مهاجرت به کشور هلند

محل سکونت ایرانیان مقیم در لاهه

محل سکونت ایرانیان مقیم در لاهه

اگرچه لاهه پایتخت هلند نیست، اما مرکز سیاست هلند محسوب می شود. محل سکونت ایرانیان مقیم در لاهه نیز به عنوان زیباترین منطقه این شهر هر ساله میزبان مهاجران بی شماری از نقاط مختلف جهان می باشد. لاهه به عنوان یکی از استراتژیک ترین شهرهای هلند جایی است که دولت و پارلمان هلند در آن قرار دارد. به طور کلی، لاهه یک شهر بین المللی است که محل استقرار سازمان های بین المللی مانند دادگاه کیفیری بین المللی، بسیاری از شرکت های چند ملیتی، سفارت ها و سایر شرکت های خارجی است. محل سکونت ایرانیان مقیم در لاهه نیز به دلیل وجود موسسات و شرکت های بین المللی فراوان همواره مورد توجه اتباع خارجی بوده است. ارائه این مقاله توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، کمک های بسزایی را به شما عزیزان جهت آشنایی بیشتر با محل سکونت ایرانیان مقیم در لاهه خواهد کرد.

بهترین مناطق لاهه برای سکونت اتباع ایرانی

لاهه به عنوان یکی از مهمترین شهرهای هلند که هر ساله میزبان گردشگران و مهاجران بی شماری می باشد، دارای مناطق متعددی جهت سکونت ایرانیان است. اینکه کدام منطقه برای مهاجران به ویژه اتباع ایرانی مناسب تر است، به عوامل مختلفی بستگی دارد. بنابراین بهتر است قبل از عزیمت به این شهر، به خوبی با بهترین مناطق لاهه جهت سکونت اتباع ایرانی آشنا شوید. به طور مثال، مهاجرانی که سرزندگی و شلوغی را دوست دارند، به محض ورود به این شهر مرکز شهر لاهه را برای اقامت خود انتخاب می کنند. زیرا اقامت در مرکز شهر لاهه با زندگی شبانه و پر جنب و جوش و دسترسی عالی همراه خواهد بود.

در نمودار ارائه شده در این بخش از مقاله، می توانید روند مهاجرت اتباع ایرانی به لاهه را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند مهاجرت اتباع ایرانی به لاهه

جهت درک عمیق ترین از بهترین مناطق لاهه جهت سکونت اتباع ایرانی، به جدول زیر مراجعه فرمایید:

بهترین مناطق لاهه برای سکونت اتباع ایرانیخصوصیات
استانکوارتیربین مرکز شهر و سواحل لاهه، منطقه ای به نام استانکوارتیر وجود دارد، که بسیاری از سفارتخانه ها و سازمان های بین المللی در این منطقه استقرار یافته اند.
زیهلدن کوارتیربه دلیل سکوت قابل توجه در این منطقه، زیهلدن کوارتیر یکی از محبوب ترین مناطق برای اقامت بازنشستگان در لاهه می باشد.
بزویدن هاتبزویدن هات مکانی محبوب برای خانواده های جوان و متخصصان جوان است، محله ای که به مرکز شهر لاهه بسیار نزدیک است.
بنوردن هاتیکی از بزرگترین مزیت های این منطقه، وجود موسسات آموزشی متعدد برای دانشجویان بین المللی می باشد.
آرشیپلاین منطقه در بین مرکز لاهه و ساحل شونینگن واقع شده است،که یکی از محله های زیبا در لاهه محسوب می شود.

بهترین مناطق لاهه برای سکونت اتباع ایرانی

مهمترین اماکن گردشگری در محل سکونت ایرانیان مقیم در لاهه

آن دسته از مهاجرانی که در کنار مهاجرت به لاهه به دنبال گشت و گذار در این شهر نیز هستند، باید به خوبی با اماکن گردشگری موجود در محل سکونت ایرانیان در این شهر آشنا شوند. برخی از مهمترین اماکن گردشگری در این مناطق عبارت اند از:

مهمترین اماکن گردشگری در  محل سکونت ایرانیان در لاههتوضیحات
کاخ صلحکاخ صلح در نزدیکی محل سکونت ایرانیان مقیم در لاهه، به دلیل معماری زیبایی که دارد همواره مورد توجه گردشگران و مهاجران بوده است.
جنگل لاههجنگل لاهه یک واحد سرسبز در داخل شهر و یکی از دو جنگل قدیمی در هلند محسوب می شود.
مادوروداممادورودام یک پارک مینیاتوری تعاملی است، که در آن می توانید وانمود کنید که یک غول هستید.
سینماهلندی ها به ویژه مردم محلی در محل سکونت ایرانیان در لاهه اشتیاق دیرینه ای به فیلم دارند، و لاهه خانه سینما های بسیاری است.

پیدا کردن مسکن در محل سکونت ایرانیان مقیم در لاهه

پیدا کردن خانه یا آپارتمان ایده آل خود در محل سکونت ایرانیان مقیم در لاهه با چالش هایی همراه است، اما برنامه ریزی از قبل می تواند کلیدهای خانه را سریع تر به دست شما برساند. با بازار کار قوی و کیفیت زندگی عالی، محل سکونت ایرانیان مقیم در لاهه یک مکان محبوب است، بنابراین تقاضا برای مسکن بالا خواهد بود. بنابراین امضای قرارداد اجاره یا ارائه پیشنهاد برای خرید خانه ممکن است کمی طول بکشد.

همچنین درک محله و مناطقی که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارند، نقطه خوبی برای شروع خواهد بود. معمولا مهاجران برای یافتن آپارتمان ها و خانه هایی برای اجاره یا فروش، از وب سایت های املاک در این شهر استفاده می کنند. چنانچه مطالب این مقاله در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در لاهه در راستای مهاجرت به هلند برای شما عزیزان مثمر ثمر واقع نشده، می توانید به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

سوالات پرتکرار در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در لاهه

در بخش پایانی مقالع قصد داریم تا به برخی از مهمترین سوالات شما عزیزان در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در لاهه پاسخ دهیم. برخی از کلیدی ترین سوالات شما در این زمینه عبارت اند از:

  • چرا محل سکونت ایرانیان مقیم در لاهه منطقه مناسبی برای مهاجران است؟ لاهه به ویژه محل سکونت ایرانیان در این شهر یک منطقه بین المللی است، که در آن مردم محلی به برقراری ارتباط به زبان انگلیسی عادت دارند. همچنین شرکت ها و موسسات بین المللی بزرگ در لاهه واقع شده اند.
  • آیا هزینه زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در لاهه زیاد است؟ هزینه زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در لاهه، به دلیل کیفیت بالای زندگی در این مناطق، به نسب سایر شهرهای هلند بالاتر است. هزینه زندگی یک فرد مجرد در این مناطق حدود 1050€ (یورو) در ماه می باشد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *