متفرقه, ویزای کاری

بهترین شغل دنیا

بهترین شغل دنیا

اگر امسال به دنبال یافتن شغل جدید هستید، ممکن است بخواهید با بهترین شغل دنیا آشنا شوید. بهترین شغل دنیا در سال 2020 توسعه دهنده نرم افزار است. اما در کنار این شغل مشاغل مختلفی در لیست بهترین شغل دنیا قرار می گیرند که کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نوشتار به آنها اشاره خواهند کرد. یافتن بهترین شغل دنیا برای هر فرد به توانایی ها و مهارت ها و همچنین تحصیلات بستگی دارد و افرادی که قصد دارند از پردآمدترین و پرتقاضاترین مشاغل دنیا آگاه شوند، می بایست اطلاعات کاملی از مشاغلی که در لیست بهترین شغل دنیا قرار می گیرند داشته باشند. با همراه باشید تا علاوه بر بهترین شغل دنیا، با سایر مشاغل این لیست آشنا شوید.

درباره بهترین شغل دنیا

داشتن تنها یک شغل ممکن است برای افراد زیادی مناسب نباشد و اکثر مردم به دنبال داشتن شغل دوم یا سوم هستند، اما بسیاری از بهترین مشاغل دارای چند ویژگی مشترک هستند:

  • حقوق این مشاغل بسیار بالا می باشد.
  • این مشاغل سال به سال افراد را به چالش می کشند.
  • با استعدادها و مهارت های افراد مطابقت دارند.
  • این مشاغل خیلی استرس زا نیستند.
  • در این مشاغل جایی برای پیشرفت افراد وجود دارد.
  • تعادل رضایت بخش زندگی و زندگی را فراهم می شود.

به طور کلی، این موضوع بسیار مهم است که شغل مورد نظر افراد در لیست مشاغل پرتقاضا قرار بگیرد. اشتغال در هر زمینه نیاز به داشتن توانایی ها، مهارت ها و دانش کافی دارد. در جدول زیر به مشاغلی که در لیست بهترین شغل دنیا قرار می گیرند اشاره شده است:

رتبه مشاغلعنوان مشاغل
1توسعه دهنده نرم افزار
2دندانپزشک
3دستیار پزشک
4ارتودنتیست
5پزشک پرستار

در نمودار زیر به نرخ بیکاری در مشاغل ذکر شده در جدول بالا اشاره شده است:

توسعه دهنده نرم افزار، بهترین شغل دنیا

توسعه دهندگان نرم افزار فن آوری هایی را که بعضاً از آنها استفاده می کنیم، ابداع می کنند. به یک توسعه دهنده نرم افزار به طراحی برنامه های مختلف از زنگ خواب تلفن همراه گرفته تا بزرگترین برنامه های رایانه ای کمک می کند. بهترین توسعه دهندگان نرم افزار خلاق هستند و از تخصص فنی برای انجام ایده های نوآورانه برخوردار هستند. ممکن است انتظار داشته باشید که توسعه دهندگان نرم افزار تمام روز برای طراحی برنامه های خود پشت میز بنشینند و این کار را انجام دهند، اما وظیفه آنها مسئولیت های بیشتری را شامل می شود. آنها می توانند روزهای خود را صرف کار کردن بر روی پروژه یک مشتری کنند. آنها همچنین می توانند وظیفه های مانند حفظ یا بهبود کد برای برنامه هایی که از قبل اجرا شده اند را به عهده بگیرند.

همچنین اشکالات موجود در نرم افزار را بررسی می کنند و اگرچه این کار شامل تمرکز شدید و تکه هایی از زمان بی وقفه است، اما توسعه دهندگان نرم افزار باید با دیگران از جمله متخصصان کامپیوتر، مدیران یا مشتری ها همکاری کنند. توسعه دهندگان اغلب حل کننده های مشکل طبیعی هستند که مهارت های تحلیلی قوی و توانایی تفکر خارج از جعبه را دارند.

حقوق متوسط توسعه دهندگان نرم افزار 103.620$ (دلار) در سال است.

دندانپزشکی در لیست بهترین شغل دنیا

دندانپزشکان مشکلات مربوط به دهان، لثه ها و دندانهای بیمار را شناسایی و درمان می کنند. وظایف آنها شامل کشیدن دندان ها، جاگذاری دندان ها و پر کردن حفره ها می باشد. برخی از آنها در بخش های خاصی تخصص دارند که شامل معالجه مشکلات و بیماری های جدی دهان و دندان تا صاف کردن دندان ها و انجام جراحی های دهان و دندان است. دندانپزشکان رتبه اول در بهترین مشاغل بهداشتی را کسب کردند. متوسط درآمد دندانپزشکان در سال 2020 میلادی 151.850$ (دلار) می باشد. بیشترین درآمد در این رشته 208،000$ (دلار) و کمترین درآمد 107،440$ (دلار) تخمین زده شده است.

در جدول زیر به امتیازات این شغل در بخش های مختلف اشاره شده است:

مواردامتیازات
حقوق9.7
بازار کار10
رشد شغلی8
فشار و سختی6
تعادل زندگی و کاری8

حقوق و شرایط کار به عنوان دستیار پزشک در دنیا

حقوق و شرایط کار به عنوان دستیار پزشک در دنیا

سومین شغلی که در لیست بهترین شغل دنیا قرار می گیرد، دستیار پزشک است. دستیاران پزشک در تشخیص بیماریها، تدوین و اجرای برنامه های درمانی، کمک به جراحی، پیاده سازی مراحل و راهنمایی بیماران فعالیت دارند. کار آنها بسیار شبیه به یک پزشک داخلی یا پزشک عمومی است، اما در بیشتر کشورها، دستیاران پزشک با یک پزشک یا جراح دارای مجوز همکاری می کنند. انتظار می رود که دستیاران پزشک همچنان بخش مهمی از ارائه خدمات درمانی باشند، زیرا آنها می توانند سریعتر از پزشکان آموزش ببینند و در عین حال می توانند برخی از خدمات مشابه را ارائه دهند. دفتر آمار کار بین سال های 2018 تا 2028 میلادی 31.1% رشد اشتغال را برای دستیاران پزشک پیش بینی کرده است. درآمد دستیاران پزشک به طور متوسط 108.610$ (دلار) در سال است.

وظایف کاری ارتودنتیست ها در دنیا

ارتودنتیست ها متخصص دندانپزشکی هستند که مشکلات مربوط به دندان های کج را برطرف می کنند. آنها دهان و فک بیماران را بررسی می کنند تا یک برنامه ارتودنسی را با هدف دو برابری کمک به بیماران در دستیابی و حفظ فک های عملکرد مناسب طراحی کنند. ارتودنتیست ها برای اصلاح دندان نیش و صاف کردن دندان ها به استفاده از بریس، نگهدارنده و وسایل دیگر متکی هستند. دفتر آمار کار بین سالهای 2018 تا 2028 رشد 3.7% اشتغال برای ارتودنتیست ها را پیش بینی کرده است. ارتودنتیست ها رتبه سوم در بهترین مشاغل بهداشتی را کسب می کنند و درآمد این افراد به طور متوسط به 208.000$ (دلار) در سال می رسد. ارتودنتیست ها حتما باید تحصیلات دانشگاهی داشته باشند تا بتوانند در این زمینه مشغول به کار شوند. بیشتر دانشجویان با گرفتن مدرک لیسانس خود می توانند فعالیت خود را در این زمینه شروع کنند.

علاوه بر اینف متقاضیان برای ورود به دانشکده دندانپزشکی فقط از لحاظ فنی نیاز به گذراندن دوره های مقدماتی دارند (گرچه الزامات پیش نیاز دانشکده های دندانپزشکی متفاوت است، اکثر دانشجویان خواهان آن هستند که در شیمی آلی، فیزیک و زیست شناسی نمره عالی کسب کنند). برای کسب اطلاعات درباره شرایط کسب اقامت در بهترین کشورهای دنیا و همچنین بهترین کشور برای زندگی و کار تحصیل می توانید به سایر مقالات تهیه شده توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *