شرایط پرتغال, مهاجرت به کشور پرتغال

ساعت به وقت پرتغال

ساعت به وقت پرتغال

اختلاف ساعت به وقت پرتغال و ایران یکی از مسائلی است که به هنگام مهاجرت به این کشور توجه شما را جلب می کند. بیش از نه دهم جمعیت این کشور پرتغالی‌های قومی هستند و همچنین تعداد کمی برزیلی، چینی هان و مردمی از مستعمرات سابق پرتغال در آفریقا و آسیا وجود دارد. نوادگان یهودیانی که به مسیحیت گرویدند اما به طور مخفیانه به یهودیت ادامه دادند. حدود 1% درصد جمعیت را تشکیل می دهند و کولی ها عمدتاً در الگاروه زندگی می کنند. زبان یک پیوند بسیار رایج است: پرتغالی زبان اول تقریباً کل جمعیت است. حدود نهم از شهروندان پرتغال هستند. با این حال، حضور منظم در مراسم توده ‌ای در شهرها و شهرهای بزرگ ‌تر، به ‌ویژه در جنوب کاهش یافته است.

کمتر از %2 جمعیت پروتستان هستند و انگلیکن ها و متدیست ها قدیمی ترین و بزرگترین فرقه ها هستند. در اواخر قرن بیستم، کلیساهای بنیادگرا و انجیلی محبوبیت یافتند، اگرچه تعداد پیروان آنها بسیار کم بود. جمعیت یهودی پرتغال نیز بسیار اندک است، زیرا یهودیان در اواخر قرن پانزدهم در جریان تفتیش عقاید مجبور به تغییر مذهب یا مهاجرت شدند. همچنین در حال حاضر مسلمانان نیز در پرتغال وجود دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سابقه تخصصی و درخشان خود در زمینه اخذ ویزا و اعزام دانشجو به پرتغال می تواند یک مشاور و یک همراه عالی برای شما باشد. با تماس با مشاوران این مجموعه می تواندی سوالات خود را بپرسید. در ادامه این مقاله در خصوص اختلاف ساعت پرتغال و ایران صحبت می کنیم.

معرفی پرتغال

پرتغال، یا جمهوری پرتغالکشوری واقع در امتداد ساحل اقیانوس اطلس شبه جزیره ایبری در جنوب غربی اروپا است. پرتغال که زمانی بزرگترین قدرت قاره اروپا بود، اشتراکات جغرافیایی و فرهنگی با کشورهای اروپای شمالی و مدیترانه دارد. سواحل شمالی سرد و صخره ‌ای و فضای داخلی کوهستانی آن به صورت پراکنده، دیدنی و وحشی است، در حالی که جنوب کشور، آلگارو، گرم و حاصلخیز است. کوه ‌های ناهموار استرلا (Serra da Estrela، یا محدوده کوه ستاره)، که بین تاگوس ورودخانه‌ های موندگو، بالاترین نقطه سرزمین اصلی پرتغال را در خود جای داده‌ اند. در هزاره اول قبل از میلاد سلتیکلوسیتانی وارد شبه جزیره ایبری شد و این سرزمین را سکنی گزید و آثار زیادی از نفوذ آنها باقی مانده است. بر اساس افسانه های ملی، لیسبون، پایتخت ملی، نه توسط سلت ها، بلکه توسط جنگجویان یونان باستان تأسیس شد.

لیسبون به تپه های کم ارتفاع اما شیب دار واقع در ساحل راست تاگوس چسبیده است و یک مقصد گردشگری محبوب است. لیسبون نسبتاً آرام ‌تر از مادرید در همسایگی اسپانیا است، اما برای غذاهای عالی، موسیقی غم ‌انگیز و رمانتیک، رقص و ورزش با آن شهرت دارد. پرتغالی ها به طور سنتی برای زندگی ساده و بی عیب و نقص ارزش قائل بوده اند و زندگی روستایی را بر شهری و سنتی را به مدرن ترجیح می دهند، جایی که یک وعده غذایی خوب ممکن است شاملcarne de porco à Alentejana گوشت خوک بدون چربی پر شده با صدف، نان با پوسته غلیظ و تیره باشد. پرتغالی ها از حومه شهر لذت می برند، جایی که آنها برای برگزاری پیک نیک خانوادگی جمع می شوند، به باغ های خود می روند و استراحت می کنند.

فصول و ساعت به وقت پرتغال

فصول و ساعت به وقت پرتغال

بهار در پرتغال زود آغاز می شود. طبیعت در اواخر فوریه بیدار می شود. در ماه مارس، ریویرا و جزایر برای موج سواری، گردشگران از اروپا و دیگر دوستداران گشت و گذار هجوم می آروند. بارندگی ها کمتر و کمتر می شود و هوا در روزهای آفتابی خسیس نیست. در حالی که شمال کشور هنوز آثاری از زمستان دارد. بهتر است این زمان را در مادیرا بگذرانید، جایی که فصل گردشگری در تمام طول سال ادامه دارد. آوریل هنوز به اندازه کافی بارانی است اما هوا بسیار گرم تر می شود. این برای بازدید از ساحل یا برای گشت و گذار و گشت و گذار به همان اندازه خوب است. هوا در ماه می بسیار گرم می شود. هنوز هم می تواند باران ببارد اما به طور استثنایی نادر است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای هوا در آوریل در پرتغال می باشید:

حداکثر میانگین دما به سانتی گرادحداقل میانگین درجه حرارت به سانتی گراددمای آّبساعات آفتابی در روزروزهای بارانی
20121597

ژوئن راحت ترین ماه از نظر دما است. خورشید حدود 10 ساعت در روز می تابد، بنابراین می توانید بدون ناراحتی به گشت و گذارهای طولانی بپردازید. روزهای اول تابستان باعث کاهش بارندگی و اضافه شدن نور روز می شود. در اوج فصل تابستان هوا در قسمت قاره پرتغال تا 30 درجه سانتیگراد گرم می شود. خوشبختانه چنین دمایی به دلیل آب و هوای خشک و رطوبت نسبتاً پایین به خوبی تحمل می شود. در مناطق کوهستانی هوا به طور قابل توجهی خنک تر است (حدود 18 درجه سانتی گراد). توجه داشته باشید که عصرها در کل قلمرو پرتغال به اندازه کافی خنک است، بنابراین حتماً لباس گرم بپوشید.

پاییز و زمستان در پرتغال

هوای معتدل گرم، آب خنک و روزهای آفتابی بسیار زیاد از سپتامبر انتظار می رود. اقیانوس تأثیر قابل توجهی بر آب و هوا دارد، به همین دلیل حتی بالاترین دما در پاییز کاملاً معتدل است. نزدیک به اکتبر شدت بارش به اندازه فراوانی مه و سرما در عصر افزایش می یابد. هوای اینجا هیچ نشانه ای از خراب شدن ندارد و بسیاری از گردشگران هنوز شنا می کنند. فصل ساحل در جزایر در نوامبر بسته می شود. مناطق مرکزی پرتغال برای بازدید در این دوره ترجیح داده می شود. سواحل اقیانوس اطلس دارای آب و هوای متلاطم است. می توانید مقاله مشکلات زندگی در پرتغال را نیز مطالعه کنید.

زمستان در پرتغال معتدل است و مناطق ساحلی گرم ترین هستند. بخش شمالی کشور دارای هوای خنک تر با میانگین دمای حدود 5 تا 9 درجه سانتی گراد است. در شب دما به 0 درجه سانتیگراد یا 4- درجه سانتیگراد کاهش می یابد، اما یخبندان غیر معمول است. با این حال بادهای تند تند که امواج بزرگ روی اقیانوس گاهی اوقات احساس ذهنی هوای سرد را ایجاد می کنند. مادیرا هوای زمستانی بهتری دارد. دمای روز در اینجا هرگز کمتر از 17 درجه سانتیگراد نمی شود. و تعداد ساعات آفتابی در کشور بیشترین میزان را دارد در حالی که بقیه مناطق اغلب توسط مه پوشیده شده است. چتر و چکمه های بارانی جزء ضروری پکیج برای سفرهای زمستانی پرتغال هستند. و حتی در طول زمستان پرتغال کشور سبز باقی می ماند.

در نمودار زیر روز های بارانی در زمستان در پرتغال هستید:

 

اختلاف ساعت به وقت پرتغال و ایران

برای برنامه ریزی های تحصیلی جهت اخذ وقت مصاحبه و یا بررسی مدارک و همچنین جهت مصاحبه با موسسات کاریابی معتبر در کشور پرتغال کاری خود باید به این مساله دقت داشته باشید. برای اموری از این قبیل باید بین ساعت 11:30 صبح تا 6 بعد از ظهر وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 2:30 بعد از ظهر در لیسبون، پرتغال خواهد بود. اگر در تهران، ایران هستید و با یکی از دوستان و آشنایان در لیسبون، پرتغال ارتباط دارید می ‌توانید بین ساعت 10:30 صبح تا 2:30 بامداد به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا لیسبون، پرتغال 3 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران عقب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص نحوه مهاجرت و اخذ ویزا و همچنین ویزای کاری پرتغال مشاور شماست.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *