ویزای مسافرتی هند

برترین هتل های هند

برترین هتل های هند

برترین هتل های هند هتل های سنتی و قدیمی هندی و همچنین هتل های جدی هستند که برای زوج ها و خانواده ها و همچنین سفرهای کاری عالی هستند. آیا همیشه دوست داشتید تاج محل را در هند ببینید؟ یا شاید می خواستید سمبوسه های معتبر و مرغ ماشینی را امتحان کنید. چه به یک سفر آشپزی، یک تعطیلات معنوی یا یک تعطیلات عاشقانه بروید، می توانید در برترین هتل های هند اقامت کنید. هند را با یک هتل پایه خوب کاوش کنید و به زودی از خیابان ها، طعم ها، صداها و مناظر زیبای بهاراتا لذت ببرید. مشاوران در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص نحوه اخذ ویزای توریستی به سوالات شما پاسخ می دهند.

برترین هتل های مجلل هند

کاخ مجلل Umaid Bhawan Jodhpur که زمانی محل زندگی خانواده سلطنتی جودپور بود، در باغ ‌های زیبا به وسعت 26 جریب با غذاخوری باربیکیو، بار، استخرهای سرپوشیده و روباز، و اسپای مشهور با درمان‌های آیورودا و یوگا واقع شده است. جایی نیست که در جستجوی هتل‌های مقرون‌به‌صرفه در هند جستجو کنید، اما دقیقاً جایی است که باید برای برخی از امکانات رفاهی و خدمات نخبه بروید. بازدیدکنندگان این تفرجگاه بزرگ در مورد معماری باشکوه، اتاق ‌های مجلل مهمان، رستوران ‌های برنده جوایز، و در مجموع تجربه ‌ای که دارای رتبه‌ های برتر است، خوشحال می ‌شوند.

Oberoi New Delhi یک هتل معاصر است که پذیرای مسافرانی است که به دنبال تجارت یا تفریح ​​هستند. این هتل دارای 220 اتاق و سوئیت با کمد دیواری جادار، کف چوب ساج، میزهای چوبی بلوط و حمام‌ های مرمر ایتالیایی مجلل است. یکی از هتل های محبوب نزدیک شما در هند، Oberoi New Delhi مکانی است که باید باشید. در 360 درجه و Omya، 2 رستوران داخلی هتل با سرآشپزهای بین المللی ستاره میشلین و طعم های لذیذ هندی و بین المللی غذا بخورید.

برترین هتل های مجلل هند

برترین هتل های شیک هند

پارک ملی Aman-i-Kas Ranthambore یک استراحتگاه و هتلی شیک در سراسر آن است. اگر مشتاق دیدن حیات وحشی مانند ببر، پلنگ و شغال هستید، این اقامتگاه با همسایگان سرسخت پارک ملی Ranthambore جایی است که می‌ خواهید اقامت کنید. علاوه بر این، این هتل و استراحتگاه دارای 10 چادر زیبا و الهام‌گرفته از مغول با سایبان‌ های 6 متری، آتش ‌سوزی شبانه، و اسپا با درمان‌های آیورودا است. علاوه بر نزدیک بودن به پارک ملی Ranthambore، بازدیدکنندگان این مکان را به عنوان یک محیط عالی برای تمرین یوگا نیز دوست دارند.

کاخ تاج محل یکی از هتل های عالی در مناطق مرکزی شهر بمبئی است. این هتل مجلل تنها 6 دقیقه پیاده تا دروازه هند و 3 کیلومتر تا مارین درایو شلوغ فاصله دارد. کاخ تاج محل با وجود قیمت بالای اتاق های هتل، خدمات 5 ستاره ای را برای مهمانان ارائه می دهد که مطمئناً ارزشمند خواهد بود و با لذت به آن نگاه می شود. مهمانان دوست دارند که هتل تقریباً بیش از حد ارائه می دهد که شما نمی خواهید آن را ترک کنید. این هتل دارای 11 رستوران و بار مجلل، اسپا آرامش ‌بخش، سالن زیبایی، استخر روباز، اتاق تناسب اندام، و منطقه خرید لوکس است.

در بخش زیر شاهد ویژگی هتل کاخ تاج محل در هند می باشید:

ویژگی هتل کاخ تاج محل در هند

برترین هتل های مجلل هند

آناندا در هیمالیا، با چشم ‌انداز دره گنگ، یک استراحتگاه آبگرم آرام است که چشم ‌انداز جنگل و اتاق ‌های شیک دارد، برخی از آنها باغ خصوصی، استخر، و زمین گلف دارند. این اقامتگاه و هتل یک پایگاه محبوب برای افرادی است که به دنبال صلح و آرامش در سفر خود به هند هستند. میهمانان آناندا در هیمالیا را به خاطر آبگرمش که شامل کاهش وزن، مدیتیشن، یوگا و درمان های سلامتی است، دوست دارند. ماساژهای سنتی مختلف، حمام گلبرگ ‌های گل رز و سایر درمان‌ های آیورودا را در حالی که در اطراف مناظر و صداهای دوست ‌داشتنی طبیعت احاطه شده‌اید، تجربه کنید.

کاخ تاج فلاکنوما یک کاخ مجلل بازسازی شده در سال 1894 است که در ارتفاع 2000 فوتی بالای شهر حیدرآباد قرار دارد. این هتل مجلل در 2 کیلومتری ایستگاه قطار فلاک ‌نوما قرار دارد و دارای 2 رستوران مجلل، یک استخر، قلیان‌ سرا، و باشگاه ورزشی است. کاخ تاج فلک ‌نوما چه برای کسب ‌و کار و چه در مناسبت ‌های خاص، دارای فضاهای رویدادی برای امور مختلف است. از میان 101 سالن غذاخوری، چمن ‌های اصلی، باغ‌ های بی ‌نظیر راجستانی را انتخاب کنید و لحظات جادویی و به یاد ماندنی را در این مکان شگفت ‌انگیز تجربه کنید.

در نمودار زیر شاهد مدت اقامت انواع مسافران در هند می باشید:

مدت اقامت انواع مسافران در هند

امان باغ هند

امان باغ پناهگاه آرامی است که در میان رشته کوه آراوالی راجستان حفر شده است. این هتل و اقامتگاه مجلل با ارائه برخی از سوئیت ‌های هتل در هند، مکان مناسبی برای مجردها در یک استراحتگاه انفرادی برای سلامتی و آرامش است. در Amanbagh بمانید، جایی که می توانید از درمان های آیورودا در آبگرم امان لذت ببرید و با از بین رفتن استرس ها و تنش ها، استراحت کنید Oberoi Udaivilas در اودایپور که یک چشم انداز باشکوه واقعی است.

در 50 هکتار زمین پر از باغ خیره کننده ساحل دریاچه از جمله پناهگاه حیات وحش قرار دارد. در میان استراحتگاه‌ های محبوب در هند، این هتل دارای اتاق‌ های زیبا با حمام‌ های مرمرین، وان پنجه ‌ای و دوش جداگانه است. رستوران‌ های زیبای آن دارای فضاهای ناهارخوری دوست ‌داشتنی در فضای باز، و همچنین یک بار چشم ‌گیر با مجموعه وسیعی از نوشیدنی ‌ها هستند.

در جدول زیر شاهد تعداد توریست های هند می باشید:

سالتعداد توریست ها
2020520
2021782
20221493

برترین هتل های جذاب هند

Oberoi Amarvilas یک استراحتگاه مجلل 102 اتاقه در اوتار پرادش با تاج محل معروف به عنوان نقطه کانونی آن است. این هتل دارای ظرافتی است که دارای ورودی ستون ‌دار بزرگ با درهای فرانسوی، کف ‌های ماسه ‌سنگ، و تخت ‌های 4 پوستر است. دقیقاً یک مکان ارزان برای اقامت نیست، اما قطعا مکانی برای کسانی که می خواهند درباره هند اتفاقات را کامل تجربه کنند. بازدیدکنندگان عاشق امکانات آیورودا نمایش داده شده در حمام و همچنین آبگرم هستند که در آن از درمان های الهام گرفته از روش های درمانی باستانی هندی استفاده می شود که برای مردان و زنان عالی است.

کاخ دریاچه تاج در اودایپور نزدیک به جاذبه های گردشگری برجسته در اودایپور و اطراف آن واقع شده است. کاملاً برعکس اقامتگاه های ارزان قیمت، قصر دریاچه تاج ممکن است نرخ هتل ها را از پشت بام افزایش دهد، اما همچنین خدمات و امکاناتی را ارائه می دهد که در واقع سطح بالایی هستند. یکی از هتل ‌های شگفت ‌انگیز هند با چشم ‌انداز، کاخ دریاچه تاج دارای مناظر زیبا و رمانتیک دریاچه است که برای تماشای غروب آفتاب و همچنین تماشای تپه ‌های آراوالی و ماچالا ماگرا و جاگ ماندیر عالی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای مهاجرت به هند و اخذ ویزای توریستی هند همراه شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *