مهاجرت تحصیلی چین

بورسیه های BLCC چین

بورسیه های BLCC چین

در میان دانشجویان چینی و غیرچینی، بورسیه های BLCC چین به دلیل تدریس برجسته چینی و خدمات حرفه ای خود مشهور است. این مرکز اکنون مرکز آموزشی برای معلمان چینی واجد شرایط، مرکز تحقیق و توسعه آموزش چینی برای دانشجویان بین المللی علاقه مند به زبان و فرهنگ چینی است. در میان اولین پایگاه های آموزشی چینی مجاز توسط OCAO و اولین پایگاه های مربوط به تحصیل در چین با برنامه های کاربردی زبان مجاز توسط کمیسیون زبان دولتی چین است. این کالج همچنین یک سایت (تست مهارت چینی) است. اصولی که BLCC بر اساس آن کار می‌کند، ارائه کلاس‌های زبان و فرهنگ چینی به چینی‌های خارج از کشور، هم خانواده‌ های چینی و دانشجویان از سراسر جهان، و ترویج تبادلات فرهنگی و ارتباطات دوستانه بین چین و سایر کشورها است.

این کالج از سراسر جهان دانشجو می پذیرد و برنامه های مختلفی را با توجه به نیاز آنها ارائه می دهد، از جمله کلاس لیسانس آموزش چینی (برنامه بورسیه برای معلمان چینی خارج از کشور)، کلاس کالج زبان چینی، کلاس زبان چینی طولانی مدت، HSK فشرده. کلاس، تعطیلات تابستانی برنامه چینی (برای افراد)، اردوگاه زبان و فرهنگ چینی تابستانی و زمستانی (برای گروه ها) و سمینار معلمان چینی و غیره. به دلیل مزایای استثنایی پکن در زبان و فرهنگ، کالج یک الگوی آموزشی ایجاد کرده است که کلاس درس را ترکیب می کند. تدریس و تمرین اجتماعی، که باعث شهرت گسترده آن در دایره آموزش چین شده است. BLCC به اعضای هیئت علمی و کارکنان برجسته خود افتخار می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا بسترهای حضور شما را در خصوص تحصیل رایگان در چین فراهم نماید.

بورسیه مشترک blcc با دانشگاه های چینی

کالج زبان و فرهنگ پکن BLCC و دانشگاه تیانجین یک برنامه بورسیه است که توسط هر دو BLCC و TJU برای دانشجویانی که مایلند زبان چینی را به عنوان مدرک کارشناسی خود دنبال کنند ارائه می شود. متقاضیان موفق برای اطلاع از شرایط تحصیل در چین در سال اول خود در BLCC بورسیه تحصیلی دریافت خواهند کرد، سپس دانشگاه تیانجین برای 3 سال بقیه بورسیه تحصیلی یا حتی بورسیه تحصیلی کامل ارائه می دهد. این بورسیه برای شهروندان غیر چینی، دارای دیپلم دبیرستان و در سنین 18 تا 35 سال است. دانشگاه تیانجین که قبلا با نام دانشگاه پی یانگ شناخته می شد، اولین دانشگاه مدرن در چین بود.

در دانشگاه های در حال توسعه در سطح جهانی TJU مجهز به اساتید مجرب و دارای ویژگی های انضباطی متمایز است. این موسسه متعهد به بهبود مداوم کیفیت آموزش و سطح تحقیقات علمی خود در تلاش برای حفظ موقعیت خود به عنوان یک موسسه در سطح جهانی است. این بورسیه مشترک، ثبت نام، مدیریت تدریس، مدیریت اجتماعی و خدمات دانشجویان بین المللی در دانشگاه تیانجین را برای وظیفه اصلی خود بر عهده می گیرد و همچنین آموزش زبان چینی را برای دانشجویان بین المللی بر عهده می گیرد.

در شکل زیر، مزیت های تحصیل در بورسیه های blcc مشترک اشاره شده است:

مزیت های تحصیل در بورسیه های blcc

جزئیات مهم پیش از پذیرش بورسیه های blcc چین

از نکات مهمی که با آن مواجه خواهید شد، مسائل مربوط به طرح تحقیقاتی است. یک طرح مطالعه یا پیشنهاد تحقیقاتی به تفصیل بیان می ‌کند که قرار است با بورس تحصیلی در چین چه کاری انجام دهید. این باید شامل اطلاعاتی مانند رشته تحصیلی شما یا رشته مورد علاقه شما باشد.

برای آن دسته از متقاضیان تحصیلات تکمیلی یا برنامه های تحصیلات تکمیلی از اهمیت حیاتی برخوردار است، بنابراین لطفاً مطمئن شوید که برنامه تحصیلی یا پروپوزال تحقیقاتی شما این اطلاعات را تا حد امکان مشخص می کند. فارغ از این موارد، نکات دیگری را نیز باید مد نظر داشته باشید و عموما متقاضیان باید مدارک زیر را به صورت واقعی، صحیح و کامل (در 2 نسخه) تکمیل و ارائه کنند:

  • فرم درخواست برای بورسیه تحصیلی دولت چین (به زبان چینی یا انگلیسی)
  • بالاترین مدرک محضری (فتوکپی)
  • ریز نمرات دانشگاهی
  • طرح مطالعه یا پیشنهاد تحقیق
  • نامه های توصیه

از متقاضیان تحصیل در رشته موسیقی درخواست می شود سی دی آثار خود متقاضیان را ارسال کنند. متقاضیان برنامه های هنرهای زیبا باید یک سی دی از آثار خود متقاضیان (شامل دو طرح، 2 نقاشی رنگی و دو اثر دیگر) را ارسال کنند. مدارک فوق باید به ترتیب در گوشه سمت چپ بالا (در 2 نسخه) صحافی شوند. هیچ مدرک درخواستی مسترد نخواهد شد.

جزئیات مهم پیش از پذیرش بورسیه های blcc چین

مسائل زبان در پذیرش بورسیه های blcc چین

چینی تنها زبان آموزشی برای برنامه های کارشناسی است. دریافت کنندگان بورسیه برنامه های کارشناسی باید دوره های مقدماتی را در دانشگاه های تعیین شده به مدت یک سال بگذرانند و قبل از تحصیلات اصلی آزمون لازم را بگذرانند. عدم موفقیت در آزمون مورد نیاز منجر به قطع خودکار بورسیه تحصیلی آنها می شود. بیشتر برنامه های تحصیلات تکمیلی و برنامه های بدون مدرک به زبان چینی آموزش داده می شوند. برخی از دانشگاه‌های چین برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی را ارائه می‌دهند. دریافت‌ کنندگان بورس تحصیلی برنامه ‌های آموزش چینی بدون تسلط کافی به زبان چینی، باید دوره‌ های آموزش زبان چینی را به مدت 1 تا 2 سال بگذرانند تا قبل از تحصیلات اصلی به الزامات زبانی دانشگاه ‌های میزبان خود برسند.

دریافت کنندگان برنامه هایی مانند علوم، مهندسی، کشاورزی، پزشکی غرب، اقتصاد، مدیریت، حقوق و هنر به مدت یک سال در دوره های زبان چینی شرکت خواهند کرد. دریافت کنندگان ادبیات، تاریخ، فلسفه و طب چینی حداکثر 2 سال در دوره های زبان چینی شرکت خواهند کرد. دریافت کنندگان برنامه های آموزش زبان انگلیسی یا کسانی که توانایی زبان چینی کافی دارند نیازی به گذراندن دوره های آموزش زبان چینی ندارند. نتیجه پذیرش در اواخر تیرماه توسط آژانس های دریافت کننده درخواست اعلام خواهد شد. متقاضیان می توانند برای دریافت نتیجه پذیرش با آژانس های دریافت کننده درخواست مشورت کنند.

مزایای تحصیل با بورسیه های blcc چین

BLCC دارای تیمی از معلمان حرفه ای است که علاقه زیادی به آموزش چینی دارند و با ویژگی های دانشجویان خارج از کشور آشنا هستند. 86 معلم تمام وقت در کالج وجود دارد و 80% از آنها تجربه 1 تا 3 ساله تدریس زبان چینی در خارج از کشور را دارند. علاوه بر این، BLCC دوره های اختیاری مختلفی از جمله واژگان فشرده را برگزار می کند.

دوره های دیگری که دانشکده های blcc برگزار می کنند، در جدول زیر اشاره شده است:

نام دوره های تحصیلی
بیان زبان چینیرقصبسکتبال
چین معاصرهنرهای رزمیفوتبال و بدمینتون
کلاسیک های منتخب چینینواختن فلوتخوشنویسی چینی
چینی تجارینقاشی چینیمهر زنی

دانشجویان هر دو هفته یک ‌بار یک سفر مطالعاتی در پکن خواهند داشت تا از مکان ‌های دیدنی و مکان‌ های تاریخی از جمله کاخ امپراتوری، دیوار بزرگ و کاخ تابستانی و غیره بازدید کنند. و هر ترم یک تور مطالعه در چین برای بازدید از نقاط دیدنی معروف در میانه چین خواهند داشت. blcc همچنین فعالیت های رنگارنگ دانشجویی را در هر ترم از جمله فعالیت های آکادمیک مانند مسابقه پینیین، مسابقه واژگان، مسابقه گفتار و نمایش آهنگسازی و فعالیت های تفریحی و ورزشی مانند جشن کریسمس، مسابقه عکاسی برگزار می کند.

BLCC همچنین دارای ویژگی های زیر است:

  1. مستقیماً زیر نظر دفتر امور چین است.
  2. تنها موسسه تخصصی در آموزش زبان چینی

خدمات مشاوره ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و مطالب موجود در سایت این موسسه، سایر اطلاعات لازم را در زمینه هزینه تحصیل و زندگی در چین در اختیار شما قرار می دهد.

متدوال ترین سوالات بورسیه های BLCC چین

در بخش پایانی مقاله بورسیه های BLCC چین توجه شما را به متداول ترین سوالات جلب می داریم:

  • مزیت بورسیه مشترک blcc با دانشگاه های چینی چییست؟ دسترسی به مراکز اقتصادی مهم، امکانات شغلی بسیار، درآمد پژوهشی و برخورداری از بودجه های پژوهش
  • جزئیات مهم پیش از پذیرش بورسیه های blcc چین چه مواردی خواهد بود؟ از نکات مهمی که با آن مواجه خواهید شد، مسائل مربوط به طرح تحقیقاتی است. یک طرح مطالعه یا پیشنهاد تحقیقاتی به تفصیل بیان می ‌کند که قرار است با بورس تحصیلی در چین چه کاری انجام دهید. این باید شامل اطلاعاتی مانند رشته تحصیلی شما یا رشته مورد علاقه شما باشد. برای آن دسته از متقاضیان تحصیلات تکمیلی یا برنامه های تحصیلات تکمیلی از اهمیت حیاتی برخوردار است، بنابراین لطفاً مطمئن شوید که برنامه تحصیلی یا پروپوزال تحقیقاتی شما این اطلاعات را تا حد امکان مشخص می کند. فارغ از این موارد، نکات دیگری را نیز باید مد نظر داشته باشید و عموماً متقاضیان باید مدارک زیر را به صورت واقعی، صحیح و کامل (در دو نسخه) تکمیل و ارائه کنند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *