مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

مدارس ایرانی پاراگوئه

مدارس ایرانی پاراگوئه

مدارس ایرانی پاراگوئه سالانه افراد زیادی را از کشورهای مختلف جهان به ویژه ایران برای تحصیل به این کشور می آورد. پاراگوئه با نام رسمی جمهوری پاراگوئه. کشوری محصور در خشکی در آمریکای جنوبی است. که با کشور های آرژانتین، بولیوی و برزیل همسایه است. از آغاز قرن 21 رشد اقتصادی سریعی داشته است. برای دانش آموزان و دانشجویانی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند. یک گذینه رایج این است که به اروپا یا آسیا بروند. با این حال، دانشجویان بیشتری از هر زمان دیگری سفر به مکانی مانند پاراگوئه را بهتر می دانند. این منطقه یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که می خواهند یک فرهنگ کاملا متفاوت را تجربه کنند. با توجه به استقبال جهانی اخیر از تحصیل در پاراگوئه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند مشاوره های دقیقی را به شما در امر مهاجرت به این کشورارائه دهد.

تصویر کلی از کشور پاراگوئه برای درک بهتر شما نسبت به این کشور تهیه کرده ایم:

معرفی پاراگوئهدر ابتدا می خواهیم سیستم آموزشی در مدارس ایرانی پاراگوئه را مورد بررسی قرار دهیم.

سیستم آموزشی در مدارس ایرانی پاراگوئه

سیستم آموزشی در مدارس ایرانی پاراگوئه به 2 دسته تقسیم می شود.

  • آموزش ابتدایی: آموزش و پرورش همیشه در پاراگوئه به رسمیت شناخته نشده است. این روزها با بازگشت ثبات سیاسی، این وضعیت در حال تغییر است. اگرچه کودکان فقیر در مناطق روستایی، هنوز از فرصت های یکسانی برخوردار نیستند. به خصوص از نظر ساعت کاری در مدرسه. در نتیجه 10 تا 15 % آنها هنوز بی سواد هستند. 6سال دبستان به طور رسمی از 7 سالگی شروع می شود. تحصیل تا 14 سالگی اجباری است.
  • آموزش متوسطه: برنامه آموزش متوسطه در این مدارس که به فازهای 2 و 3 ساله تقسیم می شود. توسط مردم محلی که ترجیح می دهند در صورت توان مالی فرزندان خود را به شیلی بفرستند، به خوبی مورد توجه قرار نمی گیرد. این باعث درگیری بین مقامات آموزشی می شود. که وزیر آموزش پاراگوئه با بهبود امکانات محلی در خانه به آن رسیدگی می کند.

در جدول زیر به خوبی سیستم آموزشی مدارس ایرانی پاراگوئه ترسیم شده است:

سالسن افرادمدرسه/ سطح
67 تا 14ابتدایی
315 تا 17مدرسه راهنمایی
317 تا 19مدرسه راهنمایی
4 – 618 به بالاکارشناسی

موضوعی مهم که همیشه مورد بحث قرار میگیرد بحث هزینه های زندگی است که در این قسمت به آن پرداخته ایم.

هزینه زندگی در پاراگوئه

در قسمت پایین مقاله می توانید برخی از شاخص های اساسی هزینه زندگی در پاراگوئه را مشاهده کنید. هزینه واقعی زندگی بسته به انتخاب و سبک زندگی شما متفاوت خواهد بود:

قیمت به گورانی پاراگوئهموضوع (ماهانه)
1000000PYGاجاره در یک آپارتمان مشترک
117361PYGسهم آب و برق
180000PYGحمل و نقل محلی
150889PYGاشتراک اینترنت
50000PYGبلیط سینما
33016PYGفست فود

در مدارس ایرانی پاراگوئه بیشترین تعداد دانش آموزان را نوجوانان تشکیل می دهند. که ما برای درک بهتر شما نسبت به این دوره سنی، این بخش از مقاله را به نوجوانان در مدارس ایرانی پاراگوئه اختصاص داده ایم.

نوجوانان در مدارس ایرانی پاراگوئه

نوجوانان تمایل دارند در میدان های شهر دور هم جمع شوندتا استراحت کنند گپ بزنند و چیزی برای خوردن بیاورند. آنها دوست دارندموسیقی را با ضرب آهنگ قوی گوش کنند. بسیاری از چیزهایی که در پاراگوئه خواهید شنید، به شدت تحت تاثیر موسیقی اسپانیا و ایالت متحده است. رقص در پاراگوئه، چه سنتی و جه معاصر، به ویژه دانزا پاراگوئه (پالکا پاراگوئه) محبوب است. فوتبال ورزش مورد علاقه این کشور است، با طرفداران پ شور در تمام سنین. دوستان اهل پاراگوئه شما نیز ممکن است از والیبال، تنیس یا بسکتبال لذت ببرند و برخی از آنها ممکن است در تیم های اجتماعی بازی کنند. در این بخش از مقاله به موضوع خوشمزه و جذاب غذاهای پاراگوئه می پردازیم.

نوجوانان در مدارس ایرانی پاراگوئه

غذاهای پاراگوئه

در پاراگوئه تقریبا هر کجا که بروید، می توانید فروشندگانی را بیابید که در خیابان ها غذا می فروشند. معمولا مردم در میادین عمومی غذا می خورند. غذا های محبوب عبارت اند از، ماندیوکا، سوپا پاراگوئه (نان ذرت پخته شده با پنیر، پیاز و گاهی اوقات گوشت)، چیپا (نان پنیر سخت) تورتیلا و امپادانا ( گوشت سرخ شده یا سبزیجات ). مردم پاراگوئه اغلب با نوشیدن تره ( چای گیاهی سرد ) و مالت ( چای گیاهی گرم ) با دوستان و خانواده خود استراحت می کنند. معمول است که چای را از یک گوامپا ( ظرفی ساخته شده از چوب، شاخ گاو یا کدو ) به اشتراک بگذارید. قبل از اینکه آن را به فرد بعدی بدهید. یک جرعه از طریق بومیلا ( کاه فلزی ) می نوشید. برای صبحانه می توانید نوشیدنی گرمی به نام کوسید را امتحان کنید. که حاوی مالت، شکر پخته شده و شیر است. در بخش پایانی این مقاله قصد داریم، شرایط و ضوابط عمومی مدارس ایرانی پاراگوئه را برای شما روشن سازیم.

شرایط و ضوابط عمومی مدارس ایرانی پاراگوئه

مانند بسیاری از کشور های آمریکای جنوبی، سال تحصیلی در پاراگوئه از اواسط فوریه آغاز می شود و در نوامبر به پایان می رسد. و در ماه جولای یک تعطیلات زمستانی 2 هفته ای دارد. در این مدارس در کلاس های صبح ( 7 صبح تا 12 بعد از ظهر ) یا کلاس های بعد از ظهر ( 13 تا 18 بعد از ظهر) شرکت خواهید کرد. پس از پایان کلاس ها می توانید از وقت آزاد خود برای شرکت در فعالیت های اجتماعی یا کشف فرهنگ پاراگوئه با دوستان جدید خود استفاده کنید. در آخر نیز به قوانین محلی پاراگوئه می پردازیم که موضوع بسیار مهمی به حساب می آید.

قوانین محلی پاراگوئه

  • پاراگوئه برای جرائم مواد مخدر مجازات سنگینی دارد. این موارد شامل مجازات های زندان و جریمه های سنگین می شود و از مواد مخدر غیرقانونی استفاده یا حمل نکنید.
  • از فرودگاه ها، اماکن نظامی، ایستگاه های پلیس یا ساختمان های دولتی عکس نگیرید، غیرقانونی است.
  • سایر فعالیت های غیرقانونی شامل واردات یا صادرات سلاح گرم، داروها، اسباب بازی هایی که شبیه اسلحه هستند و گونه های حفاظت شده است.
  • بررسی کنید که آیا شهروند دوگانه هستید یا خیر، پاراگوئه تابعیت دوگانه را به رسمیت نمی شناسد.

اگر قصد مهاجرت به پاراگوئه و ادامه تحصیل در این کشور را دارید، با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *