانی برنامه تحصیلی است، به جزء در رشته هنر که یک برنامه هنری است، برنامه های تحصیلی در مونته نگرو شامل برنامه های تحصیلی آکادمیک و برنامه های تحصیلی کاربردی است. فقط برنامه های تحصیلی آکادمیک می توانند به دیپلم مطالعات دکترا منتهی شوند، در حالی که برنامه های تحصیلی کاربردی می توانند به سطح کارشناسی ارشد منتهی شوند.

مدارک مورد نیاز برای پذیرش در مقطع کارشناسی عبارتست از:

مدارک مورد نیاز برای پذیرش در مقطع کارشناسی مونته نگرو

 

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در مونته نگرو

برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در مونته نگرو ارائه مدرک دیپلم و کارشناسی بسیار مهم است که برای ورود به مقطع ارشد مورد ارزیابی قرار می گیرد که نمره های خوبی داشته باشید. برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد، نیاز به تسلط زبان خواهید داشت. مدرک زبان آیلتس با نمره 5 نیاز است، البته این نکته را در نظر داشته باشید، کارشناسی ارشد 2 سال زمان می برد، که در این بازه باید پایان نامه خود را تکمیل کنید.

وضعیت درخواست از سایت‌ های دانشگاهی صورت می گیرد و اینطور ارزیابی ‌ها نشان می‌ دهد در حدود یک سوم از هزینه‌ های تحصیلی نیز توسط دولت ارزیابی می‌شود، برای تحصیل در این مقطع باید تا حدودی به زبان صربی مسلط باشید، تحصیل در این کشور در مقایسه با تحصیل در دومینیکا شرایط بهتری دارد.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در مونته نگرو

بورسیه تحصیلی در مونته نگرو

در حال حاضر تنها یک بورسیه در مونته نگرو برای افراد خارجی وجود دارد، که شرایط به این صورت است که ابتدا تعداد ظرفیت مجاز برای این کشور را اعلام می کنند. ظرفیت های مجاز در مونته نگرو به صورت تقریبی مشخص می شود و در این زمینه دسته های مختلفی قابل مشاهده است. در مونته نگرو هر رشته بر اساس نیاز ظرفیت بندی می شود، بیشترین ظرفیت در رشته های برنامه نویسی است و می توانند افراد زیادی را پذیرش کنند.

شرایط بورسیه در کشور مونته نگرو به صورت رایگان نبوده و با 70% الی 90% پوشش مالی به همراه است. افرادی که قصد دارند در زمینه‌ های تحقیقاتی در کشور مونته نگرو تحصیل کنند، در ابتدا باید طرح خود را به دولت ارائه دهند، در این طرح کاری مشخص می شود که آیا پتانسیل های لازم برای رشد در کشور این کشور فراهم شده است یا خیر؟

مجوز کار در مونته نگرو

به طور کلی کار دانشجویی در کشور مونته نگرو زیاد است، دانشجو می تواند در هر حرفه ای مشغول به کار شود، در مونته نگرو دانشجوها می تواند به صورت گروهی و باهم شرکت ثبت کنند و مشغول به کار شوند. ثبت شرکت برای افرادی که در زمینه برنامه نویسی هستند می تواند بسیار عالی باشد و به درآمد بالایی دست پیدا کنند. افراد می توانند در شرکت های مختلفی فعالیت داشته باشند، یکی از شغل های عالی و پر درآمد در مونته نگرو بازاریابی است. بازاریابی در این کشور یعنی شخص می تواند برای محصول و خدمات خاصی فعالیت داشته باشد و مشتری جذب کند. وضعیت بازریابی با مشاوره فروش در مونته نگرو یکسان است، در مونته نگرو کارهای فنی زیادی برای آقایون است که درآمد خوبی به همراه دارد، اما شرایط کاری دانشجویی به صورت پاره وقت و داخل خود دانشگاه است.

در مونته نگرو شغل های آزاد زیادی وجود دارد که افراد دانشجو می توانند به آنها ورود کنند، مثلا این اجازه به شخص داده می شود که در مونته نگرو مغازه خدمات کامپیوتری راه اندازی کند. خدمات کامپیوتری در کشور مونته نگرو در درجه‌ بندی‌ های مختلفی ارزیابی شده است، همچنین شرکت‌ های بیمه‌گذاری در این کشور به طور کلی هر ساله نیاز به نیروی دانشجو دارد و فراخوان‌ های جذب نیروی زیادی در این کشور‌ها دیده می‌شود. در پایان شایان ذکر است اگر افرادی علاقه مند به تحصیل در مونته نگرو هستند می توانند از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بخواهند تا به صورت کامل و جامع اطلاعات مهاجرتی را در اختیار آنها قرار دهند.

سوالات متداول در باب تحصیل در مونته نگرو

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب تحصیل مونته نگرو می باشیم:

  • شرایط تحصیل در مونته نگرو چیست؟ شرایط تحصیل در مونته نگرو نیز به طور کلی با آزمون ‌های مشخصی هستند، اینطور که مشخص است معدل دوره ‌های دبیرستان در مقطع کارشناسی در این کشور از اهمیت زیادی برخوردار است. در مونته نگرو هزینه زیادی برای تحصیل در مقطع مدرسه نیاز نیست.
  • شرایط کار دانشجویی در مونته نگرو چیست؟  به طور کلی کار دانشجویی در کشور مونته نگرو زیاد است، دانشجو می تواند در هر حرفه ای مشغول به کار شود، در مونته نگرو دانشجوها می تواند به صورت گروهی و باهم شرکت ثبت کنند و مشغول به کار شوند. ثبت شرکت برای افرادی که در زمینه برنامه نویسی هستند می تواند بسیار عالی باشد و به درآمد بالایی دست پیدا کنند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *