مهاجرت کاری دومینیکا

استخدام Java Developer در دومینیکا

استخدام Java Developer در دومینیکا

استخدام Java Developer در دومینیکا در در حوزه تجارت و بازی بیشتر جریان دارد، از اینرو بسیاری جویای استخدام در این شغل می باشند. جمهوری دومینیکن کشوری کوچک در دریای کارائیب، در ساحل شرقی جزیره هیسپانیولا است. جمهوری دومینیکن که به خاطر سواحل بکرش معروف است، دارای مقاصد گردشگری معروف جهان مانند پونتا کانا، سانتو دومینگو، سامانا و کاباره است. جمعیت این کشور تقریبا 11 میلیون نفر و اقتصاد به سرعت در حال رشد است. همچنین می توانید از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط ویزای کاری کشور دومینیکا و اخذ اقامت در این کشور سوالات خود را بپرسید. در ادامه در خصوص شرایط و الزامات استخدام توسعه دهنده جاوا بیشتر صحبت می کنیم.

حقوق استخدام Java Developer در دومینیکا

حقوق برنامه نویسان جاوا در دومینیکا از 730XCD تا 2330 XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​​​1520XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از 1520XCD (دلار کارائیب شرقی) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 1520XCD (دلار کارائیب شرقی) درآمد دارند.

%25 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 1020XCD (دلار کارائیب شرقی) درآمد دارند در حالی که %75 از آنها بیش از 1020XCD (دلار کارائیب شرقی) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 1970XCD (دلار کارائیب شرقی) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 1970XCD (دلار کارائیب شرقی) درآمد دارند.

کار و استخدام Java Developer در دومینیکا

برای آنکه یک Java Developer در دومیینکا باشید باید در توسعه برنامه های کامپیوتری، برنامه های کاربردی تلفن همراه و وب سایت ها به زبان برنامه نویسی جاوا مهارت داشته باشید. تجزیه و تحلیل نیازهای مشتری و ارزیابی خطرات احتمالی و مسائل فنی مرتبط و همچنین مشارکت در ایجاد مشخصات فنی هم از وظایف یک توسعه دهنده جاوا می باشد. واگذاری کار تکمیل شده به مشتریان و آزمایش کنندگان برای اهداف آزمایشی هم مرحله دیگری از شغل شماست. تعیین و تصحیح خطاهای عملکردی و امنیتی در کد منبع و تحویل نرم افزارهای تکمیل شده به مشتریان، مدیران پروژه و ارائه پشتیبانی فنی به مشتریان در حوزه کاری یک java developer در دومینیکا است.

اگرچه جمهوری دومینیکن از نظر اندازه کوچک است، اما جامعه مهندسی نرم افزار قوی دارد و مکان مناسبی برای بسیاری از شرکت ها در اروپا و آمریکای شمالی است تمایل دارند توسعه دهندگان جاوا را از راه دور هم استخدام کنند. اکثر مهندسان نرم ‌افزار در شهرهای سانتو دومینگو و سانتیاگو د لس کابالروس (بزرگ ‌ترین شهرهای کشور) مستقر هستند، اما بسیاری از آنها نیز در استراحتگاه ‌های ساحلی از راه دور مانند کاباره، پونتا کانا و لاس ترناس زندگی می ‌کنند.

از جمله زبان ‌ها و فناوری ‌های برتر مورد استفاده توسعه ‌دهندگان در جمهوری دومینیکن عبارتند از:

  • .NET، .NET Core، C#، Visual Basic، Net Core، Xamarin و سایر فناوری های مایکروسافت.
  • JavaScript، js، jQuery، React، React Native، Angular، VueJS، TypeScript
  • PHP، Laravel، WordPress، CodeIgniter
  • پایتون، جنگو
  • جاوا، بهار
  • سی

کار و استخدام Java Developer در دومینیکا

تحصیل و استخدام Java Developer در دومینیکا

به عنوان یک کشور، جمهوری دومینیکن دارای سطح بالایی از زبان انگلیسی است و پس از آرژانتین و کاستاریکا، سومین سطح انگلیسی برتر در آمریکای لاتین است. این امر جمهوری دومینیکن را به یکی از بهترین مکان ‌ها برای استخدام مهندسان نرم‌ افزار برای موقعیت‌ هایی تبدیل می ‌کند که به سطح بالای انگلیسی نیاز دارند. مهندسان نرم افزار و کدنویسان در DR از پیشینه های مختلفی می آیند. چندین دانشگاه در جمهوری دومینیکن دارای برنامه های مهندسی نرم افزار و علوم کامپیوتر بسیار خوبی هستند، از جمله Pontificia Universidad Catolica Madre y Maestra (PUCMM)، Intec، Universidad Autónoma .

بسیاری رشته های مشابه اما با نام های متفاوتی مانند مهندسی نرم افزار، مهندسی انفورماتیک، مهندسی سیستم ها، لیسانس انفورماتیک ارائه می دهند. بسیاری از مهندسان نرم افزار از سایر حوزه های مهندسی مانند مهندسی مخابرات، مهندسی الکترونیک، مهندسی برق نقل مکان کرده اند. کار آنها مستلزم آن است که کدنویسی را یاد بگیرند و در نهایت آن را تمام وقت انجام می دهند. تعداد کمی از بوت کمپ ها مانند موسسه Cincinnatus در سانتیاگو توسعه دهندگان نرم افزاری سطح بالایی را تولید می کنند.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در حوزه Java Developer در دومینیکا می باشید:

تحصیلات کارمندان در حوزه توسعه دهنده جاوا در دومینیکا

شرایط استخدام Java Developer در دومینیکا

رقابت برای توسعه دهندگان نرم افزار سطح بالا در دومینیکن مانند بسیاری از کشورهای دیگر در آمریکای لاتین بالا است. برای استخدام مهندسان نرم افزار در جمهوری دومینیکن، می توانید از چند استراتژی استفاده کنید. شرکت ‌های برون‌ سپاری یا نزدیک ‌شورینگ شرکت‌های Nearshoring مانند Blue Coding درک خوبی از صحنه توسعه نرم ‌افزار محلی و شبکه‌ هایی که شامل توسعه‌ دهندگان برتر کشور است، دارند. بهترین راه برای یافتن مهندسان نرم افزار عالی از طریق ارجاع از سایر توسعه دهندگان نرم افزار بزرگ است. اگر فردی از جمهوری دومینیکن در تیم خود دارید، از آنها بپرسید که ممکن است برای تیم شما مناسب باشد.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه Java Developer در دومینیکا هستید:

نرخ بیکاریسال
23%2020
20%2021
18%2022

استخدام برنامه نویس در دومینیکا از این طریق انجام می شود. انجمن های فیس بوک بسیاری برای توسعه دهندگان در جمهوری دومینیکن وجود دارد که بر اساس فناوری ها و زبان های مختلف گروه بندی شده اند. رویدادهای شبکه و محلی به خصوص در سانتو دومینگو، تعدادی رویداد وجود دارد که می توانید در آنها شرکت کنید و در آنجا بتوانید با مهندسان نرم افزار ملاقات کنید. استخدام net developer در دومینیکا نیز از راه های مذکور دنبال می شود.

شرایط کار توسعه دهنده جاوا در دومینیکا

برخی از این شرکت ‌ها مدل ‌های افزایش کارکنان را ارائه می‌کنند که در آن شما مستقیما با توسعه ‌دهنده کار خواهید کرد، در حالی که برخی دیگر تیم ‌های مدیریت شده یا سایر خدمات را ارائه می‌ دهند. استخدام مستقیم از طریق GEO یا  PEO سازمان های شغلی جهانی یا حرفه ای اشخاص حقوقی محلی ایجاد می کنند که از طریق آنها می توانند مهندسان نرم افزار را به عنوان کارمند در سازمان شما استخدام کنند.

استخدام با استفاده از UpWork، Freelancer.com یا سایر پلتفرم‌ هایی مانند Upwork و Freelancer به شما این امکان را می ‌دهند که پرداخت ‌ها را راحت ‌تر انجام دهید و سطحی از محافظت را ارائه دهید، اما ممکن است سازمان شما را در برابر مسئولیت ‌های قانونی و ادعای مزایای بیکاری و سایر مزایا محافظت نکند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد اخذ اقامت دومینیکا از طریق کار پاسخگوی سوالات شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *