مهاجرت به کشور هلند

محل سکونت ایرانیان مقیم در روتردام

محل سکونت ایرانیان مقیم در روتردام

روتردام به عنوان یکی از زیباترین شهرهای هلند بسیار پویا و جوان است، که محل سکونت ایرانیان مقیم در روتردام نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. اگرچه روتردام بسیار کوچکتر از آمستردام است اما ظاهر و احساس کاملا متفاوتی را به مهاجران القاء  می کند. این شهر با افق چشمگیر آسمان خراش ها و طراحی مدرن و همچنین نمادهایی مانند پل اراسموس همواره مورد توجه اتباع خارجی بوده است. در دهه های اخیر، محل سکونت ایرانیان مقیم در روتردام به خاطر پیشرفت ها و معماری نوآورانه اش و همچنین بندر زیبای خود شناخته می شود. به این ترتیب بندر روتردام که در نزدیکی محل سکونت ایرانیان در این شهر واقع شده، یک مرکز بزرگ بین المللی و نماد تجارت، نوآوری و تاریخ دریایی است. هدف ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از ارائه این مقاله، بالا بردن سطج آگاهی شما عزیزان در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در روتردام بوده است.

دلایل زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در روتردام

روتردام به ویژه محل سکونت ایرانیان در این شهر، یک مقصد محبوب برای افرادی است که به دنبال زندگی جدید در قلب اروپا هستند. بنابراین محل سکونت ایرانیان مقیم در روتردام گزینه ایده آل برای مهاجران است، و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. هر ساله بیش از صدها تبعه خارجی از کشورهای مختلف جهان، به دلایل گوناگونی اقامت در محل سکونت ایرانیان در این شهر را برای ادامه زندگی انتخاب می کنند. زیرا این شهر مزیت های بی شماری را برای شهروندان و مهاجران خود ارائه می دهد. با این حال توصیه می شود که قبل از عزیمت به محل سکونت ایرانیان مقیم در روتردام به خوبی با مزایا و معایب این شهر آشنا شوید.

در جدول ارائه شده در این بخش از مقاله، می توانید با مهمترین دلایل مهاجران برای زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در روتردام آشنا شوید:

دلایل زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در روتردامتوضیحات
هزینه مطلوب زندگیدر مقایسه با شهرهای دیگر هلند، هزینه زندگی در روتردام بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود. هزینه زندگی معقول در این مناطق به مهاجران امکان زندگی راحت تر را می دهد.
شهری پر جنب و جوشروتردام شهری پر رونق با فرهنگی سرزنده است، در حالی که مناظر خرید، زندگی شبانه و رستوران ها دائما پر از فعالیت هستند.
سیستم مراقبت های بهداشتیمهاجران می توانند مطمئن باشند که هنگام زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در روتردام، به امکانات عالی و کادر پزشکی بسیار آموزش دیده دسترسی خواهند داشت.
سیستم حمل و نقلاگرچه اغلب شهروندان در روتردام دوچرخه سواری را ترجیح می دهند، اما این شهر دارای سیستم حمل و نقل پیشرفته ای می باشد.

دلایل زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در روتردام

مهمترین مناطق روتردام برای اقامت اتباع ایرانی

اگرچه روتردام شهر بزرگی نیست، اما چیزهای زیادی برای ارائه به تمامی مهاجرانی که قصد اقامت در این شهر را دارند در اختیار دارد. بنابراین تمامی اتباع خارجی که قصد اقامت در روتدرام را دارند، قبل از عزیمت به این شهر باید با مهمترین مناطق روتردام  آشنا شوند. زیرا روتردام نیز همانند بسیاری از شهرهای بزرگ جهان، دارای مناطق متعددی جهت سکونت مهاجران می باشد. هر یکی از محله های روتردام پیشنهادهای مختلفی را در زمینه های مختلف ارائه می دهند، که مهاجران با توجه به اهداف خود یکی را برای سکونت در این شهر انتخاب می کنند.

در جدول زیر می توانید مهم ترین مناطق روتردام را برای سکونت اتباع ایرانی مشاهده فرمایید:

مهترین مناطق روتردام جهت سکونتخصوصیات
سنتروماگر یک مهاجر انفرادی هستید، سنتروم بهترین گزینه برای شما خواهد بود، در این منطقه همیشه کارهایی برای انجام  پیدا خواهید کرد.
کرالینگنبرای افرادی که به صورت خانوادگی به روتردام مهاجرت می کنند کرالینگن منطقه ایده آلی برای آنها خواهد بود. زیرا این منطقه دسترسی مطلوبی را به مهاجران ارائه می دهد.
کروسوییکوقتی با بودجه کم به روتردام مهاجرت می کنید، و به دنبال اجاره اقامتگاه با قیمت پایین هستید، کروسوییک بهترین گزینه برای شما خواهد بود.
دلفشاونبیشترین تفریحات شبانه در منطقه دلفشاون روتردام صورت می گیرد.

در نمودار ارائه شده در این بخش از مقاله، می توانید با محبوب ترین منطقه روتردام جهت سکونت ایرانیان آشنا شوید:

محبوب ترین منطقه روتردام جهت سکونت ایرانیان

شرایط تحصیل در محل سکونت ایرانیان مقیم در روتردام

هر ساله بیش از صدها تبعه خارجی از نقاط مختلف جهان، برای تحصیل در محل سکونت ایرانیان مقیم در روتردام، به این شهر مهاجرت می کنند. همراه با روتردام که دارای چندین مدرسه بین المللی است، محل سکونت ایرانیان نیز دارای مدارس دولتی متعددی می باشد. که برخی از این مدارس کلاس های دوزبانه، برنامه های ادغام زبان یا بخش های بین المللی را برای دانش آموزان خارجی ارائه می دهند. بنابراین تحصیل در روتردام به ویژه در محل سکونت ایرانیان در این شهر، دارای مزیت های بی شماری در حوزه های مختلف می باشد. علیرغم اینکه آموزش عمومی در روتردام تا حد زیادی رایگان است، این برنامه در محل سکونت ایرانیان در این شهر با هزینه های اضافی همراه خواهد بود. اما گفته می شود که، هزینه ها توسط دولت هلند به صورت یارانه پرداخت می شود.

در نمودار زیر می توانید روند مهاجرت دانش آموزان برای تحصیل در محل سکونت ایرانیان مقیم در روتردام را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند مهاجرت دانش آموزان برای تحصیل در محل سکونت ایرانیان مقیم در روتردام

همچنین آن دسته از مهاجرانی که قصد دارند فرزندان خود را به مدارس خصوصی در محل سکونت ایرانیان در روتردام بفرستند، باید از هزینه های بالای آن آگاه باشند. در غیر این صورت با مشکلات گسترده ای در طول تحصیل فرزندان خود در روتردام مواجه خواهند شد. اگرچه این مدارس آموزش عالی را ارائه می دهند، اما مهاجران باید در بودجه خود برای مخارج هنگفتی که با ثبت نام همراه است برای دریافت کمک هزینه تحصیلی اقدام کنند. جهت اطمینان خاطر بیشتر در خصوص مهاجرت به هلند، با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *