مهاجرت کاری دانمارک

استخدام Java Developer در دانمارک

استخدام Java Developer در دانمارک

در خصوص استخدام Java Developer در دانمارک باید گفت که شرکت ها و کارفرماها ستاره ها را هدف می گیرند و به استخدام آنها می پردازند. شرکت ها در زمینه های مختلفی کار می کنند. به طور مثال یک توسعه دهنده جاوا می توانید با موفقیت به بیمه‌گران کمک کند تا به مشتریان خود کمک کنند یک برنامه نویس جاوا که وظیفه اصلی آن پشتیبانی از مشتریان در پروژه ها و فعال کردن یکپارچه سازی با سیستم های باشد مورد نیاز شرکت هاست. توسعه و حفظ برنامه های کاربردی موجود با پیروی از اصول فنی و استراتژی معماری میکروسرویس ها به عنوان بخشی از یک تیم چابک ضروری است. تیم های توسعه در سراسر دانمارک توزیع شده اند و تصمیم گرفته اند با اضافه کردن چند موقعیت در کپنهاگ تیم خود را تقویت کنند.

حقوق استخدام Java Developer در دانمارک

حقوق برنامه نویسان جاوا در دانمارک از 20100DKK تا 65700DKK (کرون دانمارک) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​43500DKK (کرون دانمارک) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان برنامه ‌نویس جاوا کار می‌کنند کمتر از 43500DKK (کرون دانمارک) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 43500DKK (کرون دانمارک) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 28600DKK (کرون دانمارک) درآمد دارند در حالی که %75 از آنها بیش از 28600DKK (کرون دانمارک) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 56800DKK (کرون دانمارک) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 56800DKK (کرون دانمارک) درآمد دارند.

در جدول زیر شاهد میانگین حقوق در حوزه توسعه دهنده جاوا هستید:

سالمیانگین حقوق به کرون
202030960DKK
202131940DKK
202240000DKK

ویژگی های یک Java Developer در دانمارک

شما در مورد فناوری های منبع باز و معماری رویداد محور کنجکاو هستید. علاقه مند به پیوستن به سفر ابری با راه حل های پلتفرم آگنوستیک هستید. شما می ‌توانید سیستم‌ های توزیع‌ شده را درک کنید، زیرا سیستم ‌های در دسترس بالا می ‌سازید. شما دانش بسیار خوبی از الگوهای طراحی دارید. تجربه با طراحی دامنه محور و توسعه آزمایش محور امتیاز محسوب می شود.

شما یک برنامه نویس پراگماتیک پرشور هستید و در کار با نرم افزارهای قدیمی صبر و حوصله دارید. شما مایل به حفظ راه حل های کاری و تنظیم آنها با استانداردهای فعلی بازار هستید. از آنجایی که ما حرفه ای هستیم، تجربه در حوزه بیمه یک امتیاز مثبت است. همچنین اگر قبلاً با تیم ‌های توزیع‌ شده کار کرده‌ اید، بسیار عالی است، و مایلید هر از گاهی از مکان‌ های آن ها در لهستان بازدید کنید.

ویژگی های یک Java Developer در دانمارک

کار و استخدام Java Developer در دانمارک

شما به زبان انگلیسی مسلط هستید و دانمارکی، آلمانی و لهستانی را به عنوان امتیاز در نظر می گیرند. تجربه با فرآیندهای چابک نیز امتیاز محسوب می شود. آنها تصور می کنند که شما دیپلم برنامه نویسی، علوم کامپیوتر یا موارد مشابه دارید. و از شما انتظار دارند که تجربه تجاری گسترده ای در توسعه نرم افزار داشته باشید.

به شما فرصتی برای پیوستن به شرکتی با برنامه رشد و بین المللی سازی بلندپروازانه ارائه می دهند که مبتنی بر نوآوری، رقابتی ماندن و شریکی قابل اعتماد برای مشتریان است. به عنوان توسعه دهنده جاوا، فرصت های زیادی برای توسعه مهارت های حرفه ای خود و رشد در نقش های بزرگتر با مسئولیت بیشتر خواهید داشت. به شما یک حقوق و دستمزد رقابتی در بازار و گزینه ای برای کار انعطاف پذیر از خانه و دفاتر پیشنهاد می شود.

صلاحیت هایی که یک Java Developer باید در دانمارک داشته باشد عبارت است از:

  • اشتیاق به برنامه نویسی
  • کارشناسی یا کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر یا تجربه مشابه
  • مهارت های عالی جاوا
  • مسلط به خدمات ارتباطی اینترنتی
  • تجربه تست واحد خودکار یا عملکردی یا یکپارچه سازی
  • واجد شرایط کار در دانمارک
  • انگلیسی زبان در سطح حرفه ای

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه Java Developer در دانمارک می باشید:

اشتغال در حوزه Java Developer در دانمارک

الزامات استخدام Java Developer در دانمارک

شما با همکاری نزدیک با سایر تیم ‌های توسعه در کپنهاگ، استکهلم و برلین، در تیمی کار می ‌کنید که نرم‌ افزار فروش بلیط تلفن همراه قوی، مقیاس ‌پذیر و با کیفیت بالا را توسعه، آزمایش و نگهداری می‌ کند. از شما انتظار می رود که در بهبود مستمر بهترین شیوه های توسعه نرم افزار از نظر ابزارهای کدنویسی، زبان ها و APIها و همچنین طراحی نرم افزار و فرآیندهای توسعه کمک کنید. شما باید از به چالش کشیدن خود لذت ببرید و با فعال بودن پیشرفت کنید. دائماً سعی می‌ کنند روش کار تیمی و فردی را بهبود بخشی، بنابراین از شما انتظار دارند که از مشارکت در کنار محدودیت ‌های خود خوشحال باشید.

با استفاده از داده ‌ها و شبکه ‌های امن، مشارکت ‌ها و اشتیاق، نوآوری ‌ها و راه ‌حل ‌های ما به افراد، مؤسسات مالی، دولت ‌ها و کسب ‌و کارها کمک می‌ کند تا بیشترین پتانسیل خود را درک کنند. هر کاری را که در داخل و خارج از شرکت انجام می دهید هدایت می کند. دانمارک فرهنگ شمول را برای همه کارکنان پرورش می دهند که به نقاط قوت، دیدگاه ها و تجربیات فردی آنها احترام می گذارد. به طور کلی استخدام برنامه نویس در دانمارک از استخدام هایی است که با نرخ بالا انجام می شود.

شرایط استخدام Java Developer در دانمارک

استخدام net developer در دانمارک هم نوع مشابهی از این شغل است. شما به راحتی می توانید کدهای لباس، دوستان ناهار دائمی و نگرش های تجاری شرکتی را در خانه بگذارید. آن ها کارمندانی از 11 ملیت دارند که در دفاتر کپنهاگ، لهستان و سوئیس پراکنده شده اند. %63 از کارمندان با دوچرخه به محل کار خود می روند. %42 ناهار گیاهی می خورند. %38 پدر و مادر هستند. در این کشور توسعه دهنده های جاوا عمدتاً به مشتریان در بخش های مالی مانند بانک ها و موسسات پرداخت، آژانس های حمل و نقل و رسانه ها و مخابرات خدمات ارائه می دهند. توسعه هنده های جاوا راه ‌حل ‌هایی به میلیون ‌ها کاربر نهایی خدمت می‌کنند.

این شرکت های دانمارکی به دلیل انگیزه کارآفرینی، حرفه ای بودن، انعطاف پذیری، محیط کاری عالی و چابکی برای رفتن از ایده به عمل به خوبی شناخته شده است. دستاوردهای تیمی، باز بودن، اشتیاق، مشارکت، انگیزه و صداقت مشخصه فرهنگ شرکت ها است. اگر می ‌خواهید به ساختن نسل بعدی سرویس ‌های موبایلی که توسط افراد واقعی استفاده می ‌شود کمک کنید و توسط همکاران مشتاق، با تجربه و عالی احاطه شوید، به جای درستی آمده ‌اید. موقعیت های باز دارند که در آن به یک فرد برجسته نیاز دارند تا بخشی از تیم فروش بلیط ها باشند، کسی که از ساختن برای عملکرد لذت می برد، اما به همان اندازه مهم می داند که “کد پاک” به چه معناست و به مهارت در نرم افزار افتخار می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه کار در دانمارک به سوالات شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *