مهاجرت تحصیلی ایتالیا

رشته فارماکولوژی در ایتالیا

رشته فارماکولوژی در ایتالیا

اگر شما قصد تحصیل در رشته ای جذاب و کاربردی در تمام جهان را دارید، ما به شما تحصیل رشته فارماکولوژی در ایتالیا را پیشنهاد می کنیم. کشور ایتالیا که در اروپا واقع شده است مهد علم و دانش است. این کشور از سالیان دور برای تحصیل و کسب علم معروف بوده است و شما می توانید آثار آن را د نسل های کنونی و دانشگاه های این کشور مشاهده کنید. برای تحصیل رشته فارماکولوژی فرصت های خوبی در دانشگاه های عالی رتبه ایتالیا وجود دارد. زبان تحصیل در این کشور ایتالیایی و انگلیسی است و شما با حضور در این کشور می توانید در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا رشته فارماکولوژی را بخوانید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت و شرایط تحصیل در ایتالیا به دانشجویان بین المللی مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

تحصیل در ایتالیا

هنگام برنامه ریزی برای سفر به ایتالیا، به راحتی می توانید برخی از چیزهایی را که در آن شهرت دارد، مانند قهوه، پیتزا، فوتبال و هنر را مشاهده کنید. همچنین می توانید از تحصیلات تکمیلی خود بیشتر بهره مند شوید. این کشور به دلیل تدریس در سطح جهانی، شهریه معقول و فرصت های مالی قابل دسترسی، حدود 30،000 دانشجوی بین المللی دارد. این دانشگاه همچنین میزبان برخی از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های اروپا است. از آنجا که اکثر دوره ها به زبان ایتالیایی تدریس می شوند، شانس یادگیری زبان دوم را خواهید داشت که مطمئناً کارفرمایان آینده را تحت تأثیر قرار می دهد. فرایند بولونیا، که مدارک تحصیلات عالی را در سراسر اروپا در سال 1999 استاندارد کرد، به نام دانشگاه بولونیا نامگذاری شده است که در 1088 تأسیس شد، قدیمی ترین دانشگاه جهان است که در این کشور واقع شده است.

در نمودار زیر شاهد میزان فارغ التحصیلی رشته فارماکولوژی در کشور ایتالیا هستید:

فارغ التحصیلی رشته فارماکولوژی در کشور ایتالیا

جایگاه رشته فارماکولوژی در ایتالیا

برخورد با مراقبت های بهداشتی با توزیع صحیح داروها و ارائه اطلاعات صحیح در مورد استفاده از آنها، برای اطمینان از اثر درمانی و محافظت از افراد: این هدف از دوره 5 ساله داروسازی است که متخصصان را آماده می کند تا دانش علوم دارویی را با یکدیگر ترکیب کنند. روش مدیریت داروخانه شامل مطالعه موضوعات اصلی و خاص علمی در زمینه داروسازی است، که مهارت های تخصصی مربوط به دستگاه های پزشکی، محصولات آرایشی، تغذیه ای و گیاه درمانی، اقتصاد و بازاریابی، بیوشیمی بالینی را در اختیار شما قرار می دهد. شما عمدتا در داروخانه های خصوصی و دولتی و همچنین در بخش های دیگر مانند داروسازی، صنایع آرایشی و بهداشتی یا به عنوان یک اطلاع دهنده داروسازی علمی اشتغال خواهید یافت.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور ایستالیا برای تحصیل رشته فارماکولوژی به همراه مشخصات ان ها می باشید:

نام دانشگاهشهررتبه در بهترین دانشگاه ها برای فارماکولوژی و سم شناسیرتبه در جهانامتیاز موضوعیامتیاز جهانی
دانشگاه میلانمیلان591646169
دانشگاه ساپینزا رمرم671145968
دانشگاه ناپل فدریکو IIناپل701925862
دانشگاه فلورانسفلورانس812355660
دانشگاه بولونیابولونیا1041125168

تحصیل رشته فارماکولوژی در ایتالیا

این برنامه آموزشی به منظور ارائه مبنای علمی و دانش نظری، عملی و نظارتی خاص در مورد داروها و داروهای مورد نیاز داروساز یک شخصیت حرفه ای با شایستگی ها و نقش منحصر به فرد در زمینه مراقبت های بهداشتی طراحی شده است. داروساز متخصص محصولات دارویی است که دانش علم دارویی را با عملکرد و مدیریت داروسازی ترکیب می کند. داروساز داروها را توزیع می کند و در مورد استفاده صحیح از آنها به منظور ایجاد اثر درمانی و جلوگیری از عوارض ناشی از سوء استفاده یا سوء استفاده از آنها، اطلاع می دهد. علاوه بر این، داروساز در مورد استفاده مناسب از سایر محصولات رفاهی لوازم آرایشی، رژیمی، محصولات تغذیه ای و گیاهی، تجهیزات پزشکی و اطلاع می دهد.

دانش آموزان در سال اول و دوم رشته های اصلی علمی (ریاضی، فیزیک، شیمی معدنی و آلی، بیوشیمی، آناتومی، فیزیولوژی ، میکروبیولوژی) را فرا می گیرند. سال سوم و چهارم موضوعات اصلی خاصی مانند شیمی دارویی، تجزیه و تحلیل دارو، آسیب شناسی، فارماکولوژی، سم شناسی و داروسازی، فناوری دارویی و قوانین را پوشش می دهد. در سال آخر، دانش آموزان با موضوعات تخصصی (دستگاه های پزشکی، محصولات آرایشی و رژیمی، ترکیبات گیاهی ، اقتصاد و بازاریابی، بیوشیمی بالینی و غیره) آموزش خواهند دید. آنها با یک دوره کارآموزی اجباری 6 ماهه در داروسازی جامعه یا بیمارستان آموزش خواهند دید و آخرین کار را برای پایان نامه آماده می کنند که می تواند یک کار آزمایشی در آزمایشگاه تحقیقاتی یا یک کتابشناسی و جمع آوری داده ها باشد. بنابراین، شایستگی های به دست آمده به طیف گسترده ای از فرصت های شغلی اجازه می دهد.

تحصیل رشته فارماکولوژی در ایتالیا

فرصت های شغلی رشته pharmacology در Italy

داروسازی مطالعه همه جنبه های داروها، اعم از طبیعی و مصنوعی، از جمله شیمی آنها، کاربرد آنها در داروها و نحوه عملکرد آنها در بدن است. داروسازان در زمینه های مختلف فعالیت می کنند. از داروخانه های عمومی، بیمارستان ها گرفته تا مراکز مراقبت طولانی مدت و در صنعت داروسازی. از بسیاری جهات، نقش آنها به عنوان یک متخصص کلیدی مراقبت های بهداشتی این است که به مردم در دستیابی به بهترین نتایج از داروهای خود کمک کند. فارغ التحصیلان داروسازی عمدتا دارای صلاحیت داروسازی در داروسازی خصوصی و دولتی در ایتالیا و اتحادیه اروپا (پس از اخذ صلاحیت حرفه ای مورد نیاز)، در داروسازی بیمارستان و خدمات دارویی منطقه ای (پس از اخذ صلاحیت خاص تحصیلات تکمیلی) می باشند.

داروسازان همچنین می توانند در سایر بخش های دیگر که شامل موارد زیر است کار کنند:

  • مشاغل مرتبط با سلامت
  • کار در صنایع آرایشی
  • کار در علوم غذایی
  • کار در آزمایشگاه های کنترل دارو
  • کار در آژانسهای تنظیم کننده دارو
  • کار در پژوهشکده ها به عنوان محقق
  • کار در دانشگاه ها به عنوان مدرس

دانشگاه رشته pharmacology در Italy

ترینیتی در بین 50 دانشگاه برتر جهان در زمینه فارماکولوژی رتبه بندی شده است. دانشکده داروسازی و علوم دارویی دارای امکانات کلاس جهانی با فضای تحقیق در موسسه علوم پزشکی ترینیتی (TBSI) است، که موقعیت رهبری ترینیتی را در ایمونولوژی، عصب شناسی و سرطان توسعه می دهد. این مدرسه همچنین دارای فضاهای آموزشی هدفمند در موسسه Panoz است، از جمله واحد Boots یک فضای یادگیری با فناوری پیشرفته که به دانش آموزان اجازه می دهد داروها را پخش کرده و مهارت های ارتباطی را توسعه دهند. نقطه قوت ویژه برنامه ترینیتی پروژه تحقیقاتی در مقطع کارشناسی است که ممکن است در خارج از کشور انجام شود و به دانش آموزان این فرصت را می دهد تا تحقیقات آزمایشگاهی یا میدانی متمرکز را با نظارت یک به یک توسعه دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاور و راهنمای شما در زمینه مهاجرت به ایتالیا می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *