مهاجرت به کشور هند

اخذ پاسپورت هند

اخذ پاسپورت هند

هر ساله متقاضیان زیادی اقدام به اخذ پاسپورت هند می کنند و لازم به ذکر است که متقاضیان می توانند از راه های مختلفی اقدام نمایند. هند یکی از کشورهای آسیایی می باشد. زبان رسمی کشور هندوستان انگلیسی و زبان هندی می باشد.

مهاجرت به کشور هندوستان از راه های مختلفی امکان پذیر می باشد:

  • مهاجرت برای ثبت شرکت در کشور هند و ایجاد کسب و کار
  • مهاجرت برای سرمایه گذاری در کشور هند در زمینه های مختلف تجاری
  • مهاجرت به هند جهت تحصیل در دانشگاه های معتبر این کشور
  • مهاجرت به کشور هند با کسب روادید سرمایه گذاری
  • مهاجرت به کشور هند جهت خرید املاک
  • مهاجرت به کشور هند جهت ازدواج با شهروند هندی

در این نوشتار که به قلم نویسندگان ماهر ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد، به روش های اخذ پاسپورت هند اشاره خواهیم کرد.

درباره کشور هند

این کشور بخش جنوبی آسیا قرار گرفته است. پایتخت آن دهلی نو نام دارد. چین، نپال، تبت و بوتان از همسایه های شمالی کشور چین می باشند. در جنوب این کشور نیز اقیانوس هند قرار گرفته است. کشور هند به دلیل وجود رشته کوه هیمالیا در شمال این کشور، از کشورهایی می باشد که دارای آب و هوای مرطوب است. به همین دلیل خاک این کشور به دلیل وجود باران های زیاد، حاصلخیز می باشد. حاصلخیزی خاک کشور هند باعث شده تا جمعیت زیادی در این کشور زندگی کنند.

پر جمعیت ترین شهر کشور هندوستان بمبئی می باشد. بیش از 14 میلیون نفر در این شهر زندگی می کنند. لازم به ذکر است که مهم ترین شهرهای این کشور مدرس، گوا، کلکته، بوپال و سایر شهرهای پر جمعیت می باشند. فرهنگ و تاریخ کشور هند به بیش از 3000 سال قبل از میلاد بر می گردد. لازم به ذکر است که در این کشور مردم زیادی با ملیت ها، نژاد ها و زبان های گوناگون زندگی می کنند. به یاد داشته باشید که زبان انگلیسی و زبان هندی 2 زبان رسمی این کشور آسیایی می باشند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نوشتار قصد دارند شما را با روش های اخذ پاسپورت هند آشنا سازند.

کسب اقامت و اخذ پاسپورت کشور هند

متقاضیان خارجی می توانند با سرمایه گذاری، تاسیس کمپانی و خرید خانه اقامت این کشور را کسب کنند. اقامت در کشور هندوستان همراه با موارد مثبتی همراه است. برای مثال متقاضیان خارجی می توانند هم زمان با کسب تابعیت کشور هند، تابع یک کشور دیگر نیز باشند. همچنین یکی دیگر از مهم ترین مزایای اقامت در کشور هند وجود حقوق استاندارد است. از این رو شرایط و موقعیت جغرافیایی بسیار خوب می باشد.

از رایج ترین راه های اخذ پاسپورت هند و مقیم شدن در این کشور سرمایه گذاری و تولد در کشور هندوستان می باشد. هر ساله سرمایه گذاران زیادی اقدام به تاسیس کمپانی و سرمایه گذاری در زمینه های مختلف می کنند.

جهت کسب اطلاعات در باب این کشور ابتدا از طریق نمودار زیر با نرخ تورم در این کشور آشنا شوید:

نرخ تورم در هند

 

سرمایه گذاری روش اخذ پاسپورت کشور هند

یکی از رایج ترین سرمایه گذاری ها در کشور هند، سرمایه گذاری 1.5 میلیون $ (دلار) در کشور هند می باشد. سرمایه گذاران زیادی اقدام به انجام این سرمایه گذاری می کنند. سرمایه گذاری در هند و ثبت شرکت در این کشور محدودیت خاصی ندارد. متقاضیان با داشتن هر ملیت، دین و مذهبی می توانند در کشور هند سرمایه گذاری کنند. سرمایه گذارانی که قصد دارند اقدام به سرمایه گذاری در کشور هندوستان کنند، باید سرمایه کافی داشته باشند. تا در کمتر از 2 سال (18 ماه) بتوانند با سرمایه گذاری، بیش از 20 شغل در این کشور ایجاد کنند.

متقاضیان و سرمایه گذاران با انجام سرمایه گذاری 1.5 میلیون $ (دلار) می توانند اقامت 10 ساله کشور هند را بدست بیاورند. بدین ترتیب از مزایای بی نهایت آن بهره مند شوند. به یاد داشته باشید که این سرمایه گذاری حتما باید موجب کارآفرینی در کشور هندوستان شود. برای اقتصاد این کشور تاثیر مثبت داشته باشد. مزایای سرمایه گذاری 1.5 میلیون $ (دلار) در کشور هندوستان به صورت زیر می باشند:

  • امکان خرید املاک در کشور هندوستان
  • کسب اجازه ورود چند گانه.
  • کسب مجوز برای مهاجرت به کشور هند با همسر و فرزندان
  • امکان تحصیل و کار همسر و فرزندان
  • امکان تمدید مجوز اقامت هند

سرمایه گذاری روش اخذ پاسپورت کشور هند

روش تولد در کشور هند

کسب تابعیت و اقامت در هر کشوری از طریق تولد فرزند، بر اساس یکی از معیارهای خون و یا خاک انجام می شود. در صورتی به متقاضیان اقامت و تابعیت ارائه می دهند که فرزند آن ها در خاک آن کشور به دنیا بیاید. کشورهایی که پیرو سیستم خون می باشند، در صورتی به فرزند والدین تابعیت و اقامت ارائه می دهند که یا پدر و یا مادر و یا هم پدر و هم مادر تابع و مقیم آن کشور باشند. جهت اطلاع از شرایط زندگی در این کشور مقاله هزینه زندگی در هند را مطالعه بفرمائید.

کشور هند پیرو سیستم خاک بود. فرزندانی که در خطوط هوایی، دریایی، و همچنین خاک این کشور زاده می شدند، مقیم و تابع کشور هندوستان به شمار می آمدند. از این رو می توانستند اقدام به اخذ پاسپورت هند کنند. اما دولت کشور هند به دلیل مسائل امنیتی این قانون را تغییر داد. پیرو سیستم خون شد. هم اکنون تنها افرادی می توانند با تولد در خاک کشور هند تابع شوند که پدر و یا مادر آن ها تابع کشور هند باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در باب کشور هند و روش های قانونی مهاجرت به این کشور با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *