مهاجرت سرمایه گذاری در هند

ویزای بازنشستگی هند

ویزای بازنشستگی هند

کسانی که قصد اخذ ویزای بازنشستگی هند را دارند باید بدانند که این کشور نسبت به اقامت مهاجران سختگیرانه عمل کرده و قوانین خاص خود را دارد. این کشور به دلیل فرهنگ پر جنب و جوش خود، با غذاها، معماری و جشنواره های رنگارنگ که به یک smorgasbord فرهنگی با قدمت هزاره کمک می کند، مشهور است. خواه یک شهرنشین باشید، کوهنورد کوه باشید، یا کوهنورد ساحلی، هند چیزی برای شما دارد.

همه این گزینه ها، در مقایسه با کشورهای دیگر از جمله آمریکا با هزینه پایین زندگی، این کشور را به گزینه ای جذاب تبدیل می کند برای کسانی که قصد بازنشستگی در خارج از کشور را دارند. این مواردی است که شما باید قبل از بازنشستگی در هند بدانید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش درباره ویزای بازنشستگی هند اطلاعات جامع را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

شرایط اخذ ویزای بازنشستگی هند

ممکن است بخواهید ویزای بازنشستگی هند را اخذ نمایید. با این حال، ممکن است دریافت ویزا برای زندگی دائمی در آنجا برای شما دشوار باشد. اگر در کشور دیگری بازنشسته شده اید اما می خواهید به این کشور بروید، به طور معمول نیاز به ویزا دارید. با این حال ویزای بازنشستگی خاصی برای این کشور وجود ندارد. علاوه بر این، گرفتن ویزای اقامت دائم تقریبا غیرممکن است.

زیرا، قوانین این کشور خارجیان را برای زندگی دائمی در این کشور محدود می کند. ممکن است برای ویزای توریستی اقدام کنید اما این فقط به شما امکان می دهد 180 روز اقامت داشته باشید. اگر می خواهید این ویزا را تمدید کنید، باید به کشور خود برگردید و تا 2 ماه آینده نمی توانید به این کشور وارد شوید. اگر اصالت هندی دارید، می توانید برای 5 سال درخواست ویزای ورود کنید. شما یک سال اقامت در این کشور را دریافت خواهید کرد و می توانید ویزای خود را در کل تا 5 سال تمدید کنید.

اصالت این کشور به معنی:

  • شخصی که تابعیت این کشور را داشته باشد یا فرزند یا نوه شخصی که تابعیت این کشور را داشته باشد.
  • یک همسر یا فرزند شخصی با اصالت هندی
  • یک همسر یا یکی از اعضای خانواده وابسته یک تبعه خارجی که با ویزای طولانی مدت مانند استخدام، تجارت، تحقیقات یا دانشجویی به هند می آید.

مالیات و ویزای بازنشستگی هند

شما به عنوان فردی که از ویزای توریستی استفاده می کنید در این کشور نیازی به پرداخت مالیات نخواهید داشت. همچنین اجازه کار در هند ندارید. اگر ویزای اقامت دارید، ملزم به پرداخت مالیات بر درآمد کسب شده در این کشور خواهید بود.

جدول زیر مالیات را نسبت به درآمد فرد نشان می دهد:

میزان حقوق به دلارنرخ مالیات بر درآمد
6700$بدون مالیات
بیش از 6700$20%

به عنوان یک شهروند خارجی، هر ساله باید اظهارنامه مالیاتی در کشور خود ثبت کنید. اگر در خارج از کشور خود درآمد کسب می کنید، می توانید از چند مقرره مختلف برای کاهش درآمد مشمول مالیات خود استفاده کنید. این موارد شامل حذف درآمد درآمد خارجی، اعتبار مالیات خارجی و محرومیت از مسکن خارجی است. اگر می خواهید بار مالیاتی خود را به طور خاص پیش بینی کنید، ممکن است بخواهید با یک متخصص مالیات مشورت کنید که با قوانین مالیاتی ایالات متحده و کشور محل اقامت شما آشنا باشد.

مالیات و ویزای بازنشستگی هند

مراقبت های بهداشتی در هند

این کشور از یک سیستم بهداشتی درمانی رایگان استفاده می کند. کسی که برای ویزای بازنشستگی هند اقدام می کند، از این مزیت برخوردار خواهد بود. اما از نظر استانداردهای جهانی کمبود اعتبار دارد و در نیمه پایین لیست سیستم های بهداشتی ملی سازمان بهداشت جهانی قرار دارد. بنابراین، کارکنان مراقبت های بهداشتی بسیار آموزش دیده تمایل به ترک کشور برای کار در مکان های دیگر دارند و بیمارستان ها تا حد زیادی کمبود نیرو دارند. این کشور دارای یک سیستم بهداشتی خصوصی است که بسیار به استانداردهای غربی نزدیک است.

بیشتر خانواده ها از جیب خود هزینه های مراقبت های بهداشتی خصوصی را پرداخت می کنند و تعداد زیادی نیز بیمه درمانی را انتخاب می کنند. خدمات درمانی خصوصی و بیمه درمانی برای بازدیدکنندگان از این کشور توصیه می شود. بیشتر شهرهای بزرگ دارای بیمارستان های دولتی به سبک غربی هستند که هم اورژانس و هم غیر اورژانس را درمان می کنند. همه ارائه دهندگان بیمه خدمات درمانی توسط بیمارستان های این کشور شناخته نشده اند و بازدیدکنندگان نیز گاهی باید هزینه درمان خود را از جیب پرداخت کنند.

امنیت در هند

این کشور گاهی تهدیدهای مربوط به تروریسم داخلی را تهدید می کند. که به طور معمول توسط گروه های خاص علیه مردم محلی یا دولت های محلی انجام می شود. با این حال، گاهی اوقات مناطقی که غربی ها در آن رفت و آمد می کنند هدف قرار می گیرند. این مناطق ممکن است شامل ایستگاه های قطار، رستوران ها و بازارها باشد. یکی دیگر از نگرانی های ایمنی در این کشور، بهداشت شخصی است.

غربی ها اغلب مقاومت طبیعی در برابر باکتری هایی که معمولا در آب یافت می شود ندارند. بنابراین، غربی ها توصیه می شوند که نوشیدنی با یخ را که می تواند نوشیدنی ها را ذوب و آلوده کند، سفارش ندهند. علاوه بر این، قبل از سرو کردن، مراقب نحوه کار غذا و نوشیدنی باشید تا از نگرانی در مورد سلامتی شخصی جلوگیری کنید. این شامل اطمینان از شسته نشدن سبزیجات در آب آلوده و اطمینان از آلوده نشدن ظروف نیز می باشد.

هزینه زندگی در هند

اتباع خارجی نمی توانند به طور قانونی در این کشور ملک خریداری کنند مگر اینکه 180 روز در سال اقامت هند داشته باشند. همچنین خرید ملک از طریق ویزای توریستی یا خرید ملک به طور مشترک با یک تبعه این کشور یا هندی غیر مقیم غیرقانونی است. خارجی ها ممکن است در این کشور خانه اجاره کنند. هزینه اجاره در هند 86.49% کمتر از هزینه زندگی در ایالات متحده است. میانگین کشوری برای یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر هند تقریبا 167.17$ (دلار) در ماه است.

این مبلغ با متوسط ​​ملی یک آپارتمان یک خوابه در ایالات متحده مقایسه می شود که هر ماه حدود 1360.70$ (دلار) است. برای کسانی که فضای بیشتری می خواهند، متوسط ​​ملی یک آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر ماهانه 369.90$ (دلار) است. این با میانگین ملی ماهانه 2209.10$ (دلار) در ایالات متحده در تضاد است. به بیان دقیق تر، اجاره بها در گوا، نقطه اتصال بازنشستگان، برای هر آپارتمان 3 خوابه در هر ماه حدود 355.49$ (دلار) است. در نیویورک، هزینه آپارتمان مشابه 6601$ (دلار) در ماه است.

جدول زیر توزیع هزینه زندگی در هند را نشان می دهد:

توزیع هزینه زندگی در هند

یکی از برجسته ترین موسسات در زمینه مهاجرت، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت است که به کسانی که قصد اخذ ویزای بازنشستگی هند را دارند می تواند کمک کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *