ویزای کاری

ویزای کاری اریتره

ویزای کاری اریتره

ویزای کاری اریتره یک مدرک مهم و الزامی برای افرادی است که قصد دارند از طریق کار در اریتره درآمد داشته باشند و یا از طریق کار به اریتره مهاجرت کنند. به طور کلی کار در اریتره در برخی مشاغل مورد نیاز است و همچنین درآمد ها نیز بسیار بالا نیست به همین در صورتی که یک پیشنهاد شغلی داشته باشید می توانید برای اخذ ویزای کاری اریتره درخواست دهید. برای اخذ ویزای کاری اریتره باید یک مدارک و اسنادی را داشته باشید و یا آن ها را آماده کنید. در این مقاله سعی کرده ایم تا در خصوص کار و ویزای کاری اریتره اطلاعاتی دهیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه مهاجرت از طریق کار به اریتره و اخذ ویزای کاری اریتره پاسخگوی سوالات شما و ارائه دهنده خدمات کامل و تخصصی به متقاضیان است.

شرایط کاری در اریتره برای مهاجران

همه مهاجران باید مالیات بر درآمد را در کشور بپردازند. نرخ آن بسته به درآمد و شرایط متفاوت است، اما از 2% تا 30% درآمد متغیر است. علاوه بر این، شما باید مالیات تامین اجتماعی را بپردازید. کار در اریتره برای یک کارفرمای اریتره ای و با دستمزد اریتره ای چشم انداز جذابی برای اکثر غربی ها یا افرادی که ویکی سفر می خوانند نیست. اکثر خارجی ها در اریتره برای کارفرمایان خارجی (سازمان ملل متحد، معدود سازمان های غیردولتی باقی مانده، شرکت های خارجی، سفارتخانه های خارجی و آژانس های مرتبط و همچنین مدرسه بین المللی) کار می کنند. تعدادی خارجی، عمدتاً از جنوب آسیا، برای دولت اریتره در قراردادهای مشاغل دولتی مختلف کار می کنند. این افراد شغل خود را در کشور خود به دست آورده اند و یا زمانی که در کشور خود بودند توسط دولت اریتره استخدام شده و مدارک قانونی خود را ارائه کرده اند.

مهاجرت به اریتره از طریق ویزای کاری

ورود به اریتره با ویزای توریستی و درخواست اجازه کار و اقامت در آنجا غیرعادی و شاید دشوار است. اقتصاد اریتره در سال های اخیر رشد قابل توجهی را تجربه کرده است که نشان دهنده بهبود در تولید داخلی (GDP) است. منابعی مانند مس، طلا، گرانیت، مرمر و پتاس در این کشور در سواحل دریای سرخ فراوان است. بخش کشاورزی با استفاده از تجهیزات و تکنیک های کشاورزی مدرن و همچنین سدها بهبود یافته است. از جنبه منفی، این یک دولت سیاسی سرکوبگر است که در آن خدمت سربازی برای شهروندان اجباری است. این امر باعث فرار بسیاری از کشور شده است.

با این حال، محلی‌ های ماهر، مهاجران آفریقایی و خارجی ‌هایی که در موقعیت ‌های یقه سفید قرار دارند، آن را مکانی نسبتاً امن و دلپذیر با نقاط دیدنی بسیاری خواهند یافت. معماری با تأثیرات متنوع از کشورهای مختلف، کاخ امپراتوری، خرابه‌های باستانی و موارد دیگر، جیبوتی را به مکانی جذاب برای علاقه‌مندان به تاریخ تبدیل کرده است. شهرهای پر جنب و جوش آن مانند آسمارا، جایی که برای مردم برای رفتن به بارها هرگز زود نیست، یکی دیگر از نقاط جذاب برای بسیاری است. زیرساخت های مراقبت های بهداشتی در اریتره نیز با استانداردی توسعه یافته است که تقریباً با استانداردهای غربی مطابقت دارد. با توجه به رشد عظیم اقتصاد، فرصت های بسیار بیشتری برای افراد ماهر در کشور وجود دارد.

مهاجرت به اریتره از طریق ویزای کاری

مراحل اخذ ویزای کاری اریتره

برای کار در اریتره، اگر یک خارجی قصد اقامت در این کشور را دارد، باید برای ویزای تجاری یا ویزای کار درخواست دهد. قبل از اخذ ویزای کار، ابتدا باید از وزارت کار و تامین اجتماعی اریتره MLHW مجوز کار دریافت کنید. کارفرما باید تحصیلات و تجربه کاری فردی را که استخدام می کند تایید کند. سپس مجوز کار برای کارگر صادر می شود که مدت اعتبار آن سه ماه از تاریخ درخواست است. پس از آن، این کارت باید هر سال تمدید شود. لطفاً توجه داشته باشید که همراه داشتن این مجوز کار برای افراد غیر مقیم هنگام تردد در سراسر کشور الزامی است زیرا ممکن است لازم باشد آن را به مقامات مربوطه ارائه دهد.

تحرکات داخلی در اریتره محدودیت های زیادی دارد که توسط دولت اعمال شده است. تردد در کشور توسط سیستم پیچیده ای از کارت های هویت و مجوزهای سفر کنترل می شود که برای تأیید وضعیت افراد، مجوز سفر و خدمات ملی اجباری استفاده می شود. ایست های بازرسی در سراسر کشور برای اطمینان از شناسایی افراد، بررسی مجوزهای سفر داخلی آنها و جلوگیری از ورود شهروندان به مناطق مرزی برای مهاجرت وجود دارد.

در جدول زیر شاهد هزینه های اخذ ویزای تجاری یا کاری در اریتره هستید:

انواع ویزاهزینه به دلار
ویزای تجاری (یک بار)$70
ویزای تجاری (معتبر برای 3 ماه)$95 الی 110$
ویزای تجاری (معتبر به مدت 6 ماه)$200
ویزای تجاری (معتبر برای 1 سال)$285 الی 300$

مدارک لازم برای اخذ ویزای کاری اریتره

ویزای تجاری اریتره به شما اجازه ورود و اقامت در اینجا را برای حداکثر مدت اعتبار ویزای خود می دهد. این به مالک خود اجازه می دهد تا در فعالیت های مرتبط با تجارت، مانند شرکت در جلسات یا کنفرانس ها، انجام یا شرکت در جلسات آموزشی، انجام ممیزی داخلی، نصب تجهیزات، یا انجام سایر خدمات موقت برای مشتری، شعبه محلی یا شعبه شرکت کند. درخواست های ویزای تجاری مستقیماً توسط یک کارفرما/سازمان در اریتره به اداره مهاجرت در آسمارا ارسال می شود. میانگین زمان مورد نیاز برای درخواست ویزای تجاری اریتره 10 تا 28 روز تقویمی است. بسته به اینکه کدام یک از آنها درخواست ویزا در کشور محل اقامت شما را می پذیرند، برای ویزای تجاری در مراکز درخواست ویزا، سفارتخانه ها یا کنسولگری های اریتره درخواست می دهید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تجاری اریتره عبارت است از:

  • فرم درخواست به درستی تکمیل و امضا شده است
  • عکس
  • پاسپورت و کپی صفحه اصلی
  • کپی شناسنامه
  • کپی اجازه اقامت یا ویزا در صورتی که کشور محل اقامت و تابعیت متفاوت باشد
  • دعوت نامه از یک سازمان/شرکت در اریتره که هدف و مدت سفر شما را نشان می دهد
  • گواهی سفارش معتبر (موجود) هتل / اقامتگاه / رزرو با آدرس کامل (نام، خیابان، شهر، کد پستی، اطلاعات تماس، شماره سفارش
  • اثبات اینکه بودجه کافی برای پوشش تمام هزینه ها در دسترس است

در صورتی که نیاز دارید تا با یک متخصص و کارشناس با تجبه که از وقایع و اطلاعات روز جهان مطلع است مشورت کنید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالات تخصصی درباره ویزای کاری اریتره

در راستای مهاجرت از طریق کار به اریتره پاسخ گوی سوالات مهم شما خواهیم بود:

  • مهاجرت به اریتره از طریق ویزای کاری به چه صورت است؟ ورود به اریتره با ویزای توریستی و درخواست اجازه کار و اقامت در آنجا غیرعادی و شاید دشوار است. اقتصاد اریتره در سال های اخیر رشد قابل توجهی را تجربه کرده است که نشان دهنده بهبود در تولید داخلی (GDP) است. منابعی مانند مس، طلا، گرانیت، مرمر و پتاس در این کشور در سواحل دریای سرخ فراوان است. بخش کشاورزی با استفاده از تجهیزات و تکنیک های کشاورزی مدرن و همچنین سدها بهبود یافته است. از جنبه منفی، این یک دولت سیاسی سرکوبگر است که در آن خدمت سربازی برای شهروندان اجباری است. این امر باعث فرار بسیاری از کشور شده است.
  • مراحل اخذ ویزای کاری اریتره شامل چه مواردی است؟ برای کار در اریتره، اگر یک خارجی قصد اقامت در این کشور را دارد، باید برای ویزای تجاری یا ویزای کار درخواست دهد. قبل از اخذ ویزای کار، ابتدا باید از وزارت کار و تامین اجتماعی اریتره MLHW مجوز کار دریافت کنید. کارفرما باید تحصیلات و تجربه کاری فردی را که استخدام می کند تایید کند. سپس مجوز کار برای کارگر صادر می شود که مدت اعتبار آن سه ماه از تاریخ درخواست است. پس از آن، این کارت باید هر سال تمدید شود. لطفاً توجه داشته باشید که همراه داشتن این مجوز کار برای افراد غیر مقیم هنگام تردد در سراسر کشور الزامی است زیرا ممکن است لازم باشد آن را به مقامات مربوطه ارائه دهد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *