ویزای تحصیلی

تحصیل دندانپزشکی در کامبوج

تحصیل دندانپزشکی در کامبوج

تحصیل دندانپزشکی در کامبوج که یکی از رشته های محبوب در سراسر جهان است و دانشجویان در رشته دندانپزشکی در کامبوج در مدت کارورزی خود به مکان های محروم و زندان ها خواهند رفت. این وظیفه اخیراً به دانشجویان دندانپزشکی در کامبوج محول شده است. به طور مثال چندین دانشجوی ارشد دندانپزشکی از 2 دانشگاه در کامبوج که در یک دوره 6 ماهه در برنامه‌های انتقال سیار به زندان ‌های استان شرکت کرده بودند، برای این مطالعه انتخاب شدند. برای تحصیل در کامبوج در رشته دندانپزشکی می توانید پس از مطالعه این مطلب با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا شما را بیشتر راهنمایی کنند.

بررسی تحصیل دندانپزشکی در کامبوج

دانشجویان دندان پزشکی در کامبوج باید در مواردی همچون بی ‌حسی موضعی و کشیدن، جراحی و بخیه زدن، دندانپزشکی ترمیمی و کنترل عفونت متقاطع صلاحیت بیشتری کسب کنند. مزایایی نیز برای دانشجویانی رشته دندانپزشکی در کامبوج وجود دارد. این مزایا شامل یادگیری از کار در کنار دندانپزشکان خارج از کشور و لذت از کار در کنار دانشجویان دندانپزشکی خارج از کشور است. برخی نیز لذت بردن از جنبه های اجتماعی سفرها و ارتباطات با بیماران و افزودن به تجارب را مزایا تحصیل دندان پزشکی در کامبوج می دانند.

در جدول زیر شاهد دانشگاه برتر کامبوج برای تحصیل رشته دندانپزشکی می باشید:

نام دانشگاهنام شهررتبه در آسیارتبه در جهان
International UniversityPhnom Penh207657
University of Health SciencesPhnom Penh341962

در نمودار زیر شاهد نرخ پذیرش دندانپزشکی در کامبوج هستید:

نرخ پذیرش دندانپزشکی در کامبوج

الزامات پذیرش رشته دندانپزشکی در کامبوج

برای دانشجویان از ملیت ‌های مختلف، داشتن گواهی تأیید شده توسط وزارت کامبوج برای آزمایش مهارت آنها در زبان رسمی کامبوج الزامی است. معیارهای پذیرش برای دانشجویان متقاضی مدرک لیسانس باید دارای گواهی باشد تا ثابت کند دوره پایه ارائه شده توسط موسسه را گذرانده اند، زیرا برای موسسه اهمیت زیادی دارد. و سپس برای دانشجویان بین المللی متقاضی مدرک لیسانس باید از داشتن گواهینامه هر آزمونی که معادل آزمونی است که توسط مؤسسه برای دوره پایه گرفته شده است اطمینان حاصل کنند. این قانون برای داوطلبان متقاضی کارشناسی ارشد بهداشت عمومی یا دکترا اعمال می شود، در صورتی که متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هستید، باید گواهی لیسانس خود را داشته باشید که ثابت کند با واجد شرایط بودن آنها مطابقت دارید و امتحان قبلی را پشت سر گذاشته اید.

معیارهای واجد شرایط بودن برای رشته دندانپزشکی در کامبوج عبارت است از:

  • 50% نمره در دوازدهمین آزمون هیئت مورد نیاز است
  • متقاضی برای آزمون NEET باید واجد شرایط باشد
  • ضوابط سنی 18 سال

"</p

نحوه درخواست برای تحصیل دندانپزشکی در کامبوج

داوطلبی که برای دندان پزشکی در دانشگاه کامبوج درخواست می کند، باید درخواست را با اطلاعات پیشینه خود، مقاله ای که در مورد موضوع تجویز شده به زبان رسمی یا انگلیسی نوشته شده است، پر کند. همچنین از داوطلبان درخواست می شود کارت ملی (شناسه گذرنامه) را ارائه دهند. گزارش نمره امتحانات خروج از دبیرستان برنامه دهم و دوازدهم نیز لازم است. برای دانشجویان بین المللی، گواهی برای اثبات مهارت شما در زبان ملی خمری مورد نیاز است. برای آن، می توانید به راحتی در هند آموزش ببینید.

هر دانش آموزی که نمرات متوسطه بالاتر را گذرانده باشد می تواند برای برنامه دندان پزشکی در دانشگاه کامبوج اقدام کند. دانشگاه ها همچنین یک برنامه سال پایه ارائه می کنند تا پایه و اساس شما را برای مدرک لیسانس در بسیاری از دوره ها، که برخی از آنها دندانپزشکی، پزشکی، داروسازی و غیره هستند، تضمین کنند. اگر روند درخواست نامه پذیرش و ویزای تحصیلی کامبوج شما را سردرگم کرده است با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

متداول ترین سوالات تحصیل دندانپزشکی در کامبوج

در این بخش پاسخگوی سوالات پرتکرار شما خواهیم بود:

  • الزامات پذیرش رشته دندانپزشکی در کامبوج به چه صورت است؟ برای دانشجویان از ملیت ‌های مختلف، داشتن گواهی تأیید شده توسط وزارت کامبوج برای آزمایش مهارت آنها در زبان رسمی کامبوج الزامی است. معیارهای پذیرش برای دانشجویان متقاضی مدرک لیسانس باید دارای گواهی باشد تا ثابت کند دوره پایه ارائه شده توسط موسسه را گذرانده اند، زیرا برای موسسه اهمیت زیادی دارد. و سپس برای دانشجویان بین المللی متقاضی مدرک لیسانس باید از داشتن گواهینامه هر آزمونی که معادل آزمونی است که توسط مؤسسه برای دوره پایه گرفته شده است اطمینان حاصل کنند. این قانون برای داوطلبان متقاضی کارشناسی ارشد بهداشت عمومی یا دکترا اعمال می شود، در صورتی که متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هستید، باید گواهی لیسانس خود را داشته باشید که ثابت کند با واجد شرایط بودن آنها مطابقت دارید و امتحان قبلی را پشت سر گذاشته اید.
  • معیارهای واجد شرایط بودن برای رشته دندانپزشکی در کامبوج کدام اند؟ 50% نمره در دوازدهمین آزمون هیئت مورد نیاز است، متقاضی برای آزمون NEET باید واجد شرایط باشد و ضوابط سنی 18 سال را متقاضی داشته باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *