مهاجرت تحصیلی فرانسه

رشته هنر در فرانسه

رشته هنر در فرانسه

تمایل به تحصیل در فرانسه و برخوداری از سیستم آموزشی رایگان از پرتقاضاترین ها می باشد که رشته هنر در فرانسه از این پارامتر مستثنی نمی باشد. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش اطلاعات مفیدی درباره رشته هنر در فرانسه در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

تحصیل در این کشور، خانه غذاهای خوب و همچنین برخی از بهترین دانشگاه ها و دانشکده های اروپا می باشد. کسانی که قصد تحصیل در خارج و در این کشور دارند، می توانند در مدارس عالی تجارت، هنرستان ها و آموزشگاه های مهندسی با پیشنهادات متنوع مدرک انگلیسی تدریس شده می شوند. دانشجویان بین المللی که این کشور را انتخاب می کنند می توانند بورسیه های زیادی را برای درخواست پیدا کنند.

چندین مدرسه هنری این کشور وجود دارد که ممکن است بتوانید در آن ها ثبت نام کنید. ممکن است برای مدرک خود بتوانید در دانشگاه های هنر در این کشور شرکت کنید، یا ممکن است فقط به عنوان بخشی از یک برنامه تحصیل در خارج از کشور بتوانید برای 1 ترم یا سال ثبت نام کنید.

رشته هنر در فرانسه در سال 2023

تنوع و منحصر به فرد بودن دانشکده های هنر و معماری ثروت سیستم این کشور و تاریخ آن است. این کشور، معیارهای بین المللی را در زمینه های هنری و فرهنگی تعیین می کند. بخشی از آن این است که این کشور در همه هنرها همیشه دارای برتری خلاقیت است:

  • معماری
  • مد
  • طراحی
  • هنرهای تجسمی و گرافیکی
  • فیلم
  • رمان های گرافیکی و کمیک آرت

موقعیت ممتاز ملت متکی به یک سنت هنری قوی است که هم در دسترسی عمومی به هنر و فرهنگ و هم در حضور شبکه ای از موسسات آموزشی بیان می شود که مجموعه زیادی از برنامه های آموزشی در زمینه هنر را ارائه می دهند. در این کشور بیش از 450.000 نفر در مشاغل مربوط به فرهنگ و فرهنگ مشغول به کار هستند و این خود نشاط اقتصادی و تأثیر اشتیاق ملت به هنر را تأیید می کند.

هنرها، صنایع دستی و دانش فرانسوی در بیش از 38000 کارگاه، 100000 شرکت صنایع دستی و 217 مشاغل مختلف در بسیاری از زمینه های خاص از جمله موارد زیر یافت می شود:

  • جواهرات و ساعت سازی
  • نجاری
  • هنرهای گرافیکی
  • هنرهای نمایشی
  • فلزات گرانبها
  • خوشنویسی

به علاوه، موارد زیر که زیر شاخه رشته هنر در فرانسه نمونه هایی از سنت های زنده می باشد که در نفوذ بین المللی این کشور محسوب می شود:

  • نور پردازی
  • حکاکی
  • صحافی کتاب
  • مرمت (نقاشی و چاپ)
  • هنرهای تزئینی
  • لباس سازی
  • ساخت مبلمان
  • قاب سازی
  • ساخت سازهای زهی
  • ساخت سبد

بررسی تحصیل رشته هنر در فرانسه

بررسی تحصیل رشته هنر در فرانسه

این کشور، یک جمهوری نیمه ریاست جمهوری واحدی است که بیشتر در اروپای غربی واقع شده و دارای چندین منطقه و سرزمین خارج از کشور است. دروس در نظر گرفته شده توسط کسانی است که مایل به پیشرفت شخصی خود می باشند. دانشجویان می توانند این دوره ها را هم درر کلاس بخوانند و هم به صورت آنلاین شرکت نمایند. به طور کلی، انواع مختلفی از زمینه های مطالعه تخصصی وجود دارد.

کسانی که می خواهند در هنرهای زیبا، مطالعه ادبیات و فلسفه مشارکت کنند، یا نقش های خلاقانه دیگری مانند طراحی مد یا هنرهای آشپزی را امتحان کنند، به احتمال زیاد می توانند برنامه مورد نظر خود را در شاخه رشته هنر در فرانسه بیابند. هنرهای تجسمی نوعی هنر هستند که بر خلق قطعاتی متمرکز هستند که عمدتا از محیط بصری استفاده می کنند. به طوری که، سعی در انتقال پیام های احساسات، ایده ها یا اطلاعات دارند.

هنرهای تجسمی 3 زیر شاخه اصلی را شامل می شود که در جدول زیر مشاهده می کنید:

زیر شاخه اصلیهنرهای مربوطه
هنرهای زیبانقاشی، طراحی، گرافیک، مجسمه سازی و معماری
هنر تزیینیملیله، سرامیک، هنر معرق، هنر شیشه و هنر جواهرات
هنر معاصرعکس هنری، چاپ هنری، ویدئو، انیمیشن و هنر گرافیتی

این رشته به زمینه های مشابهی مانند هنر و تاریخ هنر، طراحی گرافیک و مطالعات فرهنگی مربوط می شود. حتی اگر می خواهید فقط 1 ترم یا ی1ک سال رشته هنر در فرانسه بخوانید، می توانید مستقیما در یکی از مدارس هنری این کشور ثبت نام کنید. شما می توانید یک برنامه تحصیل در خارج از کشور را در یکی از دانشگاه های هنر برای تحصیل هنر در این کشور پیدا کنید. ممکن است بتوانید محیط هنری انتخابی خود، از جمله مد، عکاسی، مجسمه سازی، نقاشی و موارد دیگر را مطالعه کنید.

هزینه تحصیل رشته هنر در فرانسه

هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور بسته به سطح تحصیلات شما، قیمت متغیری دارد. در نمودار زیر هزینه تحصیل در این کشور را مشاهده می کنید:

هزینه تحصیل در مقاطع مختلف فرانسه

همان طور که در نمودار مشاهده می کنید، برای برنامه های کارشناسی، متوسط شهریه حدود 170€ (یورو) در سال است. متوسط هزینه برای مدرک کارشناسی ارشد حدود 260€ (یورو) در سال و برای یک دکترا 396€ (یورو) در سال است. شما باید برای برخی از مدارک تخصصی هزینه بیشتری داشته باشید. تحصیل در رشته مهندسی شهریه بالاتری در حدود 620 یورو در هر سال تحصیلی دارند. به علاوه، متوسط شهریه تحصیل پزشکی می تواند تا 450€ (یورو) در سال برسد.

جدا از هزینه های تحصیل، شما همچنین باید 91 میلیون€ (یورو) به دانشگاه و زندگی دانشجویی پرداخت کنید. به خاطر داشته باشید که هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی اغلب فقط مربوط به دانشجویان اتحادیه اروپا، EEA و سوئیس است. اگر شما یک شهروند غیر اتحادیه اروپا، EEA نیستید، ممکن است مجبور شوید هزینه بیشتری برای تحصیل خود بپردازید.

تحصیل در فرانسه

تحصیل در فرانسه یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. شما می توانید در حالی که زبان فرانسوی را یاد می گیرید، خود را از غذاها، هنر و موسیقی خیره کنید. هزاران نفر هر ساله تعطیلات خود را در این کشور می گذرانند تا از سبک زندگی آرام خود البته فقط برای مدت زمان کوتاه لذت ببرند. اما، می توانید تعطیلات را تمدید کرده، و در حالی که در آن هستید چیزی یاد بگیرید. این روزها، دانشگاه ها و دانشکده های فرانسه در حال شروع به ارائه گزینه های مختلف آموزش انگلیسی برای دانشجویان کارشناسی ارشد و کارشناسی در سراسر جهان هستند.

این کشور از سابقه طولانی خود در علوم، ادبیات، هنر و تاریخ، گزینه های هیجان انگیز زیادی برای دانشجویان بین المللی دارد. اما آموزش این کشور نیز نوآوری است و شما می خواهید بسیاری از مدارک آموزش داده شده به زبان انگلیسی مرتبط با تجارت، علم و فناوری را نیز پیدا کنید. برای اطلاع از شرایط تحصیل در فرانسه و نحوه پذیرش در دانشگاه های این کشور به صورت دقیق می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *