مهاجرت به کشور آرژانتین

دلایل ریجکتی ویزای آرژانتین

دلایل ریجکتی ویزای آرژانتین

آرژانتین به عنوان یکی از زیباترین کشورها در آمریکای جنوبی است. دلایل ریجکتی ویزای آرژانتین از مهم ترین موارد محسوب می شود. آرژانتین کشور زیبا و تاریخی واقع در قاره آمریکای جنوبی است که جاذبه ‌های گردشگری متنوعی دارد. آرژانتین کشوری با سیاست‌ های ورود و خروج لیبرال است که ویزاهای مختلفی از جمله گردشگری و تحصیلی و سایر را به افراد متقاضی ارائه می ‌دهد. پس می‌ توانید برای دریافت ویزای کوتاه‌ مدت، یا اقامت طولانی یا بازنشستگی در این کشور بر حسب علاقه خود اقدام کنید. در این مقاله می ‌خواهیم درباره دلایل ریجکتی ویزای‌آرژانتین صحبت کنیم. چنانچه به دلایل مختلف قصد دریافت ویزای آرژانتین را دارید این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را از دست ندهید.

ریجکتی ویزای آرژانتین

ریجکت شدن ویزا یعنی اگرچه متقاضی برای اخذ ویزا درخواست معتبر و قانونی داده اما در مرحله تصمیم‌ گیری و بررسی، آفیسر به این نتیجه رسیده که فرد متقاضی نمی‌ تواند شرایط لازم را برآورده کند. مثلا متقاضی نتوانسته حساب بانکی خود را به آن مبلغ مورد نیاز که برای اخذ ویزا لازم است برساند یا به جای اینکه مدارک و اسناد متعبر و اصلی را به عنوان ضمانت ارائه دهد و اسناد کپی را ارائه داده است. به طور کلی هر وقت ویزای افراد ریجکت و رد می‌ شود، یک مسئله غیر قابل قبول وجود داشته است. خیلی از افرادی که ویزای آن ها رد می ‌شود علت آن را نمی ‌دانند.

در این‌جا می‌خواهیم دلایل ریجکتی ویزای آرژانتین را بیان کنیم:

دلایل ریجکتی ویزای آرژانتین

انواع ویزای آرژانتین

افرادی که می ‌خواهند به کشور آرژانتین سفر کنند بایستی با توجه به هدف خود اقدام به دریافت ویزای آرژانتین کنند. افرادی که قصد اقامت کمتر از 90 روز در این کشور را دارند باید برای سفر به این کشور ویزای توریستی آرژانتین دریافت کنند و برای اقامت بیش از نود روز روز بایستی دیگر انواع ویزای آرژانتین را دریافت کنند. از انواع ویزاهای مختلف آرژانتین می‌ توان به ویزای کاری، تحصیلی، توریستی، درمانی و سایر اشاره کرد. میزان ویزا های ریجکتی در آرژانتین به شرح زیر است:

چنا‌چه قصد دریافت ویزای آرژانتین را دارید ابتدا باید مدارک و مستندات مورد نیاز را به صورت کامل آماده کنید زیرا بی توجهی به موضوع تکمیل دقیق و درست مدارک دریافت ویزا یکی از دلایل ریجکتی ویزای آرژانتین می ‌باشد. درباره اخذ ویزای آرژانتین بایستی این نکته را بدانید که مهاجرت به این کشور پیچیدگی ‌های زیادی دارد. پس پیش از اقدام برای اخذ دریافت ویزای آرژانتین به دلایل گوناگون ابتدا بایستی ببینند که کشور درستی را به عنوان پاسخ به نیاز مهاجرتی خود انتخاب کرده‌اید یا خیر. این را هم بدانید که دلایل ریجکتی ویزای آرژانتین به دلیل شرایط سیاسی و اقتصادی این کشور متنوع و متفاوت است و احتمال آن زیاد است.

نکات مهم ویزای آرژانتین

در روند اخذ ویزای آرژانتین لازم است به چند نکته توجه کنید تا مانع از دلایل ریجکت شدن ویزای آرژانتین بشوید. برخی از این نکات مهم عبارتند از:

  • اول از همه بایستی به وب ‌سایت وزارت خارجه کشوری بروید که قصد مهاجرت به آن را دارید و ببینید آیا سفر به این کشور نیاز به ویزا دارد یا خیر
  • باتوجه به هدفی که دارید برای دریافت یکی از انواع ویزای تحصیلی و مسافرتی و شغلی و سرمایه‌گذاری و سایر اقدام کنید.
  • مدارک و اسناد موردنیاز را به طور کامل و دقیق آماده کنید و در زمان مقرر به سفارت ارائه دهید چرا که یکی از دلایل ریجکتی ویزای آرژانتین همین تاخیر در ارائه ویزا می ‌باشد.
  • برای شرکت در مصاحبه آن‌ تایم باشید.
  • از ارائه اطلاعات دروغ و نادرست پرهیز کنید زیرا یکی از دلایل ریجکتی ویزا همین مورد است.
  • سعی کنید از وکلا و مشاوران باتجربه و آگاه کمک بگیرید تا مانع از ریجکت شدن ویزای خود شوید.

بررسی دلایل ریجکتی ویزای آرژانتین

دلایل مختلفی می‌ تواند باعث ریجکت شدن ویزای آرژانتین بشود. در این بخش می ‌خواهیم چند مورد از رایج ترین و شایع ترین دلایلی که باعث رد ویزای کشور آرژانتین می‌ شود را بیان کنیم. این نکته را بدانید چنانچه قصد اخذ ویزای آرژانتین را دارید باید بدانید دلایل ریجکتی ویزای آرژانتین کدام‌ اند و برای جلوگیری از ریجکتی ویزای آرژانتین مانع از وجود چنین مشکلاتی در مدارکی شوید و سپس آن‌ ها را به سفارتخانه ارائه دهید. برخی از دلایل ریجکتی ویزای آرژانتین عبارتند از:

  • داشتن سوء پیشینه
  • پاسپورت نامعتبر
  • بیمه مسافرتی نامعتبر
  • نداشتن دلایل و توضیحات کافی از هدف اقامت
  • نداشتن شغل مورد قبول
  • پاسپورت آسیب دیده
  • گواهی ازدواج نامعتبر

بررسی دلایل ریجکتی ویزای آرژانتین

دلایل ریجکتی ویزای آرژانتین و روش های جلوگیری

برای اینکه مانع از ریجکت شدن ویزای آرژانتین بشوید بایستی یک سری کارها انجام دهید تا به راحتی ویزای کشور آرژانتین را دریافت کنید و مشکلی در این زمینه نداشته باشید. یکی از مواردی که بایستی رعایت کنید و داشتن آن به روند دریافت ویزای آرژانتین کمک می‌ کند این است که کسب و کار شما در کشور مبدا مناسب و با حقوق خوب باشد. بدین منظور باید از هزینه زندگی در آرژانتین مطلع باشید. همچنین شما بایستی بتوانید افسری که مدارک شما را بررسی می‌ کند در رابطه با هدف مهاجرت خود به آرژانتین قانع کنید در غیر این صورت با درخواست ویزای شما موافقت نمی‌شود.

این را هم بدانید که عدم پذیرش یا ردشدن ویزای شما دائمی نمی ‌باشد. اگر شما مدتی بعد از آخرین درخواست خود فکر می‌ کنید که شرایط شما بهبود یافته و می‌ توانید دوباره برای اخذ ویزا درخواست دهید یا اطلاعات تازه‌ای دارید که قبلا به افسر ارائه نداده ‌اید می‌ توانید 3 روز کاری پس از ردشدن درخواست خود دوباره درخواست جدید دهید. نیازی نیست 6 ماه منتظر بمانید. البته این نکته را بدانید که 3 روزه اوضاع به طور کلی تغییر نمی‌کند و همه چیز مهیای درخواست دوباره شما جهت اخذ ویزای آرژانتین نمی ‌شود.

نحوه رفع ریجکتی ویزای آرژانتین

بلافاصله بعد از دریافت نامه ریجکتی انواع ویزا مانند ویزای کار در آرژانتین، می‌ توانید برای رفع ریجکتی ویزای آرژانتین اقدام کنید. مدت زمانی که برای رفع ریجکتی ویزای آرژانتین لازم است مشخص و معین نیست. اما به محض اینکه از ریجکت شدن ویزای خود آگاه شدید باید برای اعتراض به آن اقدام کنید. اگر فکر می‌ کنید اشتباه شده و با ارائه اطلاعات و توضیحات لازم برطرف می‌ شود نامه تجدید نظر را تنظیم و به ایمیل رسمی سفارت ارسال کنید. نامه تجدیدنظر باید شامل اطلاعات شخصی، تاریخ ریجکتی، دلایل رد شدن ویزا و دلایل شما مبنی بر وقوع اشتباه باشد. برای نگارش نامه تجدید نظر از وکلای باتجربه و حرفه‌ای کمک بگیرید.

ما در این مقاله سعی کردیم درباره نحوه اخذ و دلایل ریجکتی ویزای آرژانتین صحبت کنیم. همان‌طور که گفتیم دلایل مختلفی می‌تواند باعث ردشدن ویزای آرژانتین بشود. برای شناسایی همه عوامل موثر در ریجکت شدن ویزای آرژانتین و جلوگیری رفع آن‌ها می‌توانید از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کمک بگیرید. این موسسه حقوقی کلیه راهنمایی ‌ها و مشورت‌ هایی که در زمینه مهاجرت به آرژانتین اخذ ویزای آرژانتین و جلوگیری از ریجکت شدن ویزای این کشور نیاز دارید را به شما ارائه می‌ دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *