ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

سرمایه‌ گذاری در اریتره

سرمایه‌ گذاری در اریتره

مرکز سرمایه‌ گذاری در اریتره، بخشی که زیر نظر وزارت تجارت و صنعت کار می‌کند، یک فروشگاه برای ترویج و تسهیل سرمایه‌ گذاری در اریتره است. این مرکز متعهد است از طریق کمک به سرمایه گذاران برای کسب قانونمندی لازم و از طریق تشویق و ضمانت از سرمایه گذاری حمایت و تشویق کند. یکی از راه هایی که می توانید در اریتره اقامت بگیرید و یا بتوانید به سود و مزایای دیگر برسید سرمایه گذاری است. همچنین سرمایه گذاری در اریتره یکی از راه های مهاجرت به اریتره می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دارای تیم و مشاروان و کارشناسان متبحر است که می توانید برای سرمایه گذاری در اریتره از آن ها کمک بخواهید.

زمینه های سرمایه گذاری در اریتره

در اریتره بخش هایی با چشم انداز بالا برای توسعه و فرصت های سرمایه گذاری پرسود شامل کشاورزی، شیلات، فرآوری ماهی، تولید، بانک ارتباطات، حمل و نقل و گردشگری است. کشاورزی علیرغم وجود زمین های قابل کشت فراوان و منابع آبی قابل توجه، در حال حاضر اریتره نه تنها نسبت زمین های زیر کشت بسیار اندک است، بلکه کشاورزی بر اساس روش های قدیمی و سنتی انجام می شود. با توجه به این موارد، در صورتی که سرمایه گذاری کافی در این بخش انجام شود، فضای کافی برای توسعه شتابان کشاورزی وجود دارد. سودهای بهره وری بزرگ را می توان از طریق سرمایه گذاری نسبتا متوسط ​​در روش های جدید و بهبود یافته به دست آورد.

با استفاده از روش ‌های مدرن کشت، کوددهی، حفظ نباتات و حفظ آب، می‌توان مقادیر زیادی محصولات غذایی، صادرات و مواد خام برای شرکت ‌های صنعتی تولید کرد. توسعه کشاورزی آبی در حوضه های رودخانه های دشت بسیار امیدوار کننده است. همچنین، اریتره دارای دامداری و توسعه مناسب دام است. اگرچه توسعه فعلی این زیربخش بسیار کم است. اگر دامپروری مدرن، بهبود خوراک دام، تلاش های آمیخته سازی، خدمات دامپزشکی و واکسیناسیون معرفی شود، بازده سرمایه گذاری بالایی از این طریق به دست می آید.

در بخش زیر شاهد زمینه های سرمایه گذاری در اریتره هستید:

زمینه های سرمایه گذاری در اریتره

سرمایه گذاری در بخش تولیدی و معدنی اریتره

تولید در حال حاضر، بخش عمده ای از این بخش به سرمایه گذاری قابل توجهی برای بازسازی و توسعه نیاز دارد. فرصت‌ های تولید امیدوارکننده برای سرمایه ‌گذاری را می ‌توان در منسوجات، پوشاک، محصولات چرمی، فرآوری عمومی مواد غذایی، سیمان و سایر مصالح ساختمانی، و طیف وسیعی از مواد شیمیایی (از جمله نمک) و ساخت مکانیکی یافت که می ‌تواند بازارهای داخلی، منطقه‌ ای و بین ‌المللی را تامین کند. اعتقاد بر این است که موقعیت استراتژیک اریتره همراه با پیشرفت‌ های مداوم در زیرساخت‌ها به طور گسترده مزیت ‌های رقابتی و نسبی این کشور را در توسعه بخش تولید صادرات محور ارتقا می‌ دهد و در نتیجه سرمایه ‌گذاری‌ های سودآور در این زمینه را باز می‌ کند.

منابع معدنی کارهای زمین شناسی و تحقیقات اخیر سنجش از دور ثابت کرده اند که اریتره دارای موقعیت های زمین شناسی مطلوبی است. کمربند گرین استون اریتره که میزبان فلزات گرانبها و پایه است 70% از کشور را پوشش می دهد. عمده ترین منابع معدنی شامل فلز-طلا، نقره، مس، روی، آهن، نیکل و کروم است. در زمینه صنعتی پتاس، گوگرد، گچ، نمک، سیلیس، شن و ماسه، فلدسپات و کائولن. ساختمانی سنگ مرمر، گرانیت، گچ و بازالت همچنین ذخایر نفت و گاز طبیعی امیدوارکننده هستند. اگر در این زمینه ها سررشته دارید مثلا مهندس معدن و یا زمین شناس هستید و می خواهید در این زمینه سرمایه گذاری کنید این مورد مناسب شماست.

سرمایه گذاری در بخش تولیدی و معدنی اریتره

بررسی گردشگری و خدمات در اریتره

گردشگری بر اساس تنوع منظره و توپوگرافی کشور و همچنین تاریخ آن دارای پتانسیل عظیمی است. خط ساحلی سواحل شنی بکر، جزایر فراوان و آب شفاف با حیات دریایی فراوان، توسعه امکانات تفریحی از جمله هتل ها و رستوران ها را به سرمایه گذاری مناسب تبدیل کرده است. همچنین فرصت های سرمایه گذاری خوبی با هدف توسعه میراث تاریخی و فرهنگی کشور وجود دارد. برای خدمات اریتره با توجه به موقعیت استراتژیک خود می تواند خدمات رقابتی را در منطقه ارائه دهد.

همانطور که زیرساخت های آن به طور قابل توجهی بهبود می یابد، کشور می تواند صادرکننده موفق خدمات حمل و نقل مالی و گردشگری باشد. اریتره پتانسیل خوبی برای بانکداری خارج از کشور و سایر خدمات مالی دارد. همچنین می تواند از تقاضای فزاینده برای خدمات برون سپاری و محصولات مورد نیاز شرکت های بزرگ بین المللی استفاده کند. برنامه خصوصی سازی شرکت های دولتی اریتره به آرامی در حال پیشرفت است. محدودیت خاصی برای خریداران داخلی و خارجی وجود ندارد. برای دولت بازسازی و توسعه پتانسیل شرکت های خصوصی شده دغدغه اصلی است. این برنامه فرصت های سرمایه گذاری جذابی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند. در حال حاضر، بسیاری از شرکت های دولتی خصوصی شده و آماده خصوصی سازی هستند.

در نمودار زیر شاهد میزان سرمایه گذاری خارجی در اریتره هستید:

میزان سرمایه گذاری خارجی در اریتره

قانون سرمایه گذاری در اریتره

هدف اصلی قانون سرمایه گذاری ترویج سرمایه گذاری در اریتره و همچنین توسعه و استفاده از منابع طبیعی این کشور است. قانون سرمایه گذاری اریتره نیز مشوق های مختلفی را برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی فراهم می کند. قانون و یا کد سرمایه ‌گذاری بیشتر بیان می‌کند که هیچ مالیاتی بر سود سهام اعلام شده وجود نخواهد داشت. هر سود شرکتی که برای سرمایه گذاری مجدد کنار گذاشته شود با نرخ 20% مشمول مالیات خواهد بود. علاوه بر این، هیچ گونه کنترل مبادله ای برای پرداخت سود سهام و سود سرمایه وجود نخواهد داشت و سرمایه گذاران خارجی در بازگرداندن سود خود آزادند.

برای گسترش بازار پتانسیل های واردات و صادرات، این کشور به عضویت فعال در سازمان های منطقه ای مانند IGAD و COMESA درآمد. محیط سرمایه گذاری صلح و امنیت ستون های اصلی یک محیط سرمایه گذاری واقعی و مساعد در اریتره است. مرکز سرمایه گذاری اریتره در سال 1998 ایجاد شد تا کشور را به عنوان یک مقصد سرمایه گذاری جذاب معرفی کند. مرکز سرمایه گذاری پروژه های سرمایه گذاری را تایید می کند و هدف آن ترویج و تسهیل فعالیت های سرمایه گذاری در اریتره است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به اریتره به سوالات شما پاسخ می دهد و خدمات کاملی در این خصوص ارائه می کند.

سوالات مهم در خصوص سرمایه‌ گذاری در اریتره

در بخش پایانی مقاله پیشرو به مهم ترین سوالات شما پاسخ داده خواهد شد:

  • زمینه های سرمایه گذاری در اریتره به چه صورت است؟ در اریتره بخش هایی با چشم انداز بالا برای توسعه و فرصت های سرمایه گذاری پرسود شامل کشاورزی، شیلات، فرآوری ماهی، تولید، بانک ارتباطات، حمل و نقل و گردشگری است. کشاورزی علیرغم وجود زمین های قابل کشت فراوان و منابع آبی قابل توجه، در حال حاضر اریتره نه تنها نسبت زمین های زیر کشت بسیار اندک است، بلکه کشاورزی بر اساس روش های قدیمی و سنتی انجام می شود. با توجه به این موارد، در صورتی که سرمایه گذاری کافی در این بخش انجام شود، فضای کافی برای توسعه شتابان کشاورزی وجود دارد. سودهای بهره وری بزرگ را می توان از طریق سرمایه گذاری نسبتا متوسط ​​در روش های جدید و بهبود یافته به دست آورد.
  • قانون سرمایه گذاری در اریتره چگونه است؟ هدف اصلی قانون سرمایه گذاری ترویج سرمایه گذاری در اریتره و همچنین توسعه و استفاده از منابع طبیعی این کشور است. قانون سرمایه گذاری اریتره نیز مشوق های مختلفی را برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی فراهم می کند. قانون و یا کد سرمایه ‌گذاری بیشتر بیان می‌کند که هیچ مالیاتی بر سود سهام اعلام شده وجود نخواهد داشت. هر سود شرکتی که برای سرمایه گذاری مجدد کنار گذاشته شود با نرخ 20% مشمول مالیات خواهد بود. علاوه بر این، هیچ گونه کنترل مبادله ای برای پرداخت سود سهام و سود سرمایه وجود نخواهد داشت و سرمایه گذاران خارجی در بازگرداندن سود خود آزادند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *